Ja, dat zijn de homoseksuelen in onze samenleving.quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mannen die hun oksels scheren?? Bestaat dat dan
Oh fuck, het is alweer half vier. Terwijl ik morgen om 9.30u op moet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
en met deze fijne beelden ga ik maar naar bed, lekker dromen over oksel en konthaar
Sleep well.quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh fuck, het is alweer half vier. Terwijl ik morgen om 9.30u op moet.![]()
Ik ben naar bed. Gegroet!
Truste, en geen slecht ideequote:Op donderdag 26 mei 2011 03:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh fuck, het is alweer half vier. Terwijl ik morgen om 9.30u op moet.![]()
Ik ben naar bed. Gegroet!
Ja, ideaal, net nu bedrijven weer durven te investeren kondigen ze dit aanquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:39 schreef Frith het volgende:
ik zag net bij de herhaling van het journaal nog even dat de subsidies op energiezuinige auto's weer worden weggehaald... onder het motto van bezuinigen natuurlijk weer.
wat een visie weer van 'onze' politiek.
Startte dotCommunism deze discussie?quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:46 schreef Absurditeit het volgende:
Het was een toffe discussie vannacht over de - al dan niet schattige - haartjes op de kont van bepaalde vrouwen. For some reason moet ik direct aan Femke Halsema denken in dit topic.
Nope, de enige mensen hier die geobsedeerd zijn door vrouwenhaar zijn de rechtsmannen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Startte dotCommunism deze discussie?
Dat herinner ik me niet meer. Waarschijnlijk was hij er niet bij betrokken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Startte dotCommunism deze discussie?
Terwijl Femke alleen met linkse mannen neukt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:49 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dat herinner ik me niet meer. Waarschijnlijk was hij er niet bij betrokken.
Baas.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:49 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dat herinner ik me niet meer. Waarschijnlijk was hij er niet bij betrokken.
Roze schoenen en dameshaar, ik dacht dat ik de faggot was.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:49 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nope, de enige mensen hier die geobsedeerd zijn door vrouwenhaar zijn de rechtsmannen.
Ze hebben ook een passie voor broeken, heb ik begrepen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:49 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nope, de enige mensen hier die geobsedeerd zijn door vrouwenhaar zijn de rechtsmannen.
je wordt weggeconcurreerd door mensen die het beter kunnen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Roze schoenen en dameshaar, ik dacht dat ik de faggot was.
Ja emancipatie heeft zo z'n nadelen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:53 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
je wordt weggeconcurreerd door mensen die het beter kunnen.
Maar kun jij nog eens in 2 regels samenvatten wat voor een rol de haargroei bij vrouw speelt in jouw leven?quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:53 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
je wordt weggeconcurreerd door mensen die het beter kunnen.
Broeken?quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze hebben ook een passie voor broeken, heb ik begrepen.
Er werden hier rond middernacht enkele foto's gepost van spijkerbroeken door 3-voud en GS. Beetje als in een horloge-discussie, maar dan net effe anders en fouter,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |