quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:04 schreef dotCommunism het volgende:
misschien toch dat "iedereen is welkom" eens uit de OP slopen.
Malmström ziet er alleen op toe dat de Europese wetgeving bepaald door de EU-lidstaten zelf wordt gehandhaafd in elke afzonderlijke lidstaat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:58 schreef Holograph het volgende:
[..]
Lidstaten hebben aangegeven dat ze strenge EU-immigratieregels willen. Probleem is alleen dat Malmström er tegenop ziet. Ze laat nog liever de EU exploderen dan dat ze strengere regelgeving maakt.. Hoe links kun je zijn?
Waren ze maar "slechts" seculier. Ze zijn antichristelijk. Dat is veel erger.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:10 schreef eriksd het volgende:
De enige reden dat ik op D66 zou willen stemmen is het volledig seculiere karakter.
Het is wel heel zoetsappig ja. Gelukkig is het afgelopen en is er weer een hip nummertje.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:12 schreef Reya het volgende:
Ik heb enige tijd getracht het eighties-programma van eriksd te luisteren, maar nu Kool & the Gang voorbij komt, wordt het me te gortig.
Heb het geluid even uit inderdaadquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:12 schreef Reya het volgende:
Ik heb enige tijd getracht het eighties-programma van eriksd te luisteren, maar nu Kool & the Gang voorbij komt, wordt het me te gortig.
Goede reden om het de beste partij te vinden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waren ze maar "slechts" seculier. Ze zijn antichristelijk. Dat is veel erger.
Eigenlijk is D66 wmb de meest verschrikkelijke partij.
Waar zit exact het anti-aspect?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waren ze maar "slechts" seculier. Ze zijn antichristelijk. Dat is veel erger.
Eigenlijk is D66 wmb de meest verschrikkelijke partij.
Wetten willen afschaffen, waar niemand anders een probleem mee had. Spijkers op laag water politiek.quote:
Een dergelijke geplande culturele zuivering in de wetgeving is niet nodig , vertrouw maar gewoon op het zelfreinigend vermogen van de samenleving.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:10 schreef eriksd het volgende:
Wat mij betreft moet alle religie uit in ieder geval de wetgeving gesloopt worden. Voor de rest vertrouw ik voor wat betreft het christendom wel op het zelfreinigend vermogen van de samenleving.
Tot de VVD draaide om de SGP een blowjob te kunnen geven was er anders een meerderheid te vinden die een probleem had met bepaalde wetgeving die gelovigen unieke bescherming gaf hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wetten willen afschaffen, waar niemand anders een probleem mee had. Spijkers op laag water politiek.
Klopt, maar D66 entameert de anti-christelijk politiek.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:24 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Tot de VVD draaide om de SGP een blowjob te kunnen geven was er anders een meerderheid te vinden die een probleem had met bepaalde wetgeving die gelovigen unieke bescherming gaf hoor.
Dat is toch gewoon wetgeving een seculier karakter willen geven?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wetten willen afschaffen, waar niemand anders een probleem mee had. Spijkers op laag water politiek.
Arme jongenquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Klopt, maar D66 entameert de anti-christelijk politiek.
Gelukkig heeft de SGP nu een sleutelpositie en meer dan ooit invloed. Prachtig.
Ze maken van een mug een olifant. Het zijn ordinaire Christenen bashers.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon wetgeving een seculier karakter willen geven?
Whehe, dat is vlakbij mijn huis.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:34 schreef Cerbie het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)nhem-leeggepompt.ece
Bijna een Darwin-award in Arnhem.
Wat een trieste bedoening weer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
http://www.limburger.nl/article/20110526/ANPNIEUWS01/305269917
Liberalen verraden weer het liberalisme...
Nog iets van argumenten?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ze maken van een mug een olifant. Het zijn ordinaire Christenen bashers.
Helden.
Atheisme/Agnostisime is natuurlijk geen religie, maar wel de snelsgroeiende 'godsaanhanging' ter wereld. Misschien worden mensen eindelijk wat slimmer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:39 schreef eriksd het volgende:
Ach joh, dat christelijke tijdperk loopt op zijn laatste benen. Kan niet wachten tot het er allemaal uitgedonderd is.
Ja, die hang naar een of ander opperwezen om niet na te hoeven denken ebt langzaam weg. Duurde even, maar het gaat langzaam de goede kant op.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Atheisme/Agnostisime is natuurlijk geen religie, maar wel de snelsgroeiende 'godsaanhanging' ter wereld. Misschien worden mensen eindelijk wat slimmer.
Ach, ik denk dat met name het Atheïsme uiteindelijk wel weer plaatsmaakt voor een andere religie. Er zijn genoeg dozen die gevoelig blijven voor zulke dingen en hun leegte proberen op te vullen met het eerste dat voorbij komt. Van ontchristelijking hoeft in mijn ogen ook niet per se een positieve werking uit te gaan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Atheisme/Agnostisime is natuurlijk geen religie, maar wel de snelsgroeiende 'godsaanhanging' ter wereld. Misschien worden mensen eindelijk wat slimmer.
Iedereen schijnt dat met regelmaat te doen. Toch zie je nergens die olifanten lopen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ze maken van een mug een olifant. Het zijn ordinaire Christenen bashers.
Helden.
Jij neemt alles wel letterlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Iedereen schijnt dat met regelmaat te doen. Toch zie je nergens die olifanten lopen.
Een sprookjesboek als houvast hebben. Waar is het toch misgegaan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:44 schreef EchtGaaf het volgende:
De antichrist regeert. Gelukkig loopt de wereld op zijn end. De Bijbel is volstrekt helder.
Bullshit. Ik heb laatst nog de Suske en Wiske gelezen en daar staat heel wat anders in.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:44 schreef EchtGaaf het volgende:
De antichrist regeert. Gelukkig loopt de wereld op zijn end. De Bijbel is volstrekt helder.
Das inderdaad een probleem wat op de loer ligt. Een 2000 jaar oud sprookjesboek of een woestijnreligie. Dat wordt nog wat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:46 schreef Picchia het volgende:
In het ergste geval maakt het Christendom plaats voor de Islam.
Boeit me geen reet. Ze kunnen mij toch nooit overtuigen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Das inderdaad een probleem wat op de loer ligt. Een 2000 jaar oud sprookjesboek of een woestijnreligie. Dat wordt nog wat.
Zie waar het Christendom dan ergens voor goed is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:46 schreef Picchia het volgende:
In het ergste geval maakt het Christendom plaats voor de Islam.
De minder erge "goed" noemen is ook weer zoiets.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zie waar het Christendom dan ergens voor goed is.
Nou ja, altijd beter dan het slechtste toch?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De minder erge "goed" noemen is ook weer zoiets.
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:01 schreef dotCommunism het volgende:
Beide religies zijn kut en de wereld zou beter afzijn zonder ze.
Nee. Streep erdoor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou ja, altijd beter dan het slechtste toch?
Geschiedenis?quote:
Geloven in verzinsels is niemand bij gebaat.quote:
Mensen vliegen elkaar in de haren vanwege religieuze overtuigingen. Moslims en christenen hekelen homo's omdat hun heilige boek stelling neemt tegen sodomie. Mwoah, ben er vrij zeker van dat de wereld fraaier zou zijn zonder de aanwezigheid van religie.quote:
Je winkelt wel erg selectief he?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mensen vliegen elkaar in de haren vanwege religieuze overtuigingen. Moslims en christenen hekelen homo's omdat hun heilige boek stelling neemt tegen sodomie. Mwoah, ben er vrij zeker van dat de wereld fraaier zou zijn zonder de aanwezigheid van religie.
Stellen betekent ook bewijzen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Geloven in verzinsels is niemand bij gebaat.
Jij bent je eigen religie gestart?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je winkelt wel erg selectief he?
Een religie als de mijne vraagt mensen om andere liefde te geven.
Nou, miljoenen import mag best als massa beschouwd worden. Dat de gemiddelde NLe grote stad tegenwoordig in meerderheid import is, tja, ik vind het niet zo'n goede ontwikkeling maar he, misschien is het wel fantastisch en zit ik er helemaal naast!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |