dat doe ik ook maar dan meer op het gebied van natuurquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik volg enerzijds een beetje t nieuws, anderzijds autosportnieuws, met name Dakar, en leuke discussies met spirituele mensen vrouwen.
Vet dikke #boom hierquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:22 schreef densmee het volgende:
[..]
dat doe ik ook maar dan meer op het gebied van natuur
Klassieker; check. 12-volt aansluiting; neequote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:07 schreef Opa_vertelt het volgende:
Als je een klassieker hebt, geen moderne radio in je auto wil maar wél je mp3tjes wil beluisteren is dit wel een leuk ding.
http://www.tinydeal.com/c(...)fm31092-p-26057.html
[ afbeelding ]
Voor nog geen ¤3.50 ligt hij op je deurmat. Echt een topding. Heb er zelf 1 in de Jetta.
Kan een geheugenkaart in, USB-stick én je kunt je iPod/telefoon er op aansluiten.
Kennelijk zijn ze er vrij star in en is het 'eens gegeven blijft gegeven'quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Of, je probeert de boel alsnog via een omweg door te verkopen (jezelf ziekmelden), of je gaat met hun op pad
Het trieste is dat dit dus echt gebeurd is..quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:00 schreef RingBewoner het volgende:
Briljant verhaal, echt een pareltje onder het mom "sterke verhalen" voor in de kroeg.
Waarom ?quote:
Dat dus.quote:
toen jij in je golf stapte, stapte 2cv net uit de luiersquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:39 schreef Opa_vertelt het volgende:
Omdat het misschien jouw 2CV wel was.
Het scheelt niet veel zie ik net.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:07 schreef lipje het volgende:
[..]
toen jij in je golf stapte, stapte 2cv net uit de luiers
Dan had ik het wel gewetenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:39 schreef Opa_vertelt het volgende:
Omdat het misschien jouw 2CV wel was.
Ik vind het echt briljant.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Het trieste is dat dit dus echt gebeurd is..
Anyway, heb net weer een knakenschroefset gekocht, vrijdag er even onder laten gooien.
Hoe heet die gast ook alweer IRL?quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:39 schreef Dangel het volgende:
Vanmorgen op weg naar t werk eerst het leger in staat van paraatheid gebracht samen met Glasbak, en vervolgens reed Oxygene FRL me in de weg
geen idee, maar hij gedroeg zich als een mongool toen ie naast mestond bij de stoplicten, heb m maar genegeerdquote:
Wat voor auto?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen idee, maar hij gedroeg zich als een mongool toen ie naast mestond bij de stoplicten, heb m maar genegeerd
quote:Einde aan fiscaal voordeel zuinige auto
DEN HAAG - De fiscale voordelen bij de aanschaf en het gebruik van zuinige auto's zullen hoogstwaarschijnlijk verdwijnen. Het kabinet bespreekt volgende week een voorstel hiervoor van staatssecretaris Frans Weekers (Financiën).
Ingewijden hebben berichtgeving daarover woensdagavond van RTL/Nieuws bevestigd. Nu betaalt een bestuurder van een zuinige auto geen aanschafbelasting en minder wegenbelasting dan gebruikelijk. Met de fiscale voordelen wilde de overheid het aantal zuinige auto's op de weg flink vergroten.
Dat loopt zo goed, dat de regeling te duur wordt voor de overheid. Vanaf 2013 verdwijnt de vrijstelling voor de aanschafbelasting. Een jaar later geldt dat ook voor het voordeel bij de wegenbelasting.
Voor zeer schone auto's, zoals een elektrische die minder dan 50 milligram CO2 uitstoot, blijft een vrijstelling van wegenbelasting.
quote:
nee, Oxy heeft een blauwe Colt. Ik mag geen Colt kopen van DW.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:48 schreef Barcaconia het volgende:
Een blauwe colt... Heb je ook een Dirk boodschappentas op de achterbank en ruimte voor een kinderwagen in de kofferbak?
iets andersquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:53 schreef Barcaconia het volgende:
Oh wacht, ik ben scheel zie ik.
Wat heb jij dan op het oog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |