abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97344639
Wat is dat toch met die vrouwen dat ze het helemaal geweldig vinden om wat met een barman/uitsmijter/dj te hebben? status ofzo? Alsof barman een topbaan is :')
pi_97344757
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:03 schreef Pinguino81 het volgende:
Wat is dat toch met die vrouwen dat ze het helemaal geweldig vinden om wat met een barman/uitsmijter/dj te hebben? status ofzo? Alsof barman een topbaan is :')
Sexy :9
pi_97344786
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:36 schreef Duubje het volgende:

[..]

Ja mijn ex doet ook de hele tijd zo vaag.. van ik kan/wil nu niet met je verder maar misschien in de toekomst wel. En als ik dan vraag of ze iets wil afspreken om te kijken of er nog iets is dan zegt ze dat dat nu te vroeg komt maar dat ze dat ik de toekomst wel wil doen als ze daar aan toe is, dus dan vraag ik wanneer ze daar aan denkt toe te zijn dan is het van dat weet ik niet en daar moet jij ook niet op gaan zitten wachten.. je moet ook verder met je leven. Ik word daar echt een beetje gek van de laatste twee dagen
wees van 1 ding zeker. DIt komt nooit meer goed.
pi_97344797
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:06 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Sexy :9
waarom? ik werk als business controller.. sexy?
pi_97344995
pff denk open ff de hyves van me ex. :( word ik niet vrolijk van. Helemaal happy met alles en nog wat. Leuke foto met een babytje :( pffffffff waarom doe ik dit joh. Ze moet me niet. face it
pi_97345004
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:08 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

waarom? ik werk als business controller.. sexy?
Nee. Geen idee, barman werk is cool voor (tiener)meiden, krijg je meteen een beeld van een sociale jongen die van een feestje houd. :) Sexy dus.
pi_97345588
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:12 schreef Pinguino81 het volgende:
pff denk open ff de hyves van me ex. :( word ik niet vrolijk van. Helemaal happy met alles en nog wat. Leuke foto met een babytje :( pffffffff waarom doe ik dit joh. Ze moet me niet. face it
ja, jezelf martelen door op hyves te kijken enzo schiet ook niet op. Kun je haar niet blokkeren?
pi_97345727
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:26 schreef Duubje het volgende:

[..]

ja, jezelf martelen door op hyves te kijken enzo schiet ook niet op. Kun je haar niet blokkeren?
ik heb zelf niet eens hyves meer. maar die van haar is openbaar.
pi_97345824
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:28 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

ik heb zelf niet eens hyves meer. maar die van haar is openbaar.
Ow dat is klote ja, als je dan ook maar even de behoefte hebt om wat te zien, dan kun je het ook zien.. ja niet meer naar zoeken dan.. maar dat is makkelijk gezegd!
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:13:42 #35
340343 SearchTheCity
M-M-M-Madness.
pi_97347593
M'n ex heeft volgende week een afspraakje met één of andere gozer. Ergens voelt 't onzettend klote maar de andere kant heb ik ook iets van... "Meh."
Are your strings tied tight for proper movement?
pi_97350947
quote:
*omarmt* ik snap wat je bedoeld. ;(
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_97351629
quote:
@Pinguino: lol, zei toch 'ex or pist'
Wat doet een business controller, bedrijven controleren?
pi_97351714
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:50 schreef missconfessions het volgende:

[..]

@Pinguino: lol, zei toch 'ex or pist'
Wat doet een business controller, bedrijven controleren?
Duur woord voor accountant ;)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_97352022
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:03 schreef Pinguino81 het volgende:
Gratis drank/makkelijk naar binnen komen/kan een goede mixtape maken?

Ach ze vallen iig niet op diegene voor het geld moet je maar denken.

Edit: En binnen de club uiteraard status....
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_97352036
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:52 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Duur woord voor accountant ;)
zeg dat dan gewoon !
pi_97352327
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:59 schreef missconfessions het volgende:

[..]

zeg dat dan gewoon !
Tegenwoordig is iedereen een "manager" of "controller" :')
pi_97352381
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 20:05 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

http://www.cupasoup.nl/#/home
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_97356384
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 20:05 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Verdorie, ben ik die uitzondering... :( ;)
pi_97357018
De accountant controleert toch de business(-unit) controller? Dus in feite is het gewoon wat anders ;)
pi_97357352
quote:
Niet meer doen gewoon simple as is is!! Heb het ook heel vaak en lang gedaan, en zelfs maaaanden nadat het uitging doet / deed het nog altijd pijn..

Het was (vooral aan het begin ) ook wel het type dat het er express om deed. Als ze een simpel avondje uitging, stonden er geheid de volgende dag 50 + foto' s op haar hyves en ik maar kijken en me kut voelen, ja daar gaat het nu juist om! :+

Op een gegeven moment gestopt, en zoals Goofy zegt : Wat niet weet wat niet deert, en dat is echt zo :)

Ik baal echt weinig meer over mijn ex, maar wel baal ik van het feit dat ik de laatste tijd echt amper met nieuwe (leuke) meiden in contact kom..
Omdat ik me aan het begin van het collegejaar heel kut voelde over de breakup had ik geen zin om me sociaal op te stellen, dus ging in plaats van naar de werkgroep ( je eigen ''klas'') naar de massalere werkcolleges, en hoorcolleges keek ik thuis via internet...
Inmiddels dus bijna klaar om naar de 2e te gaan, maar ik ken niemand bij naam op die opleiding, behalve mn eigen groepje van 5 die het precies zo deden, maar die zijn allemaal gestopt :')

Uitgaan ging de hele herfst en winter heel lekker meerdere keren per week.. Alleen was ik er zelf op een gegeven moment een beetje klaar mee, geld ging er veel te hard uit en moest sparen voor een dure zomervakantie die eraan komt... Maar inmiddels heeft mijn hele vriendengroep er wel vrede mee lijkt, vaak is het nu savonds werken, bij de vriendin of thuis op de bank hangen :S

Ik wil ook een date :D
pi_97358112
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 21:29 schreef Male23 het volgende:
De accountant controleert toch de business(-unit) controller? Dus in feite is het gewoon wat anders ;)
yups!
pi_97358161
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:59 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Gratis drank/makkelijk naar binnen komen/kan een goede mixtape maken?

Ach ze vallen iig niet op diegene voor het geld moet je maar denken.

Edit: En binnen de club uiteraard status....
ik heb t altijd onzin gevonden. kan je nog zo lelijk zijn maar als je toevallig achter de bar staat willen ze je

(stiekem jaloers omdat ik het nooit heb gedaan)
pi_97360314
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 21:48 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

ik heb t altijd onzin gevonden. kan je nog zo lelijk zijn maar als je toevallig achter de bar staat willen ze je

(stiekem jaloers omdat ik het nooit heb gedaan)
hee Brad ;) , heb je gesnoven of zo, een lelijke barman al helemaal niet en alleen een barman met tekst en goede looks is interessant ! Wij hebben hier verderop een bruine kroeg met zo'n sjagie, dikbuikige, uit zijn mond riekende, oude barman, die het al 30 jaar doet, geen vrouw die op zoiets valt.
pi_97360994
jij toch wel
pi_97361033
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:30 schreef Pinguino81 het volgende:
jij toch wel
lol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')