Ik ben er niet tegen iig, zolang het geen vacht wordt ..quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hou jij ook al zo van borsthaar Whiskas?
En toen je in een slaapzak met hem lag op brugklaskamp tekende je geen protest aan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben er niet tegen iig, zolang het geen vacht wordt ..![]()
Brrr, herinner me nog een leraar waarvan zijn borsthaar uitermate vol was en over zijn kraag krulde... *RIL*
Nou neequote:Op donderdag 26 mei 2011 03:01 schreef Friek_ het volgende:
Ben je ook niet op zoek naar een Mr. Whiskers?
[ afbeelding ]
Jouw vriend zal wel een klus (lees: dagtaak) hebben aan het ontharen (of bijscheren) van z'n lul plus reet en omstreken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:02 schreef oompaloompa het volgende:
Ik heb overigens weinig problemen met b.v. borsthaar, maar vind al het haar dat direct uit een lichaamsholte groeit, vooral 1 waar ook nog allerlei afvalproducten uit komen, niet echt smakelijk
Het is vooral een kwestie van gewenning. Bijna oneindig veel generaties voor jou hebben er nooit over nagedacht / konden het zicht niet permitteren om er een issue van te maken, en uiteindelijk zul jij het ook als een schoonheid van de natuur beschouwen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:02 schreef oompaloompa het volgende:
Ik heb overigens weinig problemen met b.v. borsthaar, maar vind al het haar dat direct uit een lichaamsholte groeit, vooral 1 waar ook nog allerlei afvalproducten uit komen, niet echt smakelijk
Heb jij haren die echt rechtstreeks uit je urinebuis groeien en poep je uit je porien?quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jouw vriend zal wel een klus hebben aan het ontharen (of bijscheren) van z'n lul plus reet en omstreken.
Nou, nee. Ik vroeg me ook al een beetje af of je dat bedoelde.quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:06 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Heb jij haren die echt rechtstreeks uit je urinebuis groeien en poep je uit je porien?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:06 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Heb jij haren die echt rechtstreeks uit je urinebuis groeien en poep je uit je porien?
Zo opgelostquote:Op donderdag 26 mei 2011 03:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik vroeg me ook al een beetje af of je dat bedoelde.Hmm, neus en oren dus.
Zolang je het maar wegwegt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:11 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben overigens wel in het bezit van een neustrimmer. Of nou ja, een haartrimmer/tondeuse met ook de neustrimmer-opzetkam. Dus overtollig neushaar weg ik wel weg.
Dat moet je lekker helemaal zelf weten hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 03:11 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben overigens wel in het bezit van een neustrimmer. Of nou ja, een haartrimmer/tondeuse met ook de neustrimmer-opzetkam. Dus overtollig neushaar weg ik wel weg.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik vroeg me ook al een beetje af of je dat bedoelde.Hmm, neus en oren dus.
Lijkt me gewoon een basis-hygiëne-iets net zoals je nagels knippen en schoonmaken e.d., toch?quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:11 schreef Friek_ het volgende:
POL-SCquote:Op donderdag 26 mei 2011 03:15 schreef Lab-6 het volgende:
Hmm , wat een aparte discussie in een POL-forum..
Ik kan niet ontkennen dat wapperend okselhaar van een vrouw die op haar scooter voorbij snelt in Kanaleneiland erotiserend op mij werkt. Zeker als ze in haar rechterhand een tas van de Lidl heeft, weet ik zeker dat ze een werker is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:13 schreef oompaloompa het volgende:
Overtollig okselhaar dat wappert in de wind i.c.m. een mouwloze top, probleem? m/v
Ik bijt helaas zeer stevig op m'n nagels.quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:13 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een basis-hygiëne-iets net zoals je nagels knippen en schoonmaken e.d., toch?
**
Overtollig okselhaar dat wappert in de wind i.c.m. een mouwloze top, probleem? m/v
Nja dat is ook een beetje mijn instelling, niet zo extreem lijkt me.quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik bijt helaas zeer stevig op m'n nagels.Maar ja, zoiets is gewoon jezelf verzorgen vind ik. Net als dat ik oorhaar zou bijscheren (niet dat ik dat heb).
Okselhaar zou ik ook wegscheren als ik iets zonder mouwen zou dragen. Nu doe ik dat amper, dus dan is het ook niet nodig.
Ja maar nou noem je me ook een situatie, ik ben redelijk heteroseksueel maar in dat soort situaties kan ik me ook maar moeilijk beheersen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:16 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat wapperend okselhaar van een vrouw die op haar scooter voorbij snelt in Kanaleneiland erotiserend op mij werkt. Zeker als ze in haar rechterhand een tas van de Lidl heeft, weet ik zeker dat ze een werker is.
Mannen die hun oksels scheren?? Bestaat dat danquote:Op donderdag 26 mei 2011 03:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik bijt helaas zeer stevig op m'n nagels.Maar ja, zoiets is gewoon jezelf verzorgen vind ik. Net als dat ik oorhaar zou bijscheren (niet dat ik dat heb).
Okselhaar zou ik ook wegscheren als ik iets zonder mouwen zou dragen. Nu doe ik dat amper, dus dan is het ook niet nodig.
Het gaat om de onverschilligheid en de schoonheid die eruit voortvloeit. En wat een basis is dat wel niet om fijn op te slapen! Sleep well.quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:20 schreef oompaloompa het volgende:
Ja maar nou noem je me ook een situatie, ik ben redelijk heteroseksueel maar in dat soort situaties kan ik me ook maar moeilijk beheersen.
en met deze fijne beelden ga ik maar naar bed, lekker dromen over oksel en konthaar
Truste Oompaquote:Op donderdag 26 mei 2011 03:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nja dat is ook een beetje mijn instelling, niet zo extreem lijkt me.
[..]
Ja maar nou noem je me ook een situatie, ik ben redelijk heteroseksueel maar in dat soort situaties kan ik me ook maar moeilijk beheersen.
en met deze fijne beelden ga ik maar naar bed, lekker dromen over oksel en konthaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |