abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 mei 2011 @ 18:24:09 #176
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_97504910
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 23:11 schreef JiggyJ het volgende:

[..]

Op die manier denk ik ook wel eens over bepaalde dingen hoor, maar het heeft zo weinig zin :( Antwoorden zul je niet krijgen, en als je gaat denken dat het bij een ander allemaal voor de wind gaat als het bij jezelf allemaal zo vlot niet loopt dan ga je jezelf alleen maar slechter voelen....
Ik heb dit een beetje andersom (tot mijn eigen verbazing) Laat het contact al een tijdje van haar komen, vul mijn eigen dagen, oude sport weer opgepakt, zie mijn vrienden gelukkig vaak (was ook ook in de relatie) Cursusje doen, festival gepland, andere woningen bezichtigen ect ect (ookal voelt het ook een beetje nep aangezien ik in mijn achterhoofd nog wel met haar bezig ben)

In mijn achterhoofd zie ik haar feesten en beesten en genieten, maar als ik haar dan weer spreek, blijkt dat niet zo te zijn.. Dat verrast mij dan elke keer weer, maar daar door snap ik er ook weer minder van.

Vaag verhaal weer maar oke, ga haar zo weer eens zien na een week of 4... Ik neem mijzelf voor wat gesloten te blijven, hoop dat het lukt :)
pi_97504917
Nou, mijn ex heeft vandaag gebeld om te zeggen dat het nu echt definitief is en dat het tussen ons nooit meer iets zal worden. De dingen die ze tijdens onze relatie gemist heeft gaat ze nu bij iemand anders zoeken, ik krijg daar in ieder geval nooit de kans meer voor, met mij in een relatie wil ze niet meer want ze blijft me dan toch associëren met de tijd die we gehad hebben en die bagage wil ze gewoon niet meer. Dus finito, streep eronder en klaar. godverdomme wat voel ik me kut nu! Waarom kan ik haar gewoon niet uit mijn hoofd zetten en klaar er mee zijn.

Alle hoop is in ieder geval gevlogen nu.. jonge wat heb ik mezelf voor de gek gehouden.. maar wat doet het nu pijn zeg. En dan ook zo kil aan de telefoon, je hebt genoeg kansen gehad om te veranderen maar je hebt ze nooit gepakt, en je moet je niet zo in de slachtofferrol praten bla bla bla. Dat is het nog het ergste van alles, dat ze zo emotieloos is tegenover me, dat het haar niet meer interesseert hoe ik me voel, bah wat een naar gevoel nu, zo maar ff wat drinken denk ik
  maandag 30 mei 2011 @ 18:30:27 #178
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_97505203
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 18:24 schreef Duubje het volgende:
, je hebt genoeg kansen gehad om te veranderen maar je hebt ze nooit gepakt, en je moet je niet zo in de slachtofferrol praten bla bla\
Vind jij dat dit waar is? Heb je genoeg kansen gehad?

(Ik wel, en ben mij daar ook, achteraf, ook bewust van)
  maandag 30 mei 2011 @ 18:31:09 #179
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_97505229
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 12:45 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik zit momenteel gewoon een beetje ''vast''.. Collegejaar loopt ten einde, in het dorp wonen allemaal meiden die ik al jaaaren ken en die grotendeels ook allemaal vriendinnen zijn van mijn ex dus dat gaat ook niet werken.. Werk zelfde verhaal ken ik al jaren.
Je woont toch al een behoorlijke tijd doordeweeks op kamers in de grootste stad van Nederland? Je doet alsof je je hele leven door brengt in een klein dorpje waar je niet uit mag. Je kan ook een bijbaan zoeken in de stad, maar je kiest er zelf voor om te blijven werken waar je al jaren werkt om vervolgens te klagen dat je iedereen al jaren kent :P
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_97505430
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 18:30 schreef DuracellPower het volgende:

[..]

Vind jij dat dit waar is? Heb je genoeg kansen gehad?

(Ik wel, en ben mij daar ook, achteraf, ook bewust van)
Achteraf gezien snap ik dat ze signalen heeft afgegeven, maar ten tijde van de relatie heb ik dat nooit zo begrepen. Daarom vroeg ik nu nog om een tweede kans maar dat wilde ze niet omdat ze mij voor haar gevoel al genoeg kansen had gegeven. Ik snap haar wel hoor... maar het doet nu gewoon zo veel pijn als ze dat zo zegt :(
  maandag 30 mei 2011 @ 23:32:49 #181
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_97522017
Zeg TS, scheer je weg uit dit topic! 8-) jij hoort hier niet meer!

Verder: hoi ldvd'ers, sterkte met alles :) been there, done that en heb hier van november tot maart gezeten en nu zit ik toch in één van de betere fases van m'n leven *O*

Met de oldbies van hier: alles goed verder? Long time no see
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 31 mei 2011 @ 01:27:12 #182
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97526316
Prima. En met u? Goed om te horen dat het beter gaat met je. ;)
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_97528405
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 23:32 schreef Neo-Mullen het volgende:

Verder: hoi ldvd'ers, sterkte met alles :) been there, done that en heb hier van november tot maart gezeten en nu zit ik toch in één van de betere fases van m'n leven *O*

Hahahahahah! :p

Oh volgens mij heeft hij het door of ik zie weer eens poken, na een jaar heeft hij eindelijk een statusupdate op whatsapp met de woorden "Haha STIK"

Denken jullie? Zie ik spoken? (ik vind het heel moeilijk dat ik dit niet in de hand, dat ik er totaal geen controle over heb)

Nu scheer ik mij weer even weg Neo, voor even ;)
Want heb niet het idee dat dit topic mijn gemoedstoestand nog verslechterd of verbeterd. Het is fijn andere verhalen te lezen, en op dit moment is het fijn om toch even een beetje steun te krijgen. Want ik ben hier toch zo slecht in!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 07:58:39 #184
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_97529013
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 23:32 schreef Neo-Mullen het volgende:

*O*
Klasse Neo......., maarre.....is die betere fase met of zonder....? ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  dinsdag 31 mei 2011 @ 09:34:36 #185
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_97530355
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 06:15 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Oh volgens mij heeft hij het door of ik zie weer eens poken, na een jaar heeft hij eindelijk een statusupdate op whatsapp met de woorden "Haha STIK"

Denken jullie? Zie ik spoken? (ik vind het heel moeilijk dat ik dit niet in de hand, dat ik er totaal geen controle over heb)

Want heb niet het idee dat dit topic mijn gemoedstoestand nog verslechterd of verbeterd. Het is fijn andere verhalen te lezen, en op dit moment is het fijn om toch even een beetje steun te krijgen. Want ik ben hier toch zo slecht in!
Kun je hem niet uit je Whatsapp favorieten halen? Dan zie je ook geen spoken meer :D
pi_97530406
Dat kan alleen dan zie ik niet of dat hij belt of niet, want dan is hij ook uit mijn telefoonlijst (de statusupdate zie je bij mij ook al je hem bij je fav. weghaalt)..
En ik wil gewoon weg weten wanneer hij belt, want dat kan ik het negeren..
pi_97530513
gewoon zijn nummer wissen. en gewoon iedereen die met een onbekend nummer belt negeren...

easy toch?
pi_97530615
Ja maar dan mis ik dus belletjes die misschien wel belangrijk zijn.. Naja.. ik kijk wel eventjes.. Hij kan altijd alsnog prive bellen natuurlijk.. En dan maakt het ook geen drol uit of ik heb nu nog wel of niet in mijn telefoon heb staan
  dinsdag 31 mei 2011 @ 09:49:05 #189
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_97530653
Ik ben overigens wel heel erg blij dat ze eindelijk van m'n voetstuk gedonderd is :)
  dinsdag 31 mei 2011 @ 10:20:21 #190
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_97531308
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:47 schreef J0ycie88 het volgende:
Ja maar dan mis ik dus belletjes die misschien wel belangrijk zijn.. Naja.. ik kijk wel eventjes.. Hij kan altijd alsnog prive bellen natuurlijk.. En dan maakt het ook geen drol uit of ik heb nu nog wel of niet in mijn telefoon heb staan
Er komt een dag dat het je opeens geen reet meer kan schelen.
pi_97531350
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 10:20 schreef Remnant het volgende:

[..]

Er komt een dag dat het je opeens geen reet meer kan schelen.
Dat denk ik ook wel.. denk dat dat ook niet lang meer duurt :)
pi_97532752
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:49 schreef Remnant het volgende:
Ik ben overigens wel heel erg blij dat ze eindelijk van m'n voetstuk gedonderd is :)
kan ik me voorstellen maar toch blijft dat ook een dubbel gevoel. tenminste dat heb ik. Hoe kan een mens zo ontzettend veranderen. Van een lief meisje naar een ontzettende bitch.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 12:32:06 #193
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_97535302
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:12 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

kan ik me voorstellen maar toch blijft dat ook een dubbel gevoel. tenminste dat heb ik. Hoe kan een mens zo ontzettend veranderen. Van een lief meisje naar een ontzettende bitch.
Waarschijnlijk omdat het voor haar ook ongemakkelijk is geweest. Heb er nu verder ook vrede mee. Ze is achteraf gezien altijd al zo geweest (zeuren, overal kritiek en opmerkingen over), alleen drong het toen niet zo door en bleef ik de leuke dingen zien.
Ben erachter dat ik al een jaar lang aan een dood paard getrokken heb en afgelopen vrijdag klapte het er gewoon in. Sommige dingen gaan gewoon niet en dus heb je een flinke klap in je gezicht nodig om wakker te worden :)
  dinsdag 31 mei 2011 @ 13:42:36 #194
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_97537682
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 01:27 schreef goofy_goober het volgende:
Prima. En met u? Goed om te horen dat het beter gaat met je. ;)
Alles in orde hier! Nieuwe baan, kamer gevonden voor m'n studie, ingeschreven voor m'n studie. Veel feesten en festivals voor de boeg :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 06:15 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Haha ach joh, als het je helpt om hier te posten, dan moet je dat blijven doen... was flauwekul, weetje toch ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 07:58 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

*O*
Klasse Neo......., maarre.....is die betere fase met of zonder....? ;)
Haha zonder :P

Om toch even ontopic te blijven: ik heb m'n ex ongeveer een maand geleden (tegen jullie adviezen in) toch via een PM gevraagd of ze in de toekomst een keertje ergens wat wou drinken en even alles uit te praten.
Daar voelde ze niets voor en in eerste instantie voelde ik me daar wel rot om, maar ik merk wel dat ik de laatste maanden echt steeds minder aan haar denk en dat is een goed teken :)

Wel merk ik dat door eerder genoemde dingen mijn vertrouwen toch wel langdurig beschadigd lijkt.

Maargoed, ik hoor hier niet meer thuis maar wou m'n gezicht toch nog eens laten zien hier :)
Nogmaals aan iedereen die er nog niet zolang in zit: veel sterkte en succes, en hou een beetje zelfrespect over. Trust me, als je het niet doet ben je een marionet ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_97538432
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:37 schreef J0ycie88 het volgende:
Dat kan alleen dan zie ik niet of dat hij belt of niet, want dan is hij ook uit mijn telefoonlijst (de statusupdate zie je bij mij ook al je hem bij je fav. weghaalt)..
En ik wil gewoon weg weten wanneer hij belt, want dat kan ik het negeren..
Klinkt als een kutsmoesje, sorry. :')

Pffff.. heftig gedroomd over mijn ex. Ik kwam in een nieuwe klas en plotseling was hij daar, helemaal goddelijk. Eerst was de sfeer beetje hatelijk en toen begonnen we opeens weer te flirten.

Echt klote dat ik zo droom. Ik wil hem vergeten. Ook als ik wakker word is het beetje een domper.. maargoed. Ik moet me er maar aan vasthouden aan de vorige keer toen ik hem zag.. dat ik hem nogal onaantrekkelijk vond en ook nog eens hartstikke onaardig was.

[ Bericht 0% gewijzigd door LuxorBeetroots op 31-05-2011 14:11:12 ]
pi_97538981
revance!!!!!!!!
pi_97546160
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:02 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Klinkt als een kutsmoesje, sorry. :')

Pffff.. heftig gedroomd over mijn ex. Ik kwam in een nieuwe klas en plotseling was hij daar, helemaal goddelijk. Eerst was de sfeer beetje hatelijk en toen begonnen we opeens weer te flirten.

Echt klote dat ik zo droom. Ik wil hem vergeten. Ook als ik wakker word is het beetje een domper.. maargoed. Ik moet me er maar aan vasthouden aan de vorige keer toen ik hem zag.. dat ik hem nogal onaantrekkelijk vond en ook nog eens hartstikke onaardig was.
Dat is dus geen kutsmoesje.. Ik heb hem sowieso geblokkeerd dus praten kan ik niet meer met hem, en het is gewoon dat ik niet wil openen als hij belt. En als ik de nummers verwijder zie ik dit niet meer..

Dus ik denk dat je iets beter had moeten lezen en niet alleen die post..
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:10:59 #198
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97547308
Kun je zijn nummer niet doorverwijzen naar je voicemail?
pi_97547541
Ik heb dat geprobeerd maar dat lukt volgens mij niet.. Kan zijn nr iig niet blokkeren..
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:18:41 #200
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97547632
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:16 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb dat geprobeerd maar dat lukt volgens mij niet.. Kan zijn nr iig niet blokkeren..
Je kan je provider vragen om het nummer te blokkeren. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')