abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 mei 2011 @ 04:54:10 #126
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_97448059
quote:
9s.gif Op zondag 29 mei 2011 04:53 schreef Gridlok het volgende:
Ik had veel problemen met het loslaten van de dagelijkse handelingen die we elke dag deden, het is alsof er een band is door gesneden die nooit meer te repareren is. We gingen echt zo vaak wandelen, was zo fijn en rustgevend. Hoopte dat deze dag nooit zou komen..
Ik mis mijn hond ;(
Herkenbaar
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  zondag 29 mei 2011 @ 05:25:13 #127
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_97448213
Ik vraag me af hoe het contact is met jullie exen hier.

Mijn relatie is nou ongeveer net zo lang uit als dat het aan was. Ongeveer 2,5 jaar.
De langste contactbreuk dat heeft plaats gevonden duurde ongeveer een maand of twee en dat was een unicum.

Verder was er bijna altijd wel dagelijks/wekelijks contact, niet altijd zonder slag of stoot. Veel mee gemaakt na dat het uit was en nou ja, het heeft inmiddels wel een plaatsje gekregen, wat overigens niet makkelijk was, door contact te houden.

Ik behandel haar als een deel van mn leven/familie/insider. Ze hoort er bij zeg maar. Maar dat maakt een nieuwe relatie er ook niet makkelijker op, op de een of andere manier.

Ik ben bang dat ik haar pijn doe of zo. Ook omdat zij het er klaarblijkelijk nog steeds wel eens moeilijk mee heeft. Het is ook niet dat ik aan een relatie toe ben of dat ik iemand ben tegen gekomen, al hou ik wel mn ogen open en is er wel eens wat gebeurd met meiden, maar nooit serieus..

Het is verder ook geen urgente kwestie of zo, ik vraag me alleen af wat jullie ervaring hier mee is.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  zondag 29 mei 2011 @ 06:43:29 #128
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97448318
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 05:25 schreef MOD het volgende:
Ik vraag me af hoe het contact is met jullie exen hier.
Welk contact?

Als je het gevoel hebt dat ze je beperkt in het krijgen van nieuwe contacten/relaties moet je er wat aan doen. Ik vraag me af waarom mensen per sé vriendjes moeten blijven met de ex. Het is toch iets wat bij het verleden hoort. Een oude auto (waar je veel mee hebt meegemaakt) ruil je uiteindelijk ook in voor een nieuw, beter model.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_97448368
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 06:43 schreef goofy_goober het volgende:
Een oude auto (waar je veel mee hebt meegemaakt) ruil je uiteindelijk ook in voor een nieuw, beter model.
Dit is wel héél koel hoor. Mensen zijn nog -in mijn wereld- nog steeds geen gebruiksvoorwerpen.
  zondag 29 mei 2011 @ 08:03:29 #130
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97448420
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 04:49 schreef H6-4ever het volgende:
Vanavond leuke meid ontmoet, echt mijn type alles ok..maar heb het gevoel dat ik niet verliefd meer kan worden..zou me nooit meer zo in een relatie kunnen storten zo naief, als ik dat bij mijn ex wel deed...mijn ex was mijn alles en dat zou ik nu niet meer willen/kunnen..omdat ik keihard op mijn bek ben gegaan...maar toch ook wel leuk dat je nog een beetje in de markt ligt, alleen helpt het je net niet genoeg over een bepaalde drempel heen..
Misschien moet je je ex eens loslaten dan.

quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 07:29 schreef Octagon het volgende:

[..]

Dit is wel héél koel hoor. Mensen zijn nog -in mijn wereld- nog steeds geen gebruiksvoorwerpen.
En toch zijn er een hoop overeenkomsten. Sommige modellen blijven het eeuwig doen, maar bij andere modellen zijn er soms zoveel gebreken dat je op zoek gaat naar een model die beter bij je past.

Mensen die graag vriendjes willen blijven met de ex moeten voor zichzelf maar eens de voordelen van die zogenaamde vriendschap opschrijven. En je eigen toekomst beperken omdat je bang bent iemand pijn te doen? Als ik dat zo lees moeten jullie maar eens gaan bedenken of je toch niet liever bij elkaar bent. Elkaar geforceerd blijven zien (onder het mom van 'ze is deel van de familie') doet geen pijn? Maak een beslissing man en blijf er niet zo omheen draaien.

[ Bericht 40% gewijzigd door goofy_goober op 29-05-2011 08:10:26 ]
pi_97448509
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 08:03 schreef goofy_goober het volgende:
En toch zijn er een hoop overeenkomsten. Sommige modellen blijven het eeuwig doen, maar bij andere modellen zijn er soms zoveel gebreken dat je op zoek gaat naar een model die beter bij je past.
Als jij vindt dat er overeenkomsten zijn tussen een (dood) gebruiksvoorwerp en een (levende) mens, dan mag jij dat (onder het mom van 'live and let live') van mij. Maar ik zal het nooit met je eens zijn.

We mogen dan in een consumptiemaatschappij leven, toch behandel je levende wezens anders als consumptiegoederen.

quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 08:03 schreef goofy_goober het volgende:
Mensen die graag vriendjes willen blijven met de ex moeten voor zichzelf maar eens de voordelen van die zogenaamde vriendschap opschrijven. En je eigen toekomst beperken omdat je bang bent iemand pijn te doen? Als ik dat zo lees moeten jullie maar eens gaan bedenken of je toch niet liever bij elkaar bent. Elkaar geforceerd blijven zien (onder het mom van 'ze is deel van de familie') doet geen pijn? Maak een beslissing man en blijf er niet zo omheen draaien.
Ik had enkel commentaar op je auto-opmerking. Mijn opmerking staat volledig los van wat je te zeggen hebt op 'vriendjes blijven met je ex'.
Trouwens, je schiet hier op de verkeerde ;)
  zondag 29 mei 2011 @ 09:16:10 #132
314368 trekeennummertje
Beginner's luck
pi_97448736
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 08:33 schreef Octagon het volgende:

[..]

Als jij vindt dat er overeenkomsten zijn tussen een (dood) gebruiksvoorwerp en een (levende) mens, dan mag jij dat (onder het mom van 'live and let live') van mij. Maar ik zal het nooit met je eens zijn.

We mogen dan in een consumptiemaatschappij leven, toch behandel je levende wezens anders als consumptiegoederen.

[..]

Ik had enkel commentaar op je auto-opmerking. Mijn opmerking staat volledig los van wat je te zeggen hebt op 'vriendjes blijven met je ex'.
Trouwens, je schiet hier op de verkeerde ;)
Hoezo staat dat er volledig van los als de auto vergelijking juist verzonnen is als voorbeeldje voor waarom een vriendschap met je ex niet werkt?

Dat terzijde denk ik wel dat je vrienden kunt blijven, maar wel afstandelijker houden; dus eig. Meer een kennis.
  zondag 29 mei 2011 @ 09:32:58 #133
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97448832
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 09:16 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Hoezo staat dat er volledig van los als de auto vergelijking juist verzonnen is als voorbeeldje voor waarom een vriendschap met je ex niet werkt?

Dat terzijde denk ik wel dat je vrienden kunt blijven, maar wel afstandelijker houden; dus eig. Meer een kennis.
Tuurlijk kan je vrienden zijn met je ex, dat ontken ik ook niet. Maar dit kan alleen een succes worden wanneer er van beide kanten geen gevoelens meer zijn voor elkaar. Bij MOD is dat duidelijk, zelfs na 2,5 jaar, nog niet het geval. En daarbij: waarom zou je dat willen? Het meest gebruikte smoesje is dat je elkaar door en door kent, maar dat kan in een nieuwe relatie toch ook?
  zondag 29 mei 2011 @ 10:25:37 #134
291810 J0ycie88
J0ycie88
pi_97449366
Jongens ik word een beetje gek van mezelf.. Ondanks dat ik al het contact heb verbroken en ik nu 4 dagen geen contact meer heb gehad blijft hij toch in mijn hoofd hangen.. En dat is echt ontzettend vervelend!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_97449379
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 14:49 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Nah, zo was het niet. Ik schreef exactly dat het wel mijn ex was om dit soort reacties te voorkomen. Hij was wel echt verliefd op me, voor een tijdje tenminste. Ook al weet ik dat het niet zo klinkt, zo was het wel in het begin. Hij was zelfs degene die wilde wachten met seks als klein voorbeeldje. We hadden ook niet zo vaak seks eigenlijk.. :') Maargoed ik weet hoe het klinkt voor anderen maar ik weet het zelf in ieder geval.. dus denk maar wat je wilt. :)

Sowieso, dat was een fout. Ik ben er al meegekapt. Hem daar zien was echt al de laatste druppel. Hij deed behoorlijk alsof ik hem stalkte. Hem daar zien werkte echter wel als manier om helemaal niks meer voor hem te voelen. Als ik hem vanavond zie.. kan ik hem het beste maar negeren. Alleen als ik alleen maar hallo zeg, kijkt hij me al met een walgelijke blik aan.

Vind het eerlijk gezegd ergens wel vervelend dat hij zo'n hekel aan me heeft nu. Het is toch iemand waarvan ik gehouden heb. Maar alles wat ik nu doe werkt toch alleen maar avenrechts... ik kan beter helemaal niks meer doen. Ik bedoel, hij is ook een klootzak geweest, mijn excuses aanbieden gaat me toch echt te ver.
Geloof ik best wel hoor dat het echt was... Gaf alleen een voorbeeld van hoe dat soort dingen soms in elkaar kunnen zitten helaas :)

Maar je zegt : Hij deed alsof ik hem stalkte.. Je moet natuurlijk wel inzien dat je hem ook wel een beetje aan het stalken was door dat soort mailtjes te sturen..

Hoe komt het eigenlijk dat jullie elkaar zovaak tegenkomen met uitgaan? Als het je zoveel pijn doet om hem elke keer te zien waarom zoek je dan niet een andere tent op?

Het lijkt me ook vervelend als je ex op een gegeven moment zo tegen je gaat doen, maar heb wel het idee dat je het een beetje over jezelf afroept. Ik heb zelf ook dicht bij het punt gezeten dat mijn ex net zo tegen mij ging doen als jouw ex tegen jou.. Ze begon me al een beetje bespottelijk te behandelen, me een beetje uit te lachen, me te negeren etc..

Zelf heb ik toen echter besloten nee dat wil ik niet. Ik ben al ''gedumpt'' en dat vind ik allemaal al pijnlijk genoeg, maar ik ga mezelf niet door haar als een halve zool laten behandelen. Toen heb ik me voorgenomen om van mijn kant 0,0 contact meer te laten komen...
Inmiddels ben ik daar ruim een half jaar mee bezig, en sindsdien heeft zij regelmatig contact met me opgenomen.
Als we elkaar nu zien komt ze op de een of andere manier nerveus/zenuwachtig/ongemakkelijk over alsof ze zich schaamt voor de manier waarop ze zich gedragen heeft.. IIg zijn we nu weer ''gelijk'' en spelen er geen fratsen meer mee aan beide kanten als we elkaar zien..
  zondag 29 mei 2011 @ 11:23:25 #136
345187 Bittere_Bal
Quo Vadis?
pi_97450436
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 09:32 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Tuurlijk kan je vrienden zijn met je ex, dat ontken ik ook niet. Maar dit kan alleen een succes worden wanneer er van beide kanten geen gevoelens meer zijn voor elkaar. Bij MOD is dat duidelijk, zelfs na 2,5 jaar, nog niet het geval. En daarbij: waarom zou je dat willen? Het meest gebruikte smoesje is dat je elkaar door en door kent, maar dat kan in een nieuwe relatie toch ook?
Het is ook een kwestie van willen, niet kunnen in de meeste gevallen. Persoonlijk weiger ik op de tweede plaats te komen bij iemand waar je nog wat gevoelens voor koestert. Klinkt waarschijnlijk heel erg en narcistisch zo maar het is in zo'n geval helemaal wel of helemaal niet. Raakvlakken zal je heus wel houden dus het kan nog best 'leuk' zijn om wat contact te houden maar vrienden heb ik persoonlijk genoeg en zij kan in mijn ogen nooit meer zomaar een vriendin worden.

Zegt niet dat het niet moeilijk blijft om eens heel kort een berichtje te sturen. Maar als ik er goed over nadenk is dat dan niet omdat ik echt oprecht interesse heb in wat ze doet, maar meer om te kijken of ik sowieso een reactie kan ontlokken. En dan maakt het niet uit of het negatief of positief is. Ik zou alleen heel graag willen weten of ze uberhaupt ooit nog, ook als is het een milli-seconde, een beetje spijt heeft. Helaas is zij wel een meester in de knop om zetten van haar gevoelens dus de optie puur op vriendschappelijke basis met elkaar om bliven gaan heeft haar waarschijnlijk (ben aan het invullen..ik weet het) geen enkel probleem geleken. Het is dat ik het niet zag zitten en alles resoluut en totaal heb afgekapt na wat pogingen..
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_97451209
Eens idd :)
Heb ook altijd een beetje het idee dat relaties waarbij mensen daarna nog ''goede vrienden'' blijven, ook niet de meest goede relaties zijn, maar waarschijnlijk al meer als broer-zus voelden oid..

Ik heb absoluut geen hekel aan mijn ex en zij (denk ik) ook niet aan mij... Zij maakte het uit en daarna wou ik (zoals velen hier waarbij het net over is ) heel graag vrienden blijven
Dat werkte toen niet..

Nu zijn we al een hele tijd verder, zij weer aan de vriend, ik nog single. Soms neemt ze nog wel eens contact op, hoe het met me gaat, liefs dit dat..
Allemaal leuk bedoeld natuurlijk maar ik hoef dat soort dingen echt niet meer van haar te horen, aangezien ik bij lange na niet meer op de eerste plaats sta bij haar..
pi_97451797

[ Bericht 100% gewijzigd door Duubje op 29-05-2011 12:33:44 ]
pi_97456641
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2011 10:25 schreef J0ycie88 het volgende:
Jongens ik word een beetje gek van mezelf.. Ondanks dat ik al het contact heb verbroken en ik nu 4 dagen geen contact meer heb gehad blijft hij toch in mijn hoofd hangen.. En dat is echt ontzettend vervelend!
Gun jezelf wat tijd. Je kan toch moeilijk verwachten dat je beslist een knop om te draaien, jezelf anders op te stellen en dat op een slag en een wip alles in orde is ?
pi_97456719
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 09:16 schreef trekeennummertje het volgende:
Ik vind het allesbehalve een passend voorbeeld, behalve als je een gevoelloze kikker bent die alle emoties op commando kan uitschakelen.
pi_97456885
gisteravond wezen stappen met de meiden en wat heb ik weer gelachen, wat een malloten lopen er toch rond. Mannen die alleen maar op zoek zijn naar een 'seksobject', echt gadver ! Hoe kan een mens ooit weer verliefd worden met zoveel idioten om je heen.

Staat een barmeid met geweldig mooie benen te werken, staan daar ongeveer vijf kerels de hele avond te kwijlen (kan het dan niet laten om ze uit de tent te lokken), Peter Pan liep ook weer achter me aan (hoe maak je iemand duidelijk dat het toch echt niet je type is), de Kerstman ontmoet, Sinterklaas kwam ook nog even voorbij, studenten uit Amsterdam die boeren komen kijken. Echt een hilarische wereld waarin we leven.
  zondag 29 mei 2011 @ 15:07:32 #142
314368 trekeennummertje
Beginner's luck
pi_97457181
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 14:42 schreef Octagon het volgende:

[..]

Ik vind het allesbehalve een passend voorbeeld, behalve als je een gevoelloze kikker bent die alle emoties op commando kan uitschakelen.
Je moet de verbintenis kunnen zien.

Als je een ex hebt, kan je er niet anders om heen draaien dan dat er wat mis was met de relatie.
Of je kunt het nog eens ooit proberen (auto fixen), maar vaak baat dat niet meer en kan je beter een relatie nemen met een nieuw iemand (nieuwe auto nemen).

Tegen de tijd dat je die nieuwe auto hebt (nieuw meisje/jongen), wil je niet meer anders en zal je in de meeste gevallen geen interesse meer hebben in je ouwe auto (de ex), omdat je een vervangende auto (liefde) hebt gevonden.

Klinkt best logisch, toch? :P
pi_97458218
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 15:07 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Je moet de verbintenis kunnen zien.

Als je een ex hebt, kan je er niet anders om heen draaien dan dat er wat mis was met de relatie.
Of je kunt het nog eens ooit proberen (auto fixen), maar vaak baat dat niet meer en kan je beter een relatie nemen met een nieuw iemand (nieuwe auto nemen).

Tegen de tijd dat je die nieuwe auto hebt (nieuw meisje/jongen), wil je niet meer anders en zal je in de meeste gevallen geen interesse meer hebben in je ouwe auto (de ex), omdat je een vervangende auto (liefde) hebt gevonden.

Klinkt best logisch, toch? :P
Ik zal mezelf eens quoten - en dan niet meer terugkomen op de vgl. mens/auto...
quote:
  zondag 29 mei 2011 @ 15:51:39 #144
291810 J0ycie88
J0ycie88
pi_97458508
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 14:40 schreef Octagon het volgende:

[..]

Gun jezelf wat tijd. Je kan toch moeilijk verwachten dat je beslist een knop om te draaien, jezelf anders op te stellen en dat op een slag en een wip alles in orde is ?
Daar heb je wel een beetje gelijk in ja :)
  zondag 29 mei 2011 @ 16:01:48 #145
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_97458875
Ik zie haar morgen weer voor het eerst in 3/4 weken :( Iets doen wat al een tijd afgesproken stond, en waar ik haar hulp wel bij kan gebruiken. Maar vind het nu wel heel vreemd.

3/4 weken terug voor het laatst gezien (heel gezellig en ook sex) Toen toch weer horen dat ze geen toekomst ziet, ik heb toen het contact toen behoorlijk verbroken. We gereageerd op een sms/telefoontje af en toe van haar. (wat dan ook "gezellig" was)

Ik weet dat ze komt om als vriend en om mij te helpen, en ik weet dat ik niets moet verwachten, sta hier ook best stevig in, maar wankel nu weer een beetje.

Komt wel goed :)
pi_97460689
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 10:26 schreef JiggyJ het volgende:

[..]

Geloof ik best wel hoor dat het echt was... Gaf alleen een voorbeeld van hoe dat soort dingen soms in elkaar kunnen zitten helaas :)

Maar je zegt : Hij deed alsof ik hem stalkte.. Je moet natuurlijk wel inzien dat je hem ook wel een beetje aan het stalken was door dat soort mailtjes te sturen..

Hoe komt het eigenlijk dat jullie elkaar zovaak tegenkomen met uitgaan? Als het je zoveel pijn doet om hem elke keer te zien waarom zoek je dan niet een andere tent op?

Het lijkt me ook vervelend als je ex op een gegeven moment zo tegen je gaat doen, maar heb wel het idee dat je het een beetje over jezelf afroept. Ik heb zelf ook dicht bij het punt gezeten dat mijn ex net zo tegen mij ging doen als jouw ex tegen jou.. Ze begon me al een beetje bespottelijk te behandelen, me een beetje uit te lachen, me te negeren etc..

Zelf heb ik toen echter besloten nee dat wil ik niet. Ik ben al ''gedumpt'' en dat vind ik allemaal al pijnlijk genoeg, maar ik ga mezelf niet door haar als een halve zool laten behandelen. Toen heb ik me voorgenomen om van mijn kant 0,0 contact meer te laten komen...
Inmiddels ben ik daar ruim een half jaar mee bezig, en sindsdien heeft zij regelmatig contact met me opgenomen.
Als we elkaar nu zien komt ze op de een of andere manier nerveus/zenuwachtig/ongemakkelijk over alsof ze zich schaamt voor de manier waarop ze zich gedragen heeft.. IIg zijn we nu weer ''gelijk'' en spelen er geen fratsen meer mee aan beide kanten als we elkaar zien..
Mwah, ik vind het van stalken wel mee vallen. In 3 maanden tijd 1 smsje gestuurd om te vragen hoe het met hem was, 2 x aangesproken op msn en 1 mailtje gestuurd. Je moet wel begrijpen dat ik het er heel moeilijk mee heb gehad dat het plotseling over was. Ik ben niet eens echt gedumpt, hij reargeerde gewoon opeens niet meer en toen ben ik gestopt na een aantal dagen met contact zoeken. En toen kwam ik hem 2 weken later tegen tijdens het uitgaan. Jij vind dat contact zoeken van je ex toch ook geen stalken naar jou toe? Ik vind het nogal ver van je gaan om te zeggen dat ik hem stalk en ook niet waar eerlijk gezegd.

En als hij dan net zoals de vorige keer op msn zo leuk doet.. tot 6 uur sochtends praten. Heel vriendelijk en leuk; ik wil je zien, ik vind het gezellig met je. En dan vervolgens zo negerend en kwaad de volgende keer als ik je zie. Dat vind ik nogal belachelijk.. zeg dan ook gewoon op msn dat ik je met rust moet laten en niet zeggen: ik moet heel even weg, je bent er zo toch nog wel? Dat soort dingen.

Ik heb geen idee waarom we elkaar opeens zo vaak tegenkomen. Maar het valt wel mee hoor, 2 keer tot nu toe. Ik denk omdat we nu allebei weer meer uitgaan. Maar ik kwam hem tegen in verschillende gelegenheden.. dus ik had het eigenlijk niet echt zien aankomen. En helemaal niet meer uitgaan gaat me beetje ver. Denk niet dat ik hem nu nog tegen ga komen, tentamens, vakantie en dan is het alweer september. Zonde, blijkbaar komen we wel overheen met interesse qua uitgaan.. een interesse die we toch niet konden delen :')

Anyway.. ik vind het wel meevallen. Hij heeft nog nooit zo onaardig tegen me gedaan als de vorige keer. En dat terwijl ik alleen maar hallo zei. Ik zei ook dat ie niet zo onaardig hoefde te doen en liep toen weg.

Denk dat het toch wat anders ligt met jou ex vergeleken.. hij behandelt me niet bespottelijk of alsof ik een idioot ben.. hij vindt me volgens mij gewoon irritant en volgens mij was ie ook een beetje dronken. Prima om met me te babbelen op msn als ie in een geile bui is maar rot aub uit mijn leven; zo'n denkwijze denk ik. Ik kan me gewoon niet zo goed indenken.. want ik zou nooit zo doen naar een 'ex'. Ik ga dan niet vrolijk met ze babbelen voor uren en ze vervolgens negeren als ik ze zie.

Deze post word al veel te lang.. maar denk dat je misschien wel een punt had met jongens willen seks verhaal. Zo was het volgens mij wel aan het eind met ons.. en waarschijnlijk ook daarom deed hij zo op msn tegen me.

[ Bericht 1% gewijzigd door LuxorBeetroots op 29-05-2011 17:09:50 ]
pi_97463626
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2011 15:51 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Daar heb je wel een beetje gelijk in ja :)
Tuurlijk is dat zo, het is geen snel werkend medicijn, maar op langere termijn zal het je goed doen, geen contact...want hoe dan ook, je kunt het wel uitstellen maar hoe eerder hoe sneller, beter.
Doorbijten joycie!
pi_97469081
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2011 18:21 schreef H6-4ever het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat zo, het is geen snel werkend medicijn, maar op langere termijn zal het je goed doen, geen contact...want hoe dan ook, je kunt het wel uitstellen maar hoe eerder hoe sneller, beter.
Doorbijten joycie!
Clear as crystal and your right.. but still easier said than done.

Zelfde geld voor mij. Nog steeds contact met mijn ex en we zien elkaar nog regelmatig. Ging tot voor kort heel erg goed maar de laatste week heb ik er om een heldere reden meer moeite mee. Het is eindelijk duidelijker geworden waarom ze me heeft gedumpt :D . Ook al vroeg ik het haar face to face toen ze het uitmaakte, ze zei nee. Maar nu blijkt er toch een ander te zijn. Nu is het zo dat hij haar niet wilt.. ach wat maakt het ook nog uit.
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_97471037
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 16:54 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Mwah...
Ik denk dat jij dan waarschijnlijk de ''lat'' over bespottelijk wat lager legt dan mij wellicht, want wat ik uit jouw reacties heb gelezen toont wel degelijk dat hij je met weinig respect behandelt.

En het feit dat hij daarna soms weer ''lief'' gaat doen zou het voor mij alleen maar erger maken. Niets is kwetsender dan dat wispelturige gedrag, hij heeft je nodig wanneer hij er zelf zin in heeft en andersom..
Kijk ik kan het natuurlijk alleen beoordelen op grond van wat jij hier neerzet, en het is voor iedereen hier onmogelijk om de situatie zo nauwkeurig te beschrijven zoals hij in het echt is en daarom kunnen we ook nooit 100 % passend commentaar geven, maar vaak is de essentie wel goed....

Mijn ex heeft het met mij uitgemaakt, aanvankelijk op een hele eerlijke en nette manier. Face to face, geen geschreeuw, nog een knuffel er achteraan en ik mocht zelfs die nacht nog bij haar blijven slapen die nacht omdat we ver van mijn huis waren...

Desondanks heeft ze wel een lijn getrokken en duidelijk aangegeven wat ze wel en niet meer wilde. Dit is zelfs voor haar niet makkelijk geweest, want de eerste dagen heeft ze zelf ook veel moeten huilen en zich verdrietig gevoeld, ondanks dat ze het zelf uitmaakte.
Als ze alleen aan zichzelf had gedacht dan had ze mij op die momenten opgebeld of mn aandacht gevraagd. Maar dat vond ze oneerlijk naar mij omdat ze me dan valse hoop zou geven. Jouw ''ex'' lijkt alleen aan zichzelf te denken daarin en houdt geen rekening met jouw gevoelens lijkt het...
  zondag 29 mei 2011 @ 21:15:07 #150
291810 J0ycie88
J0ycie88
pi_97471411
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2011 18:21 schreef H6-4ever het volgende:

[..]

Doorbijten joycie!
Ja :) merkte vandaag al dat het wat makkelijker gaat. Was uit eten met familie en toen begon mijn vader over mijn ex enzo (omdat we het over makkelijk verhuizen hadden etc) en hoe hij er andere liefjes op na hield. En ik kon er al wel beter over praten en daarna wat makkelijker van me afzetten.

Ik moet zelf gewoon beseffen dat het niet in 1 keer over is, maar dat dit wel een stap ik de goede richting is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')