wil niet bitchy doen Pinguutje, maar dit is wel in de roos, mensen zouden zichzelf vaker een spiegel moeten voor houden! Wat je een ander aan doet, krijg je drie keer terug, is een boeddhistisch gezegde !quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:48 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Misschien niet moeten dumpen en ook haar recht op duidelijkheid geven. Nou loop je jezelf zielig te vinden omdat je ex jou dumpt en onduidelijk is. Zie je nu een spiegel van je eigen gedrag? Ook dat heet volwassen worden
(no offence, maar bepaald gedrag lokt vaak bepaald gedrag uit.....)
nou niet te veel meer geven, want straks wordt je overladen en weet je niet meer waar je het moet zoeken !quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:12 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik geef liefde maar krijg dat geen 3x terug
Destijds was ik snowboardinstructeur.quote:
Feest bij missconfessions!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:14 schreef missconfessions het volgende:
@Male en @Octagon
die meeting is helaas nooit door gegaan, maar ik heb nog wel een paar leuke ideeën. Wat dachten jullie van een 'gemaskerd feest'. Allemaal incognito een sappie drinken en degene die behoefte heeft om zichzelf te laten zien, mag zijn masker af doen.
Wat zielig.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:13 schreef Pinguino81 het volgende:
ach ben inmiddels 4 exen verder.. hun zijn allemaal gelukkig, sommige hebben kindjes en allemaal weer aan de vent.. en ik?????
Ik ben gewoon de bron van al het kwaad, iets anders ken ik toch niet bedenken.
Niet zo sarcastisch goofy!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:04 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Wat zielig.
Jij vindt ook nog wel een leuke vent hoor!
Precies komt helemaal goed, het duurt misschien wat langerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:04 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Wat zielig.
Wellesquote:
keertje daten dan goofy?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:04 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Wat zielig.
Maak hem dan niet nog trotser door hem mailtjes te gaan sturen dat je hem terug wilt midden in de nacht!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:08 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ow.. denk niet dat het bij hem zo zal zijn. Veel te trots.
Nah, zo was het niet. Ik schreef exactly dat het wel mijn ex was om dit soort reacties te voorkomen. Hij was wel echt verliefd op me, voor een tijdje tenminste. Ook al weet ik dat het niet zo klinkt, zo was het wel in het begin. Hij was zelfs degene die wilde wachten met seks als klein voorbeeldje. We hadden ook niet zo vaak seks eigenlijk..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:37 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Maak hem dan niet nog trotser door hem mailtjes te gaan sturen dat je hem terug wilt midden in de nacht!
Als een meisje dat bij mij zou doen dan zou ik haar eerlijk gezegd ook maar tries vinden, en als ik mijn les van vorig jaar niet had geleerd, dan had ik haar ook zo gaan behandelen als jouw ex doet...
Je stelt je echt heel kwetsbaar op naar hem toe, je moet niet eens meer vragen waarom hij dit niet doet en daar niet op reageert en zus doet als je zo zegt...
Jij was toch degene die niet eens officieel een relatie hebt gehad met hem ? Ik wil het niet nog zwaarder voor je maken, maar er zijn nu eenmaal jongens die hele lieve dingen kunnen doen en zeggen, terwijl ze maar 1 ding voor ogen hebben : U know
En aangezien je zelf schrijft dat je ex een narcistische trotse (barman?)/jongen is, voldoet hij precies aan de omschrijving voor jongens die dat soort dingen doen...
Probeer het aub nu gewoon voor jezelf te gaan verwerken, zonder hem er elke keer bij te halen of te contacten..
Da's wat ik bedoelde... mocht die meet doorgegaan zijn, dan was ik niet op de hoogte (uitgenodigdquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:57 schreef J0ycie88 het volgende:
Wellesjij mocht toen zelfs nog evt. bij WW slapen! Maar die meet die toen op de planning stond is er nooit van gekomen inderdaad
tenminste de meet van het oude clubje
Ligt eraan wat ze stuurt. Maar vooraf zeg ik al: Don't get your hopes up..quote:Op zondag 29 mei 2011 03:06 schreef Snoepje5 het volgende:
Mn (ex) vriendin zit nu wel de heletijd te smse terwijl ze in een discotheek is.. Moet ik nou denken dat ze nog iets om me geeft en me mist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |