Heb ik het blijkbaar gemist maar.. wat is er morgen voor je?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:54 schreef Remnant het volgende:
Bah. Ik ben echt stront en stront zenuwachtig voor morgen. De adviezen die ik hier aan anderen soms geef kan ik toch maar moeilijk op mezelf toepassen
Hehe, nee je hebt niets gemist omdat ik het niet verteld heb. Maar korte toelichting dan. Heb al 2 jaar ongeveer een hele goede band met een meid. Paar keer wat mee gebeurd ook, maar het heeft op relationeel gebied nooit zo mogen zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:19 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Heb ik het blijkbaar gemist maar.. wat is er morgen voor je?
Yup. Het zou een stuk minder lastig zijn als ik het niet zo goed met haar kon vinden en vice versa.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:41 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Onbeantwoorde liefde dus.. lastig.
Ik weet precies hoe je je voelt, ik hoop ook op een reactie op mijn mail.. maar die gaat toch niet komen. Bah wat een twee rot dagen heb ik nu weer zeg..quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:12 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Dus.. ik heb maar gekeken op mijn mail. Hij heeft niet geantwoord..
Had ik eigenlijk wel moeten verwachten. Stom dat ik dacht dat hij ging antwoorden.. dat ik ergens dacht dat er nog iets van een band tussen ons zat ofzo.
Yup. Het zal ongetwijfeld alles weer naar boven halen. Dat blijft het vervelende eraan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:27 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Mja, ik had toch niet verwacht dat er leuk antwoord zou komen. Maar ik heb nooit zomaar, ook al was het dronken, gevraagd of hij het nog es wil proberen. For some reason had ik toch wel gedacht dat ik dat beetje impact op hem had gehad dat zo'n soort mailtje wel iets met hem zou doen. Misschien omdat hij nooit heel final is geweest is in zijn beindiging van ons.. altijd een beetje vaag en 'hoe denk je dat het nu nog zou kunnen werken' vragen..
Maargoed, voelt nu wel heel final in elk geval. Merk ook de laatste tijd dat ik nogal veel over hem aan het vergeten ben.. zie nu ook pas hoe weinig wij elkaar zagen eigenlijk. Vind ik ook wel vervelend dat ik hem zo aan het vergeten ben maar is maar beter zo.
Damn hij zal er wel zijn zaterdag.. ik hoop het echt niet. Als ik hem dan weer zie haalt het alles weer naar boven.
I guess dat ik nu alles wel kan deleten van hem.
Ja mijn ex doet ook de hele tijd zo vaag.. van ik kan/wil nu niet met je verder maar misschien in de toekomst wel. En als ik dan vraag of ze iets wil afspreken om te kijken of er nog iets is dan zegt ze dat dat nu te vroeg komt maar dat ze dat ik de toekomst wel wil doen als ze daar aan toe is, dus dan vraag ik wanneer ze daar aan denkt toe te zijn dan is het van dat weet ik niet en daar moet jij ook niet op gaan zitten wachten.. je moet ook verder met je leven. Ik word daar echt een beetje gek van de laatste twee dagenquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:27 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Mja, ik had toch niet verwacht dat er leuk antwoord zou komen. Maar ik heb nooit zomaar, ook al was het dronken, gevraagd of hij het nog es wil proberen. For some reason had ik toch wel gedacht dat ik dat beetje impact op hem had gehad dat zo'n soort mailtje wel iets met hem zou doen. Misschien omdat hij nooit heel final is geweest is in zijn beindiging van ons.. altijd een beetje vaag en 'hoe denk je dat het nu nog zou kunnen werken' vragen..
Maargoed, voelt nu wel heel final in elk geval. Merk ook de laatste tijd dat ik nogal veel over hem aan het vergeten ben.. zie nu ook pas hoe weinig wij elkaar zagen eigenlijk. Vind ik ook wel vervelend dat ik hem zo aan het vergeten ben maar is maar beter zo.
Damn hij zal er wel zijn zaterdag.. ik hoop het echt niet. Als ik hem dan weer zie haalt het alles weer naar boven.
I guess dat ik nu alles wel kan deleten van hem.
Ze houdt je wel heel erg aan het lijntje. Mijn ex doet dat niet, ik hang mezelf telkens weer aan het haakje terwijl hij niks onderneemt. Behalve dan dat vrolijke lange gesprek van een week terug.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:36 schreef Duubje het volgende:
[..]
Ja mijn ex doet ook de hele tijd zo vaag.. van ik kan/wil nu niet met je verder maar misschien in de toekomst wel. En als ik dan vraag of ze iets wil afspreken om te kijken of er nog iets is dan zegt ze dat dat nu te vroeg komt maar dat ze dat ik de toekomst wel wil doen als ze daar aan toe is, dus dan vraag ik wanneer ze daar aan denkt toe te zijn dan is het van dat weet ik niet en daar moet jij ook niet op gaan zitten wachten.. je moet ook verder met je leven. Ik word daar echt een beetje gek van de laatste twee dagen
Dat doe ik ook hoor, ik kan ook inzien dat ze het gewoon lief probeert te brengen allemaal.. dat ze me laat wennen aan de situatie dat ik alleen ben en dat ik het dan uit mezelf niet meer wil. Ze heeft ook een keer letterlijk gezegd van ik wil je niet aan het lijntje houden maar dat ze echt niet weet wat de toekomst brengt. Was ze maar gewoon keihard en een kutwijf geweest toen ze uit maakte dan was het allemaal niet zo moeilijkquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:44 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ze houdt je wel heel erg aan het lijntje. Mijn ex doet dat niet, ik hang mezelf telkens weer aan het haakje terwijl hij niks onderneemt. Behalve dan dat vrolijke lange gesprek van een week terug.
Tja, waarom zou je ook bij iemand willen zijn die niet zo graag bij jou is. Geld voor mezelf ook. De schaamte komt nu ook weer op zetten dus.
Nee. Want het kan duidelijk ook anders.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:48 schreef Duubje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook hoor, ik kan ook inzien dat ze het gewoon lief probeert te brengen allemaal.. dat ze me laat wennen aan de situatie dat ik alleen ben en dat ik het dan uit mezelf niet meer wil. Ze heeft ook een keer letterlijk gezegd van ik wil je niet aan het lijntje houden maar dat ze echt niet weet wat de toekomst brengt. Was ze maar gewoon keihard en een kutwijf geweest toen ze uit maakte dan was het allemaal niet zo moeilijk
Maar je hebt gelijk, waarom zou ik bij iemand willen zijn die kennelijk niet zo graag bij mij wil zijn of er in ieder geval flink over moet nadenken.. dat moet je ook niet willen eigenlijk.
Vreet dat geen energie?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:48 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn is mijn ex nog niet en we hebben ook geen officiele relatie maar we scharrelen al heel lang 4 jaar ong. Aan de andere kant zit het er wel aan te komen.
Het is een beetje een wandelende soap , meneer is raar als die drank op heeft en vind het leuk als ik jaloers reageer.
Broer zit er ook in te stoken, en zaterdag na rare nacht een bericht gestuurd van wat heb je de laatste tijd en ook bericht om te komen praten, bericht heeft die wel gereageerd maar niet komen praten, gezien hoe pissig ik was wel slim.
Hij is wel online geweest waardoor ik wel vermoedens heb dat ik wel wat van hem ga horen.
Ik weet het zelf ook even niet en heb ook wel een beetje besloten de boel los te laten en gewoon voor afleiding te zorgen , maar ergens denk ik nog wel dat er een gesprek gaat komen.
Het vreet enorm veel energie. Voor mij is het trouwens ook als het niet uitgesproken word en er van zijn kant niets aangedaan word is het ook over.quote:
Waarom kap je er niet mee?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het vreet enorm veel energie. Voor mij is het trouwens ook als het niet uitgesproken word en er van zijn kant niets aangedaan word is het ook over.
Alleen punt is dat meneer op dat soort momenten wel weer meteen reageert. Daarom heb ik eigenlijk heel liever dat die niet reageert dan wel.
Het punt is ook dat als hij met vrienden is raar doet, stoer en zodra die alleen met mij is anders is . Daarin botsen we steeds.
Hij houd voor zijn vrienden en broer een heel ander verhaal maar hij is wel degene die steeds zelf op mijn stoep staat.
vreemde situatie waar wij ons in bevindenquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:52 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Nee. Want het kan duidelijk ook anders.
Ja, ik wou oook gewoon dat hij had gezegd: Ik vind je niet meer leuk. Die woorden heb ik nooit gehoord. Hij verwijtte mij zelfs nog dat ik hem niet meer zag zitten, waarop ik hem meldde hoe verliefd ik op hem was en dat hij zei dat hij dat niet voelde.
Toen ik hem laatst sprak wist hij niet meer dat hij dat had gezegd.
Ik wil er ook mee kappen als ik heel eerlijk ben, maar aangezien we in het hetzelfde dorp wonen en elkaar steeds in het uitgaansleven steeds zien, denk ik dat er sowieso een en ander uitgepraat moet worden om juist ook geen soap van te maken van het is uit.quote:
Ik herken in ieder geval het gedeelte dat je hoopt dat hij niet meer reageert, omdat je er anders waarschijnlijk toch weer in meegaat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik wil er ook mee kappen als ik heel eerlijk ben, maar aangezien we in het hetzelfde dorp wonen en elkaar steeds in het uitgaansleven steeds zien, denk ik dat er sowieso een en ander uitgepraat moet worden om juist ook geen soap van te maken van het is uit.
Het is iemand waar ik toch ook een soort vriendschap mee heb en ik zit voor mezelf ook aan te denken van hoe ga ik dit aanpakken.
Gewoon heel groot dilemma dus .
Ach, ik zit niet meer in een situatie. Het is over.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:01 schreef Duubje het volgende:
[..]
vreemde situatie waar wij ons in bevindenIk probeer nu gewoon geen contact meer te houden, ze heeft nu mijn dagboek, dus ze weet hoe ik er nog in sta en ik ga nu gewoon voor mezelf kiezen en door met mijn leven. Maar het zeggen is een stuk makkelijker dan het doen helaas
Sexyquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:03 schreef Pinguino81 het volgende:
Wat is dat toch met die vrouwen dat ze het helemaal geweldig vinden om wat met een barman/uitsmijter/dj te hebben? status ofzo? Alsof barman een topbaan is
wees van 1 ding zeker. DIt komt nooit meer goed.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:36 schreef Duubje het volgende:
[..]
Ja mijn ex doet ook de hele tijd zo vaag.. van ik kan/wil nu niet met je verder maar misschien in de toekomst wel. En als ik dan vraag of ze iets wil afspreken om te kijken of er nog iets is dan zegt ze dat dat nu te vroeg komt maar dat ze dat ik de toekomst wel wil doen als ze daar aan toe is, dus dan vraag ik wanneer ze daar aan denkt toe te zijn dan is het van dat weet ik niet en daar moet jij ook niet op gaan zitten wachten.. je moet ook verder met je leven. Ik word daar echt een beetje gek van de laatste twee dagen
Nee. Geen idee, barman werk is cool voor (tiener)meiden, krijg je meteen een beeld van een sociale jongen die van een feestje houd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:08 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
waarom? ik werk als business controller.. sexy?
ja, jezelf martelen door op hyves te kijken enzo schiet ook niet op. Kun je haar niet blokkeren?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:12 schreef Pinguino81 het volgende:
pff denk open ff de hyves van me ex.word ik niet vrolijk van. Helemaal happy met alles en nog wat. Leuke foto met een babytje
pffffffff waarom doe ik dit joh. Ze moet me niet. face it
ik heb zelf niet eens hyves meer. maar die van haar is openbaar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:26 schreef Duubje het volgende:
[..]
ja, jezelf martelen door op hyves te kijken enzo schiet ook niet op. Kun je haar niet blokkeren?
Ow dat is klote ja, als je dan ook maar even de behoefte hebt om wat te zien, dan kun je het ook zien.. ja niet meer naar zoeken dan.. maar dat is makkelijk gezegd!quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:28 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
ik heb zelf niet eens hyves meer. maar die van haar is openbaar.
*omarmt* ik snap wat je bedoeld.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:12 schreef Pinguino81 het volgende:
pff denk open ff de hyves van me ex.word ik niet vrolijk van. Helemaal happy met alles en nog wat. Leuke foto met een babytje
@Pinguino: lol, zei toch 'ex or pist'quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:12 schreef Pinguino81 het volgende:
Duur woord voor accountantquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:50 schreef missconfessions het volgende:
[..]
@Pinguino: lol, zei toch 'ex or pist'
Wat doet een business controller, bedrijven controleren?
Gratis drank/makkelijk naar binnen komen/kan een goede mixtape maken?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:03 schreef Pinguino81 het volgende:
Wat is dat toch met die vrouwen dat ze het helemaal geweldig vinden om wat met een barman/uitsmijter/dj te hebben? status ofzo? Alsof barman een topbaan is
Tegenwoordig is iedereen een "manager" of "controller"quote:
http://www.cupasoup.nl/#/homequote:Op donderdag 26 mei 2011 20:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tegenwoordig is iedereen een "manager" of "controller"
Verdorie, ben ik die uitzondering...quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tegenwoordig is iedereen een "manager" of "controller"
Niet meer doen gewoon simple as is is!! Heb het ook heel vaak en lang gedaan, en zelfs maaaanden nadat het uitging doet / deed het nog altijd pijn..quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:12 schreef Pinguino81 het volgende:
yups!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:29 schreef Male23 het volgende:
De accountant controleert toch de business(-unit) controller? Dus in feite is het gewoon wat anders
ik heb t altijd onzin gevonden. kan je nog zo lelijk zijn maar als je toevallig achter de bar staat willen ze jequote:Op donderdag 26 mei 2011 19:59 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Gratis drank/makkelijk naar binnen komen/kan een goede mixtape maken?
Ach ze vallen iig niet op diegene voor het geld moet je maar denken.
Edit: En binnen de club uiteraard status....
hee Bradquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:48 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
ik heb t altijd onzin gevonden. kan je nog zo lelijk zijn maar als je toevallig achter de bar staat willen ze je
(stiekem jaloers omdat ik het nooit heb gedaan)
maar je gaat nog wel op vakantie? weet neit met wie of wat voor vakantie? maar ga je dan tog ff los! heb je wat om naar uit te kijkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:35 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Niet meer doen gewoon simple as is is!! Heb het ook heel vaak en lang gedaan, en zelfs maaaanden nadat het uitging doet / deed het nog altijd pijn..
Het was (vooral aan het begin ) ook wel het type dat het er express om deed. Als ze een simpel avondje uitging, stonden er geheid de volgende dag 50 + foto' s op haar hyves en ik maar kijken en me kut voelen, ja daar gaat het nu juist om!![]()
Op een gegeven moment gestopt, en zoals Goofy zegt : Wat niet weet wat niet deert, en dat is echt zo
Ik baal echt weinig meer over mijn ex, maar wel baal ik van het feit dat ik de laatste tijd echt amper met nieuwe (leuke) meiden in contact kom..
Omdat ik me aan het begin van het collegejaar heel kut voelde over de breakup had ik geen zin om me sociaal op te stellen, dus ging in plaats van naar de werkgroep ( je eigen ''klas'') naar de massalere werkcolleges, en hoorcolleges keek ik thuis via internet...
Inmiddels dus bijna klaar om naar de 2e te gaan, maar ik ken niemand bij naam op die opleiding, behalve mn eigen groepje van 5 die het precies zo deden, maar die zijn allemaal gestopt![]()
Uitgaan ging de hele herfst en winter heel lekker meerdere keren per week.. Alleen was ik er zelf op een gegeven moment een beetje klaar mee, geld ging er veel te hard uit en moest sparen voor een dure zomervakantie die eraan komt... Maar inmiddels heeft mijn hele vriendengroep er wel vrede mee lijkt, vaak is het nu savonds werken, bij de vriendin of thuis op de bank hangen :S
Ik wil ook een date
Ik ken een koppel die in hetzelfde schuitje zit. Ze zijn al een paar jaar met elkaar aan het klooien, dit na een korte relatie. Ik zie een van de twee wekelijks en soms allebei & altijd kan ik zien dat een van de twee er moeite mee heeft. Ik zie iets spelen, ik vind ze goed bij elkaar passen maar volgens hun beide zal het niks meer worden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:48 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn is mijn ex nog niet en we hebben ook geen officiele relatie maar we scharrelen al heel lang 4 jaar ong. Aan de andere kant zit het er wel aan te komen.
Het is een beetje een wandelende soap , meneer is raar als die drank op heeft en vind het leuk als ik jaloers reageer.
Broer zit er ook in te stoken, en zaterdag na rare nacht een bericht gestuurd van wat heb je de laatste tijd en ook bericht om te komen praten, bericht heeft die wel gereageerd maar niet komen praten, gezien hoe pissig ik was wel slim.
Hij is wel online geweest waardoor ik wel vermoedens heb dat ik wel wat van hem ga horen.
Ik weet het zelf ook even niet en heb ook wel een beetje besloten de boel los te laten en gewoon voor afleiding te zorgen , maar ergens denk ik nog wel dat er een gesprek gaat komen.
Ach een vriend kon geen fatsoenlijke date krijgen met zijn online profiel krijgen totdat hij zijn beroep invulde.............(geen barman overigens)quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:48 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
ik heb t altijd onzin gevonden. kan je nog zo lelijk zijn maar als je toevallig achter de bar staat willen ze je
(stiekem jaloers omdat ik het nooit heb gedaan)
Je werkt bij McDonalds?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:59 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ach een vriend kon geen fatsoenlijke date krijgen met zijn online profiel krijgen totdat hij zijn beroep invulde.............(geen barman overigens)
En ik moet ook eerlijk toegeven dat ik vroeger gebruik maakte van m'n baantje om indruk te maken op dames.
En 1 keer heb ik de nieuwe vriend van m'n ex voor lul gezet ermee. Dat was overigens niet bewust, ik deed m'n best om het onderwerp te vermijden.
Ik heb me ooit laten vertellen dat haarlengte omgekeerd evenredig is met de leeftijd van een vrouwquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:46 schreef missconfessions het volgende:
zo, weet niet of dit met liefdesverdriet te maken heeft, maar heb mijn lange haar helemaal kort laten knippen, een examen gehaald, een nieuwe koers in het bedrijf uitgezet! Tijd voor verandering, dacht ik zo, nu nog die hele leuke man!
nou, klinkt ook niet echt enthousiast ? Een beetje steun had ik van jou wel verwacht en van jou ook Octagon. Kom op mannen, kort haar is helemaal hip!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:53 schreef Pinguino81 het volgende:
haar helemaal kort?
succes met vinden dan
Kort haar is inderdaad in en staat zeker wel leuk bij vrouwen missconfessions!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:57 schreef missconfessions het volgende:
[..]
nou, klinkt ook niet echt enthousiast ? Een beetje steun had ik van jou wel verwacht en van jou ook Octagon. Kom op mannen, kort haar is helemaal hip!
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:05 schreef Duubje het volgende:
[..]
Kort haar is inderdaad in en staat zeker wel leuk bij vrouwen missconfessions!
nee.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:10 schreef missconfessions het volgende:
[ afbeelding ]
zeg daar maar eens nee tegen !
Ik val ook heel erg op donkerharige maar vind dat eerlijk gezegt niets.. haar lijf daarentegen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:13 schreef missconfessions het volgende:
[..]
ja maar jij gaat zo en zo voor blond, heb je eerder gezegd, dus dat telt niet !
Jezelf niet de schuld geven, jij bent niet verantwoordelijk voor zijn lullige rotgedrag, hij laat gewoon zijn ware aard zien. Nu niet meer achterom kijken en verder met je leven, afsluiten die handel !quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:50 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Jezusmina wat een mongool.
Wie zei er ook weer dat hij waarschijnlijk niet boos zou reargeren op mijn mailtje? Hij is blijkbaar de heerlijke verotte uitzondering.
Ik ben hem gisternacht tegengekomen. Opeens kom ik hem echt overal tegen. Ik stond aan de bar en zag hem een metertje verderop staan, blikken kruisden en hij keek echt naar me alsof ik een tumor was. Hij negeerde me vervolgens. Ik zei tegen hem dat hij best hoi mogt zeggen of iets. Waarop hij zei dat ie al had gereargeerd.. hij deed echt vreselijk onaardig. Zei dat nee is nee, dat het nooit ging werken, dat ik hem met rust moest laten. De manier waarop ie naar me keek.. echt belachelijk. Zelfs mijn vriendin zei het dat hij keek met een 'oh heb je die weer' blik. Ik begrijp niet hoe je zo egoistisch kan zijn.. het draait alleen maar om hem. En tja, ik moest wel weer een traantje laten, ik kan daar niet goed tegen. Vervolgens zei hij waarom ik zo'n drama maakte. Hoe kun je zo tegen iemand doen, hij heeft me toch ooit leuk gevonden? Ik zie gewoon geen reden dat hij zo tegen mij zou doen. Waarom heeft hij ineens een hekel aan me? Ik zei ook nog dat hij niet zo onaardig hoefde te doen. Lamme gewoon was het antwoord.
Ik bracht nog het msn gesprek dat we hadden gehad. Hij zei dat hij gewoon normaal deed. Jup, je vraagt vast elk meisje om der cam aan te doen omdat je wil zien of ze nog knap is. Ik vond hem in ieder geval een stuk minder aantrekkelijk toen ik hem gister zag, dus ben daar ook weer mooi vanaf.Ik had echt zin om hem in zijn ondermaatse ballen te trappen.
Ik weet niet hoe ik nu terug moet kijken op de leuke herrineringen. Het lijkt wel of die persoon dood is. Deze kant hoefde ik echt niet van hem te kennen, had nooit gedacht dat iemand zo lullig kan doen. Maar als ik er op terugkijk waren er al zo veel hints dat hij behoorlijk egoistisch is. Dat hij een keertje opbracht in de tijd dat ik veel dronk.. nam dat als reden dat hij geen relatie wilde. Omdat hij zich er geen zorgen over wilde hoeven maken.
Dit moest er echt even uit. En het erge is dat ik mezelf de schuld ga geven omdat ik het altijd vanuit iemand anders zijn kant bekijk. Maar waarom je zo kwaad en onaardig zou doen alleen omdat ik je in een dronken bui terug vraag.. eikel.
Oh ik haat de wet van pindakaas , dat je mensen als je ze niet tegen wilt komen overal tegenkomt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:50 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Wie zei er ook weer dat hij waarschijnlijk niet boos zou reargeren op mijn mailtje? Hij is blijkbaar de heerlijke verotte uitzondering.
Ik ben hem gisternacht tegengekomen. Opeens kom ik hem echt overal tegen. Ik stond aan de bar en zag hem een metertje verderop staan, blikken kruisden en hij keek echt naar me alsof ik een tumor was. Hij negeerde me vervolgens. Ik zei tegen hem dat hij best hoi mogt zeggen of iets. Waarop hij zei dat ie al had gereargeerd.. hij deed echt vreselijk onaardig. Zei dat nee is nee, dat het nooit ging werken, dat ik hem met rust moest laten. De manier waarop ie naar me keek.. echt belachelijk. Zelfs mijn vriendin zei het dat hij keek met een 'oh heb je die weer' blik. Ik begrijp niet hoe je zo egoistisch kan zijn.. het draait alleen maar om hem. En tja, ik moest wel weer een traantje laten, ik kan daar niet goed tegen. Vervolgens zei hij waarom ik zo'n drama maakte. Hoe kun je zo tegen iemand doen, hij heeft me toch ooit leuk gevonden? Ik zie gewoon geen reden dat hij zo tegen mij zou doen. Waarom heeft hij ineens een hekel aan me? Ik zei ook nog dat hij niet zo onaardig hoefde te doen. Lamme gewoon was het antwoord.
Ik bracht nog het msn gesprek dat we hadden gehad. Hij zei dat hij gewoon normaal deed. Jup, je vraagt vast elk meisje om der cam aan te doen omdat je wil zien of ze nog knap is. Ik vond hem in ieder geval een stuk minder aantrekkelijk toen ik hem gister zag, dus ben daar ook weer mooi vanaf.Ik had echt zin om hem in zijn ondermaatse ballen te trappen.
Ik weet niet hoe ik nu terug moet kijken op de leuke herrineringen. Het lijkt wel of die persoon dood is. Deze kant hoefde ik echt niet van hem te kennen, had nooit gedacht dat iemand zo lullig kan doen. Maar als ik er op terugkijk waren er al zo veel hints dat hij behoorlijk egoistisch is. Dat hij een keertje opbracht in de tijd dat ik veel dronk.. nam dat als reden dat hij geen relatie wilde. Omdat hij zich er geen zorgen over wilde hoeven maken.
Dit moest er echt even uit. En het erge is dat ik mezelf de schuld ga geven omdat ik het altijd vanuit iemand anders zijn kant bekijk. Maar waarom je zo kwaad en onaardig zou doen alleen omdat ik je in een dronken bui terug vraag.. eikel.
Dit bedoel ik niet lullig verder, maar ik snap misschien ook wel waar zijn gedrag vandaan komt. Jij bedoelt het natuurlijk goed, maar bij hem schiet het gewoon in het verkeerde keelsgat waardoor hij een bepaald beeld over je krijgt. Als je hem dan toevallig (hij denkt natuurlijk dat dat helemaal niet toevallig is) tegenkomt in de kroeg wordt dat beeld versterkt voor hem en gaat hij zich irriteren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:50 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Wat bedoel je hier precies mee?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:23 schreef Remnant het volgende:
[..]
Dit bedoel ik niet lullig verder, maar ik snap misschien ook wel waar zijn gedrag vandaan komt. Jij bedoelt het natuurlijk goed, maar bij hem schiet het gewoon in het verkeerde keelsgat waardoor hij een bepaald beeld over je krijgt. Als je hem dan toevallig (hij denkt natuurlijk dat dat helemaal niet toevallig is) tegenkomt in de kroeg wordt dat beeld versterkt voor hem en gaat hij zich irriteren.
Verder zou ik het gewoon niet te zeer op jezelf betrekken. Zo gaan die dingen helaas
Nou, dat de dingen die jij goed bedoelt (dat mailtje bv) bij hem juist andersom opgevat worden. Hij zit er niet op te wachten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:26 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ja, ik snap het ook wel. Als je iemand helemaal niet meer ziet zitten, dan wil je natuurlijk geen contact meer met hem.
Maar ga dan niet supervrolijk tegen me praten op msn, 'ik wil je zien' en me vervolgens als stront behandelen als ik je tegenkom.
[..]
Wat bedoel je hier precies mee?
Dan nog hoeft hij zich niet als een klootzak te gedragen. Ik ga ook niets meer doen maar ik vond het wel normaal om ff hallo te zeggen en hij trok al een gezicht alsof ik persoonlijk voor alle ellende in zijn leven zorg.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:28 schreef Remnant het volgende:
[..]
Nou, dat de dingen die jij goed bedoelt (dat mailtje bv) bij hem juist andersom opgevat worden. Hij zit er niet op te wachten.
Als ik zo lees moet jij gewoon helemaal niets meer doen. Je tijd helemaal niet meer aan die jongen spenderen, want het wordt anders alleen maar erger. Ga desnoods ergens anders naar de kroeg.
Misschien wilde die gewoon 'stoer' doen in de kroeg?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:31 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Dan nog hoeft hij zich niet als een klootzak te gedragen. Ik ga ook niets meer doen maar ik vond het wel normaal om ff hallo te zeggen en hij trok al een gezicht alsof ik persoonlijk voor alle ellende in zijn leven zorg.
Ik spendeer geen tijd meer aan hem. Ik kom hem alleen tegen toevallig omdat we dezelfde muzieksmaak hebben.
Een vrolijk mailtje, kan me niet voorstellen dat je daar zo van kan gaan doen, terwijl je de vorige week nog 6 uur gezellig met elkaar hebt gepraat.
Sowieso. Als ik hem op straat was tegen gekomen had hij vast iets vriendelijk gedaan. Is toch niet zo'n vriendelijk omgeving, druk, drank, bezig met je eigen zooi.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:46 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Misschien wilde die gewoon 'stoer' doen in de kroeg?
Begrijpelijk. Ik snap zijn reactie ergens wel. Maar doe dan niet zo vrolijk tegen me en dan opeens keihard negeren en lullig doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:03 schreef Pinguino81 het volgende:
ik heb me ex die ik dumpte ook keihard behandeld hoor toen het eenmaal uit was. werd helemaal gek van der. ze wilde me steeds terug en bleef me stalken en toen ik der een keer met uitgaan zag heb ik der echt met harde woorden duidelijk gemaakt dat ze op moest tieven.
achteraf spijt van gehad maar toen werd ik gewoon gek van der. irriteerde me kapot
Héla ! Ik heb helemaal niks tegen vrouwen met kort haar, net zoals ik niks heb tegen vrouwen met lang haar, of tegen blondines of tegen brunettes... en al zeker niet op basis van een forumpostquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:57 schreef missconfessions het volgende:
nou, klinkt ook niet echt enthousiast ? Een beetje steun had ik van jou wel verwacht en van jou ook Octagon. Kom op mannen, kort haar is helemaal hip!
Goh, ook dat verandert in de loop der jaren... ik kon, als jongeling, dwars gaan liggen voor de sport (zonder verdere reden)... dat is er nu toch (grotendeels) uit hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:16 schreef missconfessions het volgende:
allemaal heel leuk bedacht, maar als je zo lullig kan doen tegen iemand, dan zit het toch ergens in je aard!
Dat noemen we onervarenheidquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:18 schreef Octagon het volgende:
[..]
Goh, ook dat verandert in de loop der jaren... ik kon, als jongeling, dwars gaan liggen voor de sport (zonder verdere reden)... dat is er nu toch (grotendeels) uit hoor
Zou kunnen dat het onervarenheid was... maar ik deed dat buiten een "relatie" - gewoon in het dagelijkse leven, en ik was mij er terdege van bewust dat ik het deed.quote:
Misschien niet moeten dumpen en ook haar recht op duidelijkheid geven. Nou loop je jezelf zielig te vinden omdat je ex jou dumpt en onduidelijk is. Zie je nu een spiegel van je eigen gedrag? Ook dat heet volwassen wordenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:03 schreef Pinguino81 het volgende:
ik heb me ex die ik dumpte ook keihard behandeld hoor toen het eenmaal uit was. werd helemaal gek van der. ze wilde me steeds terug en bleef me stalken en toen ik der een keer met uitgaan zag heb ik der echt met harde woorden duidelijk gemaakt dat ze op moest tieven.
achteraf spijt van gehad maar toen werd ik gewoon gek van der. irriteerde me kapot
geintje, wilde gewoon even de reactie's peilen over kort haar, was al bijna op de weg naar de kapper, toen iedereen op de zaak zei, NEE, NIET DOEN !! JE BENT GEK! Nou met zoveel weerstand, toch maar m'n lange haar gehouden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:17 schreef Octagon het volgende:
[..]
Héla ! Ik heb helemaal niks tegen vrouwen met kort haar, net zoals ik niks heb tegen vrouwen met lang haar, of tegen blondines of tegen brunettes... en al zeker niet op basis van een forumpost
Het enige wat ik wou insinueren is dat je keuze voor een nieuwe coupe misschien niet het gevolg is van ldvd, maar wel van je leeftijd.
Dat is waar, al kunnen vrouwen eigenaardige denkpistes bewandelen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:07 schreef Catkiller het volgende:
Hij moet sowieso niks als hij dat niet wilt of niet kan en zijn ex-vriendin heeft niks te willen.
Ik heb die uitspraak ook maar van een vrouw overgenomen hoor. Ik kijk niet naar (véél) oudere vrouwenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:16 schreef missconfessions het volgende:
wel vind ik het onzin om een nieuwe coupe aan een leeftijd te hangen, maar goed blijkbaar zie je veel 'oudere' vrouwen met kort haar rond lopen?
Dat klopt, maar:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:17 schreef Octagon het volgende:
Het is sowieso moeilijk om advies te geven (het gaat hier over 2 mensen waarvan we niks weten).
Dat zinnetje was voor mij reden genoeg om het zo te zeggen. Waarom jezelf pijnigen om een ander (een ex notabene) te sparen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:06 schreef dogtagz het volgende:
In hoeverre zou die vriend haar kunnen steunen, ook als diegene er zelf onder lijdt(gevoelens die in de weg blijven zitten)?
Ik welquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:20 schreef Octagon het volgende:
[..]
Ik heb die uitspraak ook maar van een vrouw overgenomen hoor. Ik kijk niet naar (véél) oudere vrouwen
wil niet bitchy doen Pinguutje, maar dit is wel in de roos, mensen zouden zichzelf vaker een spiegel moeten voor houden! Wat je een ander aan doet, krijg je drie keer terug, is een boeddhistisch gezegde !quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:48 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Misschien niet moeten dumpen en ook haar recht op duidelijkheid geven. Nou loop je jezelf zielig te vinden omdat je ex jou dumpt en onduidelijk is. Zie je nu een spiegel van je eigen gedrag? Ook dat heet volwassen worden
(no offence, maar bepaald gedrag lokt vaak bepaald gedrag uit.....)
nou niet te veel meer geven, want straks wordt je overladen en weet je niet meer waar je het moet zoeken !quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:12 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik geef liefde maar krijg dat geen 3x terug
Destijds was ik snowboardinstructeur.quote:
Feest bij missconfessions!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:14 schreef missconfessions het volgende:
@Male en @Octagon
die meeting is helaas nooit door gegaan, maar ik heb nog wel een paar leuke ideeën. Wat dachten jullie van een 'gemaskerd feest'. Allemaal incognito een sappie drinken en degene die behoefte heeft om zichzelf te laten zien, mag zijn masker af doen.
Wat zielig.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:13 schreef Pinguino81 het volgende:
ach ben inmiddels 4 exen verder.. hun zijn allemaal gelukkig, sommige hebben kindjes en allemaal weer aan de vent.. en ik?????
Ik ben gewoon de bron van al het kwaad, iets anders ken ik toch niet bedenken.
Niet zo sarcastisch goofy!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:04 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Wat zielig.
Jij vindt ook nog wel een leuke vent hoor!
Precies komt helemaal goed, het duurt misschien wat langerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:04 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Wat zielig.
Wellesquote:
keertje daten dan goofy?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:04 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Wat zielig.
Maak hem dan niet nog trotser door hem mailtjes te gaan sturen dat je hem terug wilt midden in de nacht!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:08 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ow.. denk niet dat het bij hem zo zal zijn. Veel te trots.
Nah, zo was het niet. Ik schreef exactly dat het wel mijn ex was om dit soort reacties te voorkomen. Hij was wel echt verliefd op me, voor een tijdje tenminste. Ook al weet ik dat het niet zo klinkt, zo was het wel in het begin. Hij was zelfs degene die wilde wachten met seks als klein voorbeeldje. We hadden ook niet zo vaak seks eigenlijk..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:37 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Maak hem dan niet nog trotser door hem mailtjes te gaan sturen dat je hem terug wilt midden in de nacht!
Als een meisje dat bij mij zou doen dan zou ik haar eerlijk gezegd ook maar tries vinden, en als ik mijn les van vorig jaar niet had geleerd, dan had ik haar ook zo gaan behandelen als jouw ex doet...
Je stelt je echt heel kwetsbaar op naar hem toe, je moet niet eens meer vragen waarom hij dit niet doet en daar niet op reageert en zus doet als je zo zegt...
Jij was toch degene die niet eens officieel een relatie hebt gehad met hem ? Ik wil het niet nog zwaarder voor je maken, maar er zijn nu eenmaal jongens die hele lieve dingen kunnen doen en zeggen, terwijl ze maar 1 ding voor ogen hebben : U know
En aangezien je zelf schrijft dat je ex een narcistische trotse (barman?)/jongen is, voldoet hij precies aan de omschrijving voor jongens die dat soort dingen doen...
Probeer het aub nu gewoon voor jezelf te gaan verwerken, zonder hem er elke keer bij te halen of te contacten..
Da's wat ik bedoelde... mocht die meet doorgegaan zijn, dan was ik niet op de hoogte (uitgenodigdquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:57 schreef J0ycie88 het volgende:
Wellesjij mocht toen zelfs nog evt. bij WW slapen! Maar die meet die toen op de planning stond is er nooit van gekomen inderdaad
tenminste de meet van het oude clubje
Ligt eraan wat ze stuurt. Maar vooraf zeg ik al: Don't get your hopes up..quote:Op zondag 29 mei 2011 03:06 schreef Snoepje5 het volgende:
Mn (ex) vriendin zit nu wel de heletijd te smse terwijl ze in een discotheek is.. Moet ik nou denken dat ze nog iets om me geeft en me mist?
Herkenbaarquote:Op zondag 29 mei 2011 04:53 schreef Gridlok het volgende:
Ik had veel problemen met het loslaten van de dagelijkse handelingen die we elke dag deden, het is alsof er een band is door gesneden die nooit meer te repareren is. We gingen echt zo vaak wandelen, was zo fijn en rustgevend. Hoopte dat deze dag nooit zou komen..
Ik mis mijn hond
Welk contact?quote:Op zondag 29 mei 2011 05:25 schreef MOD het volgende:
Ik vraag me af hoe het contact is met jullie exen hier.
Dit is wel héél koel hoor. Mensen zijn nog -in mijn wereld- nog steeds geen gebruiksvoorwerpen.quote:Op zondag 29 mei 2011 06:43 schreef goofy_goober het volgende:
Een oude auto (waar je veel mee hebt meegemaakt) ruil je uiteindelijk ook in voor een nieuw, beter model.
Misschien moet je je ex eens loslaten dan.quote:Op zondag 29 mei 2011 04:49 schreef H6-4ever het volgende:
Vanavond leuke meid ontmoet, echt mijn type alles ok..maar heb het gevoel dat ik niet verliefd meer kan worden..zou me nooit meer zo in een relatie kunnen storten zo naief, als ik dat bij mijn ex wel deed...mijn ex was mijn alles en dat zou ik nu niet meer willen/kunnen..omdat ik keihard op mijn bek ben gegaan...maar toch ook wel leuk dat je nog een beetje in de markt ligt, alleen helpt het je net niet genoeg over een bepaalde drempel heen..
En toch zijn er een hoop overeenkomsten. Sommige modellen blijven het eeuwig doen, maar bij andere modellen zijn er soms zoveel gebreken dat je op zoek gaat naar een model die beter bij je past.quote:Op zondag 29 mei 2011 07:29 schreef Octagon het volgende:
[..]
Dit is wel héél koel hoor. Mensen zijn nog -in mijn wereld- nog steeds geen gebruiksvoorwerpen.
Als jij vindt dat er overeenkomsten zijn tussen een (dood) gebruiksvoorwerp en een (levende) mens, dan mag jij dat (onder het mom van 'live and let live') van mij. Maar ik zal het nooit met je eens zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 08:03 schreef goofy_goober het volgende:
En toch zijn er een hoop overeenkomsten. Sommige modellen blijven het eeuwig doen, maar bij andere modellen zijn er soms zoveel gebreken dat je op zoek gaat naar een model die beter bij je past.
Ik had enkel commentaar op je auto-opmerking. Mijn opmerking staat volledig los van wat je te zeggen hebt op 'vriendjes blijven met je ex'.quote:Op zondag 29 mei 2011 08:03 schreef goofy_goober het volgende:
Mensen die graag vriendjes willen blijven met de ex moeten voor zichzelf maar eens de voordelen van die zogenaamde vriendschap opschrijven. En je eigen toekomst beperken omdat je bang bent iemand pijn te doen? Als ik dat zo lees moeten jullie maar eens gaan bedenken of je toch niet liever bij elkaar bent. Elkaar geforceerd blijven zien (onder het mom van 'ze is deel van de familie') doet geen pijn? Maak een beslissing man en blijf er niet zo omheen draaien.
Hoezo staat dat er volledig van los als de auto vergelijking juist verzonnen is als voorbeeldje voor waarom een vriendschap met je ex niet werkt?quote:Op zondag 29 mei 2011 08:33 schreef Octagon het volgende:
[..]
Als jij vindt dat er overeenkomsten zijn tussen een (dood) gebruiksvoorwerp en een (levende) mens, dan mag jij dat (onder het mom van 'live and let live') van mij. Maar ik zal het nooit met je eens zijn.
We mogen dan in een consumptiemaatschappij leven, toch behandel je levende wezens anders als consumptiegoederen.
[..]
Ik had enkel commentaar op je auto-opmerking. Mijn opmerking staat volledig los van wat je te zeggen hebt op 'vriendjes blijven met je ex'.
Trouwens, je schiet hier op de verkeerde
Tuurlijk kan je vrienden zijn met je ex, dat ontken ik ook niet. Maar dit kan alleen een succes worden wanneer er van beide kanten geen gevoelens meer zijn voor elkaar. Bij MOD is dat duidelijk, zelfs na 2,5 jaar, nog niet het geval. En daarbij: waarom zou je dat willen? Het meest gebruikte smoesje is dat je elkaar door en door kent, maar dat kan in een nieuwe relatie toch ook?quote:Op zondag 29 mei 2011 09:16 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Hoezo staat dat er volledig van los als de auto vergelijking juist verzonnen is als voorbeeldje voor waarom een vriendschap met je ex niet werkt?
Dat terzijde denk ik wel dat je vrienden kunt blijven, maar wel afstandelijker houden; dus eig. Meer een kennis.
Geloof ik best wel hoor dat het echt was... Gaf alleen een voorbeeld van hoe dat soort dingen soms in elkaar kunnen zitten helaasquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:49 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Nah, zo was het niet. Ik schreef exactly dat het wel mijn ex was om dit soort reacties te voorkomen. Hij was wel echt verliefd op me, voor een tijdje tenminste. Ook al weet ik dat het niet zo klinkt, zo was het wel in het begin. Hij was zelfs degene die wilde wachten met seks als klein voorbeeldje. We hadden ook niet zo vaak seks eigenlijk..Maargoed ik weet hoe het klinkt voor anderen maar ik weet het zelf in ieder geval.. dus denk maar wat je wilt.
Sowieso, dat was een fout. Ik ben er al meegekapt. Hem daar zien was echt al de laatste druppel. Hij deed behoorlijk alsof ik hem stalkte. Hem daar zien werkte echter wel als manier om helemaal niks meer voor hem te voelen. Als ik hem vanavond zie.. kan ik hem het beste maar negeren. Alleen als ik alleen maar hallo zeg, kijkt hij me al met een walgelijke blik aan.
Vind het eerlijk gezegd ergens wel vervelend dat hij zo'n hekel aan me heeft nu. Het is toch iemand waarvan ik gehouden heb. Maar alles wat ik nu doe werkt toch alleen maar avenrechts... ik kan beter helemaal niks meer doen. Ik bedoel, hij is ook een klootzak geweest, mijn excuses aanbieden gaat me toch echt te ver.
Het is ook een kwestie van willen, niet kunnen in de meeste gevallen. Persoonlijk weiger ik op de tweede plaats te komen bij iemand waar je nog wat gevoelens voor koestert. Klinkt waarschijnlijk heel erg en narcistisch zo maar het is in zo'n geval helemaal wel of helemaal niet. Raakvlakken zal je heus wel houden dus het kan nog best 'leuk' zijn om wat contact te houden maar vrienden heb ik persoonlijk genoeg en zij kan in mijn ogen nooit meer zomaar een vriendin worden.quote:Op zondag 29 mei 2011 09:32 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je vrienden zijn met je ex, dat ontken ik ook niet. Maar dit kan alleen een succes worden wanneer er van beide kanten geen gevoelens meer zijn voor elkaar. Bij MOD is dat duidelijk, zelfs na 2,5 jaar, nog niet het geval. En daarbij: waarom zou je dat willen? Het meest gebruikte smoesje is dat je elkaar door en door kent, maar dat kan in een nieuwe relatie toch ook?
Gun jezelf wat tijd. Je kan toch moeilijk verwachten dat je beslist een knop om te draaien, jezelf anders op te stellen en dat op een slag en een wip alles in orde is ?quote:Op zondag 29 mei 2011 10:25 schreef J0ycie88 het volgende:
Jongens ik word een beetje gek van mezelf.. Ondanks dat ik al het contact heb verbroken en ik nu 4 dagen geen contact meer heb gehad blijft hij toch in mijn hoofd hangen.. En dat is echt ontzettend vervelend!
Ik vind het allesbehalve een passend voorbeeld, behalve als je een gevoelloze kikker bent die alle emoties op commando kan uitschakelen.quote:Op zondag 29 mei 2011 09:16 schreef trekeennummertje het volgende:
Hoezo staat dat er volledig van los als de auto vergelijking juist verzonnen is als voorbeeldje voor waarom een vriendschap met je ex niet werkt?
Je moet de verbintenis kunnen zien.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:42 schreef Octagon het volgende:
[..]
Ik vind het allesbehalve een passend voorbeeld, behalve als je een gevoelloze kikker bent die alle emoties op commando kan uitschakelen.
Ik zal mezelf eens quoten - en dan niet meer terugkomen op de vgl. mens/auto...quote:Op zondag 29 mei 2011 15:07 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Je moet de verbintenis kunnen zien.
Als je een ex hebt, kan je er niet anders om heen draaien dan dat er wat mis was met de relatie.
Of je kunt het nog eens ooit proberen (auto fixen), maar vaak baat dat niet meer en kan je beter een relatie nemen met een nieuw iemand (nieuwe auto nemen).
Tegen de tijd dat je die nieuwe auto hebt (nieuw meisje/jongen), wil je niet meer anders en zal je in de meeste gevallen geen interesse meer hebben in je ouwe auto (de ex), omdat je een vervangende auto (liefde) hebt gevonden.
Klinkt best logisch, toch?
quote:Als jij vindt dat er overeenkomsten zijn tussen een (dood) gebruiksvoorwerp en een (levende) mens, dan mag jij dat (onder het mom van 'live and let live') van mij. Maar ik zal het nooit met je eens zijn.
Daar heb je wel een beetje gelijk in jaquote:Op zondag 29 mei 2011 14:40 schreef Octagon het volgende:
[..]
Gun jezelf wat tijd. Je kan toch moeilijk verwachten dat je beslist een knop om te draaien, jezelf anders op te stellen en dat op een slag en een wip alles in orde is ?
Mwah, ik vind het van stalken wel mee vallen. In 3 maanden tijd 1 smsje gestuurd om te vragen hoe het met hem was, 2 x aangesproken op msn en 1 mailtje gestuurd. Je moet wel begrijpen dat ik het er heel moeilijk mee heb gehad dat het plotseling over was. Ik ben niet eens echt gedumpt, hij reargeerde gewoon opeens niet meer en toen ben ik gestopt na een aantal dagen met contact zoeken. En toen kwam ik hem 2 weken later tegen tijdens het uitgaan. Jij vind dat contact zoeken van je ex toch ook geen stalken naar jou toe? Ik vind het nogal ver van je gaan om te zeggen dat ik hem stalk en ook niet waar eerlijk gezegd.quote:Op zondag 29 mei 2011 10:26 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Geloof ik best wel hoor dat het echt was... Gaf alleen een voorbeeld van hoe dat soort dingen soms in elkaar kunnen zitten helaas
Maar je zegt : Hij deed alsof ik hem stalkte.. Je moet natuurlijk wel inzien dat je hem ook wel een beetje aan het stalken was door dat soort mailtjes te sturen..
Hoe komt het eigenlijk dat jullie elkaar zovaak tegenkomen met uitgaan? Als het je zoveel pijn doet om hem elke keer te zien waarom zoek je dan niet een andere tent op?
Het lijkt me ook vervelend als je ex op een gegeven moment zo tegen je gaat doen, maar heb wel het idee dat je het een beetje over jezelf afroept. Ik heb zelf ook dicht bij het punt gezeten dat mijn ex net zo tegen mij ging doen als jouw ex tegen jou.. Ze begon me al een beetje bespottelijk te behandelen, me een beetje uit te lachen, me te negeren etc..
Zelf heb ik toen echter besloten nee dat wil ik niet. Ik ben al ''gedumpt'' en dat vind ik allemaal al pijnlijk genoeg, maar ik ga mezelf niet door haar als een halve zool laten behandelen. Toen heb ik me voorgenomen om van mijn kant 0,0 contact meer te laten komen...
Inmiddels ben ik daar ruim een half jaar mee bezig, en sindsdien heeft zij regelmatig contact met me opgenomen.
Als we elkaar nu zien komt ze op de een of andere manier nerveus/zenuwachtig/ongemakkelijk over alsof ze zich schaamt voor de manier waarop ze zich gedragen heeft.. IIg zijn we nu weer ''gelijk'' en spelen er geen fratsen meer mee aan beide kanten als we elkaar zien..
Tuurlijk is dat zo, het is geen snel werkend medicijn, maar op langere termijn zal het je goed doen, geen contact...want hoe dan ook, je kunt het wel uitstellen maar hoe eerder hoe sneller, beter.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:51 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een beetje gelijk in ja
Clear as crystal and your right.. but still easier said than done.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:21 schreef H6-4ever het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat zo, het is geen snel werkend medicijn, maar op langere termijn zal het je goed doen, geen contact...want hoe dan ook, je kunt het wel uitstellen maar hoe eerder hoe sneller, beter.
Doorbijten joycie!
Ik denk dat jij dan waarschijnlijk de ''lat'' over bespottelijk wat lager legt dan mij wellicht, want wat ik uit jouw reacties heb gelezen toont wel degelijk dat hij je met weinig respect behandelt.quote:
Jaquote:Op zondag 29 mei 2011 18:21 schreef H6-4ever het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat zo, het is geen snel werkend medicijn, maar op langere termijn zal het je goed doen, geen contact...want hoe dan ook, je kunt het wel uitstellen maar hoe eerder hoe sneller, beter.
Doorbijten joycie!
Ja, ik weet het. Je hebt gelijk hoor, hij heeft me met geen respect behandelt. Daden zeggen meer dan woorden. Hij is echt erg egoistisch geweest. Inderdaad denkt hij vooral aan zichzelf en niet hoe ik me voel. Het is toch geen normale reactie als ik moet huilen dat je dan aan je zelf denkt.. Ik vroeg ook of hij wist dat ik zo verdrietig werd van dat hij vaak afzei en weinig tijd had.. dat wist hij zei hij. Maar hij deed er niks aan. Ik zou me zo schuldig voelen tegenover degene die ik leuk vind als ik zo vaak afzei. Ik zei ook dat ik hem zowat smeekte om bij mij te slapen en hij heel droog dat hij daar geen tijd voor had. 4 maanden lang. Zolang hij zijn eigen BS maar gelooft..quote:
Ik kan gewoon niet zonder met haar te praten, ookal reageert ze met iets minders dan voel ik me toch nog beter dan wanneer ik helemaal niets krijg..quote:Op zondag 29 mei 2011 23:05 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Stop met contact zoeken, je wordt alleen maar gekwetst.
Bovendien klinkt je als een hondje in dat gesprek hoe je achter haar aan loopt.
Ik herken het hoor, maar je moet het echt laten gaan. Je moet kwaad op haar worden en niet je in bochten wringen omdat zij iets niet leuk vind wat je zegt. Fuck her.
Op die manier denk ik ook wel eens over bepaalde dingen hoor, maar het heeft zo weinig zinquote:Op zondag 29 mei 2011 22:00 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Daarom zit ik altijd.. waarom heeft zo iemand zo veel meisjes achter zich aan. En zo veel vrienden etc. Waarom heeft hij wel een lange relatie gehad voor mij. Waarom hij alles voor zijn vrienden/vriendinnen over had en mij zo behandelde.. hij was wel een goede vriend en wat ik er van hoorde had hij ook veel over voor zijn ex. Ik kan alleen maar denken dat dit soort mensen zichzelf wel tegen komen..
Maargoed.. ik had niet echt vergelijking qua relaties.
Screw him.
sterkte !quote:Op zondag 29 mei 2011 22:55 schreef BYM het volgende:
Hier een spannende week in het verschiet ....
Morgen schouwing van haar nieuwe appartement, en dinsdag het officiele notariele gebeuren.
Huis overdracht op mijn naam, nieuwe hypotheek etc.
Zij vlak er achteraan aanschaf en hypotheek van haar appartement.
En dan ... de verhuizing ....
Mij benieuwen, hoe dat gevoelsmatig zal gaan verlopen.
Zal wel even een paar hevige momentjes op gaan leveren ....
En het feit dat ze niet meteen weg is, waardoor de knoop nog niet definitief doorgehakt kan worden, emotioneel gezien dan.
"Uit" is het al een paar maanden maarja, we wonen nog steeds samen, krom eigenlijk ...
Zeur niet vent. Je had al lang een vriendin kunnen hebben, als je maar initiatief had genomen.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:23 schreef Bartinhoo het volgende:
Het loopt gewoon allemaal niet op de een of andere manier...
Mensen 'regelen' meestal vanzelf een nieuwe relatie als ze stoppen met in de slachtofferrol blijven hangen.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:23 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik voel me weer eens klote
Was voor mijn ''relatie'' al niet zo enorm zeker over mezelf, maar sinds ze me gedumpt heeft is het nog een stuk erger geworden...
Daarvoor had ik geen bagage, was ik een stuk onbezorgder en maakte ik me helemaal niet zo heel druk om wat mensen ( en dan vooral vrouwen ) van me vonden, maar sinds mijn ex ben ik daar heel erg mee bezig, en echt veel erkenning krijg ik ook niet...
Zit wat dat betreft nogal in een negatieve spiraal.. Door mijn klotegevoelens ga ik me teruggetrokkener opstellen waardoor ik minder benaderbaar ben. Dat levert vervolgens weer een kleinere kans op iets eventueel nieuws op waardoor het allemaal nog langer gaat duren...
Hoe regelen sommige mensen toch zo snel een nieuwe relatie... Ben echt niet iemand die van de ene in de andere relatie rolt, maar ben alweer meer dan een jaar vrijgezel en heb het afgelopen jaar met misschien 3 meisjes sms contact gehad ( buiten mijn zusjes om dan)
3 is al niet veel, maar daarbovenop komt dus nog dat ik het heb gepresteerd om alle 3 die contacten ( die aanvankelijk het initiatief van hen was ) dood te laten bloeden... Het loopt gewoon allemaal niet op de een of andere manier...
Bwoah, zo simpel is dat voor sommigen niet. Sommige mensen leggen nu éénmaal gemakkelijker contact als anderenquote:Op maandag 30 mei 2011 08:16 schreef Wanderingwhy het volgende:
Mensen 'regelen' meestal vanzelf een nieuwe relatie als ze stoppen met in de slachtofferrol blijven hangen.
Gast....... Je moet die tekst is teruglezen zonder te lezen wat er daadwerkelijk staat. Je doet idd niets verkeerd maar je praat maar haar om te praten. Niet omdat je oprecht geïnteresseerd bent.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:03 schreef Snoepje5 het volgende:
Ligt het nu aan mij of doet zij gewoon zo bizar? Na gister dacht ik vandaag ff vragen hoe ze het heeft gehad etc, komt het volgende gesprek:
Ik: Hee, heb je het nog leuk gehad gisteravond? Had niks meer van je gehoord.. Sprak net iemand die met mwd gestopt is omdat ze er teveel recht in vond zitten, wist je dat er recht in voorkwam?
Zij: Ja wad nog wel leuk hoor mobiel was uit gevalle
Ik: Okee, gelukkig maar! Had je vanmiddag ook nog geslapen? Ik was buiten in slaap gevallen op 't bankje..
Zij: Jaa heel ff. Haha oke
Ik: Hehe okee.. Verder nog iets leuks gedaan vandaag? Hee maar bereid je dus maar voor op een beetje recht bij mwd:P
Zij: Wat visite gehad gewii"t (zarerdag 1 gekocht) voorderest niet veel. Hoezo dat dn?;s
Ik: Ohh echt? Had dat maar gezegt mocht je die van mij wel hebben.. Doe er niets meer mee. Nja omdat ik dus hoorde van iemand dat er nog wel wat recht in voorkomt bij die studie.
Zij: Haha oh oke. Leuk dat je me met zo'n wyf vergelykt dat je toevallig kent dat heeft gefaald by die opleiding, erg aardig weer;)
Ik: Zo bedoel ik het niet:s ik vergelijk jou met niemand.. Ze was ermee gestopt en had niet gefaalt hoor.. Maar ik vroeg me af of je wist dat er ook wat recht in voorkwam.
Zij: Als e stopt faal je dus heeft ze gefaald.. En je vergelykt me wel met dat mens....
Ik: Je kan toch ook stoppen omdat de studie je niet bevalt? Dat doe ik niet, ik geef alleen aan dat zij stopte omdat er teveel recht in voorkwam.
Zij: Denke we er anders over dan heb je yoch gefaald in t maken van een keuze.... Anyway thanks><
Ik: Oh op die fiets, ja dan heb je inderdaad ook gefaalt in het maken van een keuze. Ik dacht alleen aan het falen van niet halen van voldoendes.. Ik bedoelde het alleen maar positief hoor, vond het raar dat er recht in mwd voorkwam dus vroeg me af of jij dat wist(:
Zij: En wie zegt dat t niet bove dat kinds niveau was.. Lekker makkelyke smoes dan.. Nou ik vat t helemaal niet positief op zoals je merkt..
Dit slaat toch echt alles, ik doe toch niets verkeerd..
dus je gaat nu afstand nemen?quote:Op maandag 30 mei 2011 09:30 schreef Remnant het volgende:
Nou, afgelopen vrijdag was dus echt een debakel. Lang geleden dat ik me zo ongemakkelijk en boos heb gevoeld om dingen die iemand tegen je zegt. Maar was wel een hele goeie wake up call.
Ja. Het was na die afspraak van mijn kant ook gelijk finito en dat gevoel heb ik nu nog steeds. Een avond lang kritiek en denigrerende opmerkingen is gewoon laag bij de grond en had ik ook zeker niet van haar verwacht. Telkens: Ja, dit bedoel ik niet lullig maar. En bam, weer een lullige opmerking. Ik wou er op het terras geen drama van maken, maar van binnen kookte ik echt.quote:
Komt me heel bekend voor....hoewel bovenstaande reacties gelijk hebben over initiatief en niet blijven hangen in zelfmedelijden is het moeilijk om uit die cirkel te komen. Het lukt niet/je krijgt geen aandacht, je gaat je vervolgens kutter voelen, dat resulteert in nog minder kansen waardoor je je nog slechter voelt en ga zo maar door. Ik moet zelf heel erg oppassen dat ik niet als een soort Calimero ga denken; oftwel waarom heb ik nou nooit eens een beetje mazzel hierin? Niet iedereen heeft zijn relatie gekregen dmv versieren op het hoogste niveau. Soms komen mensen elkaar tegen en dan gaat het heel natuurlijk...als het echt wederzijds is dan komt het toch wel goed? Al mijn vrienden in relaties hebben hun vriend/vriendin gewoon gevonden via de studie zonder allemaal kunstgrepen als datingsites en nachtelijke versiertours in cafe's. Wat gaat er dan mis met mij?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:23 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik voel me weer eens klote
Was voor mijn ''relatie'' al niet zo enorm zeker over mezelf, maar sinds ze me gedumpt heeft is het nog een stuk erger geworden...
Daarvoor had ik geen bagage, was ik een stuk onbezorgder en maakte ik me helemaal niet zo heel druk om wat mensen ( en dan vooral vrouwen ) van me vonden, maar sinds mijn ex ben ik daar heel erg mee bezig, en echt veel erkenning krijg ik ook niet...
Zit wat dat betreft nogal in een negatieve spiraal.. Door mijn klotegevoelens ga ik me teruggetrokkener opstellen waardoor ik minder benaderbaar ben. Dat levert vervolgens weer een kleinere kans op iets eventueel nieuws op waardoor het allemaal nog langer gaat duren...
Hoe regelen sommige mensen toch zo snel een nieuwe relatie... Ben echt niet iemand die van de ene in de andere relatie rolt, maar ben alweer meer dan een jaar vrijgezel en heb het afgelopen jaar met misschien 3 meisjes sms contact gehad ( buiten mijn zusjes om dan)
3 is al niet veel, maar daarbovenop komt dus nog dat ik het heb gepresteerd om alle 3 die contacten ( die aanvankelijk het initiatief van hen was ) dood te laten bloeden... Het loopt gewoon allemaal niet op de een of andere manier...
Ik denk, omdat hun er nooit echt naar gezocht hebben? Zo'n instelling als: leuk om een meisje te hebben, maar ik moet het in m'n eentje net zó naar mijn zin hebben.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:51 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Komt me heel bekend voor....hoewel bovenstaande reacties gelijk hebben over initiatief en niet blijven hangen in zelfmedelijden is het moeilijk om uit die cirkel te komen. Het lukt niet/je krijgt geen aandacht, je gaat je vervolgens kutter voelen, dat resulteert in nog minder kansen waardoor je je nog slechter voelt en ga zo maar door. Ik moet zelf heel erg oppassen dat ik niet als een soort Calimero ga denken; oftwel waarom heb ik nou nooit eens een beetje mazzel hierin? Niet iedereen heeft zijn relatie gekregen dmv versieren op het hoogste niveau. Soms komen mensen elkaar tegen en dan gaat het heel natuurlijk...als het echt wederzijds is dan komt het toch wel goed? Al mijn vrienden in relaties hebben hun vriend/vriendin gewoon gevonden via de studie zonder allemaal kunstgrepen als datingsites en nachtelijke versiertours in cafe's. Wat gaat er dan mis met mij?
Helemaal mee eens..quote:Op maandag 30 mei 2011 10:02 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Ik denk, omdat hun er nooit echt naar gezocht hebben? Zo'n instelling als: leuk om een meisje te hebben, maar ik moet het in m'n eentje net zó naar mijn zin hebben.
Ik heb dit een beetje andersom (tot mijn eigen verbazing) Laat het contact al een tijdje van haar komen, vul mijn eigen dagen, oude sport weer opgepakt, zie mijn vrienden gelukkig vaak (was ook ook in de relatie) Cursusje doen, festival gepland, andere woningen bezichtigen ect ect (ookal voelt het ook een beetje nep aangezien ik in mijn achterhoofd nog wel met haar bezig ben)quote:Op zondag 29 mei 2011 23:11 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Op die manier denk ik ook wel eens over bepaalde dingen hoor, maar het heeft zo weinig zinAntwoorden zul je niet krijgen, en als je gaat denken dat het bij een ander allemaal voor de wind gaat als het bij jezelf allemaal zo vlot niet loopt dan ga je jezelf alleen maar slechter voelen....
Vind jij dat dit waar is? Heb je genoeg kansen gehad?quote:Op maandag 30 mei 2011 18:24 schreef Duubje het volgende:
, je hebt genoeg kansen gehad om te veranderen maar je hebt ze nooit gepakt, en je moet je niet zo in de slachtofferrol praten bla bla\
Je woont toch al een behoorlijke tijd doordeweeks op kamers in de grootste stad van Nederland? Je doet alsof je je hele leven door brengt in een klein dorpje waar je niet uit mag. Je kan ook een bijbaan zoeken in de stad, maar je kiest er zelf voor om te blijven werken waar je al jaren werkt om vervolgens te klagen dat je iedereen al jaren kentquote:Op maandag 30 mei 2011 12:45 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik zit momenteel gewoon een beetje ''vast''.. Collegejaar loopt ten einde, in het dorp wonen allemaal meiden die ik al jaaaren ken en die grotendeels ook allemaal vriendinnen zijn van mijn ex dus dat gaat ook niet werken.. Werk zelfde verhaal ken ik al jaren.
Achteraf gezien snap ik dat ze signalen heeft afgegeven, maar ten tijde van de relatie heb ik dat nooit zo begrepen. Daarom vroeg ik nu nog om een tweede kans maar dat wilde ze niet omdat ze mij voor haar gevoel al genoeg kansen had gegeven. Ik snap haar wel hoor... maar het doet nu gewoon zo veel pijn als ze dat zo zegtquote:Op maandag 30 mei 2011 18:30 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Vind jij dat dit waar is? Heb je genoeg kansen gehad?
(Ik wel, en ben mij daar ook, achteraf, ook bewust van)
Hahahahahah! :pquote:Op maandag 30 mei 2011 23:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zeg TS, scheer je weg uit dit topic!jij hoort hier niet meer!
Verder: hoi ldvd'ers, sterkte met allesbeen there, done that en heb hier van november tot maart gezeten en nu zit ik toch in één van de betere fases van m'n leven
Met de oldbies van hier: alles goed verder? Long time no see
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zeg TS, scheer je weg uit dit topic!jij hoort hier niet meer!
Verder: hoi ldvd'ers, sterkte met allesbeen there, done that en heb hier van november tot maart gezeten en nu zit ik toch in één van de betere fases van m'n leven
Met de oldbies van hier: alles goed verder? Long time no see
Kun je hem niet uit je Whatsapp favorieten halen? Dan zie je ook geen spoken meerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 06:15 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hahahahahah! :p
Oh volgens mij heeft hij het door of ik zie weer eens poken, na een jaar heeft hij eindelijk een statusupdate op whatsapp met de woorden "Haha STIK"
Denken jullie? Zie ik spoken? (ik vind het heel moeilijk dat ik dit niet in de hand, dat ik er totaal geen controle over heb)
Nu scheer ik mij weer even weg Neo, voor even
Want heb niet het idee dat dit topic mijn gemoedstoestand nog verslechterd of verbeterd. Het is fijn andere verhalen te lezen, en op dit moment is het fijn om toch even een beetje steun te krijgen. Want ik ben hier toch zo slecht in!
Er komt een dag dat het je opeens geen reet meer kan schelen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:47 schreef J0ycie88 het volgende:
Ja maar dan mis ik dus belletjes die misschien wel belangrijk zijn.. Naja.. ik kijk wel eventjes.. Hij kan altijd alsnog prive bellen natuurlijk.. En dan maakt het ook geen drol uit of ik heb nu nog wel of niet in mijn telefoon heb staan
Dat denk ik ook wel.. denk dat dat ook niet lang meer duurtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:20 schreef Remnant het volgende:
[..]
Er komt een dag dat het je opeens geen reet meer kan schelen.
kan ik me voorstellen maar toch blijft dat ook een dubbel gevoel. tenminste dat heb ik. Hoe kan een mens zo ontzettend veranderen. Van een lief meisje naar een ontzettende bitch.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:49 schreef Remnant het volgende:
Ik ben overigens wel heel erg blij dat ze eindelijk van m'n voetstuk gedonderd is
Waarschijnlijk omdat het voor haar ook ongemakkelijk is geweest. Heb er nu verder ook vrede mee. Ze is achteraf gezien altijd al zo geweest (zeuren, overal kritiek en opmerkingen over), alleen drong het toen niet zo door en bleef ik de leuke dingen zien.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:12 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen maar toch blijft dat ook een dubbel gevoel. tenminste dat heb ik. Hoe kan een mens zo ontzettend veranderen. Van een lief meisje naar een ontzettende bitch.
Alles in orde hier! Nieuwe baan, kamer gevonden voor m'n studie, ingeschreven voor m'n studie. Veel feesten en festivals voor de boegquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:27 schreef goofy_goober het volgende:
Prima. En met u? Goed om te horen dat het beter gaat met je.
Haha ach joh, als het je helpt om hier te posten, dan moet je dat blijven doen... was flauwekul, weetje tochquote:Op dinsdag 31 mei 2011 06:15 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hahahahahah! :p
Oh volgens mij heeft hij het door of ik zie weer eens poken, na een jaar heeft hij eindelijk een statusupdate op whatsapp met de woorden "Haha STIK"
Denken jullie? Zie ik spoken? (ik vind het heel moeilijk dat ik dit niet in de hand, dat ik er totaal geen controle over heb)
Nu scheer ik mij weer even weg Neo, voor even
Want heb niet het idee dat dit topic mijn gemoedstoestand nog verslechterd of verbeterd. Het is fijn andere verhalen te lezen, en op dit moment is het fijn om toch even een beetje steun te krijgen. Want ik ben hier toch zo slecht in!
Haha zonderquote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:58 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
![]()
Klasse Neo......., maarre.....is die betere fase met of zonder....?
Klinkt als een kutsmoesje, sorry.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:37 schreef J0ycie88 het volgende:
Dat kan alleen dan zie ik niet of dat hij belt of niet, want dan is hij ook uit mijn telefoonlijst (de statusupdate zie je bij mij ook al je hem bij je fav. weghaalt)..
En ik wil gewoon weg weten wanneer hij belt, want dat kan ik het negeren..
Dat is dus geen kutsmoesje.. Ik heb hem sowieso geblokkeerd dus praten kan ik niet meer met hem, en het is gewoon dat ik niet wil openen als hij belt. En als ik de nummers verwijder zie ik dit niet meer..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:02 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Klinkt als een kutsmoesje, sorry.![]()
Pffff.. heftig gedroomd over mijn ex. Ik kwam in een nieuwe klas en plotseling was hij daar, helemaal goddelijk. Eerst was de sfeer beetje hatelijk en toen begonnen we opeens weer te flirten.
Echt klote dat ik zo droom. Ik wil hem vergeten. Ook als ik wakker word is het beetje een domper.. maargoed. Ik moet me er maar aan vasthouden aan de vorige keer toen ik hem zag.. dat ik hem nogal onaantrekkelijk vond en ook nog eens hartstikke onaardig was.
Je kan je provider vragen om het nummer te blokkeren.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:16 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb dat geprobeerd maar dat lukt volgens mij niet.. Kan zijn nr iig niet blokkeren..
Sorry maar klinkt gewoon alsof je het niet wilt verwijderen naar mijn mening. Als ik je verhaal zo heb gelezen de afgelopen tijd klinkt het toch niet alsof hij je ooit gaat bellen. Er zijn veel opties om zijn nummer te blokkeren.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:46 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat is dus geen kutsmoesje.. Ik heb hem sowieso geblokkeerd dus praten kan ik niet meer met hem, en het is gewoon dat ik niet wil openen als hij belt. En als ik de nummers verwijder zie ik dit niet meer..
Dus ik denk dat je iets beter had moeten lezen en niet alleen die post..
Mijn ex heeft zoveel lef dat er best een kans is dat hij ook het lef heeft om te bellen en/of smsen..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:20 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Sorry maar klinkt gewoon alsof je het niet wilt verwijderen naar mijn mening. Als ik je verhaal zo heb gelezen de afgelopen tijd klinkt het toch niet alsof hij je ooit gaat bellen. Er zijn veel opties om zijn nummer te blokkeren.
Waarom zou hij dat doen? Hij moest je toch niet meer.. en al het contact kwam van jouw kant.. dacht ik tenminste gelezen te hebben.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:36 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Mijn ex heeft zoveel lef dat er best een kans is dat hij ook het lef heeft om te bellen en/of smsen..
Het verhaal ligt allemaal wat complexer.. En hij hield inderdaad het contact aan, maar ik reageerde daar net zo goed op.. Ik weet nu dus zeker dat hij weer aan het liegen en draaien is en nu heb ik hem overal geblokkeerd zonder dat ik dit tegen hem hem gezegd, maar hij lijkt het nu dus door te hebben..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:54 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Oeps, inderdaad verkeerd gelezen. Sorry! Ik had ook geen conclusies moeten trekken, ik ken je complete verhaal ook niet helemaal.
Benaderde hij jou dan ook qua contact nadat het uit was?
Mja, komt wel weer gozerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:21 schreef H6-4ever het volgende:
Tijdelijk wel jah, afgelopen weekend super verjaardag gehad nog leuke chick gescoord, en 2 telefoon nummers...maar nu dinsdagavond hakt het gevoel erweer beetje in...zo van; zal ik ook weer zo verliefd worden? Geen idee..vind wel wat meiden leuk maar die vlinders in de buik zeg maarik weet het niet....ik had het ooit, en waarvoor..
Owja leuk detail mijn ex stuurde toch nog een sms voor mijn verjaardag. Gewoon gereageerd met bedankt..thats it. Best goed vindt ikzelf
Be a big girl en lees hetquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:48 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Mja, komt wel weer gozerSowieso heb ik het idee dat ik zelf ook nu minder makkelijk verliefd ga worden.. en dat is misschien ook wel goed toch? Beetje verdedigingssyteem ofzo. Verliefd zijn is risicovol dus je lichaam past een beetje op nu denk ik maar dan.
Hoe idioot dat mailtje van mij ook was trouwens.. ik ben blij dat ik het gestuurd heb. Kan het nu wel veel beter loslaten.. voelt compleet en utterly over nu. Ook al schaam ik me nog wel soms.Heb alleen zijn reactie nog niet durven lezen.
Ja, ik durf niet echt.. hij heeft namelijk wat op msn gezegd denk ik, tenminste dat zei hij toen we elkaar tegen kwamen. En het zal wel niet te vriendelijk zijn geweest.. te zien aan hoe hij tegen me deed. Dus ik ben nog niet op msn geweest.quote:
Niet voor iedereenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:57 schreef Duubje het volgende:
Gewoon andere meiden/kerels neuken.. werkt het beste voor alles
Daarom... Helaas als je je msn opent krijg je dat meteen te zien.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:54 schreef goofy_goober het volgende:
Waarom moet ze dat per se lezen? Gewoon deleten die handel.
Msn bericht kun je toch niet deleten, jôh lees eerstquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:54 schreef goofy_goober het volgende:
Waarom moet ze dat per se lezen? Gewoon deleten die handel.
Ik zou ook boos worden als ik zo'n hele lap tekst zonder alinea's zou moeten lezen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:07 schreef Duubje het volgende:
Dit heb ik vanochtend mijn vriendin gemaild en hier werd ze heeeeeel boos over over de telefoon en vond ze dat ik haar aanviel.. is toch niet te geloven of wel.. naja ben er echt helemaal klaar mee
hahahaha, lig onder de tafel van het lachen! Komt iemand met een hele serieuze brief aanzetten, maak jij een opmerking over alinea's, geweldig ! Je hebt dus ook gevoel voor humor, ook al laat je die kant niet vaak zien.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:50 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik zou ook boos worden als ik zo'n hele lap tekst zonder alinea's zou moeten lezen.
Als het blijft knagen en je weet niet of hij z'n email leest hem misschien een brief sturen? Je kunt moeilijk je hele leven met een schuldgevoel rond blijven lopen....quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:15 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik herinner me dit topic dus kwam even kijken, zit hier niet meer op maar ik moest het even kwijt.
Het is nu al sinds augustus uit met mijn ex, heb nu een nieuwe relatie. Alleen ik ben erg gaan nadenken destijds en zie echt in dat ik ook zoveel invloed op alles had wat er gebeurde.
Als ik er aan terug denk weet ik niet wat me bezielde. Heb van alles zo spijt wat er is gebeurd, en vind jammer dat er geen vriendschap meer is overgebleven.
Ik merk dat ik heel anders ben geworden. Veel vrijer en niet meer zo met mijn ex. Ik heb gewoon zo veel spijt van hoe ik tegen hem gedaan heb, dat verdiende hij niet. Op het einde hebben we leuke dingen gedaan als vrienden, dat was echt leuk. Ergens vond ik het ook erg jammer dat ik niet meer met hem kan praten, was toch altijd gezellig. Maar ik weet gewoon van mezelf dat ik het grandioos verpest hebt, en je dan denk ik niet altijd een 2e kans hoort te krijgen?
In real life zie ik hem niet, alleen op de chat is hij online. Maar aan de ene kant wil ik hem vertellen dat ik er spijt van heb gehad, maar aan de andere kant ik denk niet dat hij het geloofd. Het knaagt heel erg omdat ik er spijt van heb van mijn gedrag dat ik het om de een of andere manier kwijt wil.
Ik denk niet dat hij zijn e-mail leest of er op antwoord, heeft hij destijds ook niet gedaan.
Wat adviseren jullie?
Nou ja lezen wel, maar ik denk niet dat hij dat dan geloofd. Een brief sturen doe ik liever niet, je hebt geen zekerheid dat alleen hij het leest. Mail ook niet maar vind het anders.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:23 schreef Remnant het volgende:
[..]
Als het blijft knagen en je weet niet of hij z'n email leest hem misschien een brief sturen? Je kunt moeilijk je hele leven met een schuldgevoel rond blijven lopen....
Geen idee dacht er laatst over na. Ene kant dacht ik ook van ik moet sorry zeggen van toen, maar aan andere kant denk ik. Dat schiet toch niets op.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:36 schreef H6-4ever het volgende:
Waarom oude koeien uit de sloot halen?......oww wacht eens, of ben je je re-bound vriendje zat?
Goed advies. Denk dat ik dit maar eens goed in m'n oren ga knopen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:29 schreef formerjellybean het volgende:
Aan een kant mooi dat je excuses wilt aanbieden, maar voor het zelfde geld heeft die er geen behoefte aan en is die gewoon verder gegaan.
En sommige dingen zijn ook niet meer goed te maken he, hoe lullig je er ook over voelt wat je toenertijd deed,dan denk ik meer dat je nu weet dat je het niet slim hebt aangepakt en de volgende keer het niet meer zo moet doen.
Ergens is het heel goed hoor excuses maar als je niet weet hoe de persoon nu leeft en hij eigenlijk geen contact meer wil , dan zou ik het gewoon zo laten.
klinkt bijna als een overwinning voor je (dat je iemand mag dumpen) ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:29 schreef H6-4ever het volgende:
Shitzooi, mijn nieuwe scharrel vind mij wel iets te leuk..had nog duidelijk gezegd dat ik niet aan een relatie toe ben...hmm moet ik nu al iemand dumpen, ging net zo lekker
waarom kap je het eigenlijk af? Alleen maar omdat je bang bent voor meer vastigheid of omdat je gewoon nog effe lekker wil doorscharrelen? Of allebei?quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:43 schreef H6-4ever het volgende:
Nee dat wil ik juist voorkomen, ja ben blij dat ik een beetje lol heb..maar juist omdat ik weet hoe het voelt om gedumpt te worden ben ik direct al eerlijk geweest en nu nog! Daarom kap ik het af...
Als je niet verliefd ben vind ik het alleen maar goed dat je eerlijk bent en er niet meer mee door wil gaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:05 schreef H6-4ever het volgende:
Omdat ik niet verliefd ben, zoals wel bij mijn ex gelijk het geval was..ben ik toch aan het vergelijken dan? Ik weet het niet..
ja, dan zou ik er ook een punt achter zetten, is het meest eerlijke voor jezelf en die scharrel !quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:05 schreef H6-4ever het volgende:
Omdat ik niet verliefd ben, zoals wel bij mijn ex gelijk het geval was..ben ik toch aan het vergelijken dan? Ik weet het niet..
Dat komt meer op mij over als gewoon een opdringerig meisje als je elkaar net kent ga je toch niet meteen al vakantie plannen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:16 schreef H6-4ever het volgende:
Mee eens! En dat voelt niet als een overwinning..heb haar gelijk al eerlijk gezegd, dat ik niet aan een relatie toe was, maar nu laat ze wel heel erg merken dat ze mij leuk vindt, ze praat al over vakantie ed. Dat wou ik juist voorkomen...
ja, hangt er een beetje van af wat ze in gedachten heeft met die vakantie, voor hetzelfde geldt wil ze gewoon lekker 'feesten en beesten' en is ze er helemaal niet op uit om je daar ten huwelijk te vragen, maar goed, dat voel je natuurlijk zelf het beste aan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:16 schreef H6-4ever het volgende:
Mee eens! En dat voelt niet als een overwinning..heb haar gelijk al eerlijk gezegd, dat ik niet aan een relatie toe was, maar nu laat ze wel heel erg merken dat ze mij leuk vindt, ze praat al over vakantie ed. Dat wou ik juist voorkomen...
Hee Brad, is de liefde over of ga je vreemd?quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:57 schreef Pinguino81 het volgende: Kep momenteel vreselijk last van liefdesverdriet,
Ik kan Missconfessions niet loslaten
Gewoon wat andere vrienden erbij vinden. Ik had ook vrienden die dezelfde dingen deden die je hierboven hebt beschreven en als we dan gingen was het vaak gezeik en ruzie met anderen. Ik heb toen contact gezocht met een vriendin en gevraagd of ze er bezwaar mee had als ik een avondje zou aanhaken omdat mijn vrienden allemaal lame zijn en ik gewoon een leuke avond wilde hebben. Zij vond dat geen probleem, het beviel iedereen en heb nu een leuke stapgroep waarmee ik ook afspreek buiten het stappen om.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:16 schreef JiggyJ het volgende:
Pff ik baal de laatste tijd ook echt van mijn vrienden...
De eerste maanden/weken nadat het uitging (vorige ''zomervakantie ) had ik echt veel aan ze..
Maar nu, op de een of andere manier, kan nooit meer iemand of alleen op van die belachelijke dagen.. Eergister (dinsdag) avond wou iedereen opeens uit maar doordeweeks hoeft het allemaal niet zo nodig van mij, en as. zaterdag als alle ''normale'' jongeren uit gaan dan heeft niemand ineens zin en bellen ze een half uur van tevoren af omdat ze diarree hebben oid en dan lekker thuis op de bank zitten![]()
Vandaag is ook echt een heerlijke dag om te gaan varen en normaal deden we dat ook altijd, maar het lukt me de laatste tijd echt niet meer om mensen bijelkaar te krijgen. De een moet werken, de helft heeft een kater van gisteravond en gaat liever op hun hete kamer in amsterdam op bed weg liggen rotten...
Op dit soort momenten mis ik mijn ex echt, kan nu weer lekker de hele dag in de achtertuin in de zon gaan zitten maar ik wil lekker onder de mensen zijn.. Echt heel klote gevoel dit, heb mijn hele leven nooit tekort gehad aan vrienden maar de laatste tijd is het opeens heel lastig om mensen te strikken om iets leuks te doen, zelfs op een dag als vandaag dat ben ik echt niet gewend best klote
Dat lijkt me altijd een momentje van twijfel opleveren... Ik zeg ook altijd dat ik nooit meer iets met mijn ex zou willen, maar ook geen idee wat ik zou doen als ze me opeens terug begint te willenquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:26 schreef trekeennummertje het volgende:
Kut!Denk ik al wekenlang dat ik zonder haar beter af ben, omdat ik soms hele dagen niet eén gedachte aan haar spendeer; geeft ze me gisteren via msn kleine seintjes dat ze me toch mist in haar msn-naam en ik vind het nog leuk ook.
(ik was wel afwezig op msn toen)
What to do... what to do...
Kijken wat je er aan hebt. Ik noem dit de afkickverschijnselen, gebrek aan de aandacht die je eerst kreeg van je vriend. Wij vrouwen gaan dan toch contact opzoeken, maar als hij weer in the picture is, dan haken we 180 graden af. Dat trek en duw is in dit topic en de vorige reeksen al meer dan eens aan bod geweest.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:26 schreef trekeennummertje het volgende:
Kut!Denk ik al wekenlang dat ik zonder haar beter af ben, omdat ik soms hele dagen niet eén gedachte aan haar spendeer; geeft ze me gisteren via msn kleine seintjes dat ze me toch mist in haar msn-naam en ik vind het nog leuk ook.
(ik was wel afwezig op msn toen)
What to do... what to do...
Vraag me af hoe je minder aan hem wil gaan denken als je nog zo overduidelijk zit te wachten op een reactie of bericht van zijn kant.quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:33 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Nou, ik heb toch maar op mijn msn gekeken. Geen reactie gezien. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat mijn msn op een andere plek automatisch aanging (mijn ouders) en ik hem daardoor heb gemist. Snap niet waarom hij zegt dat hij dan al gereargeerd heeft maargoed.
What de fuck, het zal allemaal wel. Het was me wel duidelijk donderdag.. en heb nu ook leuk kunnen zien dat hij een foto van een of ander wijf heeft geupload. Informatie die ik niet wil zien eerlijk gezegd.
Ik heb het wel gehad. Over een week bijna 3 maanden geleden. Vanaf nu meer aan mezelf gaan denken en minder aan hem. Dit zorgt toch alleen nog maar voor ongezonde spanning in mijn leven.
Naja, als dat zijn nieuwe vriendin/scharrel is ofzo.. vind ik het beetje zielig voor haar want dan ging hij wel tikje over de schreef door met mij zó te praten op msn
Ik had exact hetzelfde hoor maar Ik ben destijds gaan stappen met de ex van 1 van m'n beste vriend. De eerste paar keer deed ie moeilijk en heb ik hem elke keer aangeboden om met onze groep te gaan stappen. Was geen animo voor dus Ciao veel plezier voor de tv/ps3/voetbal/whatever ik ga leven.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:09 schreef JiggyJ het volgende:
Klinkt goed inderdaad, alleen zou echt niet weten waar ik op dit moment kan ''aanhaken''..
Het probleem is een beetje dat ik met deze jongens ( groep 7/8 man ) al mijn hele leven omga, maar dat iedereen echt enorm gemakzuchtig is..
Het gebeurt echt super vaak dat er iets wordt afgesproken en dat letterlijk een half uur van tevoren ineens bijna iedereen afbelt. En dan niet omdat er iets in de plaats komt, maar gewoon omdat ze te lui zijn om op de fiets te stappen oid...
Als we bij elkaar zijn is het verder geen ruzie maken ofzo, maar we spraken nog geen 20 uur geleden af om op een terras te gaan zitten vandaag met zn 5en en zoals inmiddels eigenlijk al naar verwachting, hebben er alweer 3 afgezegd, spreek het dan GVD gewoon niet af...
Ik denk dat ik gewoon een keuze moet gaan maken. Ik heb al bijna een jaar een kamer in Amsterdam, waar die vrienden ook wonen, maar ik ben nog heel veel bij mijn ouders thuis, waar zij ook allemaal vandaan komen. Ergens irriteer ik me eraan als ze op een dag als vandaag met hemelvaart niet vanuit de stad hierheen komen om lekker aan het water te gaan zitten met zn allen, maar eigenlijk is ze dat natuurlijk goed recht...
Heb verder wel genoeg ''mogelijkheden'' om iets te gaan doen, alleen niet wanneer en wat ik wil. Met dit weer op mijn hete kamer zitten daar trek ik gewoon niet, maar hier in het dorp is er ook nix :S
Wordt alleen maar erger. Heb ongeveer hetzelfde, studeer niet meer maar werk. Hier beginnen ze aan kinderen dan is het helemaal einde verhaal.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:16 schreef JiggyJ het volgende:
Pff ik baal de laatste tijd ook echt van mijn vrienden...
De eerste maanden/weken nadat het uitging (vorige ''zomervakantie ) had ik echt veel aan ze..
Maar nu, op de een of andere manier, kan nooit meer iemand of alleen op van die belachelijke dagen.. Eergister (dinsdag) avond wou iedereen opeens uit maar doordeweeks hoeft het allemaal niet zo nodig van mij, en as. zaterdag als alle ''normale'' jongeren uit gaan dan heeft niemand ineens zin en bellen ze een half uur van tevoren af omdat ze diarree hebben oid en dan lekker thuis op de bank zitten![]()
Vandaag is ook echt een heerlijke dag om te gaan varen en normaal deden we dat ook altijd, maar het lukt me de laatste tijd echt niet meer om mensen bijelkaar te krijgen. De een moet werken, de helft heeft een kater van gisteravond en gaat liever op hun hete kamer in amsterdam op bed weg liggen rotten...
Op dit soort momenten mis ik mijn ex echt, kan nu weer lekker de hele dag in de achtertuin in de zon gaan zitten maar ik wil lekker onder de mensen zijn.. Echt heel klote gevoel dit, heb mijn hele leven nooit tekort gehad aan vrienden maar de laatste tijd is het opeens heel lastig om mensen te strikken om iets leuks te doen, zelfs op een dag als vandaag dat ben ik echt niet gewend best klote
Gewoon een tijdje niks meer met ze doen dan komt het van zelf wel weer. Of zo als een poster hier boven zegt aanhaken bij vrienden/vriendinnen. Het komt van zelf wel weerquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:09 schreef JiggyJ het volgende:
Klinkt goed inderdaad, alleen zou echt niet weten waar ik op dit moment kan ''aanhaken''..
Het probleem is een beetje dat ik met deze jongens ( groep 7/8 man ) al mijn hele leven omga, maar dat iedereen echt enorm gemakzuchtig is..
Het gebeurt echt super vaak dat er iets wordt afgesproken en dat letterlijk een half uur van tevoren ineens bijna iedereen afbelt. En dan niet omdat er iets in de plaats komt, maar gewoon omdat ze te lui zijn om op de fiets te stappen oid...
Als we bij elkaar zijn is het verder geen ruzie maken ofzo, maar we spraken nog geen 20 uur geleden af om op een terras te gaan zitten vandaag met zn 5en en zoals inmiddels eigenlijk al naar verwachting, hebben er alweer 3 afgezegd, spreek het dan GVD gewoon niet af...
Ik denk dat ik gewoon een keuze moet gaan maken. Ik heb al bijna een jaar een kamer in Amsterdam, waar die vrienden ook wonen, maar ik ben nog heel veel bij mijn ouders thuis, waar zij ook allemaal vandaan komen. Ergens irriteer ik me eraan als ze op een dag als vandaag met hemelvaart niet vanuit de stad hierheen komen om lekker aan het water te gaan zitten met zn allen, maar eigenlijk is ze dat natuurlijk goed recht...
Heb verder wel genoeg ''mogelijkheden'' om iets te gaan doen, alleen niet wanneer en wat ik wil. Met dit weer op mijn hete kamer zitten daar trek ik gewoon niet, maar hier in het dorp is er ook nix :S
Rustig aan dude.. Denk aan jezelf. Probeer haar te vergeten en langzaam door te gaan met je leven. Heel moeilijk om dat te doen zonder degene waar je zo van houd of hebt gehouden maar ook dat zal steeds een stukje makkelijker worden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 03:19 schreef dogtagz het volgende:
Klote liefdesverdriet... ik ga slapen... hopelijk is het morgen wat beter...
Bij mij gaat het ook echt kut op het moment. Ik wil haar wel loslaten maar het lukt gewoon niet..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 03:19 schreef dogtagz het volgende:
Klote liefdesverdriet... ik ga slapen... hopelijk is het morgen wat beter...
Tara88....quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:18 schreef Tara_88 het volgende:
[..]
Kijken wat je er aan hebt. Ik noem dit de afkickverschijnselen, gebrek aan de aandacht die je eerst kreeg van je vriend. Wij vrouwen gaan dan toch contact opzoeken, maar als hij weer in the picture is, dan haken we 180 graden af. Dat trek en duw is in dit topic en de vorige reeksen al meer dan eens aan bod geweest.
Heb ik al gedaan. Bovendien was ik helemaal niet aan het wachten op bericht, enkel doordat hij gezegt had dat hij dat had gedaan was ik nogal nerveus voor wat hij zou zeggen en heb daardoor zo lang niet gekeken. Geen zin in harde woorden.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:02 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Vraag me af hoe je minder aan hem wil gaan denken als je nog zo overduidelijk zit te wachten op een reactie of bericht van zijn kant.
Weet je, op MSN (en overige sociale netwerken) zit zo'n hele handige functie waarmee je exen kunt blokkeren en uit je lijst kunt verwijderen. Ik zou er eens gebruik van maken.
Ik snap ook het nut niet om zo'n gast nog langer in je lijst te houden, behalve dat je hem dan af en toe kunt controleren of ie al een nieuwe vlam heeft, zoals ie je nu wilt laten denken.
Ik herken dit trouwens allemaal heel goed, Jiggy.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:19 schreef JiggyJ het volgende:
True..
Zou eigenlijk ook echt niet weten wat ik nog moet ''opbouwen'' als ik weer terug ga naar het dorp waar mijn ouders wonen...
Daar kent iedereen elkaar, en zijn de kliekjes al jaaaren geleden gesmeed. Mijn ''kliekje'' is dus allemaal naar amsterdam gegaan, dus het zou sociale zelfmoord zijn ergens om als enige weer terug te gaan...
Toch vind ik het wel jammer dat mijn vrienden alle banden met oude bekenden in het dorp kennelijk moeiteloos willen doorsnijden...
Ik kwam echter een jaar later in de stad wonen dan zij. Ze hebben daar allemaal al veel kennissen/vrienden opgebouwd, ik heb nog altijd een beetje een ''leeg'' gevoel als ik naar mijn kamer ga.. Ja mijn 5 vrienden heb ik in Amsterdam, maar daar kan ik ook niet altijd heen. HEb altijd een beetje het idee als ik op zondag/maandag naar mn kamer ga van : Wat ga ik in godsnaam de hele week doen...
Misschien maar eens mijn drempel overgaan, en gaan voetballen volgend jaar, gaan werken in de horeca oid en studentenvereniging alleen ik vind het ergens ''eng'' om mijn leven helemaal om te gooien...
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:43 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Je uitgangspunt is niet slecht iig. Grote stad waar je studeert en een basis van vrienden die je al hebt. Goed dat je het nu beseft dan kan je er ook wat aan doen. Jezelf er toe zetten om actief te worden kan alleen ontzettend moeilijk zijn, weet er alles van! Misschien een keer een planning maken van wat je wilt gaan doen.
In mijn geval heb ik 5 jaar gestudeerd in Rotterdam maar wel in mn oude woonplaats blijven wonen waar ik nu nog vast geroest zit. Ook naar mn zin gehad hier maar die fase is nu wel echt voorbij. Mn ex woont hier ook en verlang soms dan ook terug dat ik altijd haar had.
Liefst pak ik weer mn spullen en ga op reis. Wat ik daar in het buitenland heb meegemaakt, dat lukt me in nog geen 10 jaar hier in mn huidige woonplaats.
Toch op de een of andere manier altijd wel ''fijn'' om te weten dat er nog meer mensen zij met dit probleem...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:04 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ik herken dit trouwens allemaal heel goed, Jiggy.Zelf ook student en het is soms wel lastig om een sociaal leven op te bouwen in een nieuwe stad.
Ik ga zelf ook nog steeds veel om met mensen die ik al veel langer ken. Mensen die ik hier ken. tja, dat gaat toch niet zo lekker.
Dat van dat altijd wat te doen hebben toen het net over was.. dat is pas herkenbaar.Ik heb er nu wel veel minder moeite mee om eens een avondje alleen te zijn. Maar als er dan een zaterdag is en niemand die wil mee naar een feestje, baal ik toch wel.
Maarja, je hoort altijd 'studententijd is de beste tijd van je leven!'. Tot nu toe vind ik dat wel tegenvallen.Middelbare school was pas chill, lekker uitgaan, elke dag je vrienden zien, geen zorgen.
Psycholoog is mij ook al door meerdere mensen aangeraden (waaronder mijn 'ex'...lekkere opmerking ook als zijzelf de aanleiding is geweest, maar goed) en hoewel ik ook het gevoel heb er niet vanaf te komen (begrijp volledig zo'n reactie over een vakantie, zulke kleine dingen gooien mij ook maanden weer terug, het stomme is dat je het ook wel weet maar zo'n bevestiging lijkt het meer ' waar' te maken..) ben ik gewoon heel sceptisch wat zo'n iemand mij gaat vertellen. Dat ik niet zo hard en negatief over mezelf moet zijn weet ik ook wel, ook mijn onzekerheid is niet zo moeilijk te plaatsen allemaal. Die psycholoog moet dan met wel een heel goed verhaal aankomen wil hij mij op andere gedachten bregen. Het is wel een gedachtencirkel waar ik al jaren in zit en waar de afwijzing van haar eigenlijk de druppel is geweest.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 05:56 schreef JiggyJ het volgende:
Maargoed ik ga denk ik ook maar eens naar een psych misschien..
Drempel is echt hoog voor mij, maar dit neemt echt belachelijke vormen aan. Het is nu een jaar uit, en het ging steeds beter maar op de een of andere manier doet dat nieuws van die vakantie mij 8 maanden teruggaan in de tijd qua gevoel.. Heb gvd WEER een nacht slecht geslapen door haar, dat heb ik al 5 maanden niet gehad...
Inderdaad raar ja dat je ex je dat aanraadt, wel eerlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:32 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Psycholoog is mij ook al door meerdere mensen aangeraden (waaronder mijn 'ex'...lekkere opmerking ook als zijzelf de aanleiding is geweest, maar goed) en hoewel ik ook het gevoel heb er niet vanaf te komen (begrijp volledig zo'n reactie over een vakantie, zulke kleine dingen gooien mij ook maanden weer terug, het stomme is dat je het ook wel weet maar zo'n bevestiging lijkt het meer ' waar' te maken..) ben ik gewoon heel sceptisch wat zo'n iemand mij gaat vertellen. Dat ik niet zo hard en negatief over mezelf moet zijn weet ik ook wel, ook mijn onzekerheid is niet zo moeilijk te plaatsen allemaal. Die psycholoog moet dan met wel een heel goed verhaal aankomen wil hij mij op andere gedachten bregen. Het is wel een gedachtencirkel waar ik al jaren in zit en waar de afwijzing van haar eigenlijk de druppel is geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |