Hopelijk Nudie jeans.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er werden hier rond middernacht enkele foto's gepost van spijkerbroeken door 3-voud en GS. Beetje als in een horloge-discussie, maar dan net effe anders en fouter,
Maar wat is ons aan de beleefwereld van Koos gelegen!quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:09 schreef Voorschrift het volgende:
Ik denk niet dat Koos de tentoonspreiding van z'n derrière waarderen kan.
Mijn ultieme wraak opdat ik niet meer VS naaktgeboren heten zal.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:15 schreef remlof het volgende:
Wat een truttige sc is dit toch ook bij tijd en wijle
Een al te belegen constatering.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:15 schreef remlof het volgende:
Ow je bent je roze kleurtje kwijtquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn ultieme wraak opdat ik niet meer VS naaktgeboren heten zal.
Mee eensquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:15 schreef remlof het volgende:
Zijn mijn horlogetik is nog uber-masculien vergeleken met die foto's van achterwerken van mannen in spijkerbroekenquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:15 schreef remlof het volgende:
Interne ruzie gehad?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow je bent je roze kleurtje kwijt
Dat heeft nog lang geduurd
Ja ik zit op kantoor, ik ga niet googlen op al te interessante termen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:24 schreef KoosVogels het volgende:
Jij kunt wel zien dat je gay bent, VS. We willen een chick met grote tieten!
Word.quote:
Afrikaanse medemensen.quote:
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oud, maar hij blijft leuk.
Watje.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik zit op kantoor, ik ga niet googlen op al te interessante termen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |