Draws gebeuren wel ja, maar niet zo vaak. Op de 2 sites waar ik digitale Vcash (mma tractor en MF) in kan zetten, daar wordt bij een draw je inleg teruggestort. Is dat geen optie dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:10 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Nieuwe topic staat klaar dus deze gaat idd dicht.
Ik weet echter niet goed wat te doen met de Mousasi vs. Jardine uitslag.
1. Draws happen en we kunnen moeilijk elke draw niet meetellen
2. Fucked up judges decisions happen all the time, die tellen helaas ook gewoon mee..
Dus mijn eigen conclusie was om de fight gewoon mee te laten tellen...
Ik vind het prima niemand heeft er voordeel of nadeel bij.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:12 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Draws gebeuren wel ja, maar niet zo vaak. Op de 2 sites waar ik digitale Vcash (mma tractor en MF) in kan zetten, daar wordt bij een draw je inleg teruggestort. Is dat geen optie dan?
dammit, hij moet hem ook niet zo dichtbij laten komen, hij dacht zeker dat het een staredown wasquote:Op dinsdag 12 april 2011 02:01 schreef slashdotter3 het volgende:
sucker punch in een street fight:
http://middleeasy.com/ind(...)-unexpected-headkick
========================
Moet gelijk aan het Bas Rutten filmpje denken waarin hij uitlegt dat als iemand zo in je gezicht/personal space komt je met een hand je kin ondersteunt, zogenaamd omdat je aandachtig aan het luisteren bent naar de ander maar in werkelijkheid om jezelf te beschermen tegen suckerpunches en als uitgangspunt voor ellebogen en kopstoten.
0.30-0.40
Je kunt nog altijd meedoen met The Ultimate Predictor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:20 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
dammit, hij moet hem ook niet zo dichtbij laten komen, hij dacht zeker dat het een staredown was
Dat is juist de charme van het spelquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:30 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Nog steeds aan de top(soort van)
Had gewoon de fout gemaakt bij Shinya Aoki vs. Lyle Beerbohm, hoopte op een upset om er zo 1 extra punt uit te halen, maar helaas
HOLY SHIT!!!!quote:Strikeforce heavyweight champion Alistair Overeem will put his title on the line June 18 against Fabricio Werdum, the promotion announced on Tuesday.
Meh, hoe verneuk ik een tournooi. Als losstaand gevecht was het episch geweest, maar dit is precies wat het niet had moeten wordenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:36 schreef Tazmaniac het volgende:
Alistair Overeem to defend title
[..]
HOLY SHIT!!!!
We zitten in april gast, 8 maanden te gaan. Niet zo snel schreeuwenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:31 schreef THEFXR het volgende:
de ronde van 2011!
http://fightnext.com/vide(...)l-Daley--Strikeforce
gevoel heb ik ook,jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:43 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Meh, hoe verneuk ik een tournooi. Als losstaand gevecht was het episch geweest, maar dit is precies wat het niet had moeten worden
Ik had precies hetzelfde, ook Beerbohm voor de upsetquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:30 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Nog steeds aan de top(soort van)
Had gewoon de fout gemaakt bij Shinya Aoki vs. Lyle Beerbohm, hoopte op een upset om er zo 1 extra punt uit te halen, maar helaas
Ik ging voor een Daley-upset, maar de opzet was niet geslaagdquote:Op woensdag 13 april 2011 00:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde, ook Beerbohm voor de upset
Waarom moeten Ubereem en Werdum vijf ronden vechten en de rest niet?quote:Op woensdag 13 april 2011 07:57 schreef dapluiz het volgende:
Dus om champ te blijven moet hij het hele tournament 3x ze titel verdedigen ?![]()
En wat is daar nadelig aan eigenlijk ? Dat dan de waarde van het winnen van het tournament overschaduwd word door het worden van champ lijkt me dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |