Hoop dat ie zich inhoudt, anders wordt het niksquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:02 schreef RemcoW23 het volgende:
Wilfred gaat maandag zieken, dat kan niet anders
Gewoon wat ie voorgeschoteld krijgt, hij gaat er niet naar zoeken denk ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch geloof ik nog steeds niet dat Rene echt zoveel voetbal kijkt met zijn kennis buiten Nederland
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:01 schreef Type-R het volgende:
Op het bankje liggend, broekje uit, uitsmijtertje erbij, daarna sauna - is toch heerlijk
Ik vond deze uitzending eigenlijk al vrij vervelend, met de nietszeggende Huub Stevens en gezeik over die oud-spelers anno 1874 of hoe dat ook heet. Zeker geen aanrader om het terug te kijkenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:04 schreef essentieel het volgende:
Ik vind Willem zo vervelend.Ik heb nog liever die gast van dwdd, en dat zegt veel.
Haha, ik heb alleen geluisterd, en miste op die manier nogal wat. Maar bedankt voor de tip; dit ga ik dus niet nog kijken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vond deze uitzending eigenlijk al vrij vervelend, met de nietszeggende Huub Stevens en gezeik over die oud-spelers anno 1874 of hoe dat ook heet. Zeker geen aanrader om het terug te kijken.
Held.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:16 schreef pberends het volgende:
Uitzending Voetbal International van vrijdag 27 mei 2011:
http://adaptive.rtl.nl/ne(...)_International_s.mp4
Hmja, leuk zo'n Huub Stevens, maar niet heus. Als ie nou hele wilde verhalen had te vertellen over z'n ex-werkgever was het misschien nog interessant, maar het was schijnbaar allemaal koek en ei. Eigenlijk had ie niets te vertellen, maar kom dan ook niet in de uitzendingquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:09 schreef essentieel het volgende:
[..]
Haha, ik heb alleen geluisterd, en miste op die manier nogal wat. Maar bedankt voor de tip; dit ga ik dus niet nog kijken.
Ben het trouwens misschien eens wat betreft Huub, maar ik merkte wel dat ie respectvol was t.o.v. Genee. Voor veel andere gasten lijkt het wel een sport om Wilfred te schofferen.
had idd al gehoord dat ie niks los wou laten (genee probeerde het er nog uit te trekken).quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Hmja, leuk zo'n Huub Stevens, maar niet heus. Als ie nou hele wilde verhalen had te vertellen over z'n ex-werkgever was het misschien nog interessant, maar het was schijnbaar allemaal koek en ei. Eigenlijk had ie niets te vertellen, maar kom dan ook niet in de uitzending.
Was about time.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:16 schreef pberends het volgende:
Uitzending Voetbal International van vrijdag 27 mei 2011:
http://adaptive.rtl.nl/ne(...)_International_s.mp4
Jij noemt alles een topshow. Het was niet superslecht, maar net geen voldoendequote:
Alleen wat Johan en René zeggen en doen is toch wel leuk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Jij noemt alles een topshow. Het was niet superslecht, maar net geen voldoende.
Nou dan niet joh.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Jij noemt alles een topshow. Het was niet superslecht, maar net geen voldoende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |