Ja, okay. Ik denk D66. Don't bite my head off.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt me ook aan een concrete partij koppelen hoor.Ik vind het gewoon leuk om de schattingen van mensen te zien. Ik beloof dat als je een partij voor me gokt, ik daarna mijn lidmaatschap zal onthullen.
Niet meer in posten dan, gewoon uit protest.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:19 schreef Picchia het volgende:
Partijen met meer dan twee leden.Dat is zo 2004.
Mooi zo. Dat klopt ook. De rest van de gokkers hadden dus allemaal gelijk, al wisten een paar het heus wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, okay. Ik denk D66. Don't bite my head off.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:19 schreef Picchia het volgende:
Partijen met meer dan twee leden.Dat is zo 2004.
Nee helaas. Moet de voorkeur geven aan een unieke uitnodiging. Anders was ik wel van de partij.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:19 schreef Staal het volgende:
[..]
Niet meer in posten dan, gewoon uit protest.
Ga je morgen naar de meet?
Nee joh je bent gewoon voorspelbaarquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mooi zo. Dat klopt ook. De rest van de gokkers hadden dus allemaal gelijk, al wisten een paar het heus wel.
Wat bedoel je trouwens met 'op sociaal gebied'? Het complete geheel aan sociale zekerheid?
Helemaal niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee joh je bent gewoon voorspelbaar
Ja, want posten in een D66 topic en aankondigen dat je naar het congres gaat zijn slechts slechte aanwijzingenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Klopt. Is hij ook.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Is waar. Dat ben je ook niet.quote:
Ja, ik vond het daarom ook wat vreemd dat mensen nog gaan vragen naar m'n politieke voorkeur. Die is vrij obvious als je POL leest.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, want posten in een D66 topic en aankondigen dat je naar het congres gaat zijn slechts slechte aanwijzingen![]()
Ik wist dat je dat zou doenquote:
Ach dat dacht ik over de mijne ook toen EG dat vroeg..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, ik vond het daarom ook wat vreemd dat mensen nog gaan vragen naar m'n politieke voorkeur. Die is vrij obvious als je POL leest.
Ik wist het iig niet, heb wel wat haaientanden onthouden uit R&P.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mooi zo. Dat klopt ook. De rest van de gokkers hadden dus allemaal gelijk, al wisten een paar het heus wel.
Wat bedoel je trouwens met 'op sociaal gebied'? Het complete geheel aan sociale zekerheid?
Niks hypocriets aan hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:26 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik wist het iig niet, heb wel wat haaientanden onthouden uit R&P.
Sociaal gebied daar bedoel ik meer mee dat alles nu zo'n beetje afgebroken wordt.
Allemaal leuk die angsthazerij en sentimentele gelul over Henk en Ingrid maar de laatsten voelen het nu al in hun budget. Ik zie dat serieus in mijn omgeving.
Rutte is kennelijk toch wel heel populair. Nu ja, ben benieuwd bij de volgende verkiezingen. Denk geen tweede ronde. Enfin, landelijk stem ik wrs. weer SP maar lokaal D66. Hypocriet, ja, vast.
Ga er gerust vanuit dat het gros van FOK! dit helemaal niet doet. Whiskers is ook al zo arrogant ergens.quote:
heeft ie al lang gedaan johquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:28 schreef Staal het volgende:
[..]
Ga er gerust vanuit dat het gros van FOK! dit helemaal niet doet. Whiskers is ook al zo arrogant ergens.
Geef gewoon antwoord.
Dat wordt een epische matpartij als jouw stemkeuze ooit dominant zou worden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:26 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik wist het iig niet, heb wel wat haaientanden onthouden uit R&P.
Sociaal gebied daar bedoel ik meer mee dat alles nu zo'n beetje afgebroken wordt.
Allemaal leuk die angsthazerij en sentimentele gelul over Henk en Ingrid maar de laatsten voelen het nu al in hun budget. Ik zie dat serieus in mijn omgeving.
Rutte is kennelijk toch wel heel populair. Nu ja, ben benieuwd bij de volgende verkiezingen. Denk geen tweede ronde. Enfin, landelijk stem ik wrs. weer SP maar lokaal D66. Hypocriet, ja, vast.
Ik was helemaal niet arrogant.. Ik kondigde gewoon een heel andere muziekstijl aan dan ik eerder gepost had qua muziek.. Mijn muzikale posts zijn gewoon dat.. Niet een commentaar op een "gewone post"quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:28 schreef Staal het volgende:
[..]
Ga er gerust vanuit dat het gros van FOK! dit helemaal niet doet. Whiskers is ook al zo arrogant ergens.
Geef gewoon antwoord.
Misplaatste autoriteit...quote:
Mwoah, ik heb daar vrij weinig medelijden mee. Ik ben niet zo van het SP-sentiment; dat we alle 'onrendabelen' maar gewoon geld toestoppen en denken dat vanzelf alles goedkomt. Al vind ik dat SP-campangefilmpje van een tijd geleden wel bijzonder sterk.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:26 schreef Staal het volgende:
[..]
Whiskers is een miesje.quote:
Houd je in. Ik heb vanmiddag al in mijn broek gepiest van het lachen om het Wilders proces.quote:
oompaloompa ook, ontdekte ik zojuist.quote:
Ik ben iemand die landelijk tactisch zal stemmen en lokaal toch in eigen belang.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:29 schreef Frith het volgende:
[..]
Dat wordt een epische matpartij als jouw stemkeuze ooit dominant zou worden.
"het moet socialer! dat gaan we landelijk en centraal regelen!"
"zolang je dat maar wel overlaat aan het plaatselijk bestuur"
"...."
round 1, Fight!
Staat gewoon naast de usernaam met een icoontje. Alleen zijn enkel wat zenuwachtig de waarheid te vertellen of hun profiel aan te passen. Zoals Staal, das ook een meiske.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:32 schreef Frith het volgende:
[..]
oompaloompa ook, ontdekte ik zojuist.
opnieuw, waarschijnlijk, maar ik onthoud dit blijkbaar selectief. Het zal de gebruikersnaam wel zijn.
Ja, het symbooltje linksboven (Staal uitgezonderd) is echt té moeilijk om te begrijpen he??quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:32 schreef Frith het volgende:
[..]
opnieuw, waarschijnlijk, maar ik onthoud dit blijkbaar selectief. Het zal de gebruikersnaam wel zijn.
quote:
Je quotte Friek, leek me dat je hem bedoelde...quote:
Het ging puur om het scenario. Roemer versus pechtold, yeeeehaaaw.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik ben iemand die landelijk tactisch zal stemmen en lokaal toch in eigen belang.
Dat is al heel wat blijkbaar als je naar de uitslagen kijkt.
En jouw vote gaat naar?
Ik vond het eigenlijk wel schattig dat jij er prat op ging dat ik wel een kerel moest zijn enkel omdat ik dat in mijn profiel heb staan. Ik hoop niet dat je zo naief bent bij dudes die miesje in hun profiel hebben staan. Wees voorzichtig.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Staat gewoon naast de usernaam met een icoontje. Alleen zijn enkel wat zenuwachtig de waarheid te vertellen of hun profiel aan te passen. Zoals Staal, das ook een meiske.
Nja ik post regelmatig in bnw waar de heersende stelling is dat ik een mannelijke cointelrpo overheidsagent ben die betaald wordt om mensen te desinformeren (of zoiets...) dus veel mensen noemen me hij, ben gestopt dat te verbeteren dus misschien komt het daardoor?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:32 schreef Frith het volgende:
[..]
ik zeg toch dat ik last heb van selectieve amnesie?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, het symbooltje linksboven (Staal uitgezonderd) is echt té moeilijk om te begrijpen he??![]()
![]()
D66, progressief-liberaal, sociaal-liberaal, vrijzinnig, hier en daar wat libertarische trekken (o.a. legalisatie van alle drugs), atheïstisch, voor een duurzame maatschappij, tolerantie als belangrijke waarde.. is dat genoeg voor u, mevrouw?quote:
Don't worry. Ik zit hier niet om te daten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel schattig dat jij er prat op ging dat ik wel een kerel moest zijn enkel omdat ik dat in mijn profiel heb staan. Ik hoop niet dat je zo naief bent bij dudes die miesje in hun profiel hebben staan. Wees voorzichtig.
Is toch veel leuker dat schizofrene gedrag juist aan te moedigen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:37 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nja ik post regelmatig in bnw waar de heersende stelling is dat ik een mannelijke cointelrpo overheidsagent ben die betaald wordt om mensen te desinformeren (of zoiets...) dus veel mensen noemen me hij, ben gestopt dat te verbeteren dus misschien komt het daardoor?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel schattig dat jij er prat op ging dat ik wel een kerel moest zijn enkel omdat ik dat in mijn profiel heb staan. Ik hoop niet dat je zo naief bent bij dudes die miesje in hun profiel hebben staan. Wees voorzichtig.
Die libertarische trekken heb ik zelfs meegekregen uit R&P ook he.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
D66, progressief-liberaal, sociaal-liberaal, vrijzinnig, hier en daar wat libertarische trekken (o.a. legalisatie van alle drugs), atheïstisch, voor een duurzame maatschappij, tolerantie als belangrijke waarde.. is dat genoeg voor u, mevrouw?
Als een keer per maand de bloedvlekken bij iedere post in het rondvliegen dan weet je dat het een meisje is.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat kost ook heel erg weinig moeite: Studie voor BNW'er?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Is toch veel leuker dat schizofrene gedrag juist aan te moedigen?
Applequote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:42 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat kost ook heel erg weinig moeite: Studie voor BNW'er?
Heeft echt twee dagen geduurd voor sommigen er over op hielden en denk dat de meerderheid nog steeds niet door heeft dat het een hele slechte grap was...
Serieus ook he, er zijn tig keer meer mannetjes op internet die zich voordoen als miesje. Dat is het meest onbetrouwbare deel op internet.quote:
Nee, ineens deed ie plofquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe komt het?? In plee of afwasbak laten vallen??
Zoalshetis is een miesje?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:41 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als een keer per maand de bloedvlekken bij iedere post in het rondvliegen dan weet je dat het een meisje is.
Heb je daar serieus last van dan als je je als vrouw profileert hier op Fok?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:44 schreef Staal het volgende:
[..]
Serieus ook he, er zijn tig keer meer mannetjes op internet die zich voordoen als miesje. Dat is het meest onbetrouwbare deel op internet.
En ik ben toevallig een miesje die man in het profiel zet want ik wil geen pukkelaars aan mijn broek.Oudere users kennen me sowieso wel.
Ja, ik ben hier nog niet eens zo lang maar ik ken iig 1 van je oude usernamesquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:44 schreef Staal het volgende:
[..]
Serieus ook he, er zijn tig keer meer mannetjes op internet die zich voordoen als miesje. Dat is het meest onbetrouwbare deel op internet.
En ik ben toevallig een miesje die man in het profiel zet want ik wil geen pukkelaars aan mijn broek.Oudere users kennen me sowieso wel.
Dat is klote. Hoe heb je dat gedaan?quote:
Is dat zo?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:41 schreef Staal het volgende:
[..]
Die libertarische trekken heb ik zelfs meegekregen uit R&P ook he.
Nee, heb je dus redelijk in de peiling toch.
heb die andere kerel ook niet meer zien posten in dat topic.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:42 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat kost ook heel erg weinig moeite: Studie voor BNW'er?
Heeft echt twee dagen geduurd voor sommigen er over op hielden en denk dat de meerderheid nog steeds niet door heeft dat het een hele slechte grap was...
Zou kunnen dat ie een ban of zo heeft gehad, pas gisteren zag ik weer een post van hem.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:46 schreef Frith het volgende:
[..]
heb die andere kerel ook niet meer zien posten in dat topic.
zal wel komen omdat de ghostbuster brandweerkazerne gesloopt gaat worden.
Who you gonna call? .. beep beep beep beep dit nummer is niet in gebruik
FFFFFFFFFUUUU
Ik denk dat als jij miesje invoert in jouw profiel dat je wel wat lollige berichtjes zal krijgen. Probeer maar.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Heb je daar serieus last van dan als je je als vrouw profileert hier op Fok?
Iemand die plezier als het grootste goed ziet. Balkenende was lid van de Libertijnse studentenvereniging.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:47 schreef GSbrder het volgende:
En dabbeljoetiehef is een freakin libertijn?
Geen zin in. In het begin wel wat rare trienen op de DM gehad...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:48 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij miesje invoert in jouw profiel dat je wel wat lollige berichtjes zal krijgen. Probeer maar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |