Rustig aan dude.. Denk aan jezelf. Probeer haar te vergeten en langzaam door te gaan met je leven. Heel moeilijk om dat te doen zonder degene waar je zo van houd of hebt gehouden maar ook dat zal steeds een stukje makkelijker worden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 03:19 schreef dogtagz het volgende:
Klote liefdesverdriet... ik ga slapen... hopelijk is het morgen wat beter...
Bij mij gaat het ook echt kut op het moment. Ik wil haar wel loslaten maar het lukt gewoon niet..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 03:19 schreef dogtagz het volgende:
Klote liefdesverdriet... ik ga slapen... hopelijk is het morgen wat beter...
Tara88....quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:18 schreef Tara_88 het volgende:
[..]
Kijken wat je er aan hebt. Ik noem dit de afkickverschijnselen, gebrek aan de aandacht die je eerst kreeg van je vriend. Wij vrouwen gaan dan toch contact opzoeken, maar als hij weer in the picture is, dan haken we 180 graden af. Dat trek en duw is in dit topic en de vorige reeksen al meer dan eens aan bod geweest.
Heb ik al gedaan. Bovendien was ik helemaal niet aan het wachten op bericht, enkel doordat hij gezegt had dat hij dat had gedaan was ik nogal nerveus voor wat hij zou zeggen en heb daardoor zo lang niet gekeken. Geen zin in harde woorden.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:02 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Vraag me af hoe je minder aan hem wil gaan denken als je nog zo overduidelijk zit te wachten op een reactie of bericht van zijn kant.
Weet je, op MSN (en overige sociale netwerken) zit zo'n hele handige functie waarmee je exen kunt blokkeren en uit je lijst kunt verwijderen. Ik zou er eens gebruik van maken.
Ik snap ook het nut niet om zo'n gast nog langer in je lijst te houden, behalve dat je hem dan af en toe kunt controleren of ie al een nieuwe vlam heeft, zoals ie je nu wilt laten denken.
Ik herken dit trouwens allemaal heel goed, Jiggy.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:19 schreef JiggyJ het volgende:
True..
Zou eigenlijk ook echt niet weten wat ik nog moet ''opbouwen'' als ik weer terug ga naar het dorp waar mijn ouders wonen...
Daar kent iedereen elkaar, en zijn de kliekjes al jaaaren geleden gesmeed. Mijn ''kliekje'' is dus allemaal naar amsterdam gegaan, dus het zou sociale zelfmoord zijn ergens om als enige weer terug te gaan...
Toch vind ik het wel jammer dat mijn vrienden alle banden met oude bekenden in het dorp kennelijk moeiteloos willen doorsnijden...
Ik kwam echter een jaar later in de stad wonen dan zij. Ze hebben daar allemaal al veel kennissen/vrienden opgebouwd, ik heb nog altijd een beetje een ''leeg'' gevoel als ik naar mijn kamer ga.. Ja mijn 5 vrienden heb ik in Amsterdam, maar daar kan ik ook niet altijd heen. HEb altijd een beetje het idee als ik op zondag/maandag naar mn kamer ga van : Wat ga ik in godsnaam de hele week doen...
Misschien maar eens mijn drempel overgaan, en gaan voetballen volgend jaar, gaan werken in de horeca oid en studentenvereniging alleen ik vind het ergens ''eng'' om mijn leven helemaal om te gooien...
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:43 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Je uitgangspunt is niet slecht iig. Grote stad waar je studeert en een basis van vrienden die je al hebt. Goed dat je het nu beseft dan kan je er ook wat aan doen. Jezelf er toe zetten om actief te worden kan alleen ontzettend moeilijk zijn, weet er alles van! Misschien een keer een planning maken van wat je wilt gaan doen.
In mijn geval heb ik 5 jaar gestudeerd in Rotterdam maar wel in mn oude woonplaats blijven wonen waar ik nu nog vast geroest zit. Ook naar mn zin gehad hier maar die fase is nu wel echt voorbij. Mn ex woont hier ook en verlang soms dan ook terug dat ik altijd haar had.
Liefst pak ik weer mn spullen en ga op reis. Wat ik daar in het buitenland heb meegemaakt, dat lukt me in nog geen 10 jaar hier in mn huidige woonplaats.
Toch op de een of andere manier altijd wel ''fijn'' om te weten dat er nog meer mensen zij met dit probleem...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:04 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ik herken dit trouwens allemaal heel goed, Jiggy.Zelf ook student en het is soms wel lastig om een sociaal leven op te bouwen in een nieuwe stad.
Ik ga zelf ook nog steeds veel om met mensen die ik al veel langer ken. Mensen die ik hier ken. tja, dat gaat toch niet zo lekker.
Dat van dat altijd wat te doen hebben toen het net over was.. dat is pas herkenbaar.Ik heb er nu wel veel minder moeite mee om eens een avondje alleen te zijn. Maar als er dan een zaterdag is en niemand die wil mee naar een feestje, baal ik toch wel.
Maarja, je hoort altijd 'studententijd is de beste tijd van je leven!'. Tot nu toe vind ik dat wel tegenvallen.Middelbare school was pas chill, lekker uitgaan, elke dag je vrienden zien, geen zorgen.
Psycholoog is mij ook al door meerdere mensen aangeraden (waaronder mijn 'ex'...lekkere opmerking ook als zijzelf de aanleiding is geweest, maar goed) en hoewel ik ook het gevoel heb er niet vanaf te komen (begrijp volledig zo'n reactie over een vakantie, zulke kleine dingen gooien mij ook maanden weer terug, het stomme is dat je het ook wel weet maar zo'n bevestiging lijkt het meer ' waar' te maken..) ben ik gewoon heel sceptisch wat zo'n iemand mij gaat vertellen. Dat ik niet zo hard en negatief over mezelf moet zijn weet ik ook wel, ook mijn onzekerheid is niet zo moeilijk te plaatsen allemaal. Die psycholoog moet dan met wel een heel goed verhaal aankomen wil hij mij op andere gedachten bregen. Het is wel een gedachtencirkel waar ik al jaren in zit en waar de afwijzing van haar eigenlijk de druppel is geweest.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 05:56 schreef JiggyJ het volgende:
Maargoed ik ga denk ik ook maar eens naar een psych misschien..
Drempel is echt hoog voor mij, maar dit neemt echt belachelijke vormen aan. Het is nu een jaar uit, en het ging steeds beter maar op de een of andere manier doet dat nieuws van die vakantie mij 8 maanden teruggaan in de tijd qua gevoel.. Heb gvd WEER een nacht slecht geslapen door haar, dat heb ik al 5 maanden niet gehad...
Inderdaad raar ja dat je ex je dat aanraadt, wel eerlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:32 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Psycholoog is mij ook al door meerdere mensen aangeraden (waaronder mijn 'ex'...lekkere opmerking ook als zijzelf de aanleiding is geweest, maar goed) en hoewel ik ook het gevoel heb er niet vanaf te komen (begrijp volledig zo'n reactie over een vakantie, zulke kleine dingen gooien mij ook maanden weer terug, het stomme is dat je het ook wel weet maar zo'n bevestiging lijkt het meer ' waar' te maken..) ben ik gewoon heel sceptisch wat zo'n iemand mij gaat vertellen. Dat ik niet zo hard en negatief over mezelf moet zijn weet ik ook wel, ook mijn onzekerheid is niet zo moeilijk te plaatsen allemaal. Die psycholoog moet dan met wel een heel goed verhaal aankomen wil hij mij op andere gedachten bregen. Het is wel een gedachtencirkel waar ik al jaren in zit en waar de afwijzing van haar eigenlijk de druppel is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |