Sexyquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:03 schreef Pinguino81 het volgende:
Wat is dat toch met die vrouwen dat ze het helemaal geweldig vinden om wat met een barman/uitsmijter/dj te hebben? status ofzo? Alsof barman een topbaan is
wees van 1 ding zeker. DIt komt nooit meer goed.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:36 schreef Duubje het volgende:
[..]
Ja mijn ex doet ook de hele tijd zo vaag.. van ik kan/wil nu niet met je verder maar misschien in de toekomst wel. En als ik dan vraag of ze iets wil afspreken om te kijken of er nog iets is dan zegt ze dat dat nu te vroeg komt maar dat ze dat ik de toekomst wel wil doen als ze daar aan toe is, dus dan vraag ik wanneer ze daar aan denkt toe te zijn dan is het van dat weet ik niet en daar moet jij ook niet op gaan zitten wachten.. je moet ook verder met je leven. Ik word daar echt een beetje gek van de laatste twee dagen
Nee. Geen idee, barman werk is cool voor (tiener)meiden, krijg je meteen een beeld van een sociale jongen die van een feestje houd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:08 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
waarom? ik werk als business controller.. sexy?
ja, jezelf martelen door op hyves te kijken enzo schiet ook niet op. Kun je haar niet blokkeren?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:12 schreef Pinguino81 het volgende:
pff denk open ff de hyves van me ex.word ik niet vrolijk van. Helemaal happy met alles en nog wat. Leuke foto met een babytje
pffffffff waarom doe ik dit joh. Ze moet me niet. face it
ik heb zelf niet eens hyves meer. maar die van haar is openbaar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:26 schreef Duubje het volgende:
[..]
ja, jezelf martelen door op hyves te kijken enzo schiet ook niet op. Kun je haar niet blokkeren?
Ow dat is klote ja, als je dan ook maar even de behoefte hebt om wat te zien, dan kun je het ook zien.. ja niet meer naar zoeken dan.. maar dat is makkelijk gezegd!quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:28 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
ik heb zelf niet eens hyves meer. maar die van haar is openbaar.
*omarmt* ik snap wat je bedoeld.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:12 schreef Pinguino81 het volgende:
pff denk open ff de hyves van me ex.word ik niet vrolijk van. Helemaal happy met alles en nog wat. Leuke foto met een babytje
@Pinguino: lol, zei toch 'ex or pist'quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:12 schreef Pinguino81 het volgende:
Duur woord voor accountantquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:50 schreef missconfessions het volgende:
[..]
@Pinguino: lol, zei toch 'ex or pist'
Wat doet een business controller, bedrijven controleren?
Gratis drank/makkelijk naar binnen komen/kan een goede mixtape maken?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:03 schreef Pinguino81 het volgende:
Wat is dat toch met die vrouwen dat ze het helemaal geweldig vinden om wat met een barman/uitsmijter/dj te hebben? status ofzo? Alsof barman een topbaan is
Tegenwoordig is iedereen een "manager" of "controller"quote:
http://www.cupasoup.nl/#/homequote:Op donderdag 26 mei 2011 20:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tegenwoordig is iedereen een "manager" of "controller"
Verdorie, ben ik die uitzondering...quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tegenwoordig is iedereen een "manager" of "controller"
Niet meer doen gewoon simple as is is!! Heb het ook heel vaak en lang gedaan, en zelfs maaaanden nadat het uitging doet / deed het nog altijd pijn..quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:12 schreef Pinguino81 het volgende:
yups!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:29 schreef Male23 het volgende:
De accountant controleert toch de business(-unit) controller? Dus in feite is het gewoon wat anders
ik heb t altijd onzin gevonden. kan je nog zo lelijk zijn maar als je toevallig achter de bar staat willen ze jequote:Op donderdag 26 mei 2011 19:59 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Gratis drank/makkelijk naar binnen komen/kan een goede mixtape maken?
Ach ze vallen iig niet op diegene voor het geld moet je maar denken.
Edit: En binnen de club uiteraard status....
hee Bradquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:48 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
ik heb t altijd onzin gevonden. kan je nog zo lelijk zijn maar als je toevallig achter de bar staat willen ze je
(stiekem jaloers omdat ik het nooit heb gedaan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |