abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97386212
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:31 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Dan nog hoeft hij zich niet als een klootzak te gedragen. Ik ga ook niets meer doen maar ik vond het wel normaal om ff hallo te zeggen en hij trok al een gezicht alsof ik persoonlijk voor alle ellende in zijn leven zorg.

Ik spendeer geen tijd meer aan hem. Ik kom hem alleen tegen toevallig omdat we dezelfde muzieksmaak hebben.

Een vrolijk mailtje, kan me niet voorstellen dat je daar zo van kan gaan doen, terwijl je de vorige week nog 6 uur gezellig met elkaar hebt gepraat.
Misschien wilde die gewoon 'stoer' doen in de kroeg?
pi_97386675
Misschien had hij meer tijd nodig om je berichtje te verwerken. Ik weet ook niet of ik het zo leuk had gevonden als iemand mij in een dronken bui een liefdesverklaring stuurt en de week daarop in de kroeg staat. Zou bij mij ook al is het niet de bedoeling opdringerig opkomen waarschijnlijk reageerde hij daarom zo.
pi_97386897
Nee hoor, hij zei dat hij al had gereargeerd op mijn mailtje. Nog niet gekeken alleen.

Hij heeft gewoon een hekel aan me gekregen. Niks aan te doen, let's move on. Ik moet die mongool ook niet meer.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:46 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Misschien wilde die gewoon 'stoer' doen in de kroeg?
Sowieso. Als ik hem op straat was tegen gekomen had hij vast iets vriendelijk gedaan. Is toch niet zo'n vriendelijk omgeving, druk, drank, bezig met je eigen zooi.

Maarja had het echt niet verwacht.
pi_97386932
ik heb me ex die ik dumpte ook keihard behandeld hoor toen het eenmaal uit was. werd helemaal gek van der. ze wilde me steeds terug en bleef me stalken en toen ik der een keer met uitgaan zag heb ik der echt met harde woorden duidelijk gemaakt dat ze op moest tieven.

achteraf spijt van gehad maar toen werd ik gewoon gek van der. irriteerde me kapot
pi_97386990
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 16:03 schreef Pinguino81 het volgende:
ik heb me ex die ik dumpte ook keihard behandeld hoor toen het eenmaal uit was. werd helemaal gek van der. ze wilde me steeds terug en bleef me stalken en toen ik der een keer met uitgaan zag heb ik der echt met harde woorden duidelijk gemaakt dat ze op moest tieven.

achteraf spijt van gehad maar toen werd ik gewoon gek van der. irriteerde me kapot
Begrijpelijk. Ik snap zijn reactie ergens wel. Maar doe dan niet zo vrolijk tegen me en dan opeens keihard negeren en lullig doen.

Ik denk dat hij ooit wel, als hij wat volwassener is, zich zal bedenken; Hm, ik was niet zo heel aardig tegen haar toen. Ook niet in de relatie.
pi_97387086
joh ik kreeg pas spijt toen ik haar niet meer hoorde en ze ineens verder ging zonder mij. toen waren de rollen opeens omgekeerd.
pi_97387118
Ow.. denk niet dat het bij hem zo zal zijn. Veel te trots.
pi_97387307
ach ben inmiddels 4 exen verder.. hun zijn allemaal gelukkig, sommige hebben kindjes en allemaal weer aan de vent.. en ik?????

Ik ben gewoon de bron van al het kwaad, iets anders ken ik toch niet bedenken.
pi_97387315
Ergens best zenuwachtig voor vanavond. Ik wil hem eigenlijk even niet tegenkomen maar hem kennende kom ik hem dan overal tegen.
Voor mezelf wil ik nu even de afwachtende houding hebben en als hij het echt uitgesproken wil hebben ok en anders ook niet.
Het is raar , want meestal laat die niet zijn online status zien aan me tot die met me wilde afspreken , dan zorgt die dat die online is op hyves om vervolgens wat van me te laten horen en dat heb die nu ook even gedaan van de week , dus ergens is er wel een kans dat er het een en ander uitgesproken gaat worden, maar ik neem sowieso geen iniatief meer.

Ergens zou ik het leuk vinden dat als het uit is of er ruzie is , ze zo poef niet meer bestonden dat maakt het stukken makkelijker.
pi_97387475
allemaal heel leuk bedacht, maar als je zo lullig kan doen tegen iemand, dan zit het toch ergens in je aard!
pi_97387484
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:57 schreef missconfessions het volgende:
nou, klinkt ook niet echt enthousiast ? Een beetje steun had ik van jou wel verwacht en van jou ook Octagon. Kom op mannen, kort haar is helemaal hip!
Héla ! Ik heb helemaal niks tegen vrouwen met kort haar, net zoals ik niks heb tegen vrouwen met lang haar, of tegen blondines of tegen brunettes... en al zeker niet op basis van een forumpost :)

Het enige wat ik wou insinueren is dat je keuze voor een nieuwe coupe misschien niet het gevolg is van ldvd, maar wel van je leeftijd.
pi_97387535
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 16:16 schreef missconfessions het volgende:
allemaal heel leuk bedacht, maar als je zo lullig kan doen tegen iemand, dan zit het toch ergens in je aard!
Goh, ook dat verandert in de loop der jaren... ik kon, als jongeling, dwars gaan liggen voor de sport (zonder verdere reden)... dat is er nu toch (grotendeels) uit hoor :)
pi_97387596
ik kan een enorme klootzak zijn. zeker als iemand me niets interesseert. En daar baal ik zelf van. Heb t al eerder aangegeven ik wil weer gewoon een keer verliefd worden en helemaal voor iemand gaan en niet pas als diegene het heeft uitgemaakt.
pi_97387622
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 16:18 schreef Octagon het volgende:

[..]

Goh, ook dat verandert in de loop der jaren... ik kon, als jongeling, dwars gaan liggen voor de sport (zonder verdere reden)... dat is er nu toch (grotendeels) uit hoor :)
Dat noemen we onervarenheid :+
pi_97389218
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 16:20 schreef formerjellybean het volgende:
Dat noemen we onervarenheid :+
Zou kunnen dat het onervarenheid was... maar ik deed dat buiten een "relatie" - gewoon in het dagelijkse leven, en ik was mij er terdege van bewust dat ik het deed.

Misschien is het idd. de ervarenheid die er nu voor zorgt dat ik beter aanvoel wanneer ik overhel naar dat soort gedrag, waardoor ik het dan ook op tijd kan corrigeren.
Al kan ik me wel vinden in Pinguin81 zijn antwoord : ook ik kan mensen waar ik totaal niks mee heb/voor voel/die me niet interesseren, totaal negeren (een klootzak ben ik wel nooit ;))
  vrijdag 27 mei 2011 @ 18:48:36 #91
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_97393191
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 16:03 schreef Pinguino81 het volgende:

Misschien niet moeten dumpen en ook haar recht op duidelijkheid geven. Nou loop je jezelf zielig te vinden omdat je ex jou dumpt en onduidelijk is. Zie je nu een spiegel van je eigen gedrag? Ook dat heet volwassen worden ;)
(no offence, maar bepaald gedrag lokt vaak bepaald gedrag uit.....)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_97393877
Hallo beste mensen, hier ben ik weer :W
Ik lees af en toe nog mee hoor, ik ben nooit helemaal weg :)

Ik had even een vraagje. Wat vinden jullie ervan dat een vriend moet doen als zijn vriendin het uit maakt, maar precies dezelfde steun verder wilt krijgen en ook verwacht in verband met haar situatie(ziekte waardoor ze heel erg in de put zit af en toe, super druk met school, ruzie met vrienden) Nu sinds kort is haar opa ook overleden, Dat was nadat het uit ging.

In hoeverre zou die vriend haar kunnen steunen, ook als diegene er zelf onder lijdt(gevoelens die in de weg blijven zitten)?

Graag jullie ideeën.
Collectible solid silver personalised..
  vrijdag 27 mei 2011 @ 21:07:24 #93
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_97399283
Hij moet sowieso niks als hij dat niet wilt of niet kan en zijn ex-vriendin heeft niks te willen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_97399703
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 16:17 schreef Octagon het volgende:

[..]

Héla ! Ik heb helemaal niks tegen vrouwen met kort haar, net zoals ik niks heb tegen vrouwen met lang haar, of tegen blondines of tegen brunettes... en al zeker niet op basis van een forumpost :)

Het enige wat ik wou insinueren is dat je keuze voor een nieuwe coupe misschien niet het gevolg is van ldvd, maar wel van je leeftijd.
geintje, wilde gewoon even de reactie's peilen over kort haar, was al bijna op de weg naar de kapper, toen iedereen op de zaak zei, NEE, NIET DOEN !! JE BENT GEK! Nou met zoveel weerstand, toch maar m'n lange haar gehouden.

wel vind ik het onzin om een nieuwe coupe aan een leeftijd te hangen, maar goed blijkbaar zie je veel 'oudere' vrouwen met kort haar rond lopen?
pi_97399786
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:07 schreef Catkiller het volgende:
Hij moet sowieso niks als hij dat niet wilt of niet kan en zijn ex-vriendin heeft niks te willen.
Dat is waar, al kunnen vrouwen eigenaardige denkpistes bewandelen.

Heb zelf een gelijkwaardige situatie meegemaakt :
. zij maakte het uit,
. een 4-tal weken later overlijdt één van haar tantes (ik was daarvan op de hoogte, want we hadden nog redelijk véél contact - ik hoopte nog op een verzoening),
. op de dag van de begrafenis (een vrijdag), stuur ik haar een bericht dat ik in gedachten bij haar ben en dat ze zich sterk moet houden
. de dag zelf hoor ik haar niet meer, een paar dagen later zie ik haar (de laatste keer trouwens) - tijdens het gesprek komt ook de begrafenis ter sprake
. alweer een aantal weken later krijg ik te horen dat ze mij in de kerk had verwacht (ik ben nog nooit naar een kerkdienst gegaan, ook niet voor mijn naaste familie, dat terzijde), en dat ze daar en dan had beslist "Foert Octagon, nu komt het niet meer goed".
. mijn reactie hierop "WTF ?" met het nodige sarcasme, zoals "Hoe ging je me voorstellen ? Dit is mijn ex-vriend ?"

Soit, dit om maar aan te geven dat je eigenaardige reacties kunt krijgen op zo'n moment. Het is sowieso moeilijk om advies te geven (het gaat hier over 2 mensen waarvan we niks weten).
pi_97399938
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:16 schreef missconfessions het volgende:
wel vind ik het onzin om een nieuwe coupe aan een leeftijd te hangen, maar goed blijkbaar zie je veel 'oudere' vrouwen met kort haar rond lopen?
Ik heb die uitspraak ook maar van een vrouw overgenomen hoor. Ik kijk niet naar (véél) oudere vrouwen :P
pi_97400510
Nieuwe coupe betekent ook wel gewoon nieuwe fase. Ik weet als er iets nieuws ging gebeuren mijn haar vaak de klos was, kortwieken kleuren je noemt het maar.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 21:37:41 #98
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_97400861
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:17 schreef Octagon het volgende:
Het is sowieso moeilijk om advies te geven (het gaat hier over 2 mensen waarvan we niks weten).
Dat klopt, maar:
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 19:06 schreef dogtagz het volgende:
In hoeverre zou die vriend haar kunnen steunen, ook als diegene er zelf onder lijdt(gevoelens die in de weg blijven zitten)?
Dat zinnetje was voor mij reden genoeg om het zo te zeggen. Waarom jezelf pijnigen om een ander (een ex notabene) te sparen?
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_97401694
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:20 schreef Octagon het volgende:

[..]

Ik heb die uitspraak ook maar van een vrouw overgenomen hoor. Ik kijk niet naar (véél) oudere vrouwen :P
Ik wel :D

Is die meeting ooit door gegaan eigenlijk?
pi_97402335
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:54 schreef Male23 het volgende:
Is die meeting ooit door gegaan eigenlijk?
Ik was alleszins niet uitgenodigd :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')