abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97402491
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:48 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Misschien niet moeten dumpen en ook haar recht op duidelijkheid geven. Nou loop je jezelf zielig te vinden omdat je ex jou dumpt en onduidelijk is. Zie je nu een spiegel van je eigen gedrag? Ook dat heet volwassen worden ;)
(no offence, maar bepaald gedrag lokt vaak bepaald gedrag uit.....)
wil niet bitchy doen Pinguutje, maar dit is wel in de roos, mensen zouden zichzelf vaker een spiegel moeten voor houden! Wat je een ander aan doet, krijg je drie keer terug, is een boeddhistisch gezegde !
pi_97402517
Hoezo niet octagon?
pi_97402531
Ik geef liefde maar krijg dat geen 3x terug :P
pi_97402623
@Male en @Octagon
die meeting is helaas nooit door gegaan, maar ik heb nog wel een paar leuke ideeën. Wat dachten jullie van een 'gemaskerd feest'. Allemaal incognito een sappie drinken en degene die behoefte heeft om zichzelf te laten zien, mag zijn masker af doen.
pi_97402680
Oh ik vroeg dat niet omdat ik er behoefte aan had hoor. Ik er gewoon benieuwd naar :)
pi_97402684
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 22:12 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik geef liefde maar krijg dat geen 3x terug :P
nou niet te veel meer geven, want straks wordt je overladen en weet je niet meer waar je het moet zoeken !
pi_97408256
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 09:25 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Je werkt bij McDonalds? :+
Destijds was ik snowboardinstructeur.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_97408800
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 22:14 schreef missconfessions het volgende:
@Male en @Octagon
die meeting is helaas nooit door gegaan, maar ik heb nog wel een paar leuke ideeën. Wat dachten jullie van een 'gemaskerd feest'. Allemaal incognito een sappie drinken en degene die behoefte heeft om zichzelf te laten zien, mag zijn masker af doen.
Feest bij missconfessions! *O* *pakt scream masker*
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zaterdag 28 mei 2011 @ 01:04:23 #109
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97409117
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 16:13 schreef Pinguino81 het volgende:
ach ben inmiddels 4 exen verder.. hun zijn allemaal gelukkig, sommige hebben kindjes en allemaal weer aan de vent.. en ik?????

Ik ben gewoon de bron van al het kwaad, iets anders ken ik toch niet bedenken.
Wat zielig. ;(

Jij vindt ook nog wel een leuke vent hoor! :)
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_97409190
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 01:04 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Wat zielig. ;(

Niet zo sarcastisch goofy!

stiekem moest ik lachen :D
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_97410231
Anderhalf jaar heeft het me gekost om over mijn ex heen te komen. Ik heb zo vaak om die jongen gehuild.

quote:

[..]

Wat zielig. ;(

Precies komt helemaal goed, het duurt misschien wat langer :)
pi_97410490
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 22:07 schreef Octagon het volgende:

[..]

Ik was alleszins niet uitgenodigd :P
Welles ;) jij mocht toen zelfs nog evt. bij WW slapen! Maar die meet die toen op de planning stond is er nooit van gekomen inderdaad :) tenminste de meet van het oude clubje ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_97412163
Ik heb mezelf weer in een kutsituatie gebracht hoor, ik ging haar in een dronken bui (versterkte emoties) berichtjes sturen. Kreeg wel antwoord maar niet op de belangrijke vraag die ik had, ze ontweek hem express dus dan kan ik me eigen antwoord wel invullen.
Daarna hoor ik ineens niks meer en voel ik me weer klote.
Ik weet dat ik mezelf in die situatie gebracht heb dus voel me aardig stom, maar wel weer geleerd dat ik toch niks aan haar heb en verder moet kijken.
pi_97412692
quote:

[..]

Wat zielig. ;(

keertje daten dan goofy?
pi_97413472
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 16:08 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ow.. denk niet dat het bij hem zo zal zijn. Veel te trots.
Maak hem dan niet nog trotser door hem mailtjes te gaan sturen dat je hem terug wilt midden in de nacht!

Als een meisje dat bij mij zou doen dan zou ik haar eerlijk gezegd ook maar tries vinden, en als ik mijn les van vorig jaar niet had geleerd, dan had ik haar ook zo gaan behandelen als jouw ex doet...

Je stelt je echt heel kwetsbaar op naar hem toe, je moet niet eens meer vragen waarom hij dit niet doet en daar niet op reageert en zus doet als je zo zegt...

Jij was toch degene die niet eens officieel een relatie hebt gehad met hem ? Ik wil het niet nog zwaarder voor je maken, maar er zijn nu eenmaal jongens die hele lieve dingen kunnen doen en zeggen, terwijl ze maar 1 ding voor ogen hebben : U know ;)

En aangezien je zelf schrijft dat je ex een narcistische trotse (barman?)/jongen is, voldoet hij precies aan de omschrijving voor jongens die dat soort dingen doen...
Probeer het aub nu gewoon voor jezelf te gaan verwerken, zonder hem er elke keer bij te halen of te contacten..
pi_97420005
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 10:37 schreef JiggyJ het volgende:

[..]

Maak hem dan niet nog trotser door hem mailtjes te gaan sturen dat je hem terug wilt midden in de nacht!

Als een meisje dat bij mij zou doen dan zou ik haar eerlijk gezegd ook maar tries vinden, en als ik mijn les van vorig jaar niet had geleerd, dan had ik haar ook zo gaan behandelen als jouw ex doet...

Je stelt je echt heel kwetsbaar op naar hem toe, je moet niet eens meer vragen waarom hij dit niet doet en daar niet op reageert en zus doet als je zo zegt...

Jij was toch degene die niet eens officieel een relatie hebt gehad met hem ? Ik wil het niet nog zwaarder voor je maken, maar er zijn nu eenmaal jongens die hele lieve dingen kunnen doen en zeggen, terwijl ze maar 1 ding voor ogen hebben : U know ;)

En aangezien je zelf schrijft dat je ex een narcistische trotse (barman?)/jongen is, voldoet hij precies aan de omschrijving voor jongens die dat soort dingen doen...
Probeer het aub nu gewoon voor jezelf te gaan verwerken, zonder hem er elke keer bij te halen of te contacten..
Nah, zo was het niet. Ik schreef exactly dat het wel mijn ex was om dit soort reacties te voorkomen. Hij was wel echt verliefd op me, voor een tijdje tenminste. Ook al weet ik dat het niet zo klinkt, zo was het wel in het begin. Hij was zelfs degene die wilde wachten met seks als klein voorbeeldje. We hadden ook niet zo vaak seks eigenlijk.. :') Maargoed ik weet hoe het klinkt voor anderen maar ik weet het zelf in ieder geval.. dus denk maar wat je wilt. :)

Sowieso, dat was een fout. Ik ben er al meegekapt. Hem daar zien was echt al de laatste druppel. Hij deed behoorlijk alsof ik hem stalkte. Hem daar zien werkte echter wel als manier om helemaal niks meer voor hem te voelen. Als ik hem vanavond zie.. kan ik hem het beste maar negeren. Alleen als ik alleen maar hallo zeg, kijkt hij me al met een walgelijke blik aan.

Vind het eerlijk gezegd ergens wel vervelend dat hij zo'n hekel aan me heeft nu. Het is toch iemand waarvan ik gehouden heb. Maar alles wat ik nu doe werkt toch alleen maar avenrechts... ik kan beter helemaal niks meer doen. Ik bedoel, hij is ook een klootzak geweest, mijn excuses aanbieden gaat me toch echt te ver.

[ Bericht 2% gewijzigd door LuxorBeetroots op 28-05-2011 15:21:06 ]
pi_97420801
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 01:57 schreef J0ycie88 het volgende:
Welles ;) jij mocht toen zelfs nog evt. bij WW slapen! Maar die meet die toen op de planning stond is er nooit van gekomen inderdaad :) tenminste de meet van het oude clubje ;)
Da's wat ik bedoelde... mocht die meet doorgegaan zijn, dan was ik niet op de hoogte (uitgenodigd ;)).
pi_97421249
ok . Na dat gedoe, met dat meisje wat alweer over is , en ik gewoon ben gaan feesten staat meneer ineens in de kroeg te huilen ??? :?
pi_97424977
Dat is wel heel gay
pi_97425065
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 17:31 schreef Male23 het volgende:
Dat is wel heel gay
Dat en heel vaag :? Ik werd opgetild door een andere jongen gewoon en toen begon hij te huilen :?
pi_97439549
hebben we er een nieuw setje bij, ach wist wel dat er iets moois tussen jullie groeide !
pi_97446877
Mn (ex) vriendin zit nu wel de heletijd te smse terwijl ze in een discotheek is.. Moet ik nou denken dat ze nog iets om me geeft en me mist?
pi_97446916
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 03:06 schreef Snoepje5 het volgende:
Mn (ex) vriendin zit nu wel de heletijd te smse terwijl ze in een discotheek is.. Moet ik nou denken dat ze nog iets om me geeft en me mist?
Ligt eraan wat ze stuurt. Maar vooraf zeg ik al: Don't get your hopes up..
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_97448024
Vanavond leuke meid ontmoet, echt mijn type alles ok..maar heb het gevoel dat ik niet verliefd meer kan worden..zou me nooit meer zo in een relatie kunnen storten zo naief, als ik dat bij mijn ex wel deed...mijn ex was mijn alles en dat zou ik nu niet meer willen/kunnen..omdat ik keihard op mijn bek ben gegaan...maar toch ook wel leuk dat je nog een beetje in de markt ligt, alleen helpt het je net niet genoeg over een bepaalde drempel heen..
  zondag 29 mei 2011 @ 04:53:40 #125
290662 Gridlok
TWTLTRTD
pi_97448057
Ik had veel problemen met het loslaten van de dagelijkse handelingen die we elke dag deden, het is alsof er een band is door gesneden die nooit meer te repareren is. We gingen echt zo vaak wandelen, was zo fijn en rustgevend. Hoopte dat deze dag nooit zou komen..
Ik mis mijn hond ;(
  zondag 29 mei 2011 @ 04:54:10 #126
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_97448059
quote:
9s.gif Op zondag 29 mei 2011 04:53 schreef Gridlok het volgende:
Ik had veel problemen met het loslaten van de dagelijkse handelingen die we elke dag deden, het is alsof er een band is door gesneden die nooit meer te repareren is. We gingen echt zo vaak wandelen, was zo fijn en rustgevend. Hoopte dat deze dag nooit zou komen..
Ik mis mijn hond ;(
Herkenbaar
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  zondag 29 mei 2011 @ 05:25:13 #127
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_97448213
Ik vraag me af hoe het contact is met jullie exen hier.

Mijn relatie is nou ongeveer net zo lang uit als dat het aan was. Ongeveer 2,5 jaar.
De langste contactbreuk dat heeft plaats gevonden duurde ongeveer een maand of twee en dat was een unicum.

Verder was er bijna altijd wel dagelijks/wekelijks contact, niet altijd zonder slag of stoot. Veel mee gemaakt na dat het uit was en nou ja, het heeft inmiddels wel een plaatsje gekregen, wat overigens niet makkelijk was, door contact te houden.

Ik behandel haar als een deel van mn leven/familie/insider. Ze hoort er bij zeg maar. Maar dat maakt een nieuwe relatie er ook niet makkelijker op, op de een of andere manier.

Ik ben bang dat ik haar pijn doe of zo. Ook omdat zij het er klaarblijkelijk nog steeds wel eens moeilijk mee heeft. Het is ook niet dat ik aan een relatie toe ben of dat ik iemand ben tegen gekomen, al hou ik wel mn ogen open en is er wel eens wat gebeurd met meiden, maar nooit serieus..

Het is verder ook geen urgente kwestie of zo, ik vraag me alleen af wat jullie ervaring hier mee is.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  zondag 29 mei 2011 @ 06:43:29 #128
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97448318
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 05:25 schreef MOD het volgende:
Ik vraag me af hoe het contact is met jullie exen hier.
Welk contact?

Als je het gevoel hebt dat ze je beperkt in het krijgen van nieuwe contacten/relaties moet je er wat aan doen. Ik vraag me af waarom mensen per sé vriendjes moeten blijven met de ex. Het is toch iets wat bij het verleden hoort. Een oude auto (waar je veel mee hebt meegemaakt) ruil je uiteindelijk ook in voor een nieuw, beter model.
pi_97448368
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 06:43 schreef goofy_goober het volgende:
Een oude auto (waar je veel mee hebt meegemaakt) ruil je uiteindelijk ook in voor een nieuw, beter model.
Dit is wel héél koel hoor. Mensen zijn nog -in mijn wereld- nog steeds geen gebruiksvoorwerpen.
  zondag 29 mei 2011 @ 08:03:29 #130
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97448420
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 04:49 schreef H6-4ever het volgende:
Vanavond leuke meid ontmoet, echt mijn type alles ok..maar heb het gevoel dat ik niet verliefd meer kan worden..zou me nooit meer zo in een relatie kunnen storten zo naief, als ik dat bij mijn ex wel deed...mijn ex was mijn alles en dat zou ik nu niet meer willen/kunnen..omdat ik keihard op mijn bek ben gegaan...maar toch ook wel leuk dat je nog een beetje in de markt ligt, alleen helpt het je net niet genoeg over een bepaalde drempel heen..
Misschien moet je je ex eens loslaten dan.

quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 07:29 schreef Octagon het volgende:

[..]

Dit is wel héél koel hoor. Mensen zijn nog -in mijn wereld- nog steeds geen gebruiksvoorwerpen.
En toch zijn er een hoop overeenkomsten. Sommige modellen blijven het eeuwig doen, maar bij andere modellen zijn er soms zoveel gebreken dat je op zoek gaat naar een model die beter bij je past.

Mensen die graag vriendjes willen blijven met de ex moeten voor zichzelf maar eens de voordelen van die zogenaamde vriendschap opschrijven. En je eigen toekomst beperken omdat je bang bent iemand pijn te doen? Als ik dat zo lees moeten jullie maar eens gaan bedenken of je toch niet liever bij elkaar bent. Elkaar geforceerd blijven zien (onder het mom van 'ze is deel van de familie') doet geen pijn? Maak een beslissing man en blijf er niet zo omheen draaien.

[ Bericht 40% gewijzigd door goofy_goober op 29-05-2011 08:10:26 ]
pi_97448509
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 08:03 schreef goofy_goober het volgende:
En toch zijn er een hoop overeenkomsten. Sommige modellen blijven het eeuwig doen, maar bij andere modellen zijn er soms zoveel gebreken dat je op zoek gaat naar een model die beter bij je past.
Als jij vindt dat er overeenkomsten zijn tussen een (dood) gebruiksvoorwerp en een (levende) mens, dan mag jij dat (onder het mom van 'live and let live') van mij. Maar ik zal het nooit met je eens zijn.

We mogen dan in een consumptiemaatschappij leven, toch behandel je levende wezens anders als consumptiegoederen.

quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 08:03 schreef goofy_goober het volgende:
Mensen die graag vriendjes willen blijven met de ex moeten voor zichzelf maar eens de voordelen van die zogenaamde vriendschap opschrijven. En je eigen toekomst beperken omdat je bang bent iemand pijn te doen? Als ik dat zo lees moeten jullie maar eens gaan bedenken of je toch niet liever bij elkaar bent. Elkaar geforceerd blijven zien (onder het mom van 'ze is deel van de familie') doet geen pijn? Maak een beslissing man en blijf er niet zo omheen draaien.
Ik had enkel commentaar op je auto-opmerking. Mijn opmerking staat volledig los van wat je te zeggen hebt op 'vriendjes blijven met je ex'.
Trouwens, je schiet hier op de verkeerde ;)
  zondag 29 mei 2011 @ 09:16:10 #132
314368 trekeennummertje
Beginner's luck
pi_97448736
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 08:33 schreef Octagon het volgende:

[..]

Als jij vindt dat er overeenkomsten zijn tussen een (dood) gebruiksvoorwerp en een (levende) mens, dan mag jij dat (onder het mom van 'live and let live') van mij. Maar ik zal het nooit met je eens zijn.

We mogen dan in een consumptiemaatschappij leven, toch behandel je levende wezens anders als consumptiegoederen.

[..]

Ik had enkel commentaar op je auto-opmerking. Mijn opmerking staat volledig los van wat je te zeggen hebt op 'vriendjes blijven met je ex'.
Trouwens, je schiet hier op de verkeerde ;)
Hoezo staat dat er volledig van los als de auto vergelijking juist verzonnen is als voorbeeldje voor waarom een vriendschap met je ex niet werkt?

Dat terzijde denk ik wel dat je vrienden kunt blijven, maar wel afstandelijker houden; dus eig. Meer een kennis.
  zondag 29 mei 2011 @ 09:32:58 #133
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97448832
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 09:16 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Hoezo staat dat er volledig van los als de auto vergelijking juist verzonnen is als voorbeeldje voor waarom een vriendschap met je ex niet werkt?

Dat terzijde denk ik wel dat je vrienden kunt blijven, maar wel afstandelijker houden; dus eig. Meer een kennis.
Tuurlijk kan je vrienden zijn met je ex, dat ontken ik ook niet. Maar dit kan alleen een succes worden wanneer er van beide kanten geen gevoelens meer zijn voor elkaar. Bij MOD is dat duidelijk, zelfs na 2,5 jaar, nog niet het geval. En daarbij: waarom zou je dat willen? Het meest gebruikte smoesje is dat je elkaar door en door kent, maar dat kan in een nieuwe relatie toch ook?
  zondag 29 mei 2011 @ 10:25:37 #134
291810 J0ycie88
J0ycie88
pi_97449366
Jongens ik word een beetje gek van mezelf.. Ondanks dat ik al het contact heb verbroken en ik nu 4 dagen geen contact meer heb gehad blijft hij toch in mijn hoofd hangen.. En dat is echt ontzettend vervelend!
pi_97449379
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 14:49 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Nah, zo was het niet. Ik schreef exactly dat het wel mijn ex was om dit soort reacties te voorkomen. Hij was wel echt verliefd op me, voor een tijdje tenminste. Ook al weet ik dat het niet zo klinkt, zo was het wel in het begin. Hij was zelfs degene die wilde wachten met seks als klein voorbeeldje. We hadden ook niet zo vaak seks eigenlijk.. :') Maargoed ik weet hoe het klinkt voor anderen maar ik weet het zelf in ieder geval.. dus denk maar wat je wilt. :)

Sowieso, dat was een fout. Ik ben er al meegekapt. Hem daar zien was echt al de laatste druppel. Hij deed behoorlijk alsof ik hem stalkte. Hem daar zien werkte echter wel als manier om helemaal niks meer voor hem te voelen. Als ik hem vanavond zie.. kan ik hem het beste maar negeren. Alleen als ik alleen maar hallo zeg, kijkt hij me al met een walgelijke blik aan.

Vind het eerlijk gezegd ergens wel vervelend dat hij zo'n hekel aan me heeft nu. Het is toch iemand waarvan ik gehouden heb. Maar alles wat ik nu doe werkt toch alleen maar avenrechts... ik kan beter helemaal niks meer doen. Ik bedoel, hij is ook een klootzak geweest, mijn excuses aanbieden gaat me toch echt te ver.
Geloof ik best wel hoor dat het echt was... Gaf alleen een voorbeeld van hoe dat soort dingen soms in elkaar kunnen zitten helaas :)

Maar je zegt : Hij deed alsof ik hem stalkte.. Je moet natuurlijk wel inzien dat je hem ook wel een beetje aan het stalken was door dat soort mailtjes te sturen..

Hoe komt het eigenlijk dat jullie elkaar zovaak tegenkomen met uitgaan? Als het je zoveel pijn doet om hem elke keer te zien waarom zoek je dan niet een andere tent op?

Het lijkt me ook vervelend als je ex op een gegeven moment zo tegen je gaat doen, maar heb wel het idee dat je het een beetje over jezelf afroept. Ik heb zelf ook dicht bij het punt gezeten dat mijn ex net zo tegen mij ging doen als jouw ex tegen jou.. Ze begon me al een beetje bespottelijk te behandelen, me een beetje uit te lachen, me te negeren etc..

Zelf heb ik toen echter besloten nee dat wil ik niet. Ik ben al ''gedumpt'' en dat vind ik allemaal al pijnlijk genoeg, maar ik ga mezelf niet door haar als een halve zool laten behandelen. Toen heb ik me voorgenomen om van mijn kant 0,0 contact meer te laten komen...
Inmiddels ben ik daar ruim een half jaar mee bezig, en sindsdien heeft zij regelmatig contact met me opgenomen.
Als we elkaar nu zien komt ze op de een of andere manier nerveus/zenuwachtig/ongemakkelijk over alsof ze zich schaamt voor de manier waarop ze zich gedragen heeft.. IIg zijn we nu weer ''gelijk'' en spelen er geen fratsen meer mee aan beide kanten als we elkaar zien..
  zondag 29 mei 2011 @ 11:23:25 #136
345187 Bittere_Bal
Quo Vadis?
pi_97450436
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 09:32 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Tuurlijk kan je vrienden zijn met je ex, dat ontken ik ook niet. Maar dit kan alleen een succes worden wanneer er van beide kanten geen gevoelens meer zijn voor elkaar. Bij MOD is dat duidelijk, zelfs na 2,5 jaar, nog niet het geval. En daarbij: waarom zou je dat willen? Het meest gebruikte smoesje is dat je elkaar door en door kent, maar dat kan in een nieuwe relatie toch ook?
Het is ook een kwestie van willen, niet kunnen in de meeste gevallen. Persoonlijk weiger ik op de tweede plaats te komen bij iemand waar je nog wat gevoelens voor koestert. Klinkt waarschijnlijk heel erg en narcistisch zo maar het is in zo'n geval helemaal wel of helemaal niet. Raakvlakken zal je heus wel houden dus het kan nog best 'leuk' zijn om wat contact te houden maar vrienden heb ik persoonlijk genoeg en zij kan in mijn ogen nooit meer zomaar een vriendin worden.

Zegt niet dat het niet moeilijk blijft om eens heel kort een berichtje te sturen. Maar als ik er goed over nadenk is dat dan niet omdat ik echt oprecht interesse heb in wat ze doet, maar meer om te kijken of ik sowieso een reactie kan ontlokken. En dan maakt het niet uit of het negatief of positief is. Ik zou alleen heel graag willen weten of ze uberhaupt ooit nog, ook als is het een milli-seconde, een beetje spijt heeft. Helaas is zij wel een meester in de knop om zetten van haar gevoelens dus de optie puur op vriendschappelijke basis met elkaar om bliven gaan heeft haar waarschijnlijk (ben aan het invullen..ik weet het) geen enkel probleem geleken. Het is dat ik het niet zag zitten en alles resoluut en totaal heb afgekapt na wat pogingen..
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_97451209
Eens idd :)
Heb ook altijd een beetje het idee dat relaties waarbij mensen daarna nog ''goede vrienden'' blijven, ook niet de meest goede relaties zijn, maar waarschijnlijk al meer als broer-zus voelden oid..

Ik heb absoluut geen hekel aan mijn ex en zij (denk ik) ook niet aan mij... Zij maakte het uit en daarna wou ik (zoals velen hier waarbij het net over is ) heel graag vrienden blijven
Dat werkte toen niet..

Nu zijn we al een hele tijd verder, zij weer aan de vriend, ik nog single. Soms neemt ze nog wel eens contact op, hoe het met me gaat, liefs dit dat..
Allemaal leuk bedoeld natuurlijk maar ik hoef dat soort dingen echt niet meer van haar te horen, aangezien ik bij lange na niet meer op de eerste plaats sta bij haar..
pi_97451797

[ Bericht 100% gewijzigd door Duubje op 29-05-2011 12:33:44 ]
pi_97456641
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2011 10:25 schreef J0ycie88 het volgende:
Jongens ik word een beetje gek van mezelf.. Ondanks dat ik al het contact heb verbroken en ik nu 4 dagen geen contact meer heb gehad blijft hij toch in mijn hoofd hangen.. En dat is echt ontzettend vervelend!
Gun jezelf wat tijd. Je kan toch moeilijk verwachten dat je beslist een knop om te draaien, jezelf anders op te stellen en dat op een slag en een wip alles in orde is ?
pi_97456719
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 09:16 schreef trekeennummertje het volgende:
Ik vind het allesbehalve een passend voorbeeld, behalve als je een gevoelloze kikker bent die alle emoties op commando kan uitschakelen.
pi_97456885
gisteravond wezen stappen met de meiden en wat heb ik weer gelachen, wat een malloten lopen er toch rond. Mannen die alleen maar op zoek zijn naar een 'seksobject', echt gadver ! Hoe kan een mens ooit weer verliefd worden met zoveel idioten om je heen.

Staat een barmeid met geweldig mooie benen te werken, staan daar ongeveer vijf kerels de hele avond te kwijlen (kan het dan niet laten om ze uit de tent te lokken), Peter Pan liep ook weer achter me aan (hoe maak je iemand duidelijk dat het toch echt niet je type is), de Kerstman ontmoet, Sinterklaas kwam ook nog even voorbij, studenten uit Amsterdam die boeren komen kijken. Echt een hilarische wereld waarin we leven.
  zondag 29 mei 2011 @ 15:07:32 #142
314368 trekeennummertje
Beginner's luck
pi_97457181
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 14:42 schreef Octagon het volgende:

[..]

Ik vind het allesbehalve een passend voorbeeld, behalve als je een gevoelloze kikker bent die alle emoties op commando kan uitschakelen.
Je moet de verbintenis kunnen zien.

Als je een ex hebt, kan je er niet anders om heen draaien dan dat er wat mis was met de relatie.
Of je kunt het nog eens ooit proberen (auto fixen), maar vaak baat dat niet meer en kan je beter een relatie nemen met een nieuw iemand (nieuwe auto nemen).

Tegen de tijd dat je die nieuwe auto hebt (nieuw meisje/jongen), wil je niet meer anders en zal je in de meeste gevallen geen interesse meer hebben in je ouwe auto (de ex), omdat je een vervangende auto (liefde) hebt gevonden.

Klinkt best logisch, toch? :P
pi_97458218
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 15:07 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Je moet de verbintenis kunnen zien.

Als je een ex hebt, kan je er niet anders om heen draaien dan dat er wat mis was met de relatie.
Of je kunt het nog eens ooit proberen (auto fixen), maar vaak baat dat niet meer en kan je beter een relatie nemen met een nieuw iemand (nieuwe auto nemen).

Tegen de tijd dat je die nieuwe auto hebt (nieuw meisje/jongen), wil je niet meer anders en zal je in de meeste gevallen geen interesse meer hebben in je ouwe auto (de ex), omdat je een vervangende auto (liefde) hebt gevonden.

Klinkt best logisch, toch? :P
Ik zal mezelf eens quoten - en dan niet meer terugkomen op de vgl. mens/auto...
quote:
  zondag 29 mei 2011 @ 15:51:39 #144
291810 J0ycie88
J0ycie88
pi_97458508
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 14:40 schreef Octagon het volgende:

[..]

Gun jezelf wat tijd. Je kan toch moeilijk verwachten dat je beslist een knop om te draaien, jezelf anders op te stellen en dat op een slag en een wip alles in orde is ?
Daar heb je wel een beetje gelijk in ja :)
  zondag 29 mei 2011 @ 16:01:48 #145
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_97458875
Ik zie haar morgen weer voor het eerst in 3/4 weken :( Iets doen wat al een tijd afgesproken stond, en waar ik haar hulp wel bij kan gebruiken. Maar vind het nu wel heel vreemd.

3/4 weken terug voor het laatst gezien (heel gezellig en ook sex) Toen toch weer horen dat ze geen toekomst ziet, ik heb toen het contact toen behoorlijk verbroken. We gereageerd op een sms/telefoontje af en toe van haar. (wat dan ook "gezellig" was)

Ik weet dat ze komt om als vriend en om mij te helpen, en ik weet dat ik niets moet verwachten, sta hier ook best stevig in, maar wankel nu weer een beetje.

Komt wel goed :)
pi_97460689
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 10:26 schreef JiggyJ het volgende:

[..]

Geloof ik best wel hoor dat het echt was... Gaf alleen een voorbeeld van hoe dat soort dingen soms in elkaar kunnen zitten helaas :)

Maar je zegt : Hij deed alsof ik hem stalkte.. Je moet natuurlijk wel inzien dat je hem ook wel een beetje aan het stalken was door dat soort mailtjes te sturen..

Hoe komt het eigenlijk dat jullie elkaar zovaak tegenkomen met uitgaan? Als het je zoveel pijn doet om hem elke keer te zien waarom zoek je dan niet een andere tent op?

Het lijkt me ook vervelend als je ex op een gegeven moment zo tegen je gaat doen, maar heb wel het idee dat je het een beetje over jezelf afroept. Ik heb zelf ook dicht bij het punt gezeten dat mijn ex net zo tegen mij ging doen als jouw ex tegen jou.. Ze begon me al een beetje bespottelijk te behandelen, me een beetje uit te lachen, me te negeren etc..

Zelf heb ik toen echter besloten nee dat wil ik niet. Ik ben al ''gedumpt'' en dat vind ik allemaal al pijnlijk genoeg, maar ik ga mezelf niet door haar als een halve zool laten behandelen. Toen heb ik me voorgenomen om van mijn kant 0,0 contact meer te laten komen...
Inmiddels ben ik daar ruim een half jaar mee bezig, en sindsdien heeft zij regelmatig contact met me opgenomen.
Als we elkaar nu zien komt ze op de een of andere manier nerveus/zenuwachtig/ongemakkelijk over alsof ze zich schaamt voor de manier waarop ze zich gedragen heeft.. IIg zijn we nu weer ''gelijk'' en spelen er geen fratsen meer mee aan beide kanten als we elkaar zien..
Mwah, ik vind het van stalken wel mee vallen. In 3 maanden tijd 1 smsje gestuurd om te vragen hoe het met hem was, 2 x aangesproken op msn en 1 mailtje gestuurd. Je moet wel begrijpen dat ik het er heel moeilijk mee heb gehad dat het plotseling over was. Ik ben niet eens echt gedumpt, hij reargeerde gewoon opeens niet meer en toen ben ik gestopt na een aantal dagen met contact zoeken. En toen kwam ik hem 2 weken later tegen tijdens het uitgaan. Jij vind dat contact zoeken van je ex toch ook geen stalken naar jou toe? Ik vind het nogal ver van je gaan om te zeggen dat ik hem stalk en ook niet waar eerlijk gezegd.

En als hij dan net zoals de vorige keer op msn zo leuk doet.. tot 6 uur sochtends praten. Heel vriendelijk en leuk; ik wil je zien, ik vind het gezellig met je. En dan vervolgens zo negerend en kwaad de volgende keer als ik je zie. Dat vind ik nogal belachelijk.. zeg dan ook gewoon op msn dat ik je met rust moet laten en niet zeggen: ik moet heel even weg, je bent er zo toch nog wel? Dat soort dingen.

Ik heb geen idee waarom we elkaar opeens zo vaak tegenkomen. Maar het valt wel mee hoor, 2 keer tot nu toe. Ik denk omdat we nu allebei weer meer uitgaan. Maar ik kwam hem tegen in verschillende gelegenheden.. dus ik had het eigenlijk niet echt zien aankomen. En helemaal niet meer uitgaan gaat me beetje ver. Denk niet dat ik hem nu nog tegen ga komen, tentamens, vakantie en dan is het alweer september. Zonde, blijkbaar komen we wel overheen met interesse qua uitgaan.. een interesse die we toch niet konden delen :')

Anyway.. ik vind het wel meevallen. Hij heeft nog nooit zo onaardig tegen me gedaan als de vorige keer. En dat terwijl ik alleen maar hallo zei. Ik zei ook dat ie niet zo onaardig hoefde te doen en liep toen weg.

Denk dat het toch wat anders ligt met jou ex vergeleken.. hij behandelt me niet bespottelijk of alsof ik een idioot ben.. hij vindt me volgens mij gewoon irritant en volgens mij was ie ook een beetje dronken. Prima om met me te babbelen op msn als ie in een geile bui is maar rot aub uit mijn leven; zo'n denkwijze denk ik. Ik kan me gewoon niet zo goed indenken.. want ik zou nooit zo doen naar een 'ex'. Ik ga dan niet vrolijk met ze babbelen voor uren en ze vervolgens negeren als ik ze zie.

Deze post word al veel te lang.. maar denk dat je misschien wel een punt had met jongens willen seks verhaal. Zo was het volgens mij wel aan het eind met ons.. en waarschijnlijk ook daarom deed hij zo op msn tegen me.

[ Bericht 1% gewijzigd door LuxorBeetroots op 29-05-2011 17:09:50 ]
pi_97463626
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2011 15:51 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Daar heb je wel een beetje gelijk in ja :)
Tuurlijk is dat zo, het is geen snel werkend medicijn, maar op langere termijn zal het je goed doen, geen contact...want hoe dan ook, je kunt het wel uitstellen maar hoe eerder hoe sneller, beter.
Doorbijten joycie!
pi_97469081
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2011 18:21 schreef H6-4ever het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat zo, het is geen snel werkend medicijn, maar op langere termijn zal het je goed doen, geen contact...want hoe dan ook, je kunt het wel uitstellen maar hoe eerder hoe sneller, beter.
Doorbijten joycie!
Clear as crystal and your right.. but still easier said than done.

Zelfde geld voor mij. Nog steeds contact met mijn ex en we zien elkaar nog regelmatig. Ging tot voor kort heel erg goed maar de laatste week heb ik er om een heldere reden meer moeite mee. Het is eindelijk duidelijker geworden waarom ze me heeft gedumpt :D . Ook al vroeg ik het haar face to face toen ze het uitmaakte, ze zei nee. Maar nu blijkt er toch een ander te zijn. Nu is het zo dat hij haar niet wilt.. ach wat maakt het ook nog uit.
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_97471037
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 16:54 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Mwah...
Ik denk dat jij dan waarschijnlijk de ''lat'' over bespottelijk wat lager legt dan mij wellicht, want wat ik uit jouw reacties heb gelezen toont wel degelijk dat hij je met weinig respect behandelt.

En het feit dat hij daarna soms weer ''lief'' gaat doen zou het voor mij alleen maar erger maken. Niets is kwetsender dan dat wispelturige gedrag, hij heeft je nodig wanneer hij er zelf zin in heeft en andersom..
Kijk ik kan het natuurlijk alleen beoordelen op grond van wat jij hier neerzet, en het is voor iedereen hier onmogelijk om de situatie zo nauwkeurig te beschrijven zoals hij in het echt is en daarom kunnen we ook nooit 100 % passend commentaar geven, maar vaak is de essentie wel goed....

Mijn ex heeft het met mij uitgemaakt, aanvankelijk op een hele eerlijke en nette manier. Face to face, geen geschreeuw, nog een knuffel er achteraan en ik mocht zelfs die nacht nog bij haar blijven slapen die nacht omdat we ver van mijn huis waren...

Desondanks heeft ze wel een lijn getrokken en duidelijk aangegeven wat ze wel en niet meer wilde. Dit is zelfs voor haar niet makkelijk geweest, want de eerste dagen heeft ze zelf ook veel moeten huilen en zich verdrietig gevoeld, ondanks dat ze het zelf uitmaakte.
Als ze alleen aan zichzelf had gedacht dan had ze mij op die momenten opgebeld of mn aandacht gevraagd. Maar dat vond ze oneerlijk naar mij omdat ze me dan valse hoop zou geven. Jouw ''ex'' lijkt alleen aan zichzelf te denken daarin en houdt geen rekening met jouw gevoelens lijkt het...
  zondag 29 mei 2011 @ 21:15:07 #150
291810 J0ycie88
J0ycie88
pi_97471411
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2011 18:21 schreef H6-4ever het volgende:

[..]

Doorbijten joycie!
Ja :) merkte vandaag al dat het wat makkelijker gaat. Was uit eten met familie en toen begon mijn vader over mijn ex enzo (omdat we het over makkelijk verhuizen hadden etc) en hoe hij er andere liefjes op na hield. En ik kon er al wel beter over praten en daarna wat makkelijker van me afzetten.

Ik moet zelf gewoon beseffen dat het niet in 1 keer over is, maar dat dit wel een stap ik de goede richting is!
pi_97472000
Ik voel me weer eens klote :(

Was voor mijn ''relatie'' al niet zo enorm zeker over mezelf, maar sinds ze me gedumpt heeft is het nog een stuk erger geworden...

Daarvoor had ik geen bagage, was ik een stuk onbezorgder en maakte ik me helemaal niet zo heel druk om wat mensen ( en dan vooral vrouwen ) van me vonden, maar sinds mijn ex ben ik daar heel erg mee bezig, en echt veel erkenning krijg ik ook niet...

Zit wat dat betreft nogal in een negatieve spiraal.. Door mijn klotegevoelens ga ik me teruggetrokkener opstellen waardoor ik minder benaderbaar ben. Dat levert vervolgens weer een kleinere kans op iets eventueel nieuws op waardoor het allemaal nog langer gaat duren...

Hoe regelen sommige mensen toch zo snel een nieuwe relatie... Ben echt niet iemand die van de ene in de andere relatie rolt, maar ben alweer meer dan een jaar vrijgezel en heb het afgelopen jaar met misschien 3 meisjes sms contact gehad ( buiten mijn zusjes om dan :') )

3 is al niet veel, maar daarbovenop komt dus nog dat ik het heb gepresteerd om alle 3 die contacten ( die aanvankelijk het initiatief van hen was ) dood te laten bloeden... Het loopt gewoon allemaal niet op de een of andere manier...
pi_97474370
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 21:09 schreef JiggyJ het volgende:

[..]

Knipperdeknip
Ja, ik weet het. Je hebt gelijk hoor, hij heeft me met geen respect behandelt. Daden zeggen meer dan woorden. Hij is echt erg egoistisch geweest. Inderdaad denkt hij vooral aan zichzelf en niet hoe ik me voel. Het is toch geen normale reactie als ik moet huilen dat je dan aan je zelf denkt.. Ik vroeg ook of hij wist dat ik zo verdrietig werd van dat hij vaak afzei en weinig tijd had.. dat wist hij zei hij. Maar hij deed er niks aan. Ik zou me zo schuldig voelen tegenover degene die ik leuk vind als ik zo vaak afzei. Ik zei ook dat ik hem zowat smeekte om bij mij te slapen en hij heel droog dat hij daar geen tijd voor had. 4 maanden lang. Zolang hij zijn eigen BS maar gelooft.. :')

Daarom zit ik altijd.. waarom heeft zo iemand zo veel meisjes achter zich aan. En zo veel vrienden etc. Waarom heeft hij wel een lange relatie gehad voor mij. Waarom hij alles voor zijn vrienden/vriendinnen over had en mij zo behandelde.. hij was wel een goede vriend en wat ik er van hoorde had hij ook veel over voor zijn ex. Ik kan alleen maar denken dat dit soort mensen zichzelf wel tegen komen..

Maargoed.. ik had niet echt vergelijking qua relaties.

Screw him. :O

[ Bericht 18% gewijzigd door LuxorBeetroots op 29-05-2011 22:10:18 ]
  zondag 29 mei 2011 @ 22:55:16 #153
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_97477635
Hier een spannende week in het verschiet ....

Morgen schouwing van haar nieuwe appartement, en dinsdag het officiele notariele gebeuren.
Huis overdracht op mijn naam, nieuwe hypotheek etc.
Zij vlak er achteraan aanschaf en hypotheek van haar appartement.

En dan ... de verhuizing ....

Mij benieuwen, hoe dat gevoelsmatig zal gaan verlopen.
Zal wel even een paar hevige momentjes op gaan leveren ....
En het feit dat ze niet meteen weg is, waardoor de knoop nog niet definitief doorgehakt kan worden, emotioneel gezien dan.

"Uit" is het al een paar maanden maarja, we wonen nog steeds samen, krom eigenlijk ...
Speak only if it improves upon the silence....
pi_97478051
Ligt het nu aan mij of doet zij gewoon zo bizar? Na gister dacht ik vandaag ff vragen hoe ze het heeft gehad etc, komt het volgende gesprek:

Ik: Hee, heb je het nog leuk gehad gisteravond? Had niks meer van je gehoord.. Sprak net iemand die met mwd gestopt is omdat ze er teveel recht in vond zitten, wist je dat er recht in voorkwam?

Zij: Ja wad nog wel leuk hoor mobiel was uit gevalle

Ik: Okee, gelukkig maar! Had je vanmiddag ook nog geslapen? Ik was buiten in slaap gevallen op 't bankje..

Zij: Jaa heel ff. Haha oke

Ik: Hehe okee.. Verder nog iets leuks gedaan vandaag? Hee maar bereid je dus maar voor op een beetje recht bij mwd:P

Zij: Wat visite gehad gewii"t (zarerdag 1 gekocht) voorderest niet veel. Hoezo dat dn?;s

Ik: Ohh echt? Had dat maar gezegt mocht je die van mij wel hebben.. Doe er niets meer mee. Nja omdat ik dus hoorde van iemand dat er nog wel wat recht in voorkomt bij die studie.

Zij: Haha oh oke. Leuk dat je me met zo'n wyf vergelykt dat je toevallig kent dat heeft gefaald by die opleiding, erg aardig weer;)

Ik: Zo bedoel ik het niet:s ik vergelijk jou met niemand.. Ze was ermee gestopt en had niet gefaalt hoor.. Maar ik vroeg me af of je wist dat er ook wat recht in voorkwam.

Zij: Als e stopt faal je dus heeft ze gefaald.. En je vergelykt me wel met dat mens....

Ik: Je kan toch ook stoppen omdat de studie je niet bevalt? Dat doe ik niet, ik geef alleen aan dat zij stopte omdat er teveel recht in voorkwam.

Zij: Denke we er anders over dan heb je yoch gefaald in t maken van een keuze.... Anyway thanks><

Ik: Oh op die fiets, ja dan heb je inderdaad ook gefaalt in het maken van een keuze. Ik dacht alleen aan het falen van niet halen van voldoendes.. Ik bedoelde het alleen maar positief hoor, vond het raar dat er recht in mwd voorkwam dus vroeg me af of jij dat wist(:

Zij: En wie zegt dat t niet bove dat kinds niveau was.. Lekker makkelyke smoes dan.. Nou ik vat t helemaal niet positief op zoals je merkt..

Dit slaat toch echt alles, ik doe toch niets verkeerd..
pi_97478150
Stop met contact zoeken, je wordt alleen maar gekwetst.

Bovendien klinkt je als een hondje in dat gesprek hoe je achter haar aan loopt.

Ik herken het hoor, maar je moet het echt laten gaan. Je moet kwaad op haar worden en niet je in bochten wringen omdat zij iets niet leuk vind wat je zegt. Fuck her.
  zondag 29 mei 2011 @ 23:06:09 #156
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_97478162
Ben ik weer te vinden in dit topic jammer genoeg.
Feyenoord Rotterdam
pi_97478342
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 23:05 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Stop met contact zoeken, je wordt alleen maar gekwetst.

Bovendien klinkt je als een hondje in dat gesprek hoe je achter haar aan loopt.

Ik herken het hoor, maar je moet het echt laten gaan. Je moet kwaad op haar worden en niet je in bochten wringen omdat zij iets niet leuk vind wat je zegt. Fuck her.
Ik kan gewoon niet zonder met haar te praten, ookal reageert ze met iets minders dan voel ik me toch nog beter dan wanneer ik helemaal niets krijg..
  zondag 29 mei 2011 @ 23:10:29 #158
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_97478352
De afstand (Rotterdam - Eindhoven) was te ver waardoor we elkaar heel weinig zagen(school en werk) icm te veel ruzies. Toen werd er besloten om er een punt achter te zetten na 1,5 jaar (bestaande uit drie periodes..). Zij werd opeens verschrikkelijk bot tegen mij op momenten dat het nergens voor nodig was en andersom ook, wat dus ook voor die ruzies zorgde.
Het voelt heel vreemd om opeens single te zijn. Maar ach, ik loop niet te janken. Ben dit wel gewend.
Feyenoord Rotterdam
pi_97478414
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 22:00 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Daarom zit ik altijd.. waarom heeft zo iemand zo veel meisjes achter zich aan. En zo veel vrienden etc. Waarom heeft hij wel een lange relatie gehad voor mij. Waarom hij alles voor zijn vrienden/vriendinnen over had en mij zo behandelde.. hij was wel een goede vriend en wat ik er van hoorde had hij ook veel over voor zijn ex. Ik kan alleen maar denken dat dit soort mensen zichzelf wel tegen komen..

Maargoed.. ik had niet echt vergelijking qua relaties.

Screw him. :O
Op die manier denk ik ook wel eens over bepaalde dingen hoor, maar het heeft zo weinig zin :( Antwoorden zul je niet krijgen, en als je gaat denken dat het bij een ander allemaal voor de wind gaat als het bij jezelf allemaal zo vlot niet loopt dan ga je jezelf alleen maar slechter voelen....

Soms denk ik wel eens dat mensen die zich ''hard'' opstellen zoals jouw ex, en cool doen alsof ze niet te raken zijn, alsof juist die mensen enorm opgehemeld worden..

In mijn omgeving zie ik het vaak, jongens die over meiden praten waarmee ze de nacht ervoor het bed gedeeld hebben, of in ergere gevallen zelfs een relatie mee hebben, maar dan gewoon doodleuk dingen zeggen als : Ahjoh, het is toch een dom kutwijf, ik heb haar gewoon flink geneukt en toen wou ze de volgende ochtend samen gaan ontbijten nou daar had ik echt geen zin in en heb haar de deur uitgegooid en daar keihard om lachen... Of vreemdgaan van je vriendin en vervolgens een week later 2 weken naar Italie op vakantie gaan met haar en haar ouders, en dat heel erg stoer vinden... Dat soort dingen... Helaas wordt daar ( ook in mijn vriendengroep ) door sommigen hard om gelachen...

Tja, enkele van zulke vrienden heb ik helaas.. Tot nu toe zijn ze zichzelf nooit tegengekomen. Beide keren is hun vriendin er een van de (zovele) keren achter gekomen dat ze vreemd gingen. Paar weken uit, maar toch weer aan..
En dan ik die nooit vreemdgegaan ben en daar ook geen typ voor ben, maar mijn ex zit al doodleuk bij een andere jongen, what's fair?

Heeft geen zin maar leidt wel tot nadenken helaas ... Ik hoop ook dat ze zichzelf nog eens tegenkomen, kans lijkt me klein op de een of andere manier komen ze overal mee weg...
pi_97478564
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 22:55 schreef BYM het volgende:
Hier een spannende week in het verschiet ....

Morgen schouwing van haar nieuwe appartement, en dinsdag het officiele notariele gebeuren.
Huis overdracht op mijn naam, nieuwe hypotheek etc.
Zij vlak er achteraan aanschaf en hypotheek van haar appartement.

En dan ... de verhuizing ....

Mij benieuwen, hoe dat gevoelsmatig zal gaan verlopen.
Zal wel even een paar hevige momentjes op gaan leveren ....
En het feit dat ze niet meteen weg is, waardoor de knoop nog niet definitief doorgehakt kan worden, emotioneel gezien dan.

"Uit" is het al een paar maanden maarja, we wonen nog steeds samen, krom eigenlijk ...
sterkte !
  maandag 30 mei 2011 @ 00:16:27 #161
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97481294
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 21:23 schreef Bartinhoo het volgende:
Het loopt gewoon allemaal niet op de een of andere manier...
Zeur niet vent. Je had al lang een vriendin kunnen hebben, als je maar initiatief had genomen.

Ik zou daar maar eens flink op gaan oefenen, want de meiden komen echt niet naar je toe zo. Als je niks van enthousiasme en aandacht laat zien aan hun dan krijg je er ook niks voor terug. Zo simpel is het.

"Hoe regelen sommige mensen toch zo snel een nieuwe relatie?"

Die mensen blijven niet bij de pakken neerzitten, kwijnen niet weg in zelfmedelijden, maar leren van hun fouten en gebruiken dit als initiatief om een leuke nieuwe meid/vent aan de haak te slaan. Pluk de dag.
  maandag 30 mei 2011 @ 08:16:03 #162
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_97485585
quote:

Was voor mijn ''relatie'' al niet zo enorm zeker over mezelf, maar sinds ze me gedumpt heeft is het nog een stuk erger geworden...

Daarvoor had ik geen bagage, was ik een stuk onbezorgder en maakte ik me helemaal niet zo heel druk om wat mensen ( en dan vooral vrouwen ) van me vonden, maar sinds mijn ex ben ik daar heel erg mee bezig, en echt veel erkenning krijg ik ook niet...

Zit wat dat betreft nogal in een negatieve spiraal.. Door mijn klotegevoelens ga ik me teruggetrokkener opstellen waardoor ik minder benaderbaar ben. Dat levert vervolgens weer een kleinere kans op iets eventueel nieuws op waardoor het allemaal nog langer gaat duren...

Hoe regelen sommige mensen toch zo snel een nieuwe relatie... Ben echt niet iemand die van de ene in de andere relatie rolt, maar ben alweer meer dan een jaar vrijgezel en heb het afgelopen jaar met misschien 3 meisjes sms contact gehad ( buiten mijn zusjes om dan :') )

3 is al niet veel, maar daarbovenop komt dus nog dat ik het heb gepresteerd om alle 3 die contacten ( die aanvankelijk het initiatief van hen was ) dood te laten bloeden... Het loopt gewoon allemaal niet op de een of andere manier...
Mensen 'regelen' meestal vanzelf een nieuwe relatie als ze stoppen met in de slachtofferrol blijven hangen.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_97485629
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 08:16 schreef Wanderingwhy het volgende:
Mensen 'regelen' meestal vanzelf een nieuwe relatie als ze stoppen met in de slachtofferrol blijven hangen.
Bwoah, zo simpel is dat voor sommigen niet. Sommige mensen leggen nu éénmaal gemakkelijker contact als anderen ;)
pi_97485934
Leer eerst gewoon met jezelf tevreden te zijn. Voordat je weer aan een nieuwe relatie begint. Er zijn mensen die niet goed alleen kunnen zijn en van de ene naar de andere relatie hoppen. Maar dat lijkt mij niets.
pi_97485981
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 23:03 schreef Snoepje5 het volgende:
Ligt het nu aan mij of doet zij gewoon zo bizar? Na gister dacht ik vandaag ff vragen hoe ze het heeft gehad etc, komt het volgende gesprek:

Ik: Hee, heb je het nog leuk gehad gisteravond? Had niks meer van je gehoord.. Sprak net iemand die met mwd gestopt is omdat ze er teveel recht in vond zitten, wist je dat er recht in voorkwam?

Zij: Ja wad nog wel leuk hoor mobiel was uit gevalle

Ik: Okee, gelukkig maar! Had je vanmiddag ook nog geslapen? Ik was buiten in slaap gevallen op 't bankje..

Zij: Jaa heel ff. Haha oke

Ik: Hehe okee.. Verder nog iets leuks gedaan vandaag? Hee maar bereid je dus maar voor op een beetje recht bij mwd:P

Zij: Wat visite gehad gewii"t (zarerdag 1 gekocht) voorderest niet veel. Hoezo dat dn?;s

Ik: Ohh echt? Had dat maar gezegt mocht je die van mij wel hebben.. Doe er niets meer mee. Nja omdat ik dus hoorde van iemand dat er nog wel wat recht in voorkomt bij die studie.

Zij: Haha oh oke. Leuk dat je me met zo'n wyf vergelykt dat je toevallig kent dat heeft gefaald by die opleiding, erg aardig weer;)

Ik: Zo bedoel ik het niet:s ik vergelijk jou met niemand.. Ze was ermee gestopt en had niet gefaalt hoor.. Maar ik vroeg me af of je wist dat er ook wat recht in voorkwam.

Zij: Als e stopt faal je dus heeft ze gefaald.. En je vergelykt me wel met dat mens....

Ik: Je kan toch ook stoppen omdat de studie je niet bevalt? Dat doe ik niet, ik geef alleen aan dat zij stopte omdat er teveel recht in voorkwam.

Zij: Denke we er anders over dan heb je yoch gefaald in t maken van een keuze.... Anyway thanks><

Ik: Oh op die fiets, ja dan heb je inderdaad ook gefaalt in het maken van een keuze. Ik dacht alleen aan het falen van niet halen van voldoendes.. Ik bedoelde het alleen maar positief hoor, vond het raar dat er recht in mwd voorkwam dus vroeg me af of jij dat wist(:

Zij: En wie zegt dat t niet bove dat kinds niveau was.. Lekker makkelyke smoes dan.. Nou ik vat t helemaal niet positief op zoals je merkt..

Dit slaat toch echt alles, ik doe toch niets verkeerd..
Gast....... Je moet die tekst is teruglezen zonder te lezen wat er daadwerkelijk staat. Je doet idd niets verkeerd maar je praat maar haar om te praten. Niet omdat je oprecht geïnteresseerd bent.

Kijk:

Ze sluit zelfs nog af met een knipoog...... en kijk wat je antwoord? Je blijft vragen naar iets wat zo klaar als een klontje is ......... Kom op zeg. Je zal vast niet zo'n ontiegelijke halve gare zijn die altijd van dat soort wanhopige gesprekken heeft maar op dit moment is dit echt niet gezond voor je hoor. Bovendien prikt ze echt dwars door je heen. Als jullie gelijke aan elkaar waren was dat gesprek totaal anders gelopen maar dit is echt super geforceerd.

[ Bericht 3% gewijzigd door Fes1-2 op 30-05-2011 08:58:14 ]
  maandag 30 mei 2011 @ 09:30:13 #166
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_97486606
Nou, afgelopen vrijdag was dus echt een debakel. Lang geleden dat ik me zo ongemakkelijk en boos heb gevoeld om dingen die iemand tegen je zegt. Maar was wel een hele goeie wake up call.
pi_97486742
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 09:30 schreef Remnant het volgende:
Nou, afgelopen vrijdag was dus echt een debakel. Lang geleden dat ik me zo ongemakkelijk en boos heb gevoeld om dingen die iemand tegen je zegt. Maar was wel een hele goeie wake up call.
dus je gaat nu afstand nemen?
  maandag 30 mei 2011 @ 09:50:27 #168
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_97487032
quote:
14s.gif Op maandag 30 mei 2011 09:36 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

dus je gaat nu afstand nemen?
Ja. Het was na die afspraak van mijn kant ook gelijk finito en dat gevoel heb ik nu nog steeds. Een avond lang kritiek en denigrerende opmerkingen is gewoon laag bij de grond en had ik ook zeker niet van haar verwacht. Telkens: Ja, dit bedoel ik niet lullig maar. En bam, weer een lullige opmerking. Ik wou er op het terras geen drama van maken, maar van binnen kookte ik echt.
pi_97487068
quote:

Komt me heel bekend voor....hoewel bovenstaande reacties gelijk hebben over initiatief en niet blijven hangen in zelfmedelijden is het moeilijk om uit die cirkel te komen. Het lukt niet/je krijgt geen aandacht, je gaat je vervolgens kutter voelen, dat resulteert in nog minder kansen waardoor je je nog slechter voelt en ga zo maar door. Ik moet zelf heel erg oppassen dat ik niet als een soort Calimero ga denken; oftwel waarom heb ik nou nooit eens een beetje mazzel hierin? Niet iedereen heeft zijn relatie gekregen dmv versieren op het hoogste niveau. Soms komen mensen elkaar tegen en dan gaat het heel natuurlijk...als het echt wederzijds is dan komt het toch wel goed? Al mijn vrienden in relaties hebben hun vriend/vriendin gewoon gevonden via de studie zonder allemaal kunstgrepen als datingsites en nachtelijke versiertours in cafe's. Wat gaat er dan mis met mij?
Hope is the first step on the road to dissapointment
  maandag 30 mei 2011 @ 10:02:37 #170
314368 trekeennummertje
Beginner's luck
pi_97487341
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 09:51 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

Komt me heel bekend voor....hoewel bovenstaande reacties gelijk hebben over initiatief en niet blijven hangen in zelfmedelijden is het moeilijk om uit die cirkel te komen. Het lukt niet/je krijgt geen aandacht, je gaat je vervolgens kutter voelen, dat resulteert in nog minder kansen waardoor je je nog slechter voelt en ga zo maar door. Ik moet zelf heel erg oppassen dat ik niet als een soort Calimero ga denken; oftwel waarom heb ik nou nooit eens een beetje mazzel hierin? Niet iedereen heeft zijn relatie gekregen dmv versieren op het hoogste niveau. Soms komen mensen elkaar tegen en dan gaat het heel natuurlijk...als het echt wederzijds is dan komt het toch wel goed? Al mijn vrienden in relaties hebben hun vriend/vriendin gewoon gevonden via de studie zonder allemaal kunstgrepen als datingsites en nachtelijke versiertours in cafe's. Wat gaat er dan mis met mij?
Ik denk, omdat hun er nooit echt naar gezocht hebben? Zo'n instelling als: leuk om een meisje te hebben, maar ik moet het in m'n eentje net zó naar mijn zin hebben.
pi_97489565
quote:
7s.gif Op maandag 30 mei 2011 10:02 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Ik denk, omdat hun er nooit echt naar gezocht hebben? Zo'n instelling als: leuk om een meisje te hebben, maar ik moet het in m'n eentje net zó naar mijn zin hebben.
Helemaal mee eens..

En ik denk ook dat je in eerste instantie zo'n instelling moet hebben voordat je weer open staat voor een nieuwe relatie..
  maandag 30 mei 2011 @ 11:53:00 #172
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_97490611
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 23:14 schreef missconfessions het volgende:

[..]

sterkte !
Thanks!
Speak only if it improves upon the silence....
pi_97492104
Sommige mensen (waaronder ik ) zijn inderdaad niet zo makkelijk met nieuw contact maken...

Ik ben zelf ook niet echt wanhopig ''op zoek'' oid, ik vind niets zo irritant als mensen die in de ene na de andere relatie stappen puur omdat ze niet alleen willen zijn...

Maar Goofy, ja ik had wellicht al een nieuwe relatie kunnen hebben, als ik de eerste de beste meid die een move maakte meteen met beide handen had aangegrepen. Ondanks dat ze knap was/is, is ze ook 4 jaar jonger... En niet dat ik me daar te goed voor voel, maar ze deed ook een mbo - opleiding en dit (icm haar leeftijd) was duidelijk in haar gedrag te merken....

Dat had dan echt een relatie geweest puur om een relatie te hebben en om aan mijn ex te laten zien ''kijk ik kan het ook''.. Dat wil ik natuurlijk niet...

Maar verder heb je natuurlijk wel gelijk, zelfmedelijden helpt niet (en ja, ik heb zelfmedelijden :P )..
Ik zit momenteel gewoon een beetje ''vast''.. Collegejaar loopt ten einde, in het dorp wonen allemaal meiden die ik al jaaaren ken en die grotendeels ook allemaal vriendinnen zijn van mijn ex dus dat gaat ook niet werken.. Werk zelfde verhaal ken ik al jaren.

Sommige mensen lijken zo' n geluk te hebben met het tegenkomen van nieuwe mensen... Maargoed dat zal ik vroeg of laat ook wel meemaken hoop ik :)
pi_97498156
zo, het laatste lijntje is nu ook door gesneden, 'broekie' heeft nu geen twitter meer en facebook is ook afgesloten. Dat was het dan, doet wel een beetje (met klem op een beetje) pijn ! De laatste vlinders in mijn buik vliegen uit ! ;(
pi_97498397
Ik vind het eerlijk gezegd wel prettig nu single te zijn. Nergens druk over hoeven te maken.

Komt wel weer een keertje aanvliegen.

Ja, ik bedoel, het is een fijn gevoel om iemand te hebben.. maar er komt naar mijn mening ook wel veel gezeik bij kijken en daar heb ik nu geen behoefte aan. :')
  maandag 30 mei 2011 @ 18:24:09 #176
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_97504910
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 23:11 schreef JiggyJ het volgende:

[..]

Op die manier denk ik ook wel eens over bepaalde dingen hoor, maar het heeft zo weinig zin :( Antwoorden zul je niet krijgen, en als je gaat denken dat het bij een ander allemaal voor de wind gaat als het bij jezelf allemaal zo vlot niet loopt dan ga je jezelf alleen maar slechter voelen....
Ik heb dit een beetje andersom (tot mijn eigen verbazing) Laat het contact al een tijdje van haar komen, vul mijn eigen dagen, oude sport weer opgepakt, zie mijn vrienden gelukkig vaak (was ook ook in de relatie) Cursusje doen, festival gepland, andere woningen bezichtigen ect ect (ookal voelt het ook een beetje nep aangezien ik in mijn achterhoofd nog wel met haar bezig ben)

In mijn achterhoofd zie ik haar feesten en beesten en genieten, maar als ik haar dan weer spreek, blijkt dat niet zo te zijn.. Dat verrast mij dan elke keer weer, maar daar door snap ik er ook weer minder van.

Vaag verhaal weer maar oke, ga haar zo weer eens zien na een week of 4... Ik neem mijzelf voor wat gesloten te blijven, hoop dat het lukt :)
pi_97504917
Nou, mijn ex heeft vandaag gebeld om te zeggen dat het nu echt definitief is en dat het tussen ons nooit meer iets zal worden. De dingen die ze tijdens onze relatie gemist heeft gaat ze nu bij iemand anders zoeken, ik krijg daar in ieder geval nooit de kans meer voor, met mij in een relatie wil ze niet meer want ze blijft me dan toch associëren met de tijd die we gehad hebben en die bagage wil ze gewoon niet meer. Dus finito, streep eronder en klaar. godverdomme wat voel ik me kut nu! Waarom kan ik haar gewoon niet uit mijn hoofd zetten en klaar er mee zijn.

Alle hoop is in ieder geval gevlogen nu.. jonge wat heb ik mezelf voor de gek gehouden.. maar wat doet het nu pijn zeg. En dan ook zo kil aan de telefoon, je hebt genoeg kansen gehad om te veranderen maar je hebt ze nooit gepakt, en je moet je niet zo in de slachtofferrol praten bla bla bla. Dat is het nog het ergste van alles, dat ze zo emotieloos is tegenover me, dat het haar niet meer interesseert hoe ik me voel, bah wat een naar gevoel nu, zo maar ff wat drinken denk ik
  maandag 30 mei 2011 @ 18:30:27 #178
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_97505203
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 18:24 schreef Duubje het volgende:
, je hebt genoeg kansen gehad om te veranderen maar je hebt ze nooit gepakt, en je moet je niet zo in de slachtofferrol praten bla bla\
Vind jij dat dit waar is? Heb je genoeg kansen gehad?

(Ik wel, en ben mij daar ook, achteraf, ook bewust van)
  maandag 30 mei 2011 @ 18:31:09 #179
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_97505229
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 12:45 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik zit momenteel gewoon een beetje ''vast''.. Collegejaar loopt ten einde, in het dorp wonen allemaal meiden die ik al jaaaren ken en die grotendeels ook allemaal vriendinnen zijn van mijn ex dus dat gaat ook niet werken.. Werk zelfde verhaal ken ik al jaren.
Je woont toch al een behoorlijke tijd doordeweeks op kamers in de grootste stad van Nederland? Je doet alsof je je hele leven door brengt in een klein dorpje waar je niet uit mag. Je kan ook een bijbaan zoeken in de stad, maar je kiest er zelf voor om te blijven werken waar je al jaren werkt om vervolgens te klagen dat je iedereen al jaren kent :P
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_97505430
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 18:30 schreef DuracellPower het volgende:

[..]

Vind jij dat dit waar is? Heb je genoeg kansen gehad?

(Ik wel, en ben mij daar ook, achteraf, ook bewust van)
Achteraf gezien snap ik dat ze signalen heeft afgegeven, maar ten tijde van de relatie heb ik dat nooit zo begrepen. Daarom vroeg ik nu nog om een tweede kans maar dat wilde ze niet omdat ze mij voor haar gevoel al genoeg kansen had gegeven. Ik snap haar wel hoor... maar het doet nu gewoon zo veel pijn als ze dat zo zegt :(
  maandag 30 mei 2011 @ 23:32:49 #181
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_97522017
Zeg TS, scheer je weg uit dit topic! 8-) jij hoort hier niet meer!

Verder: hoi ldvd'ers, sterkte met alles :) been there, done that en heb hier van november tot maart gezeten en nu zit ik toch in één van de betere fases van m'n leven *O*

Met de oldbies van hier: alles goed verder? Long time no see
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 31 mei 2011 @ 01:27:12 #182
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97526316
Prima. En met u? Goed om te horen dat het beter gaat met je. ;)
pi_97528405
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 23:32 schreef Neo-Mullen het volgende:

Verder: hoi ldvd'ers, sterkte met alles :) been there, done that en heb hier van november tot maart gezeten en nu zit ik toch in één van de betere fases van m'n leven *O*

Hahahahahah! :p

Oh volgens mij heeft hij het door of ik zie weer eens poken, na een jaar heeft hij eindelijk een statusupdate op whatsapp met de woorden "Haha STIK"

Denken jullie? Zie ik spoken? (ik vind het heel moeilijk dat ik dit niet in de hand, dat ik er totaal geen controle over heb)

Nu scheer ik mij weer even weg Neo, voor even ;)
Want heb niet het idee dat dit topic mijn gemoedstoestand nog verslechterd of verbeterd. Het is fijn andere verhalen te lezen, en op dit moment is het fijn om toch even een beetje steun te krijgen. Want ik ben hier toch zo slecht in!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 07:58:39 #184
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_97529013
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 23:32 schreef Neo-Mullen het volgende:

*O*
Klasse Neo......., maarre.....is die betere fase met of zonder....? ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  dinsdag 31 mei 2011 @ 09:34:36 #185
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_97530355
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 06:15 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Oh volgens mij heeft hij het door of ik zie weer eens poken, na een jaar heeft hij eindelijk een statusupdate op whatsapp met de woorden "Haha STIK"

Denken jullie? Zie ik spoken? (ik vind het heel moeilijk dat ik dit niet in de hand, dat ik er totaal geen controle over heb)

Want heb niet het idee dat dit topic mijn gemoedstoestand nog verslechterd of verbeterd. Het is fijn andere verhalen te lezen, en op dit moment is het fijn om toch even een beetje steun te krijgen. Want ik ben hier toch zo slecht in!
Kun je hem niet uit je Whatsapp favorieten halen? Dan zie je ook geen spoken meer :D
pi_97530406
Dat kan alleen dan zie ik niet of dat hij belt of niet, want dan is hij ook uit mijn telefoonlijst (de statusupdate zie je bij mij ook al je hem bij je fav. weghaalt)..
En ik wil gewoon weg weten wanneer hij belt, want dat kan ik het negeren..
pi_97530513
gewoon zijn nummer wissen. en gewoon iedereen die met een onbekend nummer belt negeren...

easy toch?
pi_97530615
Ja maar dan mis ik dus belletjes die misschien wel belangrijk zijn.. Naja.. ik kijk wel eventjes.. Hij kan altijd alsnog prive bellen natuurlijk.. En dan maakt het ook geen drol uit of ik heb nu nog wel of niet in mijn telefoon heb staan
  dinsdag 31 mei 2011 @ 09:49:05 #189
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_97530653
Ik ben overigens wel heel erg blij dat ze eindelijk van m'n voetstuk gedonderd is :)
  dinsdag 31 mei 2011 @ 10:20:21 #190
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_97531308
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:47 schreef J0ycie88 het volgende:
Ja maar dan mis ik dus belletjes die misschien wel belangrijk zijn.. Naja.. ik kijk wel eventjes.. Hij kan altijd alsnog prive bellen natuurlijk.. En dan maakt het ook geen drol uit of ik heb nu nog wel of niet in mijn telefoon heb staan
Er komt een dag dat het je opeens geen reet meer kan schelen.
pi_97531350
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 10:20 schreef Remnant het volgende:

[..]

Er komt een dag dat het je opeens geen reet meer kan schelen.
Dat denk ik ook wel.. denk dat dat ook niet lang meer duurt :)
pi_97532752
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:49 schreef Remnant het volgende:
Ik ben overigens wel heel erg blij dat ze eindelijk van m'n voetstuk gedonderd is :)
kan ik me voorstellen maar toch blijft dat ook een dubbel gevoel. tenminste dat heb ik. Hoe kan een mens zo ontzettend veranderen. Van een lief meisje naar een ontzettende bitch.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 12:32:06 #193
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_97535302
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:12 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

kan ik me voorstellen maar toch blijft dat ook een dubbel gevoel. tenminste dat heb ik. Hoe kan een mens zo ontzettend veranderen. Van een lief meisje naar een ontzettende bitch.
Waarschijnlijk omdat het voor haar ook ongemakkelijk is geweest. Heb er nu verder ook vrede mee. Ze is achteraf gezien altijd al zo geweest (zeuren, overal kritiek en opmerkingen over), alleen drong het toen niet zo door en bleef ik de leuke dingen zien.
Ben erachter dat ik al een jaar lang aan een dood paard getrokken heb en afgelopen vrijdag klapte het er gewoon in. Sommige dingen gaan gewoon niet en dus heb je een flinke klap in je gezicht nodig om wakker te worden :)
  dinsdag 31 mei 2011 @ 13:42:36 #194
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_97537682
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 01:27 schreef goofy_goober het volgende:
Prima. En met u? Goed om te horen dat het beter gaat met je. ;)
Alles in orde hier! Nieuwe baan, kamer gevonden voor m'n studie, ingeschreven voor m'n studie. Veel feesten en festivals voor de boeg :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 06:15 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Haha ach joh, als het je helpt om hier te posten, dan moet je dat blijven doen... was flauwekul, weetje toch ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 07:58 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

*O*
Klasse Neo......., maarre.....is die betere fase met of zonder....? ;)
Haha zonder :P

Om toch even ontopic te blijven: ik heb m'n ex ongeveer een maand geleden (tegen jullie adviezen in) toch via een PM gevraagd of ze in de toekomst een keertje ergens wat wou drinken en even alles uit te praten.
Daar voelde ze niets voor en in eerste instantie voelde ik me daar wel rot om, maar ik merk wel dat ik de laatste maanden echt steeds minder aan haar denk en dat is een goed teken :)

Wel merk ik dat door eerder genoemde dingen mijn vertrouwen toch wel langdurig beschadigd lijkt.

Maargoed, ik hoor hier niet meer thuis maar wou m'n gezicht toch nog eens laten zien hier :)
Nogmaals aan iedereen die er nog niet zolang in zit: veel sterkte en succes, en hou een beetje zelfrespect over. Trust me, als je het niet doet ben je een marionet ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_97538432
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:37 schreef J0ycie88 het volgende:
Dat kan alleen dan zie ik niet of dat hij belt of niet, want dan is hij ook uit mijn telefoonlijst (de statusupdate zie je bij mij ook al je hem bij je fav. weghaalt)..
En ik wil gewoon weg weten wanneer hij belt, want dat kan ik het negeren..
Klinkt als een kutsmoesje, sorry. :')

Pffff.. heftig gedroomd over mijn ex. Ik kwam in een nieuwe klas en plotseling was hij daar, helemaal goddelijk. Eerst was de sfeer beetje hatelijk en toen begonnen we opeens weer te flirten.

Echt klote dat ik zo droom. Ik wil hem vergeten. Ook als ik wakker word is het beetje een domper.. maargoed. Ik moet me er maar aan vasthouden aan de vorige keer toen ik hem zag.. dat ik hem nogal onaantrekkelijk vond en ook nog eens hartstikke onaardig was.

[ Bericht 0% gewijzigd door LuxorBeetroots op 31-05-2011 14:11:12 ]
pi_97538981
revance!!!!!!!!
pi_97546160
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:02 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Klinkt als een kutsmoesje, sorry. :')

Pffff.. heftig gedroomd over mijn ex. Ik kwam in een nieuwe klas en plotseling was hij daar, helemaal goddelijk. Eerst was de sfeer beetje hatelijk en toen begonnen we opeens weer te flirten.

Echt klote dat ik zo droom. Ik wil hem vergeten. Ook als ik wakker word is het beetje een domper.. maargoed. Ik moet me er maar aan vasthouden aan de vorige keer toen ik hem zag.. dat ik hem nogal onaantrekkelijk vond en ook nog eens hartstikke onaardig was.
Dat is dus geen kutsmoesje.. Ik heb hem sowieso geblokkeerd dus praten kan ik niet meer met hem, en het is gewoon dat ik niet wil openen als hij belt. En als ik de nummers verwijder zie ik dit niet meer..

Dus ik denk dat je iets beter had moeten lezen en niet alleen die post..
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:10:59 #198
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97547308
Kun je zijn nummer niet doorverwijzen naar je voicemail?
pi_97547541
Ik heb dat geprobeerd maar dat lukt volgens mij niet.. Kan zijn nr iig niet blokkeren..
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:18:41 #200
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97547632
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:16 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb dat geprobeerd maar dat lukt volgens mij niet.. Kan zijn nr iig niet blokkeren..
Je kan je provider vragen om het nummer te blokkeren. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')