Ik ook wel, maar alleen in de hoop dat Edgar volledig in elkaar wordt geslagen. Heb een behoorlijke afkeer tegen hem ontwikkeld, maar ik heb geen flauw idee waarom. Denk dat ik zijn gevechten tegen Penn te saai vond. Overigens wel gewoon slim gevochten hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:17 schreef Fenomeno het volgende:
Jammer dat Edgar en Maynard blessures hadden, daar keek ik echt naar uit eigenlijk
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:18 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Oh nice, ik had deze automatisch als bookmark omdat het een reeks is?
Ik dacht 2e quarter van 2012 pas, maark an mis zitten, moet je even googlen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:06 schreef Fenomeno het volgende:
Heeft iemand enig idee wanneer UFC Undisputed 2011 uitkomt voor de ps3/xbox, als me dat te lang duurt haal ik 2010 nog.
Haat? Ik kreeg meer respect voor Edgar juist.. BJ Penn stond jaren lang om zijn bizar goede takedown defende en Frankie Edgar pakte hem op en gooide hem meerdere keer neer, meerdere takedowns. Ook zijn snelheid en boks/precisie was heel mooi om te zien, nee hij heeft geen KO power en finished niet veel fights.. dat klopt maar de techniek is mooi. En dat van een BJ Penn fanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:18 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar alleen in de hoop dat Edgar volledig in elkaar wordt geslagen. Heb een behoorlijke afkeer tegen hem ontwikkeld, maar ik heb geen flauw idee waarom. Denk dat ik zijn gevechten tegen Penn te saai vond. Overigens wel gewoon slim gevochten hoor.
http://www.sherdog.com/news/articles/1/With-Eyes-Wide-Open-32552quote:“My jiu jitsu, striking and wrestling have improved. I’m smarter, faster and stronger,” Nelson says about his development as a fighter, “but the biggest thing was the Junior dos Santos fight. I think that’s the only fight I had where I felt the better man actually won. That’s the only time I had that feeling. When you go into a fight, you’ve got to throw more punches than the other guy, and Junior is probably the guy who hit me the hardest in my whole career. That forced me to become a better fighter.”
Geweldig gevecht, ik gebruik die altijd om mensen over te halen om UFC te gaan kijkenquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:12 schreef Geo3kant het volgende:
Ik zag net nog wat beelden via MMAthleticts van dat gevecht en JDS kreeg een paar raken klappen op zijn slaap en schudden het weg alsof het niks was, en Nelson heeft genoeg KO's / TKO's op zijn naam
Nee geen haat. Dat is echt te sterk. En zoals ik zei, het was een slimme tactiek en dat maakt hem een terechte kampioen. Maar toch, ik weet het ook niet precies hoor, iets zorgt dat ik afkerig jegens hem ben.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:57 schreef Geo3kant het volgende:
Haat? Ik kreeg meer respect voor Edgar juist.. BJ Penn stond jaren lang om zijn bizar goede takedown defende en Frankie Edgar pakte hem op en gooide hem meerdere keer neer, meerdere takedowns. Ook zijn snelheid en boks/precisie was heel mooi om te zien, nee hij heeft geen KO power en finished niet veel fights.. dat klopt maar de techniek is mooi. En dat van een BJ Penn fan
Veel mensen hadden ook een 'hekel' aan het laatste gevecht van Miquel Torres, in zijn UFC debuut. Ik vond het juist een perfect uitgevoerde strategie met mooi bokswerk. Het moet geen habbit worden, want dan wordt je de Fitch of GSP van de standup.
cerrone vs henderson, dacht wec 44, i stood the whole fight even duren breaks!quote:Op woensdag 25 mei 2011 02:54 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Nee geen haat. Dat is echt te sterk. En zoals ik zei, het was een slimme tactiek en dat maakt hem een terechte kampioen. Maar toch, ik weet het ook niet precies hoor, iets zorgt dat ik afkerig jegens hem ben.
Iets anders:
Ik zit wat WEC-events te kijken en dat gevecht tussen Leonard Garcia en The Korean Zombie... Damn wat is dat vet om te zien zeg!
Waarschijnlijk ben ik de laatste hier die dit gevecht voor t eerst ziet, maar stel dat er nog iemand is. Je MOET dat gevecht zien!
Ik ben nu bij 49.quote:Op woensdag 25 mei 2011 07:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
cerrone vs henderson, dacht wec 44, i stood the whole fight even duren breaks!
Heb je alle Ultimate Fighter episodes al gezien?quote:Op woensdag 25 mei 2011 07:53 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik ben nu bij 49.
48 was met The Korean Zombie (zag net trouwens ook dat dat gevecht door 1 of ander magazine was uitgeroepen tot fight of the year 2010).
Dus de laatste tijd alle UFC's die ik kon vinden gezien, bijna klaar met de WEC, welke moet ik daarna gaan kijken? Bellator?
Niet allemaal, maar de meeste wel. Ik zit te twijfelen tussen bellator en strikeforce.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:00 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Heb je alle Ultimate Fighter episodes al gezien?
Ik ben zelf pas vanaf seizoen 12 begonnen, maar ik heb zojuist seizoen 1 op mijn telefoon gekopieerd! Heb genoeg om te kijken!
Seizoen 5 is by far het beste seizoen van TUF!quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:00 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Heb je alle Ultimate Fighter episodes al gezien?
Ik ben zelf pas vanaf seizoen 12 begonnen, maar ik heb zojuist seizoen 1 op mijn telefoon gekopieerd! Heb genoeg om te kijken!
Daar ben ik ook zwaar benieuwd naar! Maar ik ga netjes vanaf 1 beginnen.... WAR Griffin!quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Seizoen 5 is by far het beste seizoen van TUF!Uitglijende paarden, street fights, fruitoorlog, intense ping pong, slangen in gaten waar ze niet horen, twee gekke coaches in Pulver en Penn. En boordevol talent met Diaz, Lauzon, Wiman, Miller, Maynard, Emerson, Gamburyan.. en natuurlijk de legendarische warrior Andy Wang!
Griffin gaat weer matten tegen Rua @ UFC 134quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:54 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Daar ben ik ook zwaar benieuwd naar! Maar ik ga netjes vanaf 1 beginnen.... WAR Griffin!
In de UFC? Nee don't think so..quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:55 schreef raistlin6 het volgende:
Zitten er ergens trouwens ook lui tussen met een Wing Tsun achtergrond?
Niet in TUF. Het dichtste dat je in de buurt komt, is Ben Saunders uit seizoen 6, die Jeet Kune Do als basis heeft.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:55 schreef raistlin6 het volgende:
Zitten er ergens trouwens ook lui tussen met een Wing Tsun achtergrond?
En Griffin gaat weer winnen, zodat Sherdog de dag erna weer volgespamd wordt met excuses.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:57 schreef incognitoomuch het volgende:
Griffin gaat weer matten tegen Rua @ UFC 134
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En Griffin gaat weer winnen, zodat Sherdog de dag erna weer volgespamd wordt met excuses.
Ab-so-fucking-lutelyquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:28 schreef incognitoomuch het volgende:
Maakt niet uit hoe hij wint. Forrest geeft imo altijd de beste entrances met zijn Dropkick Murphy's
Inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En Griffin gaat weer winnen, zodat Sherdog de dag erna weer volgespamd wordt met excuses.
quote:retard strength
quote:GLORY World Series Finals
Pre Fight >
Sylvana Pruimenboom - vs - Rus Moscow TBA
Line up GLORY World Series Finals (in right order / sequence)
3 x 5 min MMA CW
Rasul Mirzaev (Rus) - vs - TBA
3 x 3 min KB HW
KB HW: Igor Jurkovic (Croatia) - vs - Pavel Zuravliov (Russia/Ukrain)
3 x 5 min MMA HW
Dennis Stojnic (Bosnia) - vs - TBA
3 x 3 min KB HW
Nicolaj Filan (Russia) - vs - Mark "Fightshark" Miller (USA)
3 x 5 min MMA HW
Dion Staring (Holland) - vs - Roman Savochka (RUS)![]()
3 x 3 min KB HW
Errol Zimmerman (Holland) - vs - Mourad Bouzidi (Holland/Tunesia)
3 x 5 min MMA CW
Chalid Arrab (Holland/Marrocco) - vs - Zabit Samedov (Belarus)
3 x 3 min KB WW
Nieky Holzken (Holland) - vs - Arthur Kyshenko (Russia)![]()
3 x 5 min MMA CW
Jason Jones (Holland) - vs - Houston Alexander (USA)![]()
3 x 3 min KB HW
Sergei Kharitonov (Russia) - vs - Mighty Mo (USA)![]()
Tournament Fights
3 x 5 min MMA WW
Tommy Depret (Belgium) - vs - Siyar Bahadurzada (Holland/Afghanistan)![]()
3 x 3 min KB HW
Brice Guidon (France) - vs - Gokhan Saki (Holland/Turkey)![]()
Hij had inderdaad bij Strikeforce getekend, maar uiteindelijk bleek dat niet door te gaan. Volgens Siyar had Strikeforce het contract niet retour gestuurd (dacht ik), hij was toen aardig upset en heeft flink wat dingen geroepen... De waarheid zal denk ik wel ergens in het midden liggen. Eén ding is een feit, Siyar is zeker wel Strikeforce waardig...!quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:06 schreef Fenomeno het volgende:
Hoe goed is siyar nou daadwerkelijk, ik dacht dat hij bij strikeforce had getekend
quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:28 schreef Fyodor het volgende:
@ Taz: kun je eens de tussenstanden plaatsen? Ben wel benieuwd hoe het er nu voorstaat!
lol, ook hamill op KOquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:27 schreef McNulty het volgende:
Picks von moi
Quinton Jackson vs. Matt Hamill by KO
Frank Mir vs.Roy Nelson
Stefan Struve vs.Travis Browne
Thiago Alves vs. Rick Story
Brian Stann vs. Jorge Santiago
Ik sta er voor mezelf nog verrassend goed opquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:28 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stand per UFC 129
Ik post vanaf nu gewoon altijd de stand 2/3 dagen na een event, vorige keer vergeten volgens mij
Neuh, ik heb niet gecopied paste heur.quote:
Prime example van een Mulletmanquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:18 schreef Fenomeno het volgende:
hahahaha Nelson ziet er echt uit alsof ie net van het kamp komt
Business in the front. Party in the back.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Prime example van een Mulletman
Wow aan welke dieet pillen zit Dana? Hij is opeens 30 kilo kwijt?
En een keer een nieuwe tolk in da house.. een dove tolk(voor Hamill natuurlijk voor degene die niet wisten dat hij doof is)
Haha dat was een geweldige uitspraakquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
Business in the front. Party in the back.
Veel mensen vinden hem arrogant, ik vind het best een coole dude, ook slim .. maar wel beetje arrogant ja..quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:27 schreef Tazmaniac het volgende:
Frank Mir, wat een arrogante kwal blijft het toch
Ik denk dat het vooral komt omdat Frank echt zo'n zelfingenomen uitstraling heeft. Maar eerlijk is eerlijk; hij woont in Vegas, is miljonair, gelukkig getrouwd met een bloedmooie vrouw, verdient z'n geld met iets wat hij echt leuk vindt om te doen, en er zijn maar een beperkt aantal mensen die hem in een gevecht de baas kunnen zijn.. Ik zou ook behoorlijk blij met mezelf zijn in dat geval!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:29 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Veel mensen vinden hem arrogant, ik vind het best een coole dude, ook slim .. maar hij heeft sowieso al een arrogante kop ja, en dan een beetje macho gedrag
Klopt, maar hij heeft ook zo'n kop.. zo'n uitstraling wat veel mensen als arrogant zouden labelenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral komt omdat Frank echt zo'n zelfingenomen uitstraling heeft. Maar eerlijk is eerlijk; hij woont in Vegas, is miljonair, gelukkig getrouwd met een bloedmooie vrouw, verdient z'n geld met iets wat hij echt leuk vindt om te doen, en er zijn maar een beperkt aantal mensen die hem in een gevecht de baas kunnen zijn.. Ik zou ook behoorlijk blij met mezelf zijn in dat geval!
Tja, bij de ene doen ze het wel correct in het Portugees en bij de ander nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:48 schreef Fenomeno het volgende:
Waarom spreken die amerikanen Jorge steeds uit als George
Met 2 microfoons op het eind was hij prima verstaanbaar iddquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:57 schreef Geo3kant het volgende:
Ik moet zeggen, Matt Hamill spreekt heel goed Engels/gewoon zijn spraak is heel goed. Voor iemand die doof geboren is, meestal versta je er wel iets van maar niet goed. Maar hij is goed verstaanbaar(met dank aan zijn zussen)
Met 1 microfoon ook.. als die fatsoenlijk werkte en op een fatsoenlijke volume level stondquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:58 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Met 2 microfoons op het eind was hij prima verstaanbaar idd
Nu door met Hari op 2
Pride natuurlijk! Fedorquote:Op woensdag 25 mei 2011 07:53 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik ben nu bij 49.
48 was met The Korean Zombie (zag net trouwens ook dat dat gevecht door 1 of ander magazine was uitgeroepen tot fight of the year 2010).
Dus de laatste tijd alle UFC's die ik kon vinden gezien, bijna klaar met de WEC, welke moet ik daarna gaan kijken? Bellator?
Idd, in Oberhausen zat ik ook alleen maar naar de schermen te kijken. Die zaten daar niet boven het Octagon, maar tegen de muren dus een stijve nek op de koop toequote:Op donderdag 26 mei 2011 00:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Dana zit gewoon net voor de octagon maar kijkt het gevecht ook gewoon op de monitor
Geld uitgeven aan een kaartje lijkt me ook zo nutteloos wat dat betreft, de sfeer alleen is reden om te gaan verder ben je thuis voor de buis beter af.
Jup heb het al meerdere keren gezegd, camera werk en regisseur doen het zo goed, alles perfect inbeeld, slomo's alles. Je gaat puur alleen voor de sfeer inderdaad, maar wel een duur prijskaartje zit er aan die sfeerquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Dana zit gewoon net voor de octagon maar kijkt het gevecht ook gewoon op de monitor
Geld uitgeven aan een kaartje lijkt me ook zo nutteloos wat dat betreft, de sfeer alleen is reden om te gaan verder ben je thuis voor de buis beter af.
Veel UFC vechters in het publiek.quote:
- Bad Hariquote:Ik heb ze als leeuwen zien opkomen en als poezen zien vertrekken
shaun sherk @ 2.30quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:56 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Veel UFC vechters in het publiek.
Leuk om ze allemaal bij elkaar te zien.
Ik heb gezien:
- Rashad Evans
- Jon Jones
- Anderson Silva
- Roy Nelson
- Clay Guida
- Jon Fitch
- Dan Miller
- Dan Hardy