Ik ook wel, maar alleen in de hoop dat Edgar volledig in elkaar wordt geslagen. Heb een behoorlijke afkeer tegen hem ontwikkeld, maar ik heb geen flauw idee waarom. Denk dat ik zijn gevechten tegen Penn te saai vond. Overigens wel gewoon slim gevochten hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:17 schreef Fenomeno het volgende:
Jammer dat Edgar en Maynard blessures hadden, daar keek ik echt naar uit eigenlijk
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:18 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Oh nice, ik had deze automatisch als bookmark omdat het een reeks is?
Ik dacht 2e quarter van 2012 pas, maark an mis zitten, moet je even googlen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:06 schreef Fenomeno het volgende:
Heeft iemand enig idee wanneer UFC Undisputed 2011 uitkomt voor de ps3/xbox, als me dat te lang duurt haal ik 2010 nog.
Haat? Ik kreeg meer respect voor Edgar juist.. BJ Penn stond jaren lang om zijn bizar goede takedown defende en Frankie Edgar pakte hem op en gooide hem meerdere keer neer, meerdere takedowns. Ook zijn snelheid en boks/precisie was heel mooi om te zien, nee hij heeft geen KO power en finished niet veel fights.. dat klopt maar de techniek is mooi. En dat van een BJ Penn fanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:18 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar alleen in de hoop dat Edgar volledig in elkaar wordt geslagen. Heb een behoorlijke afkeer tegen hem ontwikkeld, maar ik heb geen flauw idee waarom. Denk dat ik zijn gevechten tegen Penn te saai vond. Overigens wel gewoon slim gevochten hoor.
http://www.sherdog.com/news/articles/1/With-Eyes-Wide-Open-32552quote:“My jiu jitsu, striking and wrestling have improved. I’m smarter, faster and stronger,” Nelson says about his development as a fighter, “but the biggest thing was the Junior dos Santos fight. I think that’s the only fight I had where I felt the better man actually won. That’s the only time I had that feeling. When you go into a fight, you’ve got to throw more punches than the other guy, and Junior is probably the guy who hit me the hardest in my whole career. That forced me to become a better fighter.”
Geweldig gevecht, ik gebruik die altijd om mensen over te halen om UFC te gaan kijkenquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:12 schreef Geo3kant het volgende:
Ik zag net nog wat beelden via MMAthleticts van dat gevecht en JDS kreeg een paar raken klappen op zijn slaap en schudden het weg alsof het niks was, en Nelson heeft genoeg KO's / TKO's op zijn naam
Nee geen haat. Dat is echt te sterk. En zoals ik zei, het was een slimme tactiek en dat maakt hem een terechte kampioen. Maar toch, ik weet het ook niet precies hoor, iets zorgt dat ik afkerig jegens hem ben.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:57 schreef Geo3kant het volgende:
Haat? Ik kreeg meer respect voor Edgar juist.. BJ Penn stond jaren lang om zijn bizar goede takedown defende en Frankie Edgar pakte hem op en gooide hem meerdere keer neer, meerdere takedowns. Ook zijn snelheid en boks/precisie was heel mooi om te zien, nee hij heeft geen KO power en finished niet veel fights.. dat klopt maar de techniek is mooi. En dat van een BJ Penn fan
Veel mensen hadden ook een 'hekel' aan het laatste gevecht van Miquel Torres, in zijn UFC debuut. Ik vond het juist een perfect uitgevoerde strategie met mooi bokswerk. Het moet geen habbit worden, want dan wordt je de Fitch of GSP van de standup.
cerrone vs henderson, dacht wec 44, i stood the whole fight even duren breaks!quote:Op woensdag 25 mei 2011 02:54 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Nee geen haat. Dat is echt te sterk. En zoals ik zei, het was een slimme tactiek en dat maakt hem een terechte kampioen. Maar toch, ik weet het ook niet precies hoor, iets zorgt dat ik afkerig jegens hem ben.
Iets anders:
Ik zit wat WEC-events te kijken en dat gevecht tussen Leonard Garcia en The Korean Zombie... Damn wat is dat vet om te zien zeg!
Waarschijnlijk ben ik de laatste hier die dit gevecht voor t eerst ziet, maar stel dat er nog iemand is. Je MOET dat gevecht zien!
Ik ben nu bij 49.quote:Op woensdag 25 mei 2011 07:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
cerrone vs henderson, dacht wec 44, i stood the whole fight even duren breaks!
Heb je alle Ultimate Fighter episodes al gezien?quote:Op woensdag 25 mei 2011 07:53 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik ben nu bij 49.
48 was met The Korean Zombie (zag net trouwens ook dat dat gevecht door 1 of ander magazine was uitgeroepen tot fight of the year 2010).
Dus de laatste tijd alle UFC's die ik kon vinden gezien, bijna klaar met de WEC, welke moet ik daarna gaan kijken? Bellator?
Niet allemaal, maar de meeste wel. Ik zit te twijfelen tussen bellator en strikeforce.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:00 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Heb je alle Ultimate Fighter episodes al gezien?
Ik ben zelf pas vanaf seizoen 12 begonnen, maar ik heb zojuist seizoen 1 op mijn telefoon gekopieerd! Heb genoeg om te kijken!
Seizoen 5 is by far het beste seizoen van TUF!quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:00 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Heb je alle Ultimate Fighter episodes al gezien?
Ik ben zelf pas vanaf seizoen 12 begonnen, maar ik heb zojuist seizoen 1 op mijn telefoon gekopieerd! Heb genoeg om te kijken!
Daar ben ik ook zwaar benieuwd naar! Maar ik ga netjes vanaf 1 beginnen.... WAR Griffin!quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Seizoen 5 is by far het beste seizoen van TUF!Uitglijende paarden, street fights, fruitoorlog, intense ping pong, slangen in gaten waar ze niet horen, twee gekke coaches in Pulver en Penn. En boordevol talent met Diaz, Lauzon, Wiman, Miller, Maynard, Emerson, Gamburyan.. en natuurlijk de legendarische warrior Andy Wang!
Griffin gaat weer matten tegen Rua @ UFC 134quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:54 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Daar ben ik ook zwaar benieuwd naar! Maar ik ga netjes vanaf 1 beginnen.... WAR Griffin!
In de UFC? Nee don't think so..quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:55 schreef raistlin6 het volgende:
Zitten er ergens trouwens ook lui tussen met een Wing Tsun achtergrond?
Niet in TUF. Het dichtste dat je in de buurt komt, is Ben Saunders uit seizoen 6, die Jeet Kune Do als basis heeft.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:55 schreef raistlin6 het volgende:
Zitten er ergens trouwens ook lui tussen met een Wing Tsun achtergrond?
En Griffin gaat weer winnen, zodat Sherdog de dag erna weer volgespamd wordt met excuses.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:57 schreef incognitoomuch het volgende:
Griffin gaat weer matten tegen Rua @ UFC 134
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En Griffin gaat weer winnen, zodat Sherdog de dag erna weer volgespamd wordt met excuses.
Ab-so-fucking-lutelyquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:28 schreef incognitoomuch het volgende:
Maakt niet uit hoe hij wint. Forrest geeft imo altijd de beste entrances met zijn Dropkick Murphy's
Inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En Griffin gaat weer winnen, zodat Sherdog de dag erna weer volgespamd wordt met excuses.
quote:retard strength
quote:GLORY World Series Finals
Pre Fight >
Sylvana Pruimenboom - vs - Rus Moscow TBA
Line up GLORY World Series Finals (in right order / sequence)
3 x 5 min MMA CW
Rasul Mirzaev (Rus) - vs - TBA
3 x 3 min KB HW
KB HW: Igor Jurkovic (Croatia) - vs - Pavel Zuravliov (Russia/Ukrain)
3 x 5 min MMA HW
Dennis Stojnic (Bosnia) - vs - TBA
3 x 3 min KB HW
Nicolaj Filan (Russia) - vs - Mark "Fightshark" Miller (USA)
3 x 5 min MMA HW
Dion Staring (Holland) - vs - Roman Savochka (RUS)![]()
3 x 3 min KB HW
Errol Zimmerman (Holland) - vs - Mourad Bouzidi (Holland/Tunesia)
3 x 5 min MMA CW
Chalid Arrab (Holland/Marrocco) - vs - Zabit Samedov (Belarus)
3 x 3 min KB WW
Nieky Holzken (Holland) - vs - Arthur Kyshenko (Russia)![]()
3 x 5 min MMA CW
Jason Jones (Holland) - vs - Houston Alexander (USA)![]()
3 x 3 min KB HW
Sergei Kharitonov (Russia) - vs - Mighty Mo (USA)![]()
Tournament Fights
3 x 5 min MMA WW
Tommy Depret (Belgium) - vs - Siyar Bahadurzada (Holland/Afghanistan)![]()
3 x 3 min KB HW
Brice Guidon (France) - vs - Gokhan Saki (Holland/Turkey)![]()
Hij had inderdaad bij Strikeforce getekend, maar uiteindelijk bleek dat niet door te gaan. Volgens Siyar had Strikeforce het contract niet retour gestuurd (dacht ik), hij was toen aardig upset en heeft flink wat dingen geroepen... De waarheid zal denk ik wel ergens in het midden liggen. Eén ding is een feit, Siyar is zeker wel Strikeforce waardig...!quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:06 schreef Fenomeno het volgende:
Hoe goed is siyar nou daadwerkelijk, ik dacht dat hij bij strikeforce had getekend
quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:28 schreef Fyodor het volgende:
@ Taz: kun je eens de tussenstanden plaatsen? Ben wel benieuwd hoe het er nu voorstaat!
lol, ook hamill op KOquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:27 schreef McNulty het volgende:
Picks von moi
Quinton Jackson vs. Matt Hamill by KO
Frank Mir vs.Roy Nelson
Stefan Struve vs.Travis Browne
Thiago Alves vs. Rick Story
Brian Stann vs. Jorge Santiago
Ik sta er voor mezelf nog verrassend goed opquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:28 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stand per UFC 129
Ik post vanaf nu gewoon altijd de stand 2/3 dagen na een event, vorige keer vergeten volgens mij
Neuh, ik heb niet gecopied paste heur.quote:
Prime example van een Mulletmanquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:18 schreef Fenomeno het volgende:
hahahaha Nelson ziet er echt uit alsof ie net van het kamp komt
Business in the front. Party in the back.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Prime example van een Mulletman
Wow aan welke dieet pillen zit Dana? Hij is opeens 30 kilo kwijt?
En een keer een nieuwe tolk in da house.. een dove tolk(voor Hamill natuurlijk voor degene die niet wisten dat hij doof is)
Haha dat was een geweldige uitspraakquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
Business in the front. Party in the back.
Veel mensen vinden hem arrogant, ik vind het best een coole dude, ook slim .. maar wel beetje arrogant ja..quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:27 schreef Tazmaniac het volgende:
Frank Mir, wat een arrogante kwal blijft het toch
Ik denk dat het vooral komt omdat Frank echt zo'n zelfingenomen uitstraling heeft. Maar eerlijk is eerlijk; hij woont in Vegas, is miljonair, gelukkig getrouwd met een bloedmooie vrouw, verdient z'n geld met iets wat hij echt leuk vindt om te doen, en er zijn maar een beperkt aantal mensen die hem in een gevecht de baas kunnen zijn.. Ik zou ook behoorlijk blij met mezelf zijn in dat geval!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:29 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Veel mensen vinden hem arrogant, ik vind het best een coole dude, ook slim .. maar hij heeft sowieso al een arrogante kop ja, en dan een beetje macho gedrag
Klopt, maar hij heeft ook zo'n kop.. zo'n uitstraling wat veel mensen als arrogant zouden labelenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral komt omdat Frank echt zo'n zelfingenomen uitstraling heeft. Maar eerlijk is eerlijk; hij woont in Vegas, is miljonair, gelukkig getrouwd met een bloedmooie vrouw, verdient z'n geld met iets wat hij echt leuk vindt om te doen, en er zijn maar een beperkt aantal mensen die hem in een gevecht de baas kunnen zijn.. Ik zou ook behoorlijk blij met mezelf zijn in dat geval!
Tja, bij de ene doen ze het wel correct in het Portugees en bij de ander nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:48 schreef Fenomeno het volgende:
Waarom spreken die amerikanen Jorge steeds uit als George
Met 2 microfoons op het eind was hij prima verstaanbaar iddquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:57 schreef Geo3kant het volgende:
Ik moet zeggen, Matt Hamill spreekt heel goed Engels/gewoon zijn spraak is heel goed. Voor iemand die doof geboren is, meestal versta je er wel iets van maar niet goed. Maar hij is goed verstaanbaar(met dank aan zijn zussen)
Met 1 microfoon ook.. als die fatsoenlijk werkte en op een fatsoenlijke volume level stondquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:58 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Met 2 microfoons op het eind was hij prima verstaanbaar idd
Nu door met Hari op 2
Pride natuurlijk! Fedorquote:Op woensdag 25 mei 2011 07:53 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik ben nu bij 49.
48 was met The Korean Zombie (zag net trouwens ook dat dat gevecht door 1 of ander magazine was uitgeroepen tot fight of the year 2010).
Dus de laatste tijd alle UFC's die ik kon vinden gezien, bijna klaar met de WEC, welke moet ik daarna gaan kijken? Bellator?
Idd, in Oberhausen zat ik ook alleen maar naar de schermen te kijken. Die zaten daar niet boven het Octagon, maar tegen de muren dus een stijve nek op de koop toequote:Op donderdag 26 mei 2011 00:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Dana zit gewoon net voor de octagon maar kijkt het gevecht ook gewoon op de monitor
Geld uitgeven aan een kaartje lijkt me ook zo nutteloos wat dat betreft, de sfeer alleen is reden om te gaan verder ben je thuis voor de buis beter af.
Jup heb het al meerdere keren gezegd, camera werk en regisseur doen het zo goed, alles perfect inbeeld, slomo's alles. Je gaat puur alleen voor de sfeer inderdaad, maar wel een duur prijskaartje zit er aan die sfeerquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Dana zit gewoon net voor de octagon maar kijkt het gevecht ook gewoon op de monitor
Geld uitgeven aan een kaartje lijkt me ook zo nutteloos wat dat betreft, de sfeer alleen is reden om te gaan verder ben je thuis voor de buis beter af.
Veel UFC vechters in het publiek.quote:
- Bad Hariquote:Ik heb ze als leeuwen zien opkomen en als poezen zien vertrekken
shaun sherk @ 2.30quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:56 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Veel UFC vechters in het publiek.
Leuk om ze allemaal bij elkaar te zien.
Ik heb gezien:
- Rashad Evans
- Jon Jones
- Anderson Silva
- Roy Nelson
- Clay Guida
- Jon Fitch
- Dan Miller
- Dan Hardy
Wie zijn die lui op
2.30
3.13 (die met z'n vrouw)
die links naast Rashad zit op 3.26
4.10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Geo3kant op 26-05-2011 12:46:06 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:07 schreef Geo3kant het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Een countdown heb ik nog niet eerder gezien. Zitten daar ook gevechten in? Of is het vooral sfeer, coole grappen, achtergronden en voorbeschouwingen en informatie?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:34 schreef Geo3kant het volgende:
Tijd voor de UFC in the moment with Rampage en dan UFC 130 Countdown!
Fight week baby whooooooooooooooooo
Alles wat je opnoemt, interviews, achtergrond, beelden / highlights van de vechters, training beelden, coaches die praten over hun vechter/tegenstander, Joe Rogan die af en toe wat zegt .. ik vind het topquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:21 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Een countdown heb ik nog niet eerder gezien. Zitten daar ook gevechten in? Of is het vooral sfeer, coole grappen, achtergronden en voorbeschouwingen en informatie?
Joe Rogan maakt al een hoop goed. Geniaal met z'n ijsblokjes in de octagon.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:23 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Alles wat je opnoemt, interviews, achtergrond, beelden / highlights van de vechters, training beelden, coaches die praten over hun vechter/tegenstander, Joe Rogan die af en toe wat zegt .. ik vind het top
Alleen die coach van Rick Story.. wat een arrogant kwalletje is dat zeg.
Jep, Pride en Strikeforce staan op het program.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:41 schreef Fenomeno het volgende:
Ga Pride kijken raistlin, dan heb je pas mooi commentaar
Wat trainingsvideo's van BJJ kijken helpt ook heel erg met het grondvechten snappen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:42 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Jep, Pride en Strikeforce staan op het program.
Thanks voor alle tips.
Grappig om me te beseffen dat ik tot twee maanden geleden uberhaupt nog nooit een octagon had gezien of van MMA had gehoord.
Jullie werken me snel en goed in.
Kan hier denk ik niets aan toe voegen. Hoewel ik liever Alves zie winnen, ben ik bang dat Story op een of andere manier er toch weer een win uit weet te 'mazzelen'.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:56 schreef wc-eend het volgende:
Quinton Jackson vs. Matt Hamill
Frank Mir vs.Roy Nelson
Rampage is een dwaas.. Ariel Helwani is baas.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:50 schreef Geo3kant het volgende:
Rampage is geen fan van Ariel Helwani, vooral als hij het woord 'squash' gebruikt..
http://video.aol.com/aolv(...)terview/959788000001
Vooral vanaf 2.50 is er wat spanning![]()
Quinton Jackson vs. Matt Hamillquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:56 schreef wc-eend het volgende:
Frank Mir vs.Roy Nelson
En ga gelijk 'winnen'quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:47 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Mc Gilles onze 30e deelnemer aan The UP, mijlpaal
Hoezo niet?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:09 schreef Fenomeno het volgende:
Stann vs bisping rumored voor TuF, hoop het niet
Ben geen fan van Bisping, het is al duidelijk dat hij tekort komt tegen de echte top maar de UFC blijft hem zwakke tegenstanders voeren om markt in Engeland te creëren. Stann is zo'n ideale schoonzoon, die laat zich niet opfokken door Bisping.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Tevens moet Stann van het weekend nog, dus lijkt me kort dag om hem al voor TuF in te plannen
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:00 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Brock zijn coaching was erg goed deze aflevering zeg.Heb nog niet gekeken, dus je spoiler nog niet gezien, maar ik ben Brock wel een koning gaan vinden door z'n chicken shit en salad. Ik vind dan ook dat ie (aangezien ie toch nog geen bijnaam heeft geloof ik) zichzelf Chicken Salad moet noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
Stann is geen zwakkeling, zit minstens op hetzelfde niveau imo.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:19 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ben geen fan van Bisping, het is al duidelijk dat hij tekort komt tegen de echte top maar de UFC blijft hem zwakke tegenstanders voeren om markt in Engeland te creëren. Stann is zo'n ideale schoonzoon, die laat zich niet opfokken door Bisping.
Had liever Mayhem gezien
Ik zeg niet dat Stann een zwakkeling is, maar hij lijkt me een vrij serieus iemand, niet iemand die ik graag wil zien in TuF, dan liever een nutter als Mayhem of Chael, maar die laatste heeft nog steeds beef met de commissiesquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Stann is geen zwakkeling, zit minstens op hetzelfde niveau imo.
Denk dat het een mooi gevecht zou kunnen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben nu ook Seizoen 5 aan het kijken van TUF. Ook leuk
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Chris Leben en Mayhemquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:29 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Stann een zwakkeling is, maar hij lijkt me een vrij serieus iemand, niet iemand die ik graag wil zien in TuF, dan liever een nutter als Mayhem of Chael, maar die laatste heeft nog steeds beef met de commissies
Dus? Maakt voor de coaches toch niets uit? Alleen in seizoen 1, 3, 5 en 6 waren de coaches hetzelfde gewicht als (een deel van) de deelnemers. Zou wel gaar zijn als ze weer lightweights zouden doen het komende seizoen. Lightweight is al de meest overvolle divisie in de UFC, en sinds seizoen 5 (of 6, als je G-Sot en Danzig mee wilt rekenen) zijn er niet echt grote lightweight-talenten uit TUF voortgekomen. Ze kunnen beter LHW doen, helemaal als je twee middleweight als coach hebt, die dan 'little man syndrome' krijgenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:31 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Chris Leben en Mayhem.. Leben voormalig Tuf'er en dan nu coach.
Maar komende seizoen wordt toch lightweight?
Nu ben ik flink, flink te zwaar nog. Maar afgelopen woensdag was ik na de training 2,4kg lichter dan de weging in de ochtend. Dat is al 6lbs. Waarschijnlijk tijdens de training wel meer verloren want in de ochtend weeg ik nadat ik na het toilet ga en voor ik iets ga eten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:09 schreef dapluiz het volgende:
Blijf het maar knap vinden dat die gasten in een paar dagen zo kunnen afvallen en aankomen
Dan moet je niet zoveel roken!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik weeg 68 kilo, zo'n 150lbs dus. Cutten naar featherweight moet makkelijk zijn, en als ik goed was in cutten, zou ik zelfs bantamweight wel kunnen halen.
Vreemd genoeg zat ik vijf jaar geleden, toen ik basketbalde, op een solide 78 kilo (welterweight), met een lager vetpercentage dan ik nu heb
Ik rook nietquote:
Ja, maar als je 1.90/2 meter+ bent is dat niet zo'n ramp.. lengte komt er ook bij kijkenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:52 schreef Paxlie het volgende:
Heavyweight galore hier
Nu 106kg
Ik was ooit bijna 114
Is niet helemaal waar.... Kijk maar naar Fedor!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja, maar als je 1.90/2 meter+ bent is dat niet zo'n ramp.. lengte komt er ook bij kijken
Klopt, is ook niet helemaal waar, maar als je 1.70 bent of 2 meter en je weegt 106 kilo ..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:13 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar.... Kijk maar naar Fedor!
Morgen ook nog de finales van Ultimate Gloryquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:48 schreef raistlin6 het volgende:
Aankomende nacht:
03.00 uur: Titan fighting championship 18 (wordt gestreamd)
Morgen
22.00 uur: Cage warriors 42 (met streams)
Vanaf 0.00 uur: UFC 130 (met streams)
Alles is nl tijd.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Met 83 kilootjes ben ik ook een middleweight!
#31quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:28 schreef dapluiz het volgende:
Frank Mir vs. Roy Nelson
Stefan Struve vs. Travis Browne
Thiago Alves vs.Rick Story
Laat ik ook maar eens een poging wagen
Niet door enige diepgaande kennis onderbouwd verder
Hoe laat, dan edit ik die er nog even in.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:54 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Morgen ook nog de finales van Ultimate Glory
145, heb Gina al gemaild voor een paar lessen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:49 schreef incognitoomuch het volgende:
Hoe zit het met de weightclasses hier op het forum?
Met 83 kilootjes ben ik een middleweight!
Volgens mij is dat gewoon de handtekening van die verzorger ofzo dat ze weten dat die getaped is door de juiste mensen. Dat je niet stiekem en stuk ijzer (boksbeugel) in je hand kan doen tijdens het tapenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:14 schreef Bootje84 het volgende:
Wat schrijven ze btw met stift op dat verband onder die handschoenen..? Ik zie dat nu bij TuF S5 gebeuren.. Bloedgroep oid?
Mag je tegenwoordig geen hoefijzer meer in je handschoen verstoppen dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon de handtekening van die verzorger ofzo dat ze weten dat die getaped is door de juiste mensen. Dat je niet stiekem en stuk ijzer (boksbeugel) in je hand kan doen tijdens het tapen
Maar dat leek mij een logische verklaring, maar dat is dus geen feit, dat is wat ik denk.
1.83, zoals ik al zei flink te zwaarquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja, maar als je 1.90/2 meter+ bent is dat niet zo'n ramp.. lengte komt er ook bij kijken
Nice, ik ook 1.83, jammer dat ik m'n reach niet weet.quote:
Niet de verzorger, iemand van de commissie dat hij gezien heeft dat het op een geldige manier is gedaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon de handtekening van die verzorger ofzo dat ze weten dat die getaped is door de juiste mensen. Dat je niet stiekem en stuk ijzer (boksbeugel) in je hand kan doen tijdens het tapen
Maar dat leek mij een logische verklaring, maar dat is dus geen feit, dat is wat ik denk.
Overigens, dat ik afgetraind was (zwaar werk, zie fotoboek met een hoofddoek) was ik 85kg. Ik ben van nature gewoon zwaar.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:31 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Nice, ik ook 1.83, jammer dat ik m'n reach niet weet.
Dan zouden we die voorbeschouwingsstats kunnen maken met usericon als foto (in doordraafmodus).
Op zich is dat toch een goed gewicht bij jouw lengte? Oké je moet er dan wel echt moeite voor doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:53 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Overigens, dat ik afgetraind was (zwaar werk, zie fotoboek met een hoofddoek) was ik 85kg. Ik ben van nature gewoon zwaar.
Als je aan wilt komen. Eiwitten, eiwitten, eiwitten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:09 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Op zich is dat toch een goed gewicht bij jouw lengte? Oké je moet er dan wel echt moeite voor doen.
Ik moet moeite doen om boven de 70 uit te komen. Ben eigenlijk echt vrij licht van nature.
Die gaan elkaar helemaal gek makenquote:
ik gok dat ik die morgen lekker relaxt ga kijken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:50 schreef Geo3kant het volgende:
01.00 nederlandse tijd live weigh ins ufc 130
http://www.ufc.tv/ufc/video/ufc-130-weigh-in/517
Ik ken de achtergronden niet, maar heb Pulver wel regelmatig zien vechten in mijn inhaalslag qua events kijken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:10 schreef Paxlie het volgende:
Ik vind het jammer dat Pulver nog moet vechten. Die kerel heeft echt zoveel betekent voor de sport, dat is niet normaal meer
Ga het niet kijken overigens.
Ik ken Jens natuurlijk wel van TUF 5.. maar nooit fan van geweest oid maar wat heeft hij dan gedaan/waarom zoveel betekent voor de sport?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:10 schreef Paxlie het volgende:
Ik vind het jammer dat Pulver nog moet vechten. Die kerel heeft echt zoveel betekent voor de sport, dat is niet normaal meer
Pulver was erg, erg, erg groot in de tijd dat er nog weinig geld te verdienen was. Zeker voor de kleinere jongens heeft hij de fundatie neergelegd. Doordat hij echter zo weinig verdiend heeft met vechten kan hij niet gewoon stoppen en een gym beginnen of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:12 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik ken de achtergronden niet, maar heb Pulver wel regelmatig zien vechten in mijn inhaalslag qua events kijken.
Je zegt moet vechten en jammer. Kan het niet zijn dat hij dat zelf wil?
Klopt ja, helemaal als je nagaat wat die gast in zn jeugd al meegemaakt heeft, die zou nu ergens zorgeloos van zijn pensioen moeten gaan genietenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:10 schreef Paxlie het volgende:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:17 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Klopt ja, helemaal als je nagaat wat die gast in zn jeugd al meegemaakt heeft, die zou nu ergens zorgeloos van zijn pensioen moeten gaan genieten
Koop zijn film zou ik zeggen! Het pakt je zeker!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik ken Jens natuurlijk wel van TUF 5.. maar nooit fan van geweest oid maar wat heeft hij dan gedaan/waarom zoveel betekent voor de sport?
Ik ga zoiets niet kopen, en safe me the speech van rechten/steunen aan de sport etc.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:45 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Koop zijn film zou ik zeggen! Het pakt je zeker!
Nope, UFC 133 Evans vs Davisquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:48 schreef Hoogstaande het volgende:
Zit Phil Davis in dit event? Nee toch?
de UFC pushed hem gewoon omdat hij de kans heeft om ver te komen. Dat moeten ze marketen dus nu wordt hij echt bekend gemaakt. Beetje jammer als iemand dan gewoon niet levert.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:57 schreef Geo3kant het volgende:
Man, wat een hoop simpele en ook kut vragen..
Nou is Phil Davis ook niet echt iemand die ik zou willen zien bij een Q&A.... maar toch.
Jup.. maar Evans is wel een flinke stap omhoog, ben benieuwd.. als je dan verliest zak je ook weer ver af in de rankings. En ik denk ook dat hij gaat verliezen van Evans.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:58 schreef Paxlie het volgende:
[..]
de UFC pushed hem gewoon omdat hij de kans heeft om ver te komen. Dat moeten ze marketen dus nu wordt hij echt bekend gemaakt. Beetje jammer als iemand dan gewoon niet levert.
Waarschijnlijk voor 'the ultimate predictor'quote:
Ze moet alleen even van plaats wisselen met Ariannyquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:06 schreef Geo3kant het volgende:
Eindelijk weer eens Arianne en Britneyin plaats van Chandella in TUF met der halve reet uit der broek.. sowieso niet aantrekkelijk dat mens.
Misschien moest hij weer kotsen van de zenuwen (eerst was het het eten, maar tegen Kyran Briant was het de zenuwen)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:18 schreef Hooidraad het volgende:
Stefan zou toch 265 gaan halen? Hij is bij 255 gestopt...
Ware woordenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:06 schreef Geo3kant het volgende:
Eindelijk weer eens Arianne en Britneyin plaats van Chandella in TUF met der halve reet uit der broek.. sowieso niet aantrekkelijk dat mens.
Dit wil ik aanpassen, Frank wint ditquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Quinton Jackson vs.Matt Hamill
Frank Mir vs.Roy Nelson
Waarom ben je veranderd van gedachte? Omdat Mir er goed uit zag en gespierder is?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dit wil ik aanpassen, Frank wint dit
Dat.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:37 schreef Geo3kant het volgende:
Veel mensen die voor Struve gaan, nationalisme of gewoon objectief? Ik denk dat hij een TKO om ze oren krijgt.. hij heeft al vaker problemen gehad met heavy hitters..
Voor de mensen die nog wakker zijn, eerste gevecht: wilson, ripley net klaar...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:09 schreef raistlin6 het volgende:
Zijn er meer mensen die straks over 4 uurtjes Titan Fighting Championship 18 gaan kijken?
Jens “’Lil Evil” Pulver - Brian “Mr. D” Davidson
Jake Rosholt - John Ott
Darryl Cobb - Rudy “Bad News” Bears
Jared Rosholt - Kirk Grinlinton
Joe “The Nose” Wilk - Jesse Zeugin
Super Duper” Bobby Cooper - Nick Budig
Sean “P-Town” Wilson - Deryck Ripley
Het gevecht tussen Rosholt en Ott moeten jullie echt zien!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 04:11 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Voor de mensen die nog wakker zijn, eerste gevecht: wilson, ripley net klaar...
Er is een goede stream beschikbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu even kijken wat Little Evil gaat doen![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 06:18 schreef Hooidraad het volgende:
Ik schakelde net in toen het gevecht al af was, kan er nog niet over oordelen.
Maar dit kon ik nog meepikken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu even kijken wat Little Evil gaat doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
Cory Hill heeft zijn been heel bruut gebroken tijdens een wedstrijd, die is nog herstellende. Hij traint ondertussen wel weer geloof ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:47 schreef Bootje84 het volgende:
Ik zit, zoals ik al eerder zei, dus TuF S5 te kijken. Veel bekende gezichten er in. Nu zitten er een paar talenten in die ik verder nooit meer heb zien vechten.. Zijn die naar een andere tent gegaan oid?
Dan bedoel ik die lange neger, die Cory en zo..
Noem dan de namen opquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:47 schreef Bootje84 het volgende:
Ik zit, zoals ik al eerder zei, dus TuF S5 te kijken. Veel bekende gezichten er in. Nu zitten er een paar talenten in die ik verder nooit meer heb zien vechten.. Zijn die naar een andere tent gegaan oid?
Dan bedoel ik die lange neger, die Cory en zo..
Gamburyan heeft al 5 UFC fights op zijn naam staan voordat hij naar de WEC ging vanwege zijn cut naar featherweight. Volgende maand tegen Tyson Griffin zijn returnquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Manny Gamburyan (door de merger met WEC binnekort zijn UFC debuut)
Je hebt gelijk! Helemaal vergeten, want hij vocht op de zelfde card toen Maynard zichzelf knock out slamdequote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:44 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Gamburyan heeft al 5 UFC fights op zijn naam staan voordat hij naar de WEC ging vanwege zijn cut naar featherweight. Volgende maand tegen Tyson Griffin zijn return
Dat was pas een maffe finishquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Helemaal vergeten, want hij vocht op de zelfde card toen Maynard zichzelf knock out slamde
Dat lijkt mij ook geen slecht plan al verwacht ik niet dat hij dit ook daadwerkelijk gaat doen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:03 schreef Geo3kant het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Struve naar Jackson's moet.. vooral trainen met Bones, niet alleen omdat Bones natuurlijk talentvol is en het goed doet maar vooral leren omgaan met die reach/hoogte.. dat in je voordeel gebruiken. Ook mag hij wel wat lesjes worstelen krijgen
Maar geweldig voor die jongen op zo'n jonge leeftijd al in de UFC.. kun je veel ervaring op doen op het hoogste niveau. We zullen zien hoe ver hij komt
Hij heeft sinds zijn beenbreuk alweer 4 keer gevochten en een record van 2-2. Zijn laatste was een verlies van razor Rob.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:56 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Cory Hill heeft zijn been heel bruut gebroken tijdens een wedstrijd, die is nog herstellende. Hij traint ondertussen wel weer geloof ik.
Wait, whut??quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Helemaal vergeten, want hij vocht op de zelfde card toen Maynard zichzelf knock out slamde
ja, dat wil ik wel doen, maar als ik naar wiki ga voor dat seizoen, zie ik gelijk spoilers...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Noem dan de namen opje vraagt iets.. maar als wij niet weten welke jij bedoeld met talenten dan kunnen we geen duidelijk antwoord geven.
Wie nog in de UFC vechten zo uit me hoofd van TUF5:
Gray Maynard (title shot/rematch met Edgar),
Matt Wimann,
Nate Diaz,
'Godzilla' Reudiger kwam terug maar 2x op rij verloren en weer gecut,
Joe Lauzon,
Cole Miller,
Manny Gamburyan (door de merger met WEC binnekort zijn UFC debuut)
Je ziet / hoort toch de namen van de fighters gedurende het seizoen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wait, whut??
[..]
ja, dat wil ik wel doen, maar als ik naar wiki ga voor dat seizoen, zie ik gelijk spoilers...
Is er filmmateriaal beschikbaar van die beenbreuk en die self-knockout?
Dat zal er met 99.9% waarschijnlijkheid nooit meer van komen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:58 schreef incognitoomuch het volgende:
Kan alleen maar zeggen dat ik na TUF1 een nog grotere fan ben geworden van Chris Leben! Hoop dat hij zijn rematch tegen Koscheck snel gaat krijgen!
Ja, een paar losses op rij en weg zijn ze. Hoewel je bij Leben wel kunt zeggen dat hij een grote fanbase heeft en voor boeiende gevechten zorgt. Dat is White ook wat waard natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:04 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dat zal er met 99.9% waarschijnlijkheid nooit meer van komen.
Koscheck zit als top contender op Welterweight, Leben (Middleweight) is na zijn upcoming loss tegen Wanderlei een jobber die het hooguit nog 1x mag proberen tegen een jonge nieuwkomer einde 2011.
In mijn schema heb ik de facebook fights op 0.00 uur staan...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:38 schreef THEFXR het volgende:
main event: 5 uur s'nachts
http://www.timeanddate.co(...)03&min=00&sec=0&p1=0
als ik even terugreken kom ik aan dit schema:
facebook fights: 2.30 uur
spike fights : 4.00 uur
main event : 5.00 uur
die zou ik weghalen, Danny heeft een brief gehad van een advocaat betreffende dat soort links. Zie MEDquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:42 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
In mijn schema heb ik de facebook fights op 0.00 uur staan...
http://www.trololololo.com (Deze link edit ik zo wel weg, omdat ik niet weet of die toegestaan is...)
Ik haal hem zo weg. Maar die brief ging over de directe link naar een stream, dit kon dan geloof ik weer wel door de beugel omdat ik niet direct naar een stream link. Ik zal hem nu zelfs weghalen, maar moest toch even aantonen dat het eerder begint dan in de post boven mij werd gezegd..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:45 schreef Paxlie het volgende:
[..]
die zou ik weghalen, Danny heeft een brief gehad van een advocaat betreffende dat soort links. Zie MED
Hij is in ieder geval weer weg. Thanks.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:47 schreef Paxlie het volgende:
Excuus, was geen MED maar in VBL
belangrijk bericht mbt livestreams!
Ik heb Santiago nog nooit zien vechten, maar ik ben wel erg benieuwd geworden nuquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:26 schreef roepdeman het volgende:
Brian Stann vs. Jorge Santiago....Stann is aan, maar Jorge is gewoon ziek bezig, dat zal iedereen zeggen die Sengoku heeft gevolgd. Ik geef deze fight dan ook aan hem via submission.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:50 schreef Geo3kant het volgende:
[ afbeelding ]
Wellicht om samen met de rankings in de OP toe te voegen?
idd, de facebook fight zijn daarvoor en de main card om 03.00 uur, dus mijn schema klopt niet.quote:
Je had mn pm gekregen btw?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
idd, de facebook fight zijn daarvoor en de main card om 03.00 uur, dus mijn schema klopt niet.
Kun je mij ook PM'n of DM'n met de link? Weet nog niet of ik alles kijk, maar facebook fights denk ik wel.quote:
OMFG my DREAM is almost reality!! Geoquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:50 schreef Geo3kant het volgende:
[ afbeelding ]
Wellicht om samen met de rankings in de OP toe te voegen?
Ik zal vanavond of een keer eens kijken, heb wel een ideetjequote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:29 schreef roepdeman het volgende:
[..]
OMFG my DREAM is almost reality!! GeoAls iemand nu ook nog een Belt of een Lelijke Glazen Plaat ontwerpt hebben we iets om aan de winnaar van dit seizoen te geven
Maar natuurlijk. Is onderweg.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:26 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Kun je mij ook PM'n of DM'n met de link? Weet nog niet of ik alles kijk, maar facebook fights denk ik wel.
Ik kijk alleen UFC, sinds een aantal events Strikeforce en TUF dan. (niet MMA vaak K1 en It's showtime)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:57 schreef raistlin6 het volgende:
Was een beetje laat met inschakelen maar is Cage Warriors 42 een beetje de moeite waard tot nu toe? Heb het inmiddels wel opstaan.
Ja maar heb niet zo'n groot vertrouwen in Torres met deze tegenstander.. sowieso hele lastige card..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:33 schreef Fenomeno het volgende:
Ik speel alves @ 1.5, stann @ 1.8 en torres @ 1.9
Nu staat er weer 2 en een half uur, hoe laat begint het nu eigenlijk? De facebook fights bedoel ik?quote:Op zondag 29 mei 2011 00:07 schreef Geo3kant het volgende:
Zullen denk ik redelijk wat gaten gaan vallen in de Ultimate Predictor ranks met deze main card
Facebook Prelim counter zegt dat het over 35min begint? Apart.. ik zet hem vast aan
Die 2 en half is voor UFC 130, de maincard, Facebook fights dacht ik om 2 uur.. maar de teller zegt over 10 min.. ik weet het ook niet zeker, het is allemaal wat onduidelijk deze keer.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:33 schreef Omega het volgende:
[..]
Nu staat er weer 2 en een half uur, hoe laat begint het nu eigenlijk? De facebook fights bedoel ik?
quote:
Heb nog geen HD stream kunnen vinden. Wel een paar van normale kwaliteit, maar ik wil graag goede kwaliteit.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:49 schreef Geo3kant het volgende:
Damn slashdot, post dat verhaal graag straks in het nieuwe topicik wil het wel een keer lezen maar niet nu
Here we GO!
Facebook kijk ik altijd, geen HD helaas.. maar gewoon Xvid kwaliteit. Beter dan niksquote:Op zondag 29 mei 2011 00:52 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Heb nog geen HD stream kunnen vinden. Wel een paar van normale kwaliteit, maar ik wil graag goede kwaliteit.
Dat linkje van hierboven gewoon bedoel je?quote:Op zondag 29 mei 2011 00:53 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Facebook kijk ik altijd, geen HD helaas.. maar gewoon Xvid kwaliteit. Beter dan niks
Ja deze: http://www.facebook.com/UFC?sk=app_4949752878 of die hierboven, je moet UFC liken op Facebook en dan live video duwenquote:Op zondag 29 mei 2011 00:53 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Dat linkje van hierboven gewoon bedoel je?
Ik like ze al een tijdje idd.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:55 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja deze: http://www.facebook.com/UFC?sk=app_4949752878 of die hierboven, je moet UFC liken op Facebook en dan live video duwen
Als mensen nog meer facebook hebben en af en toe een leuke mop willen lezen join even mijn fanpage http://www.facebook.com/pages/DeBesteMoppen/175011215886086
Klinkt alsof ie liever lekker in bed ligt nu.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:52 schreef Geo3kant het volgende:
Rogan klinkt sloom/traag in zijn spraak, heeft hij weer teveel zitten blowen? Net als gister bij de weigh ins
het zijn medicijnen,hequote:Op zondag 29 mei 2011 00:52 schreef Geo3kant het volgende:
Rogan klinkt sloom/traag in zijn spraak, heeft hij weer teveel zitten blowen? Net als gister bij de weigh ins
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |