Weg, staat niet uitnodigend in een openbare slowchat. En ook de wikilink is overbodig tegenwoordig.quote:
Remlof pest ook de UI'squote:
Zuchtquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Weg, staat niet uitnodigend in een openbare slowchat. En ook de wikilink is overbodig tegenwoordig.
Mo, zo moeilijk is dat niet he??quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:30 schreef remlof het volgende:
Maar vertel eens over die gozer met die roze schoenen? Who is it?
Professor Badass, google maar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:30 schreef remlof het volgende:
Maar vertel eens over die gozer met die roze schoenen? Who is it?
Mo? Mozes, Mohammed, Mozart?quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mo, zo moeilijk is dat niet he??
Ow Morendoquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Professor Badass, google maar.![]()
Het punt is dat ik gisteren ook dergelijke schoenen zag en het wel mooi vond. Maar sommige ueber-macho's hier beschouwen dat als 'not done'.
Ja dat heb ik met mijn camo All Stars, die trek ik dan ook maar af en toe aan, als ik niet te veel hoef te lopen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:31 schreef Picchia het volgende:
Ik vind All Stars soms wel geinig, maar soms liggen er in de winkel dan van die vrouwenmodellen. En dat merk je pas als ze aantrekt. Gemaakt voor van die gekke dunne voeten.
Morendo wil roze schoenen kopen.. Daarom post hij ook plaatjes van deze man...quote:
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Morendo wil roze schoenen kopen.. Daarom post hij ook plaatjes van deze man...
![]()
Maar -voor zover nog niet duidelijk- de POL SC-mannen vinden dat gay
Ja, dat was mij duidelijk jaquote:
Ben ik het eindelijk eens een keer met ze eensquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat was mij duidelijk ja![]()
Maar ik bedoelde dat de rest - voor zover aanwezig- dezelfde mening was toegedaan
Nou wees "trots" iddquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben ik het eindelijk eens een keer met ze eens
Wat wel interessant was: de mannen vonden het niets. De vrouwen (twee) vonden het wel aardig.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat was mij duidelijk ja![]()
Maar ik bedoelde dat de rest - voor zover aanwezig- dezelfde mening was toegedaan
Vrouwen houden van homo's.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat wel interessant was: de mannen vonden het niets. De vrouwen (twee) vonden het wel aardig.
Als je er nu nog niet aan toe was gekomen, dan kun je de rest van je leven ook wel zonder.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:37 schreef remlof het volgende:
Ik ga effe douchen, daar was ik nog niet aan toegekomen.
De mannen zijn schijtbenauwd om als gay te worden gezien.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat wel interessant was: de mannen vonden het niets. De vrouwen (twee) vonden het wel aardig.
Dat wisten we al, maar dat kon jij niet weten wellicht...quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:39 schreef Frith het volgende:
ik zag net bij de herhaling van het journaal nog even dat de subsidies op energiezuinige auto's weer worden weggehaald... onder het motto van bezuinigen natuurlijk weer.
wat een visie weer van 'onze' politiek.
Een van de beste bezuinigingen in jarenquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:39 schreef Frith het volgende:
ik zag net bij de herhaling van het journaal nog even dat de subsidies op energiezuinige auto's weer worden weggehaald... onder het motto van bezuinigen natuurlijk weer.
Ook bij veel andere bezuinigingen kun je vraagtekens zetten, maar het past wel binnen het grote bezuinigsplaatje (incl het wegwerken van voordelen).quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:39 schreef Frith het volgende:
Je punt??quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:49 schreef Picchia het volgende:
Vrouwen zijn ook zo bang voor wat anderen denken hè. Ik liep een poosje terug met twee meisjes in de stad. Zei ik: "Zo, die heeft grote tieten." Begint de ene tegen haar vriendin zich helemaal te verontschuldigen. Zegt ze: "Dat zegt hij normaal nooit hoor! haha" Ik: "Jawel hoor, dan let je gewoon niet op." Kom op zeg.
Ik ben niet zo gauw bang voor wat anderen van mij denken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bijna de hele wereldbevolking is bang voor wat anderen denken
Dat heeft eerder met fatsoen dan met onzekerheid te maken dunkt mijquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:49 schreef Picchia het volgende:
Vrouwen zijn ook zo bang voor wat anderen denken hè. Ik liep een poosje terug met twee meisjes in de stad. Zei ik: "Zo, die heeft grote tieten." Begint de ene tegen haar vriendin zich helemaal te verontschuldigen. Zegt ze: "Dat zegt hij normaal nooit hoor! haha" Ik: "Jawel hoor, dan let je gewoon niet op." Kom op zeg.
Ach, die "bijna" staat er niet voor niks he.. Er zijn altijd uitzonderingen.. Of mensen die denken dat ze dat zijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gauw bang voor wat anderen van mij denken.
Ik ken mezelf wel na dik 40 jaar op deze aardbolquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach, die "bijna" staat er niet voor niks he.. Er zijn altijd uitzonderingen.. Of mensen die denken dat ze dat zijn
Dat ook jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat heeft eerder met fatsoen dan met onzekerheid te maken dunkt mij
Waarom draag je dan All-Stars, het maakt toch niet uit wat anderen van je denkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gauw bang voor wat anderen van mij denken.
Ik sprak in het algemeen Remlofquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ken mezelf wel na dik 40 jaar op deze aardbol
Omdat ik ze leuk vind?quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom draag je dan All-Stars, het maakt toch niet uit wat anderen van je denken
Hij is inmiddels doodgemept, hopelijk realiseert zijn familie dat dit mijn territorium isquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ook ja![]()
Maarre, waarom slaap je nog niet?? Weer die rotmuggen??
1. Laat Mo dan ook lekkerquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij is inmiddels doodgemept, hopelijk realiseert zijn familie dat dit mijn territorium is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |