abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97588539
Nee dat wil ik juist voorkomen, ja ben blij dat ik een beetje lol heb..maar juist omdat ik weet hoe het voelt om gedumpt te worden ben ik direct al eerlijk geweest en nu nog! Daarom kap ik het af...
pi_97588754
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 17:43 schreef H6-4ever het volgende:
Nee dat wil ik juist voorkomen, ja ben blij dat ik een beetje lol heb..maar juist omdat ik weet hoe het voelt om gedumpt te worden ben ik direct al eerlijk geweest en nu nog! Daarom kap ik het af...
waarom kap je het eigenlijk af? Alleen maar omdat je bang bent voor meer vastigheid of omdat je gewoon nog effe lekker wil doorscharrelen? Of allebei?
pi_97589289
Omdat ik niet verliefd ben, zoals wel bij mijn ex gelijk het geval was..ben ik toch aan het vergelijken dan? Ik weet het niet..
pi_97589334
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:05 schreef H6-4ever het volgende:
Omdat ik niet verliefd ben, zoals wel bij mijn ex gelijk het geval was..ben ik toch aan het vergelijken dan? Ik weet het niet..
Als je niet verliefd ben vind ik het alleen maar goed dat je eerlijk bent en er niet meer mee door wil gaan.
pi_97589408
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:05 schreef H6-4ever het volgende:
ja, dan zou ik er ook een punt achter zetten, is het meest eerlijke voor jezelf en die scharrel !
pi_97589655
Mee eens! En dat voelt niet als een overwinning..heb haar gelijk al eerlijk gezegd, dat ik niet aan een relatie toe was, maar nu laat ze wel heel erg merken dat ze mij leuk vindt, ze praat al over vakantie ed. Dat wou ik juist voorkomen...
pi_97589834
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:16 schreef H6-4ever het volgende:
Mee eens! En dat voelt niet als een overwinning..heb haar gelijk al eerlijk gezegd, dat ik niet aan een relatie toe was, maar nu laat ze wel heel erg merken dat ze mij leuk vindt, ze praat al over vakantie ed. Dat wou ik juist voorkomen...
Dat komt meer op mij over als gewoon een opdringerig meisje als je elkaar net kent ga je toch niet meteen al vakantie plannen.
pi_97589973
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:16 schreef H6-4ever het volgende:
ja, hangt er een beetje van af wat ze in gedachten heeft met die vakantie, voor hetzelfde geldt wil ze gewoon lekker 'feesten en beesten' en is ze er helemaal niet op uit om je daar ten huwelijk te vragen, maar goed, dat voel je natuurlijk zelf het beste aan.
  woensdag 1 juni 2011 @ 18:27:21 #259
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_97590016
Hmm, ik volg alle adviezen zo veel mogelijk, gaat ook allemaal wel, maar merk dat het allemaal toch iets anders in zijn werk gaat als de meeste hier, begin na gisteren ook weer ernstig te twijfelen wat ik het beste kan doen. Ik heb de laatste tijd de bal bij haar neergelegd, ga hier ook wel even mee door, maar merk dat die rust en afstand er voor zorgt dat als we elkaar dan wel weer zien en/of spreken het heel eerlijk en goed gaat..

En dat ik ook niet helemaal kapot meer ben als ze dan weer weg gaat, maar wel dat het zo goed is..Ik ga zonder haar het lange weekend in, en zie dan wel weer verder :)
pi_97591494
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 14:57 schreef Pinguino81 het volgende: Kep momenteel vreselijk last van liefdesverdriet,
Ik kan Missconfessions niet loslaten
Hee Brad, is de liefde over of ga je vreemd? ;(

[ Bericht 5% gewijzigd door missconfessions op 01-06-2011 19:13:37 ]
pi_97616582
Pff ik baal de laatste tijd ook echt van mijn vrienden...

De eerste maanden/weken nadat het uitging (vorige ''zomervakantie ) had ik echt veel aan ze..

Maar nu, op de een of andere manier, kan nooit meer iemand of alleen op van die belachelijke dagen.. Eergister (dinsdag) avond wou iedereen opeens uit maar doordeweeks hoeft het allemaal niet zo nodig van mij, en as. zaterdag als alle ''normale'' jongeren uit gaan dan heeft niemand ineens zin en bellen ze een half uur van tevoren af omdat ze diarree hebben oid en dan lekker thuis op de bank zitten :(

Vandaag is ook echt een heerlijke dag om te gaan varen en normaal deden we dat ook altijd, maar het lukt me de laatste tijd echt niet meer om mensen bijelkaar te krijgen. De een moet werken, de helft heeft een kater van gisteravond en gaat liever op hun hete kamer in amsterdam op bed weg liggen rotten...

Op dit soort momenten mis ik mijn ex echt, kan nu weer lekker de hele dag in de achtertuin in de zon gaan zitten maar ik wil lekker onder de mensen zijn.. Echt heel klote gevoel dit, heb mijn hele leven nooit tekort gehad aan vrienden maar de laatste tijd is het opeens heel lastig om mensen te strikken om iets leuks te doen, zelfs op een dag als vandaag dat ben ik echt niet gewend best klote :(
pi_97617671
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 12:16 schreef JiggyJ het volgende:

De eerste maanden/weken nadat het uitging (vorige ''zomervakantie ) had ik echt veel aan ze..

Maar nu, op de een of andere manier, kan nooit meer iemand of alleen op van die belachelijke dagen.. Eergister (dinsdag) avond wou iedereen opeens uit maar doordeweeks hoeft het allemaal niet zo nodig van mij, en as. zaterdag als alle ''normale'' jongeren uit gaan dan heeft niemand ineens zin en bellen ze een half uur van tevoren af omdat ze diarree hebben oid en dan lekker thuis op de bank zitten :(

Vandaag is ook echt een heerlijke dag om te gaan varen en normaal deden we dat ook altijd, maar het lukt me de laatste tijd echt niet meer om mensen bijelkaar te krijgen. De een moet werken, de helft heeft een kater van gisteravond en gaat liever op hun hete kamer in amsterdam op bed weg liggen rotten...

Op dit soort momenten mis ik mijn ex echt, kan nu weer lekker de hele dag in de achtertuin in de zon gaan zitten maar ik wil lekker onder de mensen zijn.. Echt heel klote gevoel dit, heb mijn hele leven nooit tekort gehad aan vrienden maar de laatste tijd is het opeens heel lastig om mensen te strikken om iets leuks te doen, zelfs op een dag als vandaag dat ben ik echt niet gewend best klote :(
Gewoon wat andere vrienden erbij vinden. Ik had ook vrienden die dezelfde dingen deden die je hierboven hebt beschreven en als we dan gingen was het vaak gezeik en ruzie met anderen. Ik heb toen contact gezocht met een vriendin en gevraagd of ze er bezwaar mee had als ik een avondje zou aanhaken omdat mijn vrienden allemaal lame zijn en ik gewoon een leuke avond wilde hebben. Zij vond dat geen probleem, het beviel iedereen en heb nu een leuke stapgroep waarmee ik ook afspreek buiten het stappen om.

edit: Uiteraard kan je dan gezeur krijgen met je andere vrienden omdat je geen tijd voor ze hebt e.d.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_97617957
Klinkt goed inderdaad, alleen zou echt niet weten waar ik op dit moment kan ''aanhaken''..

Het probleem is een beetje dat ik met deze jongens ( groep 7/8 man ) al mijn hele leven omga, maar dat iedereen echt enorm gemakzuchtig is..

Het gebeurt echt super vaak dat er iets wordt afgesproken en dat letterlijk een half uur van tevoren ineens bijna iedereen afbelt. En dan niet omdat er iets in de plaats komt, maar gewoon omdat ze te lui zijn om op de fiets te stappen oid...

Als we bij elkaar zijn is het verder geen ruzie maken ofzo, maar we spraken nog geen 20 uur geleden af om op een terras te gaan zitten vandaag met zn 5en en zoals inmiddels eigenlijk al naar verwachting, hebben er alweer 3 afgezegd, spreek het dan GVD gewoon niet af...

Ik denk dat ik gewoon een keuze moet gaan maken. Ik heb al bijna een jaar een kamer in Amsterdam, waar die vrienden ook wonen, maar ik ben nog heel veel bij mijn ouders thuis, waar zij ook allemaal vandaan komen. Ergens irriteer ik me eraan als ze op een dag als vandaag met hemelvaart niet vanuit de stad hierheen komen om lekker aan het water te gaan zitten met zn allen, maar eigenlijk is ze dat natuurlijk goed recht...

Heb verder wel genoeg ''mogelijkheden'' om iets te gaan doen, alleen niet wanneer en wat ik wil. Met dit weer op mijn hete kamer zitten daar trek ik gewoon niet, maar hier in het dorp is er ook nix :S
  donderdag 2 juni 2011 @ 13:26:41 #264
314368 trekeennummertje
Beginner's luck
pi_97618398
Kut! :P Denk ik al wekenlang dat ik zonder haar beter af ben, omdat ik soms hele dagen niet eén gedachte aan haar spendeer; geeft ze me gisteren via msn kleine seintjes dat ze me toch mist in haar msn-naam en ik vind het nog leuk ook. :@ (ik was wel afwezig op msn toen)

What to do... what to do...
pi_97618680
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 13:26 schreef trekeennummertje het volgende:
Kut! :P Denk ik al wekenlang dat ik zonder haar beter af ben, omdat ik soms hele dagen niet eén gedachte aan haar spendeer; geeft ze me gisteren via msn kleine seintjes dat ze me toch mist in haar msn-naam en ik vind het nog leuk ook. :@ (ik was wel afwezig op msn toen)

Dat lijkt me altijd een momentje van twijfel opleveren... Ik zeg ook altijd dat ik nooit meer iets met mijn ex zou willen, maar ook geen idee wat ik zou doen als ze me opeens terug begint te willen :P

Maar ik zou het als ik jou was lekker als egoboost gebruiken, en mocht je er toch weer iets van willen maken wacht dan gewoon totdat ze ZELF met iets concreets komt in plaats van alleen maar iets op haar msn te zetten...
pi_97620316
Nou, ik heb toch maar op mijn msn gekeken. Geen reactie gezien. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat mijn msn op een andere plek automatisch aanging (mijn ouders) en ik hem daardoor heb gemist. Snap niet waarom hij zegt dat hij dan al gereargeerd heeft maargoed.

What de fuck, het zal allemaal wel. Het was me wel duidelijk donderdag.. en heb nu ook leuk kunnen zien dat hij een foto van een of ander wijf heeft geupload. Informatie die ik niet wil zien eerlijk gezegd.

Ik heb het wel gehad. Over een week bijna 3 maanden geleden. Vanaf nu meer aan mezelf gaan denken en minder aan hem. Dit zorgt toch alleen nog maar voor ongezonde spanning in mijn leven.

Naja, als dat zijn nieuwe vriendin/scharrel is ofzo.. vind ik het beetje zielig voor haar want dan ging hij wel tikje over de schreef door met mij zó te praten op msn :')

[ Bericht 8% gewijzigd door LuxorBeetroots op 02-06-2011 15:08:06 ]
pi_97623273
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 13:26 schreef trekeennummertje het volgende:

Kijken wat je er aan hebt. Ik noem dit de afkickverschijnselen, gebrek aan de aandacht die je eerst kreeg van je vriend. Wij vrouwen gaan dan toch contact opzoeken, maar als hij weer in the picture is, dan haken we 180 graden af. Dat trek en duw is in dit topic en de vorige reeksen al meer dan eens aan bod geweest.
  donderdag 2 juni 2011 @ 20:02:20 #268
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97630882
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 14:33 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Nou, ik heb toch maar op mijn msn gekeken. Geen reactie gezien. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat mijn msn op een andere plek automatisch aanging (mijn ouders) en ik hem daardoor heb gemist. Snap niet waarom hij zegt dat hij dan al gereargeerd heeft maargoed.

What de fuck, het zal allemaal wel. Het was me wel duidelijk donderdag.. en heb nu ook leuk kunnen zien dat hij een foto van een of ander wijf heeft geupload. Informatie die ik niet wil zien eerlijk gezegd.

Ik heb het wel gehad. Over een week bijna 3 maanden geleden. Vanaf nu meer aan mezelf gaan denken en minder aan hem. Dit zorgt toch alleen nog maar voor ongezonde spanning in mijn leven.

Naja, als dat zijn nieuwe vriendin/scharrel is ofzo.. vind ik het beetje zielig voor haar want dan ging hij wel tikje over de schreef door met mij zó te praten op msn :')
Vraag me af hoe je minder aan hem wil gaan denken als je nog zo overduidelijk zit te wachten op een reactie of bericht van zijn kant.

Weet je, op MSN (en overige sociale netwerken) zit zo'n hele handige functie waarmee je exen kunt blokkeren en uit je lijst kunt verwijderen. Ik zou er eens gebruik van maken. :)

Ik snap ook het nut niet om zo'n gast nog langer in je lijst te houden, behalve dat je hem dan af en toe kunt controleren of ie al een nieuwe vlam heeft, zoals ie je nu wilt laten denken.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_97631998
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 13:09 schreef JiggyJ het volgende:
Klinkt goed inderdaad, alleen zou echt niet weten waar ik op dit moment kan ''aanhaken''..

Het probleem is een beetje dat ik met deze jongens ( groep 7/8 man ) al mijn hele leven omga, maar dat iedereen echt enorm gemakzuchtig is..

Het gebeurt echt super vaak dat er iets wordt afgesproken en dat letterlijk een half uur van tevoren ineens bijna iedereen afbelt. En dan niet omdat er iets in de plaats komt, maar gewoon omdat ze te lui zijn om op de fiets te stappen oid...

Als we bij elkaar zijn is het verder geen ruzie maken ofzo, maar we spraken nog geen 20 uur geleden af om op een terras te gaan zitten vandaag met zn 5en en zoals inmiddels eigenlijk al naar verwachting, hebben er alweer 3 afgezegd, spreek het dan GVD gewoon niet af...

Ik denk dat ik gewoon een keuze moet gaan maken. Ik heb al bijna een jaar een kamer in Amsterdam, waar die vrienden ook wonen, maar ik ben nog heel veel bij mijn ouders thuis, waar zij ook allemaal vandaan komen. Ergens irriteer ik me eraan als ze op een dag als vandaag met hemelvaart niet vanuit de stad hierheen komen om lekker aan het water te gaan zitten met zn allen, maar eigenlijk is ze dat natuurlijk goed recht...

Heb verder wel genoeg ''mogelijkheden'' om iets te gaan doen, alleen niet wanneer en wat ik wil. Met dit weer op mijn hete kamer zitten daar trek ik gewoon niet, maar hier in het dorp is er ook nix :S
Ik had exact hetzelfde hoor maar Ik ben destijds gaan stappen met de ex van 1 van m'n beste vriend. De eerste paar keer deed ie moeilijk en heb ik hem elke keer aangeboden om met onze groep te gaan stappen. Was geen animo voor dus Ciao veel plezier voor de tv/ps3/voetbal/whatever ik ga leven.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_97638612
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 12:16 schreef JiggyJ het volgende:

Wordt alleen maar erger. Heb ongeveer hetzelfde, studeer niet meer maar werk. Hier beginnen ze aan kinderen dan is het helemaal einde verhaal.
pi_97639203
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 13:09 schreef JiggyJ het volgende:

Gewoon een tijdje niks meer met ze doen dan komt het van zelf wel weer. Of zo als een poster hier boven zegt aanhaken bij vrienden/vriendinnen. Het komt van zelf wel weer ;). Ik heb ook tijden dat ik echt helemaal geen zin heb om naar vrienden te gaan en dat ik dan af bel (lees: gewoon niet gaan, ik ben een lul daar in) maar dan na een maand o.i.d begint het toch wel weer te kriebelen en ben ik ineens weer 24/7 bij ze.
pi_97640314
Inderdaad ook een tijdje aan gedacht...

Het probleem is niet zozeer dat ze duf aan het worden zijn oid, maar zij geven de voorkeur steeds meer aan andere dingen dan ik...

Zelf vind ik het voor jongeren van onze leeftijd gezond om zaterdagavond lekker uit te gaan. Doordeweeks ben ik druk met andere dingen en uitgaan tot diep in de nacht als ik de volgende dag moet werken vind ik gewoon niet chill...
Dan komen ze opeens met het idee om op woensdag uit te gaan, maar als ik ze dan zaterdag bel is iedereen ziek zwak en misselijk dan denk ik waarom niet?

Maar heb er inderdaad ook al eens aan gedacht om hun eens een tijdje te laten ''stikken''.. Ze vinden het op de een of andere manier altijd erg leuk als ik erbij ben en blijven vaak ook zeuren tot ik eindelijk meega. Maar ben het een beetje zat dat er kennelijk alleen wat afgesproken kan worden als zij kunnen, en als ik zelf mensen opbel laat iedereen het afweten...

Denk dat ik voorlopig dus ook af en toe maar eens ga afzeggen of niet meega, draagt niet echt bij aan een interessanter sociaal leven maar misschien helpt het wat....

De gedachte ''het komt allemaal wel'' is gelukkig ook iets waaraan ik me steeds meer kan vasthouden.. Toen het nog niet zolang uit was met mijn ex kon ik mezelf wel opvreten als ik niets te doen had, dan liep ik de hele dag onrustig door huis en was blij als het tijd was om te gaan slapen...
Inmiddels ga ik er inderdaad maar vanuit dat alles vroeg of laat wel goed komt, is in het verleden ook altijd gebleken...

Belangrijk voor mij is wel dat ik een keuze ga maken. Of weg van mijn kamer en thuis weer iets opbouwen, of echt ''fulltime'' in amsterdam gaan wonen en daar ook werk zoeken, studentenvereniging, nevenactiviteiten etc...
Afgelopen maand heb ik misschien 5 nachten daar geslapen, ik zweef nu een beetje tussen 2 'werelden' en het is het momenteel beiden net niet zeg maar...
pi_97641535
Dan zou ik altijd voor amsterdam gaan, daar heb je alles.
pi_97642075
True..

Zou eigenlijk ook echt niet weten wat ik nog moet ''opbouwen'' als ik weer terug ga naar het dorp waar mijn ouders wonen...
Daar kent iedereen elkaar, en zijn de kliekjes al jaaaren geleden gesmeed. Mijn ''kliekje'' is dus allemaal naar amsterdam gegaan, dus het zou sociale zelfmoord zijn ergens om als enige weer terug te gaan...
Toch vind ik het wel jammer dat mijn vrienden alle banden met oude bekenden in het dorp kennelijk moeiteloos willen doorsnijden...

Ik kwam echter een jaar later in de stad wonen dan zij. Ze hebben daar allemaal al veel kennissen/vrienden opgebouwd, ik heb nog altijd een beetje een ''leeg'' gevoel als ik naar mijn kamer ga.. Ja mijn 5 vrienden heb ik in Amsterdam, maar daar kan ik ook niet altijd heen. HEb altijd een beetje het idee als ik op zondag/maandag naar mn kamer ga van : Wat ga ik in godsnaam de hele week doen...

Misschien maar eens mijn drempel overgaan, en gaan voetballen volgend jaar, gaan werken in de horeca oid en studentenvereniging alleen ik vind het ergens ''eng'' om mijn leven helemaal om te gooien...
pi_97643234
Je uitgangspunt is niet slecht iig. Grote stad waar je studeert en een basis van vrienden die je al hebt. Goed dat je het nu beseft dan kan je er ook wat aan doen. Jezelf er toe zetten om actief te worden kan alleen ontzettend moeilijk zijn, weet er alles van! Misschien een keer een planning maken van wat je wilt gaan doen.
In mijn geval heb ik 5 jaar gestudeerd in Rotterdam maar wel in mn oude woonplaats blijven wonen waar ik nu nog vast geroest zit. Ook naar mn zin gehad hier maar die fase is nu wel echt voorbij. Mn ex woont hier ook en verlang soms dan ook terug dat ik altijd haar had.
Liefst pak ik weer mn spullen en ga op reis. Wat ik daar in het buitenland heb meegemaakt, dat lukt me in nog geen 10 jaar hier in mn huidige woonplaats.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')