Ik zou ook boos worden als ik zo'n hele lap tekst zonder alinea's zou moeten lezen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:07 schreef Duubje het volgende:
Dit heb ik vanochtend mijn vriendin gemaild en hier werd ze heeeeeel boos over over de telefoon en vond ze dat ik haar aanviel.. is toch niet te geloven of wel.. naja ben er echt helemaal klaar mee
hahahaha, lig onder de tafel van het lachen! Komt iemand met een hele serieuze brief aanzetten, maak jij een opmerking over alinea's, geweldig ! Je hebt dus ook gevoel voor humor, ook al laat je die kant niet vaak zien.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:50 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik zou ook boos worden als ik zo'n hele lap tekst zonder alinea's zou moeten lezen.
Als het blijft knagen en je weet niet of hij z'n email leest hem misschien een brief sturen? Je kunt moeilijk je hele leven met een schuldgevoel rond blijven lopen....quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:15 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik herinner me dit topic dus kwam even kijken, zit hier niet meer op maar ik moest het even kwijt.
Het is nu al sinds augustus uit met mijn ex, heb nu een nieuwe relatie. Alleen ik ben erg gaan nadenken destijds en zie echt in dat ik ook zoveel invloed op alles had wat er gebeurde.
Als ik er aan terug denk weet ik niet wat me bezielde. Heb van alles zo spijt wat er is gebeurd, en vind jammer dat er geen vriendschap meer is overgebleven.
Ik merk dat ik heel anders ben geworden. Veel vrijer en niet meer zo met mijn ex. Ik heb gewoon zo veel spijt van hoe ik tegen hem gedaan heb, dat verdiende hij niet. Op het einde hebben we leuke dingen gedaan als vrienden, dat was echt leuk. Ergens vond ik het ook erg jammer dat ik niet meer met hem kan praten, was toch altijd gezellig. Maar ik weet gewoon van mezelf dat ik het grandioos verpest hebt, en je dan denk ik niet altijd een 2e kans hoort te krijgen?
In real life zie ik hem niet, alleen op de chat is hij online. Maar aan de ene kant wil ik hem vertellen dat ik er spijt van heb gehad, maar aan de andere kant ik denk niet dat hij het geloofd. Het knaagt heel erg omdat ik er spijt van heb van mijn gedrag dat ik het om de een of andere manier kwijt wil.
Ik denk niet dat hij zijn e-mail leest of er op antwoord, heeft hij destijds ook niet gedaan.
Wat adviseren jullie?
Nou ja lezen wel, maar ik denk niet dat hij dat dan geloofd. Een brief sturen doe ik liever niet, je hebt geen zekerheid dat alleen hij het leest. Mail ook niet maar vind het anders.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:23 schreef Remnant het volgende:
[..]
Als het blijft knagen en je weet niet of hij z'n email leest hem misschien een brief sturen? Je kunt moeilijk je hele leven met een schuldgevoel rond blijven lopen....
Geen idee dacht er laatst over na. Ene kant dacht ik ook van ik moet sorry zeggen van toen, maar aan andere kant denk ik. Dat schiet toch niets op.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:36 schreef H6-4ever het volgende:
Waarom oude koeien uit de sloot halen?......oww wacht eens, of ben je je re-bound vriendje zat?
Goed advies. Denk dat ik dit maar eens goed in m'n oren ga knopen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:29 schreef formerjellybean het volgende:
Aan een kant mooi dat je excuses wilt aanbieden, maar voor het zelfde geld heeft die er geen behoefte aan en is die gewoon verder gegaan.
En sommige dingen zijn ook niet meer goed te maken he, hoe lullig je er ook over voelt wat je toenertijd deed,dan denk ik meer dat je nu weet dat je het niet slim hebt aangepakt en de volgende keer het niet meer zo moet doen.
Ergens is het heel goed hoor excuses maar als je niet weet hoe de persoon nu leeft en hij eigenlijk geen contact meer wil , dan zou ik het gewoon zo laten.
klinkt bijna als een overwinning voor je (dat je iemand mag dumpen) ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:29 schreef H6-4ever het volgende:
Shitzooi, mijn nieuwe scharrel vind mij wel iets te leuk..had nog duidelijk gezegd dat ik niet aan een relatie toe ben...hmm moet ik nu al iemand dumpen, ging net zo lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |