quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Wij praten hier al 1605 delen over een Alpine A110.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:46 schreef RingBewoner het volgende:
Mijn excuus, wist niet dat je de hele op moest aanpassen, heb alleen nog maar een topic geopend in F1, daar moest je alleen de TT aanpassen.
Gebeurde mij ook de eerste keerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:47 schreef RingBewoner het volgende:
Tja, ben net nieuw hier. Zal beter opletten en doe het de volgende keer beter.
Dit was in 1973 als ik het goed heb?quote:
reedt*quote:
Toen was ik nog een <insert het plaatje van lipje van gisteren>.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dit was in 1973 als ik het goed heb?
Waar bij?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
Echt een gemiste kans dat ze niemand van het CBR erbijhalen.
Dit kan toch niet echt zijn?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
Echt een gemiste kans dat ze niemand van het CBR erbijhalen.
toen geilde iedereen op je terwijl je minderjarig wasquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Toen was ik nog een <insert het plaatje van lipje van gisteren>.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
toen geilde iedereen op je terwijl je minderjarig was
dat duurde een eeuwigheidquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:44 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kom wel met een mooie OP, monumentje.
Iedereen? Jij dus ook?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
toen geilde iedereen op je terwijl je minderjarig was
Jij meldtdt je pas na 7 minutenquote:
heb ik snel geschetenquote:
Daar moet je de tijd voor nemenquote:
Een echte vrouwquote:
toch blijf je een broekiequote:
komt ze zo met meisjequote:
Wat natuurlijk niet waar is zoals iedereen hier weet.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik mag dat niet meer zeggen [ afbeelding ].
en terechtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik mag dat niet meer zeggen [ afbeelding ].
quote:
Hoe vaak ga je nou nog iets over dat programma zeggen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:02 schreef RingBewoner het volgende:
Moet ik nou lachen of huilen om dat chauffeur programma?
Ik denk het niet. Zelf ken ik ook wel enkele personen welke zo rijden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:55 schreef RingBewoner het volgende:
Come on, dat chauffeur gebeuren, dat is toch zo nep als het maar kan?
Tja, ik heb met sommige dingen wel moeite om het te geloven. Die gast die gaat file parkeren en met 40 achteruit ramt, die kerel die met die muur test wel 5 seconden over zijn schouder keek en gewoon door en over autobanden heen rijden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Zelf ken ik ook wel enkele personen welke zo rijden.
Zo is een collega van me meerdere malen aangehouden omdat hij te
zacht reed (echt 30 waar je 50 mag, 45 waar 80, en 60 op de snelweg)
en een (vrouwelijke) bekende heeft al 2 keer een ongeluk overleeft omdat
ze in een stress-situatie letterlijk het stuur losliet (zoals die 'gozer' op TV net).
Daarnaast zie ik vaak zat dat bejaarden achteruit een parkeervak uitrijden en
zo bijna iemand aanrijden omdat ze niet weten hoe te auto reageert of niet
over hun schouders heen kunnen kijken. Nu ben ik ook geen top-chauffeur,
maar soms vraag ik me echt af hoe die gasten ooit hebben kunnen slagen.
Nee, over Anne praten is leukquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:09 schreef RingBewoner het volgende:
Beetje egoïstisch, vind je niet? Maar wat over jou dan?
toch nog steeds jammer dat die Fransen dachten dat ze ook iets anders konden dan stokbroden bakkenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, over Anne praten is leuk
Hier staat ze op de foto met mijn eerste vriendin.
[ afbeelding ]
Anne is ook nog single dus sla je slag.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:18 schreef RingBewoner het volgende:
Ik moet toegeven Alexxxxx, ik vind die auto nog best wel wat hebben ook.
niet getrouwd inderdaadquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Anne is ook nog single dus sla je slag.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:18 schreef RingBewoner het volgende:
Ik moet toegeven Alexxxxx, ik vind die auto nog best wel wat hebben ook.
ik post een foto van Anne, en jullie lullen over dat gare hok op de achtergrondquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:18 schreef densmee het volgende:
[..]
toch nog steeds jammer dat die Fransen dachten dat ze ook iets anders konden dan stokbroden bakken
Anne lijkt op een donut.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:09 schreef RingBewoner het volgende:
Beetje egoïstisch, vind je niet? Maar wat over jou dan?
over ij Anne lullen kan een ban opleverenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[..]
ik post een foto van Anne, en jullie lullen over dat gare hok op de achtergrond![]()
ho - mo - sek - su - a - li` teit de -woord (vrouwelijk) seksuele neiging tot het eigen geslacht
Hou niet zo van zwarte ogen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Anne is ook nog single dus sla je slag.
er zit wat in de weg om die fransoos op de achtergrond te aanschouwenquote:
Barely legalquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:27 schreef Barcaconia het volgende:
Er hebben meer vrouwen voor die Visa gestaan dan voor de gemiddelde Ferrari is het niet?
Hey, ik heb die OP niet verzonnen !quote:
nee maar 4quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:27 schreef Barcaconia het volgende:
Er hebben meer vrouwen voor die Visa gestaan dan voor de gemiddelde Ferrari is het niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
nee het is alberto die de tuin checktquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:42 schreef Opa_vertelt het volgende:
Heeft Anne daar nou een gigantische donut vast?
[ afbeelding ]
Eerlijk gevonden voor de antillenflat?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:42 schreef Opa_vertelt het volgende:
[ afbeelding ]
boven 5 graden worden bacteriën actiefquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:43 schreef Paladijn het volgende:
Zeer giftige blauwalg bij Almeerderstrand >LEKKER LEKKER<
Ik dacht dat blauwalg doorgaans pas rond augustus de kop opstak.
Held!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:42 schreef Opa_vertelt het volgende:
[ afbeelding ]
en je wilde niet eens op de fotoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:54 schreef Anne het volgende:
Wtf man. Ik kijk heel even niet en jullie kunnen je al niet gedragen.
Kap toch eens met het posten van die kutfoto Alex. Toen was ik 12!
Niet boos worden, maar je ziet er wel iets ouder uit dan 12. En ik kan het weten, ik heb een zusje van 12.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:54 schreef Anne het volgende:
Wtf man. Ik kijk heel even niet en jullie kunnen je al niet gedragen.
Kap toch eens met het posten van die kutfoto Alex. Toen was ik 12!
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Niet boos worden, maar je ziet er wel iets ouder uit dan 12. En ik kan het weten, ik heb een zusje van 12.
ik zocht de roestbak en/of de sloepquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:27 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Jij binnenkort misschien ook
[..]
Matige megane
[..]
Koffiemeisje
voor een lipje-mobiel
Juist wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:01 schreef Paladijn het volgende:
Ik denk dat we RB en Peu niet in een hok moeten zetten
Heeft iemand nog nuttige DealExtreme tips? Ik wil wat meuk bestellen
Dat is de broer van de zus van de nicht van de moeder van de vriendin van de oom van zijn vader.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:03 schreef RingBewoner het volgende:
Ik ben nog een groentje. RB zal ik wel zijn maar wie is Peu?
Dat je die helemaal kent. Moet wel een hechte familie zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is de broer van de zus van de nicht van de moeder van de vriendin van de oom van zijn vader.
Ik ben géén familie van Peuquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:05 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat je die helemaal kent. Moet wel een hechte familie zijn
jij deelt alleen je voornaam met een man, die hier in het topic postquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben géén familie van Peu. Mocht je dat nu beweren.
Die heb ik hier liggen. Voor een leuk prijsje is hij van jou.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:04 schreef Anne het volgende:
[..]
En ja, die;
http://www.dealextreme.co(...)r-black-dc-12v-40470
Bestel er meteen een voor mij mee. Mooi kleintje.
Ja. En ik draag jou.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:08 schreef lipje het volgende:
[..]
jij deelt alleen je voornaam met een man, die hier in het topic post
50 cent.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:08 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Die heb ik hier liggen. Voor een leuk prijsje is hij van jou.
Mag ik er op stampen voor dat geld?quote:
Alleen als je Thijs Bosma heet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mag ik er op stampen voor dat geld?
o_Oquote:
Nee, want IK heb hem toch gekocht, whehehehe.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mag ik er op stampen voor dat geld?
Hebben ze geen nijntje ofzo?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:13 schreef Paladijn het volgende:
Opties momenteel:
http://www.dealextreme.co(...)ack-3-5mm-jack-44299
http://www.dealextreme.co(...)ic-speaker-red-70540
http://www.dealextreme.co(...)ed-3-5mm-dc-5v-44911
http://www.dealextreme.co(...)ker-3-5mm-jack-70120
(iemand nog meer/betere opties?)
je had je Suuz al, ik denk dat je 19 was?quote:
oh ja, die heeft een Volvo S80 3.6, echt een klotehok is dat, de Volvo S80 3.7 is VEEL beter.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is de broer van de zus van de nicht van de moeder van de vriendin van de oom van zijn vader.
Voor je't weet sta ik tegen een Visa aan te rijden op een lugubere parkeerplaats... dus geen miffy/nijntje voor mijquote:
beetje een matige grap.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, want IK heb hem toch gekocht, whehehehe.
Oh, kun je die dingen locken?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:16 schreef Anne het volgende:
Ik heb ook zo'n beweeg-ding btw. Een bloempje. Die stond standaard op Lock.
Ik dacht serieus dat ik elke keer iemand in mijn ooghoeken zag dansen ofzo. Irritantjes.
Nej.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:25 schreef RingBewoner het volgende:
Iemand wil mijn Xbox360 wel kopen, vraagt nu om een zending naar Zweden.... Doen of niet?
Het was in 2007, dus 4 jaar geleden, dus inderdaad, toen was ik 19.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je had je Suuz al, ik denk dat je 19 was?
Als ie van tevoren betaalt, why not.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:25 schreef RingBewoner het volgende:
Iemand wil mijn Xbox360 wel kopen, vraagt nu om een zending naar Zweden.... Doen of niet?
Was ook mijn eerste reactie, ben bang dat er iets niet goed gaat en dat er gezeik van komt......quote:
True, maar stel je voor dat.....(doemscenario mag je zelf bedenken).quote:
Dat wat? Dan zeg je dat je het alleen verzekerd wilt versturen. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
True, maar stel je voor dat.....(doemscenario mag je zelf bedenken).
Kweetnie, maar als je fatsoenlijk geluid wil dan zijn bovenstaande dingen niet echt je van het, wel?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Voor je't weet sta ik tegen een Visa aan te rijden op een lugubere parkeerplaats... dus geen miffy/nijntje voor mij
Mijn vriendin is meer in de xiao tutu, heb al ladingen nijntje/miffy spul in huis momenteelMaar wil dus iets tofs op mijn bureau waar nog wel redelijk geluid uitkomt en wat simpel mee te nemen is in mijn rugtas.
Omdat ik het ook even op twitter postte. Kreeg bijna meteen een reactie.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:29 schreef Paladijn het volgende:
Zat scams met auto's via een dergelijke buitenlandroute. Waarom zou iemand uit zweden hier een tweedehands xbox360 kopen
Mijn vriendin heeft deze vierde uit de lijst en daar komt zeer prima geluid uit. Ik heb alleen een verloopstekker nodig als ik die van haar wil gebruikenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Kweetnie, maar als je fatsoenlijk geluid wil dan zijn bovenstaande dingen niet echt je van het, wel?
hahaha, het heeft twitterquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:29 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Omdat ik het ook even op twitter postte. Kreeg bijna meteen een reactie.
http://www.angrybirdstees.com/quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:30 schreef Paladijn het volgende:
lolwut
[ afbeelding ]
Ik dacht dat de hype ondertussen wel over was
Ja, ik heb twitter ja. Boeiend.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hahaha, het heeft twitterDat is nog erger dan een Seat hebben
Hoe weet je dat/kom je er bij?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Brechtje heeft een Cordoba btw, die heeft me geïnspireerd
Ben net een week of 3 actief. Weet niet precies hoeveel rondjes. Dit jaar is het nog maar matig, rondje of 5 met een Opel Corsa.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
RingBewoner ben jij nog van voor mijn tijd ofzo?
Je username komt me niet echt bekend voor..
Hoeveel Ring-rondes heb je trouwens al op naam staan en met welke auto?
Ik volg jou ook niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:37 schreef Paladijn het volgende:
ik hebt ook twittert, maar ik volg Lexxx en Brechtje niet
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:38 schreef Paladijn het volgende:
Na jouw tijd Opa
En bedankt Anne, nu wil mijn vriendin een t-shirt bestellen
had dan een andere nickname gekozen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:49 schreef RingBewoner het volgende:
Denk dat ik totaal een rondje of 30 heb gereden. Kom er pas sinds November '09 en rij niet elke keer dat ik er ben.
Ja, dus nu nog niet. Dat is hetzelfde als dat Amalia nu al gaat beweren dat ze koningin is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:51 schreef RingBewoner het volgende:
Maakt dat nou weer uit.. Dit schoot mij te binnen en vond hem wel leuk. Over een jaartje mag ik hem met eer dragen.
Morgen ook goed?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Voor? Ik zie het al.
Kom maar hier. Over de knie!
Dan deze:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
Die smiley moeten ze trouwens ook hier tussen de smileys zetten. Bazen-smiley.
nieuwe account aanmaken...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:52 schreef RingBewoner het volgende:
Kan ik dat nog wijzigen en zo ja, waar?
Stinkt zeker?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:58 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik zond net mijn boodschap het internet op en de wereld in, ben benieuwd!
Nee, niet zo'n boodschap.quote:
@AlexMiedemaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:58 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik zond net mijn boodschap het internet op en de wereld in, ben benieuwd!
Vind je me dik?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nee, niet zo'n boodschap.Een vraag.
Een vraag die wij allen willen stellen maar bijna niemand durft.
ligt het morgen misschien wel zacht over de knie, of moet ik een kussentje meenemen?quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik ruik zelfs nog nieuw. Net als een nieuwe auto.
Dat roze zeker?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar heb jij die jurk niet voor nodig lieverd
Neem maar een kussentje meequote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:05 schreef densmee het volgende:
[..]
ligt het morgen misschien wel zacht over de knie, of moet ik een kussentje meenemen?
nee een ouwe stink citroen is allesquote:
quote:
met de rechterhand zekerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Opa, het antwoord op je vraag is trouwens ja, verder geen commentaar
Fluister eens wat de vraag is?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Opa, het antwoord op je vraag is trouwens ja, verder geen commentaar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben meer beroepstwitteraar, tussen de boswachters onderling is er veel nieuwsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is nog gemakkelijker dan op fok daar
Ik trapte er inquote:
ik ookquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik trapte er in![]()
!
Even kijken of SD dat ook doet *lurkt stiekem mee over zijn schouder* .... JA!.
ik volg enerzijds een beetje t nieuws, anderzijds autosportnieuws, met name Dakar, en leuke discussies met spirituele mensen vrouwen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:14 schreef densmee het volgende:
[..]
ik ben meer beroepstwitteraar, tussen de boswachters onderling is er veel nieuws
dat doe ik ook maar dan meer op het gebied van natuurquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik volg enerzijds een beetje t nieuws, anderzijds autosportnieuws, met name Dakar, en leuke discussies met spirituele mensen vrouwen.
Vet dikke #boom hierquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:22 schreef densmee het volgende:
[..]
dat doe ik ook maar dan meer op het gebied van natuur
Klassieker; check. 12-volt aansluiting; neequote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:07 schreef Opa_vertelt het volgende:
Als je een klassieker hebt, geen moderne radio in je auto wil maar wél je mp3tjes wil beluisteren is dit wel een leuk ding.
http://www.tinydeal.com/c(...)fm31092-p-26057.html
[ afbeelding ]
Voor nog geen ¤3.50 ligt hij op je deurmat. Echt een topding. Heb er zelf 1 in de Jetta.
Kan een geheugenkaart in, USB-stick én je kunt je iPod/telefoon er op aansluiten.
Kennelijk zijn ze er vrij star in en is het 'eens gegeven blijft gegeven'quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Of, je probeert de boel alsnog via een omweg door te verkopen (jezelf ziekmelden), of je gaat met hun op pad
Het trieste is dat dit dus echt gebeurd is..quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:00 schreef RingBewoner het volgende:
Briljant verhaal, echt een pareltje onder het mom "sterke verhalen" voor in de kroeg.
Waarom ?quote:
Dat dus.quote:
toen jij in je golf stapte, stapte 2cv net uit de luiersquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:39 schreef Opa_vertelt het volgende:
Omdat het misschien jouw 2CV wel was.
Het scheelt niet veel zie ik net.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:07 schreef lipje het volgende:
[..]
toen jij in je golf stapte, stapte 2cv net uit de luiers
Dan had ik het wel gewetenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:39 schreef Opa_vertelt het volgende:
Omdat het misschien jouw 2CV wel was.
Ik vind het echt briljant.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Het trieste is dat dit dus echt gebeurd is..
Anyway, heb net weer een knakenschroefset gekocht, vrijdag er even onder laten gooien.
Hoe heet die gast ook alweer IRL?quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:39 schreef Dangel het volgende:
Vanmorgen op weg naar t werk eerst het leger in staat van paraatheid gebracht samen met Glasbak, en vervolgens reed Oxygene FRL me in de weg
geen idee, maar hij gedroeg zich als een mongool toen ie naast mestond bij de stoplicten, heb m maar genegeerdquote:
Wat voor auto?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen idee, maar hij gedroeg zich als een mongool toen ie naast mestond bij de stoplicten, heb m maar genegeerd
quote:Einde aan fiscaal voordeel zuinige auto
DEN HAAG - De fiscale voordelen bij de aanschaf en het gebruik van zuinige auto's zullen hoogstwaarschijnlijk verdwijnen. Het kabinet bespreekt volgende week een voorstel hiervoor van staatssecretaris Frans Weekers (Financiën).
Ingewijden hebben berichtgeving daarover woensdagavond van RTL/Nieuws bevestigd. Nu betaalt een bestuurder van een zuinige auto geen aanschafbelasting en minder wegenbelasting dan gebruikelijk. Met de fiscale voordelen wilde de overheid het aantal zuinige auto's op de weg flink vergroten.
Dat loopt zo goed, dat de regeling te duur wordt voor de overheid. Vanaf 2013 verdwijnt de vrijstelling voor de aanschafbelasting. Een jaar later geldt dat ook voor het voordeel bij de wegenbelasting.
Voor zeer schone auto's, zoals een elektrische die minder dan 50 milligram CO2 uitstoot, blijft een vrijstelling van wegenbelasting.
quote:
nee, Oxy heeft een blauwe Colt. Ik mag geen Colt kopen van DW.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:48 schreef Barcaconia het volgende:
Een blauwe colt... Heb je ook een Dirk boodschappentas op de achterbank en ruimte voor een kinderwagen in de kofferbak?
iets andersquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:53 schreef Barcaconia het volgende:
Oh wacht, ik ben scheel zie ik.
Wat heb jij dan op het oog?
inderdaad, ik had voorgesteld als er dan zonodig gefietst moest worden een solex te huren maar dat verstoorde die stomme vogelsquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:17 schreef Barcaconia het volgende:
Niets leukers dan fietsers in de duinen omploegen met een leuke 4x4.
Laat je aansteker thuis, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:16 schreef densmee het volgende:
morgen naar dat tering Noord Holland, naar de PWN duinen. Excursie van school.
Hebben ze ook nog bedacht om te gaan fietsen![]()
sommige klasgenoten zijn echt nog te stom om te schijten he
Tjezus, boer!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:20 schreef densmee het volgende:
[..]
inderdaad, ik had voorgesteld als er dan zonodig gefietst moest worden een solex te huren maar dat verstoorde die stomme vogels
waarom zou je geen fietsen, ik ga liever een hele dag lopen dan 1 km fietsen.quote:
ik niet in ieder geval, Robbert Kooistra uit 1989!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:23 schreef RingBewoner het volgende:
Oké, wie is mij gaan volgen op twitter?
Lexxxje mag geen Colt, colts zijn voor paupers als oxy.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, Oxy heeft een blauwe Colt. Ik mag geen Colt kopen van DW.
pauperschuddersquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lexxxje mag geen Colt, colts zijn voor paupers als oxy.
ok thnx bye.
Maar met lopen kom je nergens op zo'n dag.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:22 schreef densmee het volgende:
[..]
waarom zou je geen fietsen, ik ga liever een hele dag lopen dan 1 km fietsen.
naar het cafe op en neer is al meer dan genoeg fietsen
ver genoeg, 20 km haal je makkelijkquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Maar met lopen kom je nergens op zo'n dag.
Dat dusquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:39 schreef densmee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
daar rijd je dan in je ubertrage rothok, maar hij is wel lekker goedkoop.
Binnen een week schrijft je auto ook nog eens 5000 euro af
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen idee, maar hij gedroeg zich als een mongool toen ie naast mestond bij de stoplicten, heb m maar genegeerd
ja dat valt ook niet op, d'n opa deed dat beterquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het word gewoon flauw ookiedereen weet dat ie
[ afbeelding ]
heet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...maar een goede poging iig.
Nee.
jij niet, SD welquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:54 schreef Anne het volgende:
Nee. Deze keer trap ik daar niet in. Zie ik eruit als een ezel?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:56 schreef Opa_vertelt het volgende:
Die spoiler staat ook op een verkeerde plek..Toch is ie niet scherp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...maar een goede poging iig.
[ afbeelding ]
Wat een teringlelijke grafbakquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat vinden jullie er van btw? Hoop dat ie door de APK komt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lieverd, ik heb geen hekel aan Seat, als ie door de apk komt vrijdag koop ik die Cordoba...quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat een teringlelijke grafbak. Geen wonder dat je een hekel hebt aan Seat.
mja, achterbumper heeft nog wat werk, maar verder een top bakquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
Alex, dat is toch niet dat ding wat je gekocht hebt?
Dat méén je niet man!
dat was zelfspot, ik wits toenimmers al dat ik een seat ging kopen, wel op blijven lettenquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Zit mij dan niet zo te dissen om mijn Seat, joh.
waarom denk je dat?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:05 schreef densmee het volgende:
niet kopen, ding is compleet afgetrapt natuurlijk
was ik idd van planquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
Of doe er dan tenminste een grotere voorbumper op, dan ziet het er volgens mij wel redelijk uit.
Als ik over de ring wil, mag jij mee, sportstoel op jou maat.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:07 schreef Anne het volgende:
Maarre, wie ga je op dat kinderstoeltje neerplempen?
meestal van die "getunde" auto's zijn afgetrapt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom denk je dat?
[..]
was ik idd van planwil er ook mee op shows gaan staan en zo
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik over de ring wil, mag jij mee, sportstoel op jou maat.
een rat look met mega spoilers dus?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:08 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vind het wel een mooie auto. Dat 2-tone staat hem wel goed. Misschien moet je dat doorvoeren naar het dak of de B-stijlen ofzoiets?
ikkan ookniet rijdenquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:09 schreef Anne het volgende:
[..]![]()
!
Ik weet alleen niet of ik dat wil.
De keren dat ik je weg heb zien rijden, vond ik dat nou niet echt geweldig gaan.
Oke, nog steeds niet dus. Dan laat maarquote:
Aan de voorkant of bovenkant?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:10 schreef Opa_vertelt het volgende:
Aan die andere kant horen eigenlijk ook uitlaten.
op al mijn auto's komt een ringsticker, dus ook op dezequote:Op woensdag 25 mei 2011 23:10 schreef Barcaconia het volgende:
Beetje kansloos zonder ringsticker, dat wel.
kansloosquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:11 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets zou ik er op zetten.
Teringquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat vinden jullie er van btw? Hoop dat ie door de APK komt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als je ze tegen komt graag f melden, dan koop ik die alsnogquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tering, zijn er ook nog sjonnieparts die er níet op zitten?
paarsblauwe xenon look lampies? blauwe LED kentekenplaatverlichting? stroboshit in de koplampen? undercar LED tubes?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je ze tegen komt graag f melden, dan koop ik die alsnog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |