dat doe ik ook maar dan meer op het gebied van natuurquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik volg enerzijds een beetje t nieuws, anderzijds autosportnieuws, met name Dakar, en leuke discussies met spirituele mensen vrouwen.
Vet dikke #boom hierquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:22 schreef densmee het volgende:
[..]
dat doe ik ook maar dan meer op het gebied van natuur
Klassieker; check. 12-volt aansluiting; neequote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:07 schreef Opa_vertelt het volgende:
Als je een klassieker hebt, geen moderne radio in je auto wil maar wél je mp3tjes wil beluisteren is dit wel een leuk ding.
http://www.tinydeal.com/c(...)fm31092-p-26057.html
[ afbeelding ]
Voor nog geen ¤3.50 ligt hij op je deurmat. Echt een topding. Heb er zelf 1 in de Jetta.
Kan een geheugenkaart in, USB-stick én je kunt je iPod/telefoon er op aansluiten.
Kennelijk zijn ze er vrij star in en is het 'eens gegeven blijft gegeven'quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Of, je probeert de boel alsnog via een omweg door te verkopen (jezelf ziekmelden), of je gaat met hun op pad
Het trieste is dat dit dus echt gebeurd is..quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:00 schreef RingBewoner het volgende:
Briljant verhaal, echt een pareltje onder het mom "sterke verhalen" voor in de kroeg.
Waarom ?quote:
Dat dus.quote:
toen jij in je golf stapte, stapte 2cv net uit de luiersquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:39 schreef Opa_vertelt het volgende:
Omdat het misschien jouw 2CV wel was.
Het scheelt niet veel zie ik net.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:07 schreef lipje het volgende:
[..]
toen jij in je golf stapte, stapte 2cv net uit de luiers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |