Ik niet, sterker nog Spaans voetbal trek niet mede door de scheidsrechters en de spelers die weten dat ze toch altijd een vrije trap mee krijgen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik kijk liever buitenlands voetbal dan Nederlands voetbal hoor.
Beter dan dat opportunistische kick&rush voetbal in engelandquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet, sterker nog Spaans voetbal trek niet mede door de scheidsrechters en de spelers die weten dat ze toch altijd een vrije trap mee krijgen.
Dat mag je vinden het is ook mijn persoonlijke mening.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:48 schreef gniffie het volgende:
[..]
Beter dan dat opportunistische kick&rush voetbal in engeland
Ajaxquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat mag je vinden het is ook mijn persoonlijke mening.
saaierdquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat mag je vinden het is ook mijn persoonlijke mening.
Robuuste voice-over stem manquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:50 schreef Bastiefcg het volgende:
Wie is deze dude? Stop met roken, je maakt het geluid van mijn tv kapot
Kijk je wel eens wedstrijdens van Man U e.d? Dat is geen kick&rush.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:48 schreef gniffie het volgende:
[..]
Beter dan dat opportunistische kick&rush voetbal in engeland
Sub top wel allemaal. United schiet hem ook vaak genoeg naar voren, om dan verder met de afvallende bal te combineren. Heb liever dat er langzaam word opgebouwd op het middenveld, om zo steeds dichter bij de goal te komenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:51 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Kijk je wel eens wedstrijdens van Man U e.d? Dat is geen kick&rush.
Oke.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:56 schreef essentieel het volgende:
Ik moet nog een shirt hebben van Dundee Utd trouwens.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:57 schreef essentieel het volgende:
[..]
ik verzamel schotse shirts... heb inmiddels een stuk of 20 van de pro-teams.
Hoop dat ie zich inhoudt, anders wordt het niksquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:02 schreef RemcoW23 het volgende:
Wilfred gaat maandag zieken, dat kan niet anders
Gewoon wat ie voorgeschoteld krijgt, hij gaat er niet naar zoeken denk ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch geloof ik nog steeds niet dat Rene echt zoveel voetbal kijkt met zijn kennis buiten Nederland
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:01 schreef Type-R het volgende:
Op het bankje liggend, broekje uit, uitsmijtertje erbij, daarna sauna - is toch heerlijk
Ik vond deze uitzending eigenlijk al vrij vervelend, met de nietszeggende Huub Stevens en gezeik over die oud-spelers anno 1874 of hoe dat ook heet. Zeker geen aanrader om het terug te kijkenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:04 schreef essentieel het volgende:
Ik vind Willem zo vervelend.Ik heb nog liever die gast van dwdd, en dat zegt veel.
Haha, ik heb alleen geluisterd, en miste op die manier nogal wat. Maar bedankt voor de tip; dit ga ik dus niet nog kijken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vond deze uitzending eigenlijk al vrij vervelend, met de nietszeggende Huub Stevens en gezeik over die oud-spelers anno 1874 of hoe dat ook heet. Zeker geen aanrader om het terug te kijken.
Held.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:16 schreef pberends het volgende:
Uitzending Voetbal International van vrijdag 27 mei 2011:
http://adaptive.rtl.nl/ne(...)_International_s.mp4
Hmja, leuk zo'n Huub Stevens, maar niet heus. Als ie nou hele wilde verhalen had te vertellen over z'n ex-werkgever was het misschien nog interessant, maar het was schijnbaar allemaal koek en ei. Eigenlijk had ie niets te vertellen, maar kom dan ook niet in de uitzendingquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:09 schreef essentieel het volgende:
[..]
Haha, ik heb alleen geluisterd, en miste op die manier nogal wat. Maar bedankt voor de tip; dit ga ik dus niet nog kijken.
Ben het trouwens misschien eens wat betreft Huub, maar ik merkte wel dat ie respectvol was t.o.v. Genee. Voor veel andere gasten lijkt het wel een sport om Wilfred te schofferen.
had idd al gehoord dat ie niks los wou laten (genee probeerde het er nog uit te trekken).quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Hmja, leuk zo'n Huub Stevens, maar niet heus. Als ie nou hele wilde verhalen had te vertellen over z'n ex-werkgever was het misschien nog interessant, maar het was schijnbaar allemaal koek en ei. Eigenlijk had ie niets te vertellen, maar kom dan ook niet in de uitzending.
Was about time.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:16 schreef pberends het volgende:
Uitzending Voetbal International van vrijdag 27 mei 2011:
http://adaptive.rtl.nl/ne(...)_International_s.mp4
Jij noemt alles een topshow. Het was niet superslecht, maar net geen voldoendequote:
Alleen wat Johan en René zeggen en doen is toch wel leuk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Jij noemt alles een topshow. Het was niet superslecht, maar net geen voldoende.
Nou dan niet joh.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:33 schreef pberends het volgende:
[..]
lol, link naar nieuwsbericht?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:40 schreef DrDentz het volgende:
Die regisseur van Jeepers Creepers heeft zich ook eens laten pijpen door een 11-jarig jochie.
Hij kijkt de wedstrijdjes van Man Utd, Barça...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch geloof ik nog steeds niet dat Rene echt zoveel voetbal kijkt met zijn kennis buiten Nederland
Denken dat je veel langer dan een paar maanden zonder de koeken van Jantje hoeft te leven.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:41 schreef King_of_cubes het volgende:
Jammer dat we Boskamp niet meer krijgen.
Idee voor de FP man, elke uitzending een cijfer gevenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:33 schreef pberends het volgende:
[..]
haha... triest.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
http://www.nndb.com/people/659/000058485/
Je overdrijft een beetje.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:42 schreef marcodej het volgende:
Ik vond het waarlijk een topshow. Lijkt wel of ze steeds beter worden. Die interactie tussen Genee en Derksen, briljant.
Hij oogt ook zo gay.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
http://www.nndb.com/people/659/000058485/
Ach ik kan zakelijk en privé best scheiden. De muziek van Michael Jackson druk ik ook niet weg.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:46 schreef essentieel het volgende:
[..]
en die shit staat nog aan op mn tv(kan mn afstandsbediening niet vinden)
Dat deed ik altijd al voordat ik wat meer wist van zijn privéleven.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:47 schreef DrDentz het volgende:
De muziek van Michael Jackson druk ik ook niet weg.
is nooit bewezen dat ie pedofiel wasquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ach ik kan zakelijk en privé best scheiden. De muziek van Michael Jackson druk ik ook niet weg.
Ze worden niet echt beter, ze zijn soms geniaal door het toeval.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:42 schreef marcodej het volgende:
Ik vond het waarlijk een topshow. Lijkt wel of ze steeds beter worden. Die interactie tussen Genee en Derksen, briljant.
Gary Glitter dan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:50 schreef essentieel het volgende:
[..]
is nooit bewezen dat ie pedofiel was
Hij lag met kleine kinderen in bed...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:50 schreef essentieel het volgende:
[..]
is nooit bewezen dat ie pedofiel was
Als dat nieuws voor je is ga je helaas niet hoog scoren in de VI quizquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:16 schreef Vinifera het volgende:
Danny Vera heeft met de bardame...
weer een illusie armer
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als dat nieuws voor je is ga je helaas niet hoog scoren in de VI quiz![]()
zullen we die houden?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als dat nieuws voor je is ga je helaas niet hoog scoren in de VI quiz![]()
Meteen even het icoontje verandert.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Derksen vrienden voor het leven met Yolanthe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |