Crewbash!quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:56 schreef eriksd het volgende:
Geroeptoeter van die vent. Ik word er een beetje moe van
Time for reinstatement I'd say.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, maar eens in de zoveel tijd ruimt een van de A's de tagjes (en dus kleurtjes) op.
Is Geert mod hier dan? Ben nu wel benieuwd.quote:
Ow ik dacht dat je het tegen mij hadquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is Geert mod hier dan? Ben nu wel benieuwd.
Nee hoorquote:
Rechtse hobby.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:03 schreef eriksd het volgende:
37 miljoen van de gemeente voor een nieuw stadion voor VVV?
He?
Voetbalfans zijn arm, daarom is het een linkse hobby.quote:
Veel hoed, weinig vee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:56 schreef KoosVogels het volgende:
PVV eist aanscherping regels gezinshereniging
[..]
Dat zijn je klanten, nochtans.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:07 schreef KoosVogels het volgende:
Vraag me trouwens af wat Wilders gaat doen als hij zn zin niet krijgt. De EU gaat nooit en te nimmer akkoord met nieuwe regels voor gezinshereniging (niemand gives a fuck). Wel mooi dat onder het artikel direct reacties verschijnen in de trant van 'Zeg ze waar het op staat Geertje!'.
Maakt dat uit?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:07 schreef KoosVogels het volgende:
Vraag me trouwens af wat Wilders gaat doen als hij zn zin niet krijgt. De EU gaat nooit en te nimmer akkoord met nieuwe regels voor gezinshereniging (niemand gives a fuck). Wel mooi dat onder het artikel direct reacties verschijnen in de trant van 'Zeg ze waar het op staat Geertje!'.
Ik heb niet zo'n hoge pet op van ons lezersvee.quote:
Nee, ik begrijp heel goed waarom hij het doet. Vind het gewoon bijzonder lachwekkendquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maakt dat uit?
Krijgt hij z'n zin, is hij de held.
Krijgt hij z'n zin niet, is hij de onbegrepen genie.
Wilders is gebaat bij een goede dosis z'n-zin-niet-krijgen, want als hij teveel ruimte krijgt van de elite, dan heeft hij niets meer om tegen aan te schoppen. Nee, dan wordt hij "een van hen".
Een journalist die zijn eigen lezers belachelijk maakt, dat kan ik wel waarderen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n hoge pet op van ons lezersvee.
Hij is al heel veel jaar één van hen. Hij is een beroepspoliticus.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maakt dat uit?
Krijgt hij z'n zin, is hij de held.
Krijgt hij z'n zin niet, is hij de onbegrepen genie.
Wilders is gebaat bij een goede dosis z'n-zin-niet-krijgen, want als hij teveel ruimte krijgt van de elite, dan heeft hij niets meer om tegen aan te schoppen. Nee, dan wordt hij "een van hen".
Hij hangt toch al zijn hele leven aan het staatsinfuus?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij is al heel veel jaar één van hen. Hij is een beroepspoliticus.
Net als Henk & Ingrid.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij hangt toch al zijn hele leven aan het staatsinfuus?
Hangt van de persoon die ze draagt af.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Hip indien vrouw, mooi lichaam en verder naakt.
Ik dien vast te stellen dat ik aan geen enkele voorwaarde voldoe.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Hip indien vrouw, mooi lichaam en verder naakt.
Hou dan maar gewoon je klompen aanquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik dien vast te stellen dat ik aan geen enkele voorwaarde voldoe.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:49 schreef eriksd het volgende:
http://www.radio2.nl/the80s
Kijk toch eens naar die playlist. Tranen in mijn ogen.
Denemarken heeft ze anders al ingevoerd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:07 schreef KoosVogels het volgende:
lol, zometeen ook nog eens the Bangles - Eternal Flame.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:37 schreef eriksd het volgende:
Nu total eclipse of the heart. Das wat minder
http://www.limburger.nl/article/20110526/ANPNIEUWS01/305269917quote:VVD pleit voor speekseltest op scholen
Bij signalen van drugsgebruik moeten middelbare scholen de mogelijkheid hebben een speekseltest af te nemen bij leerlingen. De ouders of de medezeggenschapsraad moeten hier dan wel mee instemmen.
Den Haag
ANP
VVD-Kamerlid Ton Elias zal het voorstel donderdag inbrengen tijdens een overleg in de Tweede Kamer over de veiligheid in het onderwijs.
Elias zegt rekening te willen houden met privacy. ,,Maar we moeten ook niet wegkijken van dit probleem. Scholen moeten minder bang zijn voor hun reputatie en zich realiseren dat drugsgebruik overal plaatsvindt en dus ook overal bestreden moet worden.''
Bij een goede signalering van drugsgebruik op scholen zou ook het meldpunt 'Meld Misdaad Anoniem' kunnen worden betrokken, aldus het VVD-Kamerlid
Denemarken had dan ook een opt-out bedongen tijdens het tot stand komen van het Europese Migratie akkoord.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Denemarken heeft ze anders al ingevoerd.
De hand van Teeven is zichtbaar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
http://www.limburger.nl/article/20110526/ANPNIEUWS01/305269917
Liberalen verraden weer het liberalisme...
Dat was wat Twan Huys gister beweerde, maar dat is aantoonbaar onjuist: het Belgisch parlement stemt vandaag over een dergelijk voorstel. Naar alle waarschijnlijkheid gaat het Belgisch parlement akkoord met de nieuwe regels.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:07 schreef KoosVogels het volgende:
Benieuwd hoe "signalering van drugsgebruik" in de praktijk gedefinieerd gaat worden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
http://www.limburger.nl/article/20110526/ANPNIEUWS01/305269917
Liberalen verraden weer het liberalisme...
Oke, ga jij je vooral drukmaken om gezinshereniging, dan denk ik intussen na over kwesties die wel van belang zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:50 schreef Holograph het volgende:
[..]
Dat was wat Twan Huys gister beweerde, maar dat is aantoonbaar onjuist: het Belgisch parlement stemt vandaag over een dergelijk voorstel. Naar alle waarschijnlijkheid gaat het Belgisch parlement akkoord met de nieuwe regels.
Het zou me ook niet versassen als Sarkozy en Berlusconi ook graag nieuwe regels willen.
Dat hebben ze goed gedaan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:43 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Denemarken had dan ook een opt-out bedongen tijdens het tot stand komen van het Europese Migratie akkoord.
De massa-immigratie van de afgelopen decennia is idd totaal onbelangrijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, ga jij je vooral drukmaken om gezinshereniging, dan denk ik intussen na over kwesties die wel van belang zijn.
"massa-immigratie"quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De massa-immigratie van de afgelopen decennia is idd totaal onbelangrijk.
Lidstaten hebben aangegeven dat ze strenge EU-immigratieregels willen. Probleem is alleen dat Malmström er tegenop ziet. Ze laat nog liever de EU exploderen dan dat ze strengere regelgeving maakt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De massa-immigratie van de afgelopen decennia is idd totaal onbelangrijk.
Heb jij ook een hekel aan Frankrijk, gezien hun seculiere wetgeving daar?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:59 schreef EchtGaaf het volgende:
D66 is een anti-christelijke partij.
De aanhang betreft mensen waar ik het meest hekel aan heb.
Nee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:00 schreef Holograph het volgende:
[..]
Heb jij ook een hekel aan Frankrijk, gezien hun seculiere wetgeving daar?
Insgelijks.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:59 schreef EchtGaaf het volgende:
D66 is een anti-christelijke partij.
De aanhang betreft mensen waar ik het meest hekel aan heb.
Ja, waar komt dat volk opeens vandaan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:02 schreef KoosVogels het volgende:
Mijn god, de SC wordt gekaapt door PVV'ers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |