Crewbash!quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:56 schreef eriksd het volgende:
Geroeptoeter van die vent. Ik word er een beetje moe van
Time for reinstatement I'd say.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, maar eens in de zoveel tijd ruimt een van de A's de tagjes (en dus kleurtjes) op.
Is Geert mod hier dan? Ben nu wel benieuwd.quote:
Ow ik dacht dat je het tegen mij hadquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is Geert mod hier dan? Ben nu wel benieuwd.
Nee hoorquote:
Rechtse hobby.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:03 schreef eriksd het volgende:
37 miljoen van de gemeente voor een nieuw stadion voor VVV?
He?
Voetbalfans zijn arm, daarom is het een linkse hobby.quote:
Veel hoed, weinig vee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:56 schreef KoosVogels het volgende:
PVV eist aanscherping regels gezinshereniging
[..]
Dat zijn je klanten, nochtans.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:07 schreef KoosVogels het volgende:
Vraag me trouwens af wat Wilders gaat doen als hij zn zin niet krijgt. De EU gaat nooit en te nimmer akkoord met nieuwe regels voor gezinshereniging (niemand gives a fuck). Wel mooi dat onder het artikel direct reacties verschijnen in de trant van 'Zeg ze waar het op staat Geertje!'.
Maakt dat uit?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:07 schreef KoosVogels het volgende:
Vraag me trouwens af wat Wilders gaat doen als hij zn zin niet krijgt. De EU gaat nooit en te nimmer akkoord met nieuwe regels voor gezinshereniging (niemand gives a fuck). Wel mooi dat onder het artikel direct reacties verschijnen in de trant van 'Zeg ze waar het op staat Geertje!'.
Ik heb niet zo'n hoge pet op van ons lezersvee.quote:
Nee, ik begrijp heel goed waarom hij het doet. Vind het gewoon bijzonder lachwekkendquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maakt dat uit?
Krijgt hij z'n zin, is hij de held.
Krijgt hij z'n zin niet, is hij de onbegrepen genie.
Wilders is gebaat bij een goede dosis z'n-zin-niet-krijgen, want als hij teveel ruimte krijgt van de elite, dan heeft hij niets meer om tegen aan te schoppen. Nee, dan wordt hij "een van hen".
Een journalist die zijn eigen lezers belachelijk maakt, dat kan ik wel waarderen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n hoge pet op van ons lezersvee.
Hij is al heel veel jaar één van hen. Hij is een beroepspoliticus.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maakt dat uit?
Krijgt hij z'n zin, is hij de held.
Krijgt hij z'n zin niet, is hij de onbegrepen genie.
Wilders is gebaat bij een goede dosis z'n-zin-niet-krijgen, want als hij teveel ruimte krijgt van de elite, dan heeft hij niets meer om tegen aan te schoppen. Nee, dan wordt hij "een van hen".
Hij hangt toch al zijn hele leven aan het staatsinfuus?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij is al heel veel jaar één van hen. Hij is een beroepspoliticus.
Net als Henk & Ingrid.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij hangt toch al zijn hele leven aan het staatsinfuus?
Hangt van de persoon die ze draagt af.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Hip indien vrouw, mooi lichaam en verder naakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |