abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97563469
@Duubje

Ik heb er een deel van gelezen. En het is toch je ex, niet je vriendin? Ik vind het ook een behoorlijk aanvallend bericht eerlijk gezegd. Als ik de dumper was zou ik daar ook niet op zitten te wachten.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 22:50:27 #227
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97563516
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:07 schreef Duubje het volgende:
Dit heb ik vanochtend mijn vriendin gemaild en hier werd ze heeeeeel boos over over de telefoon en vond ze dat ik haar aanviel.. is toch niet te geloven of wel.. naja ben er echt helemaal klaar mee
Ik zou ook boos worden als ik zo'n hele lap tekst zonder alinea's zou moeten lezen.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_97566294
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:50 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Ik zou ook boos worden als ik zo'n hele lap tekst zonder alinea's zou moeten lezen.
hahahaha, lig onder de tafel van het lachen! Komt iemand met een hele serieuze brief aanzetten, maak jij een opmerking over alinea's, geweldig ! Je hebt dus ook gevoel voor humor, ook al laat je die kant niet vaak zien.

echt hilarisch, heb gewoon de slappe lach !! Slaat nergens op !

Zo droog !

Btw Duubje, taaie tekst om te lezen, snap wat je wil zeggen, maar het gaat wel heel erg over hoe jij je voelt ipv je in haar te verplaatsen.
  woensdag 1 juni 2011 @ 00:09:09 #229
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_97567141
Persoonlijk zou ik die brief voor mezelf geschreven hebben om je hart te luchten, maar niet opgestuurd hebben. Maar goed, tis nu eenmaal gebeurd. Hopelijk kun je het nu wel afsluiten.
pi_97568672
Wel echt een kutdag gehad vandaag, merk dat het dan opeens weer heel hard terugkomt. Dat zal wel geen toeval zijn. :') Heb dit al een tijdje zo niet gehad. Gister ook een plek bezocht waar ik eigenlijk alleen met hem altijd heen ging.. naja, nieuwe herrineringen aanvastbinden.
pi_97570896
Ik heb echt heeerlijke teringherrie gemaakt vanacht. Een goede track om jezelf lekker in te verliezen. Ik heb zin om 'm uit te proberen op de dansvloer. Lekker al die shit loslaten en uit je plaat gaan. ^O^

Woensdag & Donderdag 2 mooie feesten. Heerlijk! lekker bezig zijn, andere dingen aan mijn hoofd enzo _O_
pi_97571979
Ik ben het wel een beetje eens met goofy.

Hoe gevoellig en emotioneel de brief is, maak hem aub wel leesbaar en in correct abn. Het zou eventueel nog de druppel kunnen zijn die de emmer laat overlopen omdat je in het midden al zoiets hebt van *zucht* ik kom er niet meer doorheen. Laat dat door de layout of de inhoud komen..

Alinea's geven ook meer rust en komen wat rustiger over.
pi_97572676
helemaal mee eens, zo'n lap tekst wordt zeker leesbaarder door alinea's. Ben het ook helemaal eens met Goofy, ook al leek het in de vorige post alsof ik het er niet mee eens ben. De woorden 'slaat nergens op' slaat op mijn slappe lach, dus niet op de reactie van Goofy.

Dus Goofy no offense, moest gewoon vreselijk lachen om je reactie en nu nog steeds.
pi_97573932
Gelukkig schrijf ik mijn conclusies van antwoord en dagvaardingen een stuk netter :)

Dit was meer een spur of the moment iets.. en ik neem er ook geen woord van terug
pi_97574724
Goed zo, lekker boeiend.. jij bent je ei kwijt...nu er wel een dikke punt achter zetten !
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:15:23 #236
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_97577507
Thanks voor de reactie ;)
spijt van wat er gebeurd is maar helaas weinig aan te veranderen meer.

I.i.g. heb ik er van geleerd in mijn nieuwe relatie :)

[ Bericht 88% gewijzigd door GeelSuperKuiken op 01-06-2011 16:41:32 ]
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:23:11 #237
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_97577748
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:15 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik herinner me dit topic dus kwam even kijken, zit hier niet meer op maar ik moest het even kwijt.

Het is nu al sinds augustus uit met mijn ex, heb nu een nieuwe relatie. Alleen ik ben erg gaan nadenken destijds en zie echt in dat ik ook zoveel invloed op alles had wat er gebeurde.
Als ik er aan terug denk weet ik niet wat me bezielde. Heb van alles zo spijt wat er is gebeurd, en vind jammer dat er geen vriendschap meer is overgebleven.

Ik merk dat ik heel anders ben geworden. Veel vrijer en niet meer zo met mijn ex. Ik heb gewoon zo veel spijt van hoe ik tegen hem gedaan heb, dat verdiende hij niet. Op het einde hebben we leuke dingen gedaan als vrienden, dat was echt leuk. Ergens vond ik het ook erg jammer dat ik niet meer met hem kan praten, was toch altijd gezellig. Maar ik weet gewoon van mezelf dat ik het grandioos verpest hebt, en je dan denk ik niet altijd een 2e kans hoort te krijgen?

In real life zie ik hem niet, alleen op de chat is hij online. Maar aan de ene kant wil ik hem vertellen dat ik er spijt van heb gehad, maar aan de andere kant ik denk niet dat hij het geloofd. Het knaagt heel erg omdat ik er spijt van heb van mijn gedrag dat ik het om de een of andere manier kwijt wil.

Ik denk niet dat hij zijn e-mail leest of er op antwoord, heeft hij destijds ook niet gedaan.

Wat adviseren jullie?
Als het blijft knagen en je weet niet of hij z'n email leest hem misschien een brief sturen? Je kunt moeilijk je hele leven met een schuldgevoel rond blijven lopen....
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:27:18 #238
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_97577876
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:23 schreef Remnant het volgende:

[..]

Als het blijft knagen en je weet niet of hij z'n email leest hem misschien een brief sturen? Je kunt moeilijk je hele leven met een schuldgevoel rond blijven lopen....
Nou ja lezen wel, maar ik denk niet dat hij dat dan geloofd. Een brief sturen doe ik liever niet, je hebt geen zekerheid dat alleen hij het leest. Mail ook niet maar vind het anders.

En ik weet niet of hij nog relatie heeft, maar wil ook niet dan ineens binnen komen met de melding dat ik spijt heb van mijn gedrag, met alle details erbij.
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_97577953
Aan een kant mooi dat je excuses wilt aanbieden, maar voor het zelfde geld heeft die er geen behoefte aan en is die gewoon verder gegaan.
En sommige dingen zijn ook niet meer goed te maken he, hoe lullig je er ook over voelt wat je toenertijd deed,dan denk ik meer dat je nu weet dat je het niet slim hebt aangepakt en de volgende keer het niet meer zo moet doen.
Ergens is het heel goed hoor excuses maar als je niet weet hoe de persoon nu leeft en hij eigenlijk geen contact meer wil , dan zou ik het gewoon zo laten.
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:34:04 #240
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_97578055
Bedankt :)

Mijn gedachten gingen even door elkaar heen en heb besloten dat het verstandig is om niet te doen!

Ik ben een filmpje kijken !

[ Bericht 84% gewijzigd door GeelSuperKuiken op 01-06-2011 16:42:44 ]
pi_97578144
Waarom oude koeien uit de sloot halen?......oww wacht eens, of ben je je re-bound vriendje zat?
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:37:55 #242
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_97578171
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:36 schreef H6-4ever het volgende:
Waarom oude koeien uit de sloot halen?......oww wacht eens, of ben je je re-bound vriendje zat?
Geen idee dacht er laatst over na. Ene kant dacht ik ook van ik moet sorry zeggen van toen, maar aan andere kant denk ik. Dat schiet toch niets op.

Nope totaal niet :)

Is denk ik gewoon beter om dat niet te doen idd. Schiet er niets mee op ;) Maar vroeg me af of jullie dan iets aan je spijt gevoelens deden. Gewoon laten gaan en dan in je nieuwe relatie dat niet meer doen.. ?!
pi_97578297
ik denk er trouwens heel hard over om mijn ex te gaan blokkeren op hyves , we zitten niet in elkaars vriendengroep maar kan wel steeds zijn online status zien en vaak is dat een vooraanzet voor dat ik weer wat van hem hoor.
Als ik hem tegenkom ga ik nog gewoon met zijn vrienden om en broer daar kan ik goed mee opschieten, maar heb eigenlijk liever niet meer dat die via hyves contact zoekt, aangezien hij dacht van 2 walletjes te snoepen, en ik en zij hem beiden dus zoiets hebben van we willen je niet meer.
Die avond was hij gedumpt door haar en ik zag hem wel maar ben gewoon mijn eigen gang gegaan waardoor meneer een huilbui kreeg.
Ergens denk ik dat hem blokkeren en geen berichtjes meer van hem ontvangen een hele goede zet is.
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:46:43 #244
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_97578428
Dankje voor de reactie ik doe het maar gewoon niet ;)
Geen oude koeien uit de sloot gebeuren, dankje

Formelly ik denk dat het een goede zet is ja :) Succes! Sterkte!
pi_97579281
Blokkeren op hyves is gewoon de ander zijn www niet meer in de buzz lijst krijgen..online status zie je wel gewoon..maar je hebt ook nog zoiets als verwijderen.
pi_97582569
gewoon hyves verwijderen is het makkelijkst
  woensdag 1 juni 2011 @ 15:12:29 #247
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_97582983
Blokkeren (telefoon, hyves, facebook, etc) die hap zeker als het net 'uit' is, dat is het advies dat ik iedereen zou geven :). Had het zelf niet gedaan waardoor ik nog af en toe een sms kreeg. Daardoor duurt het verwerken alleen maar langer, ook al bedoelde ze het goed etc.

Maar goed we zijn een jaar verder en goede vrienden gebleven, maar die sms berichten vlak na de breuk maakte het er niet makkelijker op :(. Duurde ook allemaal veel te lang voor mijn geval (het verwerken dus).
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:35:07 #248
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_97585915
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:29 schreef formerjellybean het volgende:
Aan een kant mooi dat je excuses wilt aanbieden, maar voor het zelfde geld heeft die er geen behoefte aan en is die gewoon verder gegaan.
En sommige dingen zijn ook niet meer goed te maken he, hoe lullig je er ook over voelt wat je toenertijd deed,dan denk ik meer dat je nu weet dat je het niet slim hebt aangepakt en de volgende keer het niet meer zo moet doen.
Ergens is het heel goed hoor excuses maar als je niet weet hoe de persoon nu leeft en hij eigenlijk geen contact meer wil , dan zou ik het gewoon zo laten.
Goed advies. Denk dat ik dit maar eens goed in m'n oren ga knopen.
pi_97588069
Shitzooi, mijn nieuwe scharrel vind mij wel iets te leuk..had nog duidelijk gezegd dat ik niet aan een relatie toe ben...hmm moet ik nu al iemand dumpen, ging net zo lekker ;)
pi_97588322
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 17:29 schreef H6-4ever het volgende:
Shitzooi, mijn nieuwe scharrel vind mij wel iets te leuk..had nog duidelijk gezegd dat ik niet aan een relatie toe ben...hmm moet ik nu al iemand dumpen, ging net zo lekker ;)
klinkt bijna als een overwinning voor je (dat je iemand mag dumpen) ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')