abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97402491
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:48 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Misschien niet moeten dumpen en ook haar recht op duidelijkheid geven. Nou loop je jezelf zielig te vinden omdat je ex jou dumpt en onduidelijk is. Zie je nu een spiegel van je eigen gedrag? Ook dat heet volwassen worden ;)
(no offence, maar bepaald gedrag lokt vaak bepaald gedrag uit.....)
wil niet bitchy doen Pinguutje, maar dit is wel in de roos, mensen zouden zichzelf vaker een spiegel moeten voor houden! Wat je een ander aan doet, krijg je drie keer terug, is een boeddhistisch gezegde !
pi_97402517
Hoezo niet octagon?
pi_97402531
Ik geef liefde maar krijg dat geen 3x terug :P
pi_97402623
@Male en @Octagon
die meeting is helaas nooit door gegaan, maar ik heb nog wel een paar leuke ideeën. Wat dachten jullie van een 'gemaskerd feest'. Allemaal incognito een sappie drinken en degene die behoefte heeft om zichzelf te laten zien, mag zijn masker af doen.
pi_97402680
Oh ik vroeg dat niet omdat ik er behoefte aan had hoor. Ik er gewoon benieuwd naar :)
pi_97402684
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 22:12 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik geef liefde maar krijg dat geen 3x terug :P
nou niet te veel meer geven, want straks wordt je overladen en weet je niet meer waar je het moet zoeken !
pi_97408256
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 09:25 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Je werkt bij McDonalds? :+
Destijds was ik snowboardinstructeur.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_97408800
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 22:14 schreef missconfessions het volgende:
@Male en @Octagon
die meeting is helaas nooit door gegaan, maar ik heb nog wel een paar leuke ideeën. Wat dachten jullie van een 'gemaskerd feest'. Allemaal incognito een sappie drinken en degene die behoefte heeft om zichzelf te laten zien, mag zijn masker af doen.
Feest bij missconfessions! *O* *pakt scream masker*
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zaterdag 28 mei 2011 @ 01:04:23 #109
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97409117
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 16:13 schreef Pinguino81 het volgende:
ach ben inmiddels 4 exen verder.. hun zijn allemaal gelukkig, sommige hebben kindjes en allemaal weer aan de vent.. en ik?????

Ik ben gewoon de bron van al het kwaad, iets anders ken ik toch niet bedenken.
Wat zielig. ;(

Jij vindt ook nog wel een leuke vent hoor! :)
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_97409190
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 01:04 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Wat zielig. ;(

Niet zo sarcastisch goofy!

stiekem moest ik lachen :D
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_97410231
Anderhalf jaar heeft het me gekost om over mijn ex heen te komen. Ik heb zo vaak om die jongen gehuild.

quote:

[..]

Wat zielig. ;(

Precies komt helemaal goed, het duurt misschien wat langer :)
pi_97410490
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 22:07 schreef Octagon het volgende:

[..]

Ik was alleszins niet uitgenodigd :P
Welles ;) jij mocht toen zelfs nog evt. bij WW slapen! Maar die meet die toen op de planning stond is er nooit van gekomen inderdaad :) tenminste de meet van het oude clubje ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_97412163
Ik heb mezelf weer in een kutsituatie gebracht hoor, ik ging haar in een dronken bui (versterkte emoties) berichtjes sturen. Kreeg wel antwoord maar niet op de belangrijke vraag die ik had, ze ontweek hem express dus dan kan ik me eigen antwoord wel invullen.
Daarna hoor ik ineens niks meer en voel ik me weer klote.
Ik weet dat ik mezelf in die situatie gebracht heb dus voel me aardig stom, maar wel weer geleerd dat ik toch niks aan haar heb en verder moet kijken.
pi_97412692
quote:

[..]

Wat zielig. ;(

keertje daten dan goofy?
pi_97413472
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 16:08 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ow.. denk niet dat het bij hem zo zal zijn. Veel te trots.
Maak hem dan niet nog trotser door hem mailtjes te gaan sturen dat je hem terug wilt midden in de nacht!

Als een meisje dat bij mij zou doen dan zou ik haar eerlijk gezegd ook maar tries vinden, en als ik mijn les van vorig jaar niet had geleerd, dan had ik haar ook zo gaan behandelen als jouw ex doet...

Je stelt je echt heel kwetsbaar op naar hem toe, je moet niet eens meer vragen waarom hij dit niet doet en daar niet op reageert en zus doet als je zo zegt...

Jij was toch degene die niet eens officieel een relatie hebt gehad met hem ? Ik wil het niet nog zwaarder voor je maken, maar er zijn nu eenmaal jongens die hele lieve dingen kunnen doen en zeggen, terwijl ze maar 1 ding voor ogen hebben : U know ;)

En aangezien je zelf schrijft dat je ex een narcistische trotse (barman?)/jongen is, voldoet hij precies aan de omschrijving voor jongens die dat soort dingen doen...
Probeer het aub nu gewoon voor jezelf te gaan verwerken, zonder hem er elke keer bij te halen of te contacten..
pi_97420005
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 10:37 schreef JiggyJ het volgende:

[..]

Maak hem dan niet nog trotser door hem mailtjes te gaan sturen dat je hem terug wilt midden in de nacht!

Als een meisje dat bij mij zou doen dan zou ik haar eerlijk gezegd ook maar tries vinden, en als ik mijn les van vorig jaar niet had geleerd, dan had ik haar ook zo gaan behandelen als jouw ex doet...

Je stelt je echt heel kwetsbaar op naar hem toe, je moet niet eens meer vragen waarom hij dit niet doet en daar niet op reageert en zus doet als je zo zegt...

Jij was toch degene die niet eens officieel een relatie hebt gehad met hem ? Ik wil het niet nog zwaarder voor je maken, maar er zijn nu eenmaal jongens die hele lieve dingen kunnen doen en zeggen, terwijl ze maar 1 ding voor ogen hebben : U know ;)

En aangezien je zelf schrijft dat je ex een narcistische trotse (barman?)/jongen is, voldoet hij precies aan de omschrijving voor jongens die dat soort dingen doen...
Probeer het aub nu gewoon voor jezelf te gaan verwerken, zonder hem er elke keer bij te halen of te contacten..
Nah, zo was het niet. Ik schreef exactly dat het wel mijn ex was om dit soort reacties te voorkomen. Hij was wel echt verliefd op me, voor een tijdje tenminste. Ook al weet ik dat het niet zo klinkt, zo was het wel in het begin. Hij was zelfs degene die wilde wachten met seks als klein voorbeeldje. We hadden ook niet zo vaak seks eigenlijk.. :') Maargoed ik weet hoe het klinkt voor anderen maar ik weet het zelf in ieder geval.. dus denk maar wat je wilt. :)

Sowieso, dat was een fout. Ik ben er al meegekapt. Hem daar zien was echt al de laatste druppel. Hij deed behoorlijk alsof ik hem stalkte. Hem daar zien werkte echter wel als manier om helemaal niks meer voor hem te voelen. Als ik hem vanavond zie.. kan ik hem het beste maar negeren. Alleen als ik alleen maar hallo zeg, kijkt hij me al met een walgelijke blik aan.

Vind het eerlijk gezegd ergens wel vervelend dat hij zo'n hekel aan me heeft nu. Het is toch iemand waarvan ik gehouden heb. Maar alles wat ik nu doe werkt toch alleen maar avenrechts... ik kan beter helemaal niks meer doen. Ik bedoel, hij is ook een klootzak geweest, mijn excuses aanbieden gaat me toch echt te ver.

[ Bericht 2% gewijzigd door LuxorBeetroots op 28-05-2011 15:21:06 ]
pi_97420801
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 01:57 schreef J0ycie88 het volgende:
Welles ;) jij mocht toen zelfs nog evt. bij WW slapen! Maar die meet die toen op de planning stond is er nooit van gekomen inderdaad :) tenminste de meet van het oude clubje ;)
Da's wat ik bedoelde... mocht die meet doorgegaan zijn, dan was ik niet op de hoogte (uitgenodigd ;)).
pi_97421249
ok . Na dat gedoe, met dat meisje wat alweer over is , en ik gewoon ben gaan feesten staat meneer ineens in de kroeg te huilen ??? :?
pi_97424977
Dat is wel heel gay
pi_97425065
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 17:31 schreef Male23 het volgende:
Dat is wel heel gay
Dat en heel vaag :? Ik werd opgetild door een andere jongen gewoon en toen begon hij te huilen :?
pi_97439549
hebben we er een nieuw setje bij, ach wist wel dat er iets moois tussen jullie groeide !
pi_97446877
Mn (ex) vriendin zit nu wel de heletijd te smse terwijl ze in een discotheek is.. Moet ik nou denken dat ze nog iets om me geeft en me mist?
pi_97446916
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 03:06 schreef Snoepje5 het volgende:
Mn (ex) vriendin zit nu wel de heletijd te smse terwijl ze in een discotheek is.. Moet ik nou denken dat ze nog iets om me geeft en me mist?
Ligt eraan wat ze stuurt. Maar vooraf zeg ik al: Don't get your hopes up..
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_97448024
Vanavond leuke meid ontmoet, echt mijn type alles ok..maar heb het gevoel dat ik niet verliefd meer kan worden..zou me nooit meer zo in een relatie kunnen storten zo naief, als ik dat bij mijn ex wel deed...mijn ex was mijn alles en dat zou ik nu niet meer willen/kunnen..omdat ik keihard op mijn bek ben gegaan...maar toch ook wel leuk dat je nog een beetje in de markt ligt, alleen helpt het je net niet genoeg over een bepaalde drempel heen..
  zondag 29 mei 2011 @ 04:53:40 #125
290662 Gridlok
TWTLTRTD
pi_97448057
Ik had veel problemen met het loslaten van de dagelijkse handelingen die we elke dag deden, het is alsof er een band is door gesneden die nooit meer te repareren is. We gingen echt zo vaak wandelen, was zo fijn en rustgevend. Hoopte dat deze dag nooit zou komen..
Ik mis mijn hond ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')