Ja, maar als je 1.90/2 meter+ bent is dat niet zo'n ramp.. lengte komt er ook bij kijkenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:52 schreef Paxlie het volgende:
Heavyweight galore hier
Nu 106kg
Ik was ooit bijna 114
Is niet helemaal waar.... Kijk maar naar Fedor!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja, maar als je 1.90/2 meter+ bent is dat niet zo'n ramp.. lengte komt er ook bij kijken
Klopt, is ook niet helemaal waar, maar als je 1.70 bent of 2 meter en je weegt 106 kilo ..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:13 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar.... Kijk maar naar Fedor!
Morgen ook nog de finales van Ultimate Gloryquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:48 schreef raistlin6 het volgende:
Aankomende nacht:
03.00 uur: Titan fighting championship 18 (wordt gestreamd)
Morgen
22.00 uur: Cage warriors 42 (met streams)
Vanaf 0.00 uur: UFC 130 (met streams)
Alles is nl tijd.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Met 83 kilootjes ben ik ook een middleweight!
#31quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:28 schreef dapluiz het volgende:
Quinton Jackson vs. Matt Hamill
Frank Mir vs. Roy Nelson
Stefan Struve vs. Travis Browne
Thiago Alves vs.Rick Story
Brian Stann vs. Jorge Santiago
Laat ik ook maar eens een poging wagen
Niet door enige diepgaande kennis onderbouwd verder
Hoe laat, dan edit ik die er nog even in.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:54 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Morgen ook nog de finales van Ultimate Glory
145, heb Gina al gemaild voor een paar lessen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:49 schreef incognitoomuch het volgende:
Hoe zit het met de weightclasses hier op het forum?
Met 83 kilootjes ben ik een middleweight!
Volgens mij is dat gewoon de handtekening van die verzorger ofzo dat ze weten dat die getaped is door de juiste mensen. Dat je niet stiekem en stuk ijzer (boksbeugel) in je hand kan doen tijdens het tapenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:14 schreef Bootje84 het volgende:
Wat schrijven ze btw met stift op dat verband onder die handschoenen..? Ik zie dat nu bij TuF S5 gebeuren.. Bloedgroep oid?
Mag je tegenwoordig geen hoefijzer meer in je handschoen verstoppen dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon de handtekening van die verzorger ofzo dat ze weten dat die getaped is door de juiste mensen. Dat je niet stiekem en stuk ijzer (boksbeugel) in je hand kan doen tijdens het tapen
Maar dat leek mij een logische verklaring, maar dat is dus geen feit, dat is wat ik denk.
1.83, zoals ik al zei flink te zwaarquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja, maar als je 1.90/2 meter+ bent is dat niet zo'n ramp.. lengte komt er ook bij kijken
Nice, ik ook 1.83, jammer dat ik m'n reach niet weet.quote:
Niet de verzorger, iemand van de commissie dat hij gezien heeft dat het op een geldige manier is gedaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon de handtekening van die verzorger ofzo dat ze weten dat die getaped is door de juiste mensen. Dat je niet stiekem en stuk ijzer (boksbeugel) in je hand kan doen tijdens het tapen
Maar dat leek mij een logische verklaring, maar dat is dus geen feit, dat is wat ik denk.
Overigens, dat ik afgetraind was (zwaar werk, zie fotoboek met een hoofddoek) was ik 85kg. Ik ben van nature gewoon zwaar.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:31 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Nice, ik ook 1.83, jammer dat ik m'n reach niet weet.
Dan zouden we die voorbeschouwingsstats kunnen maken met usericon als foto (in doordraafmodus).
Op zich is dat toch een goed gewicht bij jouw lengte? Oké je moet er dan wel echt moeite voor doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:53 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Overigens, dat ik afgetraind was (zwaar werk, zie fotoboek met een hoofddoek) was ik 85kg. Ik ben van nature gewoon zwaar.
Als je aan wilt komen. Eiwitten, eiwitten, eiwitten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:09 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Op zich is dat toch een goed gewicht bij jouw lengte? Oké je moet er dan wel echt moeite voor doen.
Ik moet moeite doen om boven de 70 uit te komen. Ben eigenlijk echt vrij licht van nature.
Die gaan elkaar helemaal gek makenquote:
ik gok dat ik die morgen lekker relaxt ga kijken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:50 schreef Geo3kant het volgende:
01.00 nederlandse tijd live weigh ins ufc 130
http://www.ufc.tv/ufc/video/ufc-130-weigh-in/517
Ik ken de achtergronden niet, maar heb Pulver wel regelmatig zien vechten in mijn inhaalslag qua events kijken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:10 schreef Paxlie het volgende:
Ik vind het jammer dat Pulver nog moet vechten. Die kerel heeft echt zoveel betekent voor de sport, dat is niet normaal meer
Ga het niet kijken overigens.
Ik ken Jens natuurlijk wel van TUF 5.. maar nooit fan van geweest oid maar wat heeft hij dan gedaan/waarom zoveel betekent voor de sport?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:10 schreef Paxlie het volgende:
Ik vind het jammer dat Pulver nog moet vechten. Die kerel heeft echt zoveel betekent voor de sport, dat is niet normaal meer
Pulver was erg, erg, erg groot in de tijd dat er nog weinig geld te verdienen was. Zeker voor de kleinere jongens heeft hij de fundatie neergelegd. Doordat hij echter zo weinig verdiend heeft met vechten kan hij niet gewoon stoppen en een gym beginnen of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:12 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik ken de achtergronden niet, maar heb Pulver wel regelmatig zien vechten in mijn inhaalslag qua events kijken.
Je zegt moet vechten en jammer. Kan het niet zijn dat hij dat zelf wil?
Klopt ja, helemaal als je nagaat wat die gast in zn jeugd al meegemaakt heeft, die zou nu ergens zorgeloos van zijn pensioen moeten gaan genietenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:10 schreef Paxlie het volgende:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:17 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Klopt ja, helemaal als je nagaat wat die gast in zn jeugd al meegemaakt heeft, die zou nu ergens zorgeloos van zijn pensioen moeten gaan genieten
Koop zijn film zou ik zeggen! Het pakt je zeker!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik ken Jens natuurlijk wel van TUF 5.. maar nooit fan van geweest oid maar wat heeft hij dan gedaan/waarom zoveel betekent voor de sport?
Ik ga zoiets niet kopen, en safe me the speech van rechten/steunen aan de sport etc.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:45 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Koop zijn film zou ik zeggen! Het pakt je zeker!
Nope, UFC 133 Evans vs Davisquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:48 schreef Hoogstaande het volgende:
Zit Phil Davis in dit event? Nee toch?
de UFC pushed hem gewoon omdat hij de kans heeft om ver te komen. Dat moeten ze marketen dus nu wordt hij echt bekend gemaakt. Beetje jammer als iemand dan gewoon niet levert.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:57 schreef Geo3kant het volgende:
Man, wat een hoop simpele en ook kut vragen..
Nou is Phil Davis ook niet echt iemand die ik zou willen zien bij een Q&A.... maar toch.
Jup.. maar Evans is wel een flinke stap omhoog, ben benieuwd.. als je dan verliest zak je ook weer ver af in de rankings. En ik denk ook dat hij gaat verliezen van Evans.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:58 schreef Paxlie het volgende:
[..]
de UFC pushed hem gewoon omdat hij de kans heeft om ver te komen. Dat moeten ze marketen dus nu wordt hij echt bekend gemaakt. Beetje jammer als iemand dan gewoon niet levert.
Waarschijnlijk voor 'the ultimate predictor'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |