Weg, staat niet uitnodigend in een openbare slowchat. En ook de wikilink is overbodig tegenwoordig.quote:
Remlof pest ook de UI'squote:
Zuchtquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Weg, staat niet uitnodigend in een openbare slowchat. En ook de wikilink is overbodig tegenwoordig.
Mo, zo moeilijk is dat niet he??quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:30 schreef remlof het volgende:
Maar vertel eens over die gozer met die roze schoenen? Who is it?
Professor Badass, google maar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:30 schreef remlof het volgende:
Maar vertel eens over die gozer met die roze schoenen? Who is it?
Mo? Mozes, Mohammed, Mozart?quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mo, zo moeilijk is dat niet he??
Ow Morendoquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Professor Badass, google maar.![]()
Het punt is dat ik gisteren ook dergelijke schoenen zag en het wel mooi vond. Maar sommige ueber-macho's hier beschouwen dat als 'not done'.
Ja dat heb ik met mijn camo All Stars, die trek ik dan ook maar af en toe aan, als ik niet te veel hoef te lopen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:31 schreef Picchia het volgende:
Ik vind All Stars soms wel geinig, maar soms liggen er in de winkel dan van die vrouwenmodellen. En dat merk je pas als ze aantrekt. Gemaakt voor van die gekke dunne voeten.
Morendo wil roze schoenen kopen.. Daarom post hij ook plaatjes van deze man...quote:
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Morendo wil roze schoenen kopen.. Daarom post hij ook plaatjes van deze man...
![]()
Maar -voor zover nog niet duidelijk- de POL SC-mannen vinden dat gay
Ja, dat was mij duidelijk jaquote:
Ben ik het eindelijk eens een keer met ze eensquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat was mij duidelijk ja![]()
Maar ik bedoelde dat de rest - voor zover aanwezig- dezelfde mening was toegedaan
Nou wees "trots" iddquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben ik het eindelijk eens een keer met ze eens
Wat wel interessant was: de mannen vonden het niets. De vrouwen (twee) vonden het wel aardig.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat was mij duidelijk ja![]()
Maar ik bedoelde dat de rest - voor zover aanwezig- dezelfde mening was toegedaan
Vrouwen houden van homo's.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat wel interessant was: de mannen vonden het niets. De vrouwen (twee) vonden het wel aardig.
Als je er nu nog niet aan toe was gekomen, dan kun je de rest van je leven ook wel zonder.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:37 schreef remlof het volgende:
Ik ga effe douchen, daar was ik nog niet aan toegekomen.
De mannen zijn schijtbenauwd om als gay te worden gezien.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat wel interessant was: de mannen vonden het niets. De vrouwen (twee) vonden het wel aardig.
Dat wisten we al, maar dat kon jij niet weten wellicht...quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:39 schreef Frith het volgende:
ik zag net bij de herhaling van het journaal nog even dat de subsidies op energiezuinige auto's weer worden weggehaald... onder het motto van bezuinigen natuurlijk weer.
wat een visie weer van 'onze' politiek.
Een van de beste bezuinigingen in jarenquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:39 schreef Frith het volgende:
ik zag net bij de herhaling van het journaal nog even dat de subsidies op energiezuinige auto's weer worden weggehaald... onder het motto van bezuinigen natuurlijk weer.
Ook bij veel andere bezuinigingen kun je vraagtekens zetten, maar het past wel binnen het grote bezuinigsplaatje (incl het wegwerken van voordelen).quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:39 schreef Frith het volgende:
Je punt??quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:49 schreef Picchia het volgende:
Vrouwen zijn ook zo bang voor wat anderen denken hè. Ik liep een poosje terug met twee meisjes in de stad. Zei ik: "Zo, die heeft grote tieten." Begint de ene tegen haar vriendin zich helemaal te verontschuldigen. Zegt ze: "Dat zegt hij normaal nooit hoor! haha" Ik: "Jawel hoor, dan let je gewoon niet op." Kom op zeg.
Ik ben niet zo gauw bang voor wat anderen van mij denken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bijna de hele wereldbevolking is bang voor wat anderen denken
Dat heeft eerder met fatsoen dan met onzekerheid te maken dunkt mijquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:49 schreef Picchia het volgende:
Vrouwen zijn ook zo bang voor wat anderen denken hè. Ik liep een poosje terug met twee meisjes in de stad. Zei ik: "Zo, die heeft grote tieten." Begint de ene tegen haar vriendin zich helemaal te verontschuldigen. Zegt ze: "Dat zegt hij normaal nooit hoor! haha" Ik: "Jawel hoor, dan let je gewoon niet op." Kom op zeg.
Ach, die "bijna" staat er niet voor niks he.. Er zijn altijd uitzonderingen.. Of mensen die denken dat ze dat zijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gauw bang voor wat anderen van mij denken.
Ik ken mezelf wel na dik 40 jaar op deze aardbolquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach, die "bijna" staat er niet voor niks he.. Er zijn altijd uitzonderingen.. Of mensen die denken dat ze dat zijn
Dat ook jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat heeft eerder met fatsoen dan met onzekerheid te maken dunkt mij
Waarom draag je dan All-Stars, het maakt toch niet uit wat anderen van je denkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gauw bang voor wat anderen van mij denken.
Ik sprak in het algemeen Remlofquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ken mezelf wel na dik 40 jaar op deze aardbol
Omdat ik ze leuk vind?quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom draag je dan All-Stars, het maakt toch niet uit wat anderen van je denken
Hij is inmiddels doodgemept, hopelijk realiseert zijn familie dat dit mijn territorium isquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ook ja![]()
Maarre, waarom slaap je nog niet?? Weer die rotmuggen??
1. Laat Mo dan ook lekkerquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij is inmiddels doodgemept, hopelijk realiseert zijn familie dat dit mijn territorium is
Maakt sowieso niks uit hoor.quote:
1. Hij moet ook doen wat ie zelf wil, ik zei alleen dat ik ze niet zou dragen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1. Laat Mo dan ook lekker
2. Waarom had je ze ook alweer niet vaker aan??
Ik ben sowieso een nachtbrakertjequote:
Jammer voor jequote:Op donderdag 26 mei 2011 02:02 schreef Picchia het volgende:
Ik ga ook slapen. De gehoopte productiviteitsspurt is er niet gekomen.
Trustequote:Op donderdag 26 mei 2011 02:02 schreef Picchia het volgende:
Ik ga ook slapen. De gehoopte productiviteitsspurt is er niet gekomen. Net als gisterenavond en die avond daarvoor.![]()
Of ze zijn gewoon ongelooflijk mannelijk. En harig.quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:02 schreef oompaloompa het volgende:
volgens mij zijn de enige mensen die echt niks geven om wat anderen van ze vinden extreem autistisch of op andere wijze geestelijk gestoord.
Is overigens ook niet vreemd, als kuddedier is het beste belangrijk een goede positie binnen de groep te hebben
quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:02 schreef remlof het volgende:
Ik ga ook slapen
Nog vier werkdagen en dan vakantie
Mee eens.quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:02 schreef oompaloompa het volgende:
volgens mij zijn de enige mensen die echt niks geven om wat anderen van ze vinden extreem autistisch of op andere wijze geestelijk gestoord.
Is overigens ook niet vreemd, als kuddedier is het beste belangrijk een goede positie binnen de groep te hebben
De aankomende drie weken heb ik elke week toetsen. 1 juli is de deadline waarop mijn product al nagekeken en goedgekeurd moet zijn. Gezellig druk dus.quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Truste![]()
Wanneer tentamens en deadlines??
Ahaquote:Op donderdag 26 mei 2011 02:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een nachtbrakertje
Sterkte en succesquote:Op donderdag 26 mei 2011 02:04 schreef Picchia het volgende:
[..]
De aankomende drie weken heb ik elke week toetsen. 1 juli is de deadline waarop mijn product al nagekeken en goedgekeurd moet zijn.
Succes manquote:Op donderdag 26 mei 2011 02:04 schreef Picchia het volgende:
[..]
De aankomende drie weken heb ik elke week toetsen. 1 juli is de deadline waarop mijn product al nagekeken en goedgekeurd moet zijn. Gezellig druk dus.
Al die mannen maken zich toch ook zorgen om hun haar?quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:03 schreef Picchia het volgende:
[..]
Of ze zijn gewoon ongelooflijk mannelijk. En harig.
Inderdaad, zelfs die mannen met zo'n paardenstaart doen het in een staart omdat hun haar anders al helemaal een ramp isquote:Op donderdag 26 mei 2011 02:08 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Al die mannen maken zich toch ook zorgen om hun haar?
Mannen die zich zorgen maken om hun haargroei.quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:08 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Al die mannen maken zich toch ook zorgen om hun haar?
Hhhhhmmmzz, en wat vind jij van roze schoeisel bij mannen??quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:10 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Mannen die zich zorgen maken om hun haargroei.Met dergelijke 'kerels' win je de oorlog niet.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad, zelfs die mannen met zo'n paardenstaart doen het in een staart omdat hun haar anders al helemaal een ramp is
Die stuur ik altijd direct door naar het hockeyveld.quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hhhhhmmmzz, en wat vind jij van roze schoeisel bij mannen??
Maar jij laat met alle plezier dikke neusharen gewoon uit je neusgat hangen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:10 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Mannen die zich zorgen maken om hun haargroei.Met dergelijke 'kerels' win je de oorlog niet.
Zoals men weet ben ik dan ook het ultieme voorbeeld van een alpha male.quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:02 schreef oompaloompa het volgende:
Indeedquote:Op donderdag 26 mei 2011 02:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zoals men weet ben ik dan ook het ultieme voorbeeld van een alpha male.
Ja, het is mij een waar genoegen. Mijn vriendin is op mij gevallen zoals ik ben. Van mijn schaamhaar zou je een deftig paasvuur kunnen maken, maar dat geeft allemaal niets. We zijn dolgelukkig. En hoeveel waard is dat wel niet?!quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:22 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Maar jij laat met alle plezier dikke neusharen gewoon uit je neusgat hangen?
Die borstharen van je maken ook echt allerlei oergevoelens in me los die ik niet kan beheersenquote:Op donderdag 26 mei 2011 02:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zoals men weet ben ik dan ook het ultieme voorbeeld van een alpha male.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:26 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Die borstharen van je maken ook echt allerlei oergevoelens in me los die ik niet kan beheersen
In een dronken bui heb ik dat nou altijd bij haarloze kutjes.quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:26 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Die borstharen van je maken ook echt allerlei oergevoelens in me los die ik niet kan beheersen
Nou ja lijkt me niet echt bevorderlijk voor menselijke interactie,quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:26 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ja, het is mij een waar genoegen. Mijn vriendin is op mij gevallen zoals ik ben. Van mijn schaamhaar zou je een deftig paasvuur kunnen maken, maar dat geeft allemaal niets. We zijn dolgelukkig. En hoeveel waard is dat wel niet?!
Ik doe grif mee hoor met dat ontharen her en der, maar waaróm vinden we lichaamshaar eigenlijk (sinds een jaar of 30) smerig ineens??quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:30 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nou ja lijkt me niet echt bevorderlijk voor menselijke interactie,
word je dan de hele tijd door afgeleid en is gewoon smerig en dan probeer je te doen alsof je het niet ziet en natuurlijk kun je dus allang niet meer volgen wat die ander zegt en shit ben je toch weer naar die vieze haar aan het kijken, kut heb net een klein beetje overgegeven in mijn mond, nee gewoon wegslikken en doen alsof je luistert, aargh die vieze zwarte haar trilt mee als hij lacht, excuseer me ik moet even naar de wc
Ik voel jouw pijn, maar daar is mij weinig aan gelegen. Ik begrijp dat jij enigszings moeite hebt met bepaalde haartjes, maar gelukkig zijn er ook (bijna) oneindig veel mensen die zich daar niet door laten afleiden. Mijn buitengewoon aansprekende ogen en mooi gezicht zijn zaken waar ik "trots' op ben. (Kots je even mee?quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:30 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nou ja lijkt me niet echt bevorderlijk voor menselijke interactie,
word je dan de hele tijd door afgeleid en is gewoon smerig en dan probeer je te doen alsof je het niet ziet en natuurlijk kun je dus allang niet meer volgen wat die ander zegt en shit ben je toch weer naar die vieze haar aan het kijken, kut heb net een klein beetje overgegeven in mijn mond, nee gewoon wegslikken en doen alsof je luistert, aargh die vieze zwarte haar trilt mee als hij lacht, excuseer me ik moet even naar de wc
Zijn er echt vrouwen die haar op hun kont hebben groeien?quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:37 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik voel jouw pijn, maar daar is mij weinig aan gelegen. Ik begrijp dat jij enigszings moeite hebt met bepaalde haartjes, maar gelukkig zijn er ook (bijna) oneindig veel mensen die zich daar niet door laten afleiden. Mijn buitengewoon aansprekende ogen en mooi gezicht zijn zaken waar ik "trots' op ben.
De volgende keer als ik op jouw kont sla, zal ik kijken of ik een haartje kan ontdekken. Al is het maar omdat jij je best hebt gedaan om die waarneming te voorkomen.
volgens mij gaat het met vlagen m.b.t. borst / rug / schaam / okselhaar maar neus en oorhaar is volgens mij nog nooit een acceptabele zaak geweest.quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik doe grif mee hoor met dat ontharen her en der, maar waaróm vinden we lichaamshaar eigenlijk (sinds een jaar of 30) smerig ineens??
Ja, meer dan jij denkt. Ik snap dat jij het 'vies' vindt - en het nog nooit hebt gezien -, maar ik kan moeilijk geloven dat het fenomen an sich jou totaal onbekend is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:39 schreef oompaloompa het volgende:
Zijn er echt vrouwen die haar op hun kont hebben groeien?
bahbah
echt op je bil?quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:42 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ja, meer dan jij denkt. Ik snap dat jij het 'vies' vindt - en het nog nooit hebt gezien -, maar ik kan moeilijk geloven dat het fenomen an sich jou totaal onbekend is.
Ik had het over het algemeen..quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:39 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Zijn er echt vrouwen die haar op hun kont hebben groeien?
bahbah
[..]
volgens mij gaat het met vlagen m.b.t. borst / rug / schaam / okselhaar maar neus en oorhaar is volgens mij nog nooit een acceptabele zaak geweest.
Van die dikke zwarte haren op hun reet!quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:42 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ja, meer dan jij denkt. Ik snap dat jij het 'vies' vindt - en het nog nooit hebt gezien -, maar ik kan moeilijk geloven dat het fenomen an sich jou totaal onbekend is.
Ik denk echt dat het een mode-iets is, deels in ieder geval en dan gaat het best traag. Maar borsthaar is echt wel weer op zijn weg terug. Tijdens baywatch was het volgens mij echt not-done maar de laatste jaren zie ik weer steeds meer mannen met borsthaar rondlopen...quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik had het over het algemeen..![]()
Tot (ergens) in de jaren '70 of '80 was het nog normaal, maar sindsdien gaat het er meer en meer naar dat haarloos *behalve op je hoofd) de norm is.. Niet dat ik er rouwig om ben, maar ik ben zo benieuwd naar het waaróm... Hoe en waarom kan een norm zo "snel" veranderen?
Ja, het is iets dat voorkomt. Ook bij bepaalde meiden. Uiteraard verdient het niet de schoonheidsprijs, maar laten we het niet mooier maken dan het is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:43 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
echt op je bil?
Nou ja dat heb ik inderdaad nog nooit ergens gezien
Mannen die iets onder hun nek scheren zijn ook maar een stel metro's.quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:45 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik denk echt dat het een mode-iets is, deels in ieder geval en dan gaat het best traag. Maar borsthaar is echt wel weer op zijn weg terug. Tijdens baywatch was het volgens mij echt not-done maar de laatste jaren zie ik weer steeds meer mannen met borsthaar rondlopen...
Bijvoorbeeld. Het fenomeen ontkennen lijkt me absurd. What about you?quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Van die dikke zwarte haren op hun reet!
Of ik haar op m'n reet heb?quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:48 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Het fenomeen ontkennen lijkt me absurd. What about you?
ok, nou moet ik toegeven dat ik nooit echt heel grondig vrouwenbillen inspecteer maar het is me nooit opgevallen op de sportschool of zoquote:Op donderdag 26 mei 2011 02:47 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ja, het is iets dat voorkomt. Ook bij bepaalde meiden. Uiteraard verdient het niet de schoonheidsprijs, maar laten we het niet mooier maken dan het is.
Nah, daar bestaat geen twijfel over. Het ging mij met name over de - al dan niet schattige - haartjes op de kont van een dame.quote:
Eigenlijk is me dat nooit opgevallen. Al m'n vriendinnen, scharrels en one night stands hadden geen (overduidelijke) haren op hun reet (op de miniscule donsharen na, maar afijn).quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:49 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Nah, daar bestaat geen twijfel over. Het ging mij met name over de - al dan niet schattige - haartjes op de kont van een dame.
Zeer waarschijnlijk komt het ook voor op de sportschool waarin jij wel eens traint, maar zoals je zelf al zegt, ben je daar niet bepaald gefocused op. Ik raad je ook niet aan om er een studie van te maken, maar kijk je ogen eens uit als je van de zomer met bepaalde vriendinnen op vakantie gaat. Of een soortgelijke gelegenheid.quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:49 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ok, nou moet ik toegeven dat ik nooit echt heel grondig vrouwenbillen inspecteer maar het is me nooit opgevallen op de sportschool of zo
Hou jij ook al zo van borsthaar Whiskas?quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zeg, waar gaat het eigenlijk over???
Haren of geen haren waar dan ook?? Kennelijk afknapper voor de één, en aantrekkelijk voor de ander. Soit. Leven en laten leven enzo..
Ik ben er niet tegen iig, zolang het geen vacht wordt ..quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hou jij ook al zo van borsthaar Whiskas?
En toen je in een slaapzak met hem lag op brugklaskamp tekende je geen protest aan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben er niet tegen iig, zolang het geen vacht wordt ..![]()
Brrr, herinner me nog een leraar waarvan zijn borsthaar uitermate vol was en over zijn kraag krulde... *RIL*
Nou neequote:Op donderdag 26 mei 2011 03:01 schreef Friek_ het volgende:
Ben je ook niet op zoek naar een Mr. Whiskers?
[ afbeelding ]
Jouw vriend zal wel een klus (lees: dagtaak) hebben aan het ontharen (of bijscheren) van z'n lul plus reet en omstreken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:02 schreef oompaloompa het volgende:
Ik heb overigens weinig problemen met b.v. borsthaar, maar vind al het haar dat direct uit een lichaamsholte groeit, vooral 1 waar ook nog allerlei afvalproducten uit komen, niet echt smakelijk
Het is vooral een kwestie van gewenning. Bijna oneindig veel generaties voor jou hebben er nooit over nagedacht / konden het zicht niet permitteren om er een issue van te maken, en uiteindelijk zul jij het ook als een schoonheid van de natuur beschouwen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:02 schreef oompaloompa het volgende:
Ik heb overigens weinig problemen met b.v. borsthaar, maar vind al het haar dat direct uit een lichaamsholte groeit, vooral 1 waar ook nog allerlei afvalproducten uit komen, niet echt smakelijk
Heb jij haren die echt rechtstreeks uit je urinebuis groeien en poep je uit je porien?quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jouw vriend zal wel een klus hebben aan het ontharen (of bijscheren) van z'n lul plus reet en omstreken.
Nou, nee. Ik vroeg me ook al een beetje af of je dat bedoelde.quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:06 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Heb jij haren die echt rechtstreeks uit je urinebuis groeien en poep je uit je porien?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:06 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Heb jij haren die echt rechtstreeks uit je urinebuis groeien en poep je uit je porien?
Zo opgelostquote:Op donderdag 26 mei 2011 03:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik vroeg me ook al een beetje af of je dat bedoelde.Hmm, neus en oren dus.
Zolang je het maar wegwegt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:11 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben overigens wel in het bezit van een neustrimmer. Of nou ja, een haartrimmer/tondeuse met ook de neustrimmer-opzetkam. Dus overtollig neushaar weg ik wel weg.
Dat moet je lekker helemaal zelf weten hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 03:11 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben overigens wel in het bezit van een neustrimmer. Of nou ja, een haartrimmer/tondeuse met ook de neustrimmer-opzetkam. Dus overtollig neushaar weg ik wel weg.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik vroeg me ook al een beetje af of je dat bedoelde.Hmm, neus en oren dus.
Lijkt me gewoon een basis-hygiëne-iets net zoals je nagels knippen en schoonmaken e.d., toch?quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:11 schreef Friek_ het volgende:
POL-SCquote:Op donderdag 26 mei 2011 03:15 schreef Lab-6 het volgende:
Hmm , wat een aparte discussie in een POL-forum..
Ik kan niet ontkennen dat wapperend okselhaar van een vrouw die op haar scooter voorbij snelt in Kanaleneiland erotiserend op mij werkt. Zeker als ze in haar rechterhand een tas van de Lidl heeft, weet ik zeker dat ze een werker is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:13 schreef oompaloompa het volgende:
Overtollig okselhaar dat wappert in de wind i.c.m. een mouwloze top, probleem? m/v
Ik bijt helaas zeer stevig op m'n nagels.quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:13 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een basis-hygiëne-iets net zoals je nagels knippen en schoonmaken e.d., toch?
**
Overtollig okselhaar dat wappert in de wind i.c.m. een mouwloze top, probleem? m/v
Nja dat is ook een beetje mijn instelling, niet zo extreem lijkt me.quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik bijt helaas zeer stevig op m'n nagels.Maar ja, zoiets is gewoon jezelf verzorgen vind ik. Net als dat ik oorhaar zou bijscheren (niet dat ik dat heb).
Okselhaar zou ik ook wegscheren als ik iets zonder mouwen zou dragen. Nu doe ik dat amper, dus dan is het ook niet nodig.
Ja maar nou noem je me ook een situatie, ik ben redelijk heteroseksueel maar in dat soort situaties kan ik me ook maar moeilijk beheersen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:16 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat wapperend okselhaar van een vrouw die op haar scooter voorbij snelt in Kanaleneiland erotiserend op mij werkt. Zeker als ze in haar rechterhand een tas van de Lidl heeft, weet ik zeker dat ze een werker is.
Mannen die hun oksels scheren?? Bestaat dat danquote:Op donderdag 26 mei 2011 03:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik bijt helaas zeer stevig op m'n nagels.Maar ja, zoiets is gewoon jezelf verzorgen vind ik. Net als dat ik oorhaar zou bijscheren (niet dat ik dat heb).
Okselhaar zou ik ook wegscheren als ik iets zonder mouwen zou dragen. Nu doe ik dat amper, dus dan is het ook niet nodig.
Het gaat om de onverschilligheid en de schoonheid die eruit voortvloeit. En wat een basis is dat wel niet om fijn op te slapen! Sleep well.quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:20 schreef oompaloompa het volgende:
Ja maar nou noem je me ook een situatie, ik ben redelijk heteroseksueel maar in dat soort situaties kan ik me ook maar moeilijk beheersen.
en met deze fijne beelden ga ik maar naar bed, lekker dromen over oksel en konthaar
Truste Oompaquote:Op donderdag 26 mei 2011 03:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nja dat is ook een beetje mijn instelling, niet zo extreem lijkt me.
[..]
Ja maar nou noem je me ook een situatie, ik ben redelijk heteroseksueel maar in dat soort situaties kan ik me ook maar moeilijk beheersen.
en met deze fijne beelden ga ik maar naar bed, lekker dromen over oksel en konthaar
Ja, dat zijn de homoseksuelen in onze samenleving.quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mannen die hun oksels scheren?? Bestaat dat dan
Oh fuck, het is alweer half vier. Terwijl ik morgen om 9.30u op moet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Sleep well.quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh fuck, het is alweer half vier. Terwijl ik morgen om 9.30u op moet.![]()
Ik ben naar bed. Gegroet!
Truste, en geen slecht ideequote:Op donderdag 26 mei 2011 03:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh fuck, het is alweer half vier. Terwijl ik morgen om 9.30u op moet.![]()
Ik ben naar bed. Gegroet!
Ja, ideaal, net nu bedrijven weer durven te investeren kondigen ze dit aanquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:39 schreef Frith het volgende:
Startte dotCommunism deze discussie?quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:46 schreef Absurditeit het volgende:
Het was een toffe discussie vannacht over de - al dan niet schattige - haartjes op de kont van bepaalde vrouwen. For some reason moet ik direct aan Femke Halsema denken in dit topic.
Nope, de enige mensen hier die geobsedeerd zijn door vrouwenhaar zijn de rechtsmannen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Startte dotCommunism deze discussie?
Dat herinner ik me niet meer. Waarschijnlijk was hij er niet bij betrokken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Startte dotCommunism deze discussie?
Terwijl Femke alleen met linkse mannen neukt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:49 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dat herinner ik me niet meer. Waarschijnlijk was hij er niet bij betrokken.
Baas.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:49 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dat herinner ik me niet meer. Waarschijnlijk was hij er niet bij betrokken.
Roze schoenen en dameshaar, ik dacht dat ik de faggot was.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:49 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nope, de enige mensen hier die geobsedeerd zijn door vrouwenhaar zijn de rechtsmannen.
Ze hebben ook een passie voor broeken, heb ik begrepen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:49 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nope, de enige mensen hier die geobsedeerd zijn door vrouwenhaar zijn de rechtsmannen.
je wordt weggeconcurreerd door mensen die het beter kunnen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Roze schoenen en dameshaar, ik dacht dat ik de faggot was.
Ja emancipatie heeft zo z'n nadelen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:53 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
je wordt weggeconcurreerd door mensen die het beter kunnen.
Maar kun jij nog eens in 2 regels samenvatten wat voor een rol de haargroei bij vrouw speelt in jouw leven?quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:53 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
je wordt weggeconcurreerd door mensen die het beter kunnen.
Broeken?quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze hebben ook een passie voor broeken, heb ik begrepen.
Er werden hier rond middernacht enkele foto's gepost van spijkerbroeken door 3-voud en GS. Beetje als in een horloge-discussie, maar dan net effe anders en fouter,quote:
Hopelijk Nudie jeans.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er werden hier rond middernacht enkele foto's gepost van spijkerbroeken door 3-voud en GS. Beetje als in een horloge-discussie, maar dan net effe anders en fouter,
Maar wat is ons aan de beleefwereld van Koos gelegen!quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:09 schreef Voorschrift het volgende:
Ik denk niet dat Koos de tentoonspreiding van z'n derrière waarderen kan.
Mijn ultieme wraak opdat ik niet meer VS naaktgeboren heten zal.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:15 schreef remlof het volgende:
Wat een truttige sc is dit toch ook bij tijd en wijle
Een al te belegen constatering.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:15 schreef remlof het volgende:
Ow je bent je roze kleurtje kwijtquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn ultieme wraak opdat ik niet meer VS naaktgeboren heten zal.
Mee eensquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:15 schreef remlof het volgende:
Zijn mijn horlogetik is nog uber-masculien vergeleken met die foto's van achterwerken van mannen in spijkerbroekenquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:15 schreef remlof het volgende:
Interne ruzie gehad?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow je bent je roze kleurtje kwijt
Dat heeft nog lang geduurd
Ja ik zit op kantoor, ik ga niet googlen op al te interessante termen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:24 schreef KoosVogels het volgende:
Jij kunt wel zien dat je gay bent, VS. We willen een chick met grote tieten!
Word.quote:
Afrikaanse medemensen.quote:
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oud, maar hij blijft leuk.
Watje.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik zit op kantoor, ik ga niet googlen op al te interessante termen.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:23 schreef Voorschrift het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, even opgemannelijkt speciaal voor jullie.
quote:Maxima heet voortaan hoogstwaarschijnlijk “die Argentijnse krediethoer’, Emile Roemer van de SP is voortaan “de links-fascistische wereldkampioen huilie-huilie honderd meter weglopen met hindernissen” en ik gok dat Keith Bakker door Wilders weg gezet gaat worden als “die socialistisch therapeutisch geschoolde pornokijker met de afstandsbediening overdwars in zijn bek.’
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:31 schreef KoosVogels het volgende:
Interessant stuk (stukje historie)
VVD zou zich diep moeten schamen
Ja ach, het grote jankballen is begonnen.quote:
Nee, die laatste is niet jankballend, maar vooral erg grappig.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Ja ach, het grote jankballen is begonnen.
/care.
Iedereen, zichzelf incluis dus?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:41 schreef GSbrder het volgende:
Wilders heeft alleen iets tegen mensen waar z'n achterban iets tegen heeft.
De achterban heeft nog niets tegen Wildersquote:
En wetende dat zijn electoraat vooral bestaat uit mensen van het rancuneuze soort......quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:41 schreef GSbrder het volgende:
Wilders heeft alleen iets tegen mensen waar z'n achterban iets tegen heeft.
Nee maar hij is politicus. Henk en Ingrid haten onrendabelen, haten politici, haten buitenlanders, haten bankiers, haten directeurs, haten managers, haten kapitalisten, haten socialisten, haten religieuzen etc. etc.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De achterban heeft nog niets tegen Wilders
Radio 10 Gold?! Het is nog wel de week van de 80's op Radio 2.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:44 schreef eriksd het volgende:
He VS, ik zet radio 10 gold aan, meteen Come back and stay
En toch hou ik van jequote:
Wat?!quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Radio 10 Gold?! Het is nog wel de week van de 80's op Radio 2.
Mijn hemel, wat slecht. Luister dan naar de top 590 van de jaren '90 op radio Veronica.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:49 schreef eriksd het volgende:
http://www.radio2.nl/the80s
Kijk toch eens naar die playlist. Tranen in mijn ogen.
De 90's zijn nog slechter dan de 80's. Dat was echt 3x niets.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn hemel, wat slecht. Luister dan naar de top 590 van de jaren '90 op radio Veronica.
Nineties zijn vooral gaaf vanuit nostalgisch oogpunt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
De 90's zijn nog slechter dan de 80's. Dat was echt 3x niets.
Not good enough?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:49 schreef eriksd het volgende:
quote:Voor Wilders is Malström echter "niet relevant'', zo stelt hij. "De afspraken uit het gedoogakkoord wel en die moeten worden nagekomen, alleen daarom geven wij steun aan dit kabinet en de bezuinigingen van 18 miljard. Laat dat glashelder zijn.''
Wilders: "Het kabinet moet maar steun zoeken bij andere landen om regels gewijzigd te krijgen. Maar linksom of rechtsom willen wij resultaat en uitvoering van de maatregelen uit het gedoogakkoord en spreken wij dit kabinet daarop aan en niemand anders. Afspraak is afspraak.”
Crewbash!quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:56 schreef eriksd het volgende:
Geroeptoeter van die vent. Ik word er een beetje moe van
Time for reinstatement I'd say.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, maar eens in de zoveel tijd ruimt een van de A's de tagjes (en dus kleurtjes) op.
Is Geert mod hier dan? Ben nu wel benieuwd.quote:
Ow ik dacht dat je het tegen mij hadquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is Geert mod hier dan? Ben nu wel benieuwd.
Nee hoorquote:
Rechtse hobby.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:03 schreef eriksd het volgende:
37 miljoen van de gemeente voor een nieuw stadion voor VVV?
He?
Voetbalfans zijn arm, daarom is het een linkse hobby.quote:
Veel hoed, weinig vee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:56 schreef KoosVogels het volgende:
PVV eist aanscherping regels gezinshereniging
[..]
Dat zijn je klanten, nochtans.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:07 schreef KoosVogels het volgende:
Vraag me trouwens af wat Wilders gaat doen als hij zn zin niet krijgt. De EU gaat nooit en te nimmer akkoord met nieuwe regels voor gezinshereniging (niemand gives a fuck). Wel mooi dat onder het artikel direct reacties verschijnen in de trant van 'Zeg ze waar het op staat Geertje!'.
Maakt dat uit?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:07 schreef KoosVogels het volgende:
Vraag me trouwens af wat Wilders gaat doen als hij zn zin niet krijgt. De EU gaat nooit en te nimmer akkoord met nieuwe regels voor gezinshereniging (niemand gives a fuck). Wel mooi dat onder het artikel direct reacties verschijnen in de trant van 'Zeg ze waar het op staat Geertje!'.
Ik heb niet zo'n hoge pet op van ons lezersvee.quote:
Nee, ik begrijp heel goed waarom hij het doet. Vind het gewoon bijzonder lachwekkendquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maakt dat uit?
Krijgt hij z'n zin, is hij de held.
Krijgt hij z'n zin niet, is hij de onbegrepen genie.
Wilders is gebaat bij een goede dosis z'n-zin-niet-krijgen, want als hij teveel ruimte krijgt van de elite, dan heeft hij niets meer om tegen aan te schoppen. Nee, dan wordt hij "een van hen".
Een journalist die zijn eigen lezers belachelijk maakt, dat kan ik wel waarderen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n hoge pet op van ons lezersvee.
Hij is al heel veel jaar één van hen. Hij is een beroepspoliticus.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maakt dat uit?
Krijgt hij z'n zin, is hij de held.
Krijgt hij z'n zin niet, is hij de onbegrepen genie.
Wilders is gebaat bij een goede dosis z'n-zin-niet-krijgen, want als hij teveel ruimte krijgt van de elite, dan heeft hij niets meer om tegen aan te schoppen. Nee, dan wordt hij "een van hen".
Hij hangt toch al zijn hele leven aan het staatsinfuus?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij is al heel veel jaar één van hen. Hij is een beroepspoliticus.
Net als Henk & Ingrid.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij hangt toch al zijn hele leven aan het staatsinfuus?
Hangt van de persoon die ze draagt af.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Hip indien vrouw, mooi lichaam en verder naakt.
Ik dien vast te stellen dat ik aan geen enkele voorwaarde voldoe.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Hip indien vrouw, mooi lichaam en verder naakt.
Hou dan maar gewoon je klompen aanquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik dien vast te stellen dat ik aan geen enkele voorwaarde voldoe.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:49 schreef eriksd het volgende:
Denemarken heeft ze anders al ingevoerd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:07 schreef KoosVogels het volgende:
lol, zometeen ook nog eens the Bangles - Eternal Flame.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:37 schreef eriksd het volgende:
Nu total eclipse of the heart. Das wat minder
http://www.limburger.nl/article/20110526/ANPNIEUWS01/305269917quote:VVD pleit voor speekseltest op scholen
Bij signalen van drugsgebruik moeten middelbare scholen de mogelijkheid hebben een speekseltest af te nemen bij leerlingen. De ouders of de medezeggenschapsraad moeten hier dan wel mee instemmen.
Den Haag
ANP
VVD-Kamerlid Ton Elias zal het voorstel donderdag inbrengen tijdens een overleg in de Tweede Kamer over de veiligheid in het onderwijs.
Elias zegt rekening te willen houden met privacy. ,,Maar we moeten ook niet wegkijken van dit probleem. Scholen moeten minder bang zijn voor hun reputatie en zich realiseren dat drugsgebruik overal plaatsvindt en dus ook overal bestreden moet worden.''
Bij een goede signalering van drugsgebruik op scholen zou ook het meldpunt 'Meld Misdaad Anoniem' kunnen worden betrokken, aldus het VVD-Kamerlid
Denemarken had dan ook een opt-out bedongen tijdens het tot stand komen van het Europese Migratie akkoord.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Denemarken heeft ze anders al ingevoerd.
De hand van Teeven is zichtbaar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
http://www.limburger.nl/article/20110526/ANPNIEUWS01/305269917
Liberalen verraden weer het liberalisme...
Dat was wat Twan Huys gister beweerde, maar dat is aantoonbaar onjuist: het Belgisch parlement stemt vandaag over een dergelijk voorstel. Naar alle waarschijnlijkheid gaat het Belgisch parlement akkoord met de nieuwe regels.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:07 schreef KoosVogels het volgende:
Benieuwd hoe "signalering van drugsgebruik" in de praktijk gedefinieerd gaat worden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Oke, ga jij je vooral drukmaken om gezinshereniging, dan denk ik intussen na over kwesties die wel van belang zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:50 schreef Holograph het volgende:
[..]
Dat was wat Twan Huys gister beweerde, maar dat is aantoonbaar onjuist: het Belgisch parlement stemt vandaag over een dergelijk voorstel. Naar alle waarschijnlijkheid gaat het Belgisch parlement akkoord met de nieuwe regels.
Het zou me ook niet versassen als Sarkozy en Berlusconi ook graag nieuwe regels willen.
Dat hebben ze goed gedaan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:43 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Denemarken had dan ook een opt-out bedongen tijdens het tot stand komen van het Europese Migratie akkoord.
De massa-immigratie van de afgelopen decennia is idd totaal onbelangrijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, ga jij je vooral drukmaken om gezinshereniging, dan denk ik intussen na over kwesties die wel van belang zijn.
"massa-immigratie"quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De massa-immigratie van de afgelopen decennia is idd totaal onbelangrijk.
Lidstaten hebben aangegeven dat ze strenge EU-immigratieregels willen. Probleem is alleen dat Malmström er tegenop ziet. Ze laat nog liever de EU exploderen dan dat ze strengere regelgeving maakt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De massa-immigratie van de afgelopen decennia is idd totaal onbelangrijk.
Heb jij ook een hekel aan Frankrijk, gezien hun seculiere wetgeving daar?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:59 schreef EchtGaaf het volgende:
D66 is een anti-christelijke partij.
De aanhang betreft mensen waar ik het meest hekel aan heb.
Nee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:00 schreef Holograph het volgende:
[..]
Heb jij ook een hekel aan Frankrijk, gezien hun seculiere wetgeving daar?
Insgelijks.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:59 schreef EchtGaaf het volgende:
D66 is een anti-christelijke partij.
De aanhang betreft mensen waar ik het meest hekel aan heb.
Ja, waar komt dat volk opeens vandaan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:02 schreef KoosVogels het volgende:
Mijn god, de SC wordt gekaapt door PVV'ers
quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:04 schreef dotCommunism het volgende:
misschien toch dat "iedereen is welkom" eens uit de OP slopen.
Malmström ziet er alleen op toe dat de Europese wetgeving bepaald door de EU-lidstaten zelf wordt gehandhaafd in elke afzonderlijke lidstaat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:58 schreef Holograph het volgende:
[..]
Lidstaten hebben aangegeven dat ze strenge EU-immigratieregels willen. Probleem is alleen dat Malmström er tegenop ziet. Ze laat nog liever de EU exploderen dan dat ze strengere regelgeving maakt.. Hoe links kun je zijn?
Waren ze maar "slechts" seculier. Ze zijn antichristelijk. Dat is veel erger.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:10 schreef eriksd het volgende:
De enige reden dat ik op D66 zou willen stemmen is het volledig seculiere karakter.
Het is wel heel zoetsappig ja. Gelukkig is het afgelopen en is er weer een hip nummertje.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:12 schreef Reya het volgende:
Ik heb enige tijd getracht het eighties-programma van eriksd te luisteren, maar nu Kool & the Gang voorbij komt, wordt het me te gortig.
Heb het geluid even uit inderdaadquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:12 schreef Reya het volgende:
Ik heb enige tijd getracht het eighties-programma van eriksd te luisteren, maar nu Kool & the Gang voorbij komt, wordt het me te gortig.
Goede reden om het de beste partij te vinden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waren ze maar "slechts" seculier. Ze zijn antichristelijk. Dat is veel erger.
Eigenlijk is D66 wmb de meest verschrikkelijke partij.
Waar zit exact het anti-aspect?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waren ze maar "slechts" seculier. Ze zijn antichristelijk. Dat is veel erger.
Eigenlijk is D66 wmb de meest verschrikkelijke partij.
Wetten willen afschaffen, waar niemand anders een probleem mee had. Spijkers op laag water politiek.quote:
Een dergelijke geplande culturele zuivering in de wetgeving is niet nodig , vertrouw maar gewoon op het zelfreinigend vermogen van de samenleving.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:10 schreef eriksd het volgende:
Wat mij betreft moet alle religie uit in ieder geval de wetgeving gesloopt worden. Voor de rest vertrouw ik voor wat betreft het christendom wel op het zelfreinigend vermogen van de samenleving.
Tot de VVD draaide om de SGP een blowjob te kunnen geven was er anders een meerderheid te vinden die een probleem had met bepaalde wetgeving die gelovigen unieke bescherming gaf hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wetten willen afschaffen, waar niemand anders een probleem mee had. Spijkers op laag water politiek.
Klopt, maar D66 entameert de anti-christelijk politiek.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:24 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Tot de VVD draaide om de SGP een blowjob te kunnen geven was er anders een meerderheid te vinden die een probleem had met bepaalde wetgeving die gelovigen unieke bescherming gaf hoor.
Dat is toch gewoon wetgeving een seculier karakter willen geven?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wetten willen afschaffen, waar niemand anders een probleem mee had. Spijkers op laag water politiek.
Arme jongenquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Klopt, maar D66 entameert de anti-christelijk politiek.
Gelukkig heeft de SGP nu een sleutelpositie en meer dan ooit invloed. Prachtig.
Ze maken van een mug een olifant. Het zijn ordinaire Christenen bashers.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon wetgeving een seculier karakter willen geven?
Whehe, dat is vlakbij mijn huis.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:34 schreef Cerbie het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)nhem-leeggepompt.ece
Bijna een Darwin-award in Arnhem.
Wat een trieste bedoening weer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nog iets van argumenten?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ze maken van een mug een olifant. Het zijn ordinaire Christenen bashers.
Helden.
Atheisme/Agnostisime is natuurlijk geen religie, maar wel de snelsgroeiende 'godsaanhanging' ter wereld. Misschien worden mensen eindelijk wat slimmer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:39 schreef eriksd het volgende:
Ach joh, dat christelijke tijdperk loopt op zijn laatste benen. Kan niet wachten tot het er allemaal uitgedonderd is.
Ja, die hang naar een of ander opperwezen om niet na te hoeven denken ebt langzaam weg. Duurde even, maar het gaat langzaam de goede kant op.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Atheisme/Agnostisime is natuurlijk geen religie, maar wel de snelsgroeiende 'godsaanhanging' ter wereld. Misschien worden mensen eindelijk wat slimmer.
Ach, ik denk dat met name het Atheïsme uiteindelijk wel weer plaatsmaakt voor een andere religie. Er zijn genoeg dozen die gevoelig blijven voor zulke dingen en hun leegte proberen op te vullen met het eerste dat voorbij komt. Van ontchristelijking hoeft in mijn ogen ook niet per se een positieve werking uit te gaan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Atheisme/Agnostisime is natuurlijk geen religie, maar wel de snelsgroeiende 'godsaanhanging' ter wereld. Misschien worden mensen eindelijk wat slimmer.
Iedereen schijnt dat met regelmaat te doen. Toch zie je nergens die olifanten lopen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ze maken van een mug een olifant. Het zijn ordinaire Christenen bashers.
Helden.
Jij neemt alles wel letterlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Iedereen schijnt dat met regelmaat te doen. Toch zie je nergens die olifanten lopen.
Een sprookjesboek als houvast hebben. Waar is het toch misgegaan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:44 schreef EchtGaaf het volgende:
De antichrist regeert. Gelukkig loopt de wereld op zijn end. De Bijbel is volstrekt helder.
Bullshit. Ik heb laatst nog de Suske en Wiske gelezen en daar staat heel wat anders in.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:44 schreef EchtGaaf het volgende:
De antichrist regeert. Gelukkig loopt de wereld op zijn end. De Bijbel is volstrekt helder.
Das inderdaad een probleem wat op de loer ligt. Een 2000 jaar oud sprookjesboek of een woestijnreligie. Dat wordt nog wat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:46 schreef Picchia het volgende:
In het ergste geval maakt het Christendom plaats voor de Islam.
Boeit me geen reet. Ze kunnen mij toch nooit overtuigen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Das inderdaad een probleem wat op de loer ligt. Een 2000 jaar oud sprookjesboek of een woestijnreligie. Dat wordt nog wat.
Zie waar het Christendom dan ergens voor goed is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:46 schreef Picchia het volgende:
In het ergste geval maakt het Christendom plaats voor de Islam.
De minder erge "goed" noemen is ook weer zoiets.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zie waar het Christendom dan ergens voor goed is.
Nou ja, altijd beter dan het slechtste toch?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De minder erge "goed" noemen is ook weer zoiets.
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:01 schreef dotCommunism het volgende:
Beide religies zijn kut en de wereld zou beter afzijn zonder ze.
Nee. Streep erdoor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou ja, altijd beter dan het slechtste toch?
Geschiedenis?quote:
Geloven in verzinsels is niemand bij gebaat.quote:
Mensen vliegen elkaar in de haren vanwege religieuze overtuigingen. Moslims en christenen hekelen homo's omdat hun heilige boek stelling neemt tegen sodomie. Mwoah, ben er vrij zeker van dat de wereld fraaier zou zijn zonder de aanwezigheid van religie.quote:
Je winkelt wel erg selectief he?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mensen vliegen elkaar in de haren vanwege religieuze overtuigingen. Moslims en christenen hekelen homo's omdat hun heilige boek stelling neemt tegen sodomie. Mwoah, ben er vrij zeker van dat de wereld fraaier zou zijn zonder de aanwezigheid van religie.
Stellen betekent ook bewijzen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Geloven in verzinsels is niemand bij gebaat.
Jij bent je eigen religie gestart?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je winkelt wel erg selectief he?
Een religie als de mijne vraagt mensen om andere liefde te geven.
Nou, miljoenen import mag best als massa beschouwd worden. Dat de gemiddelde NLe grote stad tegenwoordig in meerderheid import is, tja, ik vind het niet zo'n goede ontwikkeling maar he, misschien is het wel fantastisch en zit ik er helemaal naast!quote:
Nee, de religie die ik aanhang.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent je eigen religie gestart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |