Tja, ik heb met sommige dingen wel moeite om het te geloven. Die gast die gaat file parkeren en met 40 achteruit ramt, die kerel die met die muur test wel 5 seconden over zijn schouder keek en gewoon door en over autobanden heen rijden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Zelf ken ik ook wel enkele personen welke zo rijden.
Zo is een collega van me meerdere malen aangehouden omdat hij te
zacht reed (echt 30 waar je 50 mag, 45 waar 80, en 60 op de snelweg)
en een (vrouwelijke) bekende heeft al 2 keer een ongeluk overleeft omdat
ze in een stress-situatie letterlijk het stuur losliet (zoals die 'gozer' op TV net).
Daarnaast zie ik vaak zat dat bejaarden achteruit een parkeervak uitrijden en
zo bijna iemand aanrijden omdat ze niet weten hoe te auto reageert of niet
over hun schouders heen kunnen kijken. Nu ben ik ook geen top-chauffeur,
maar soms vraag ik me echt af hoe die gasten ooit hebben kunnen slagen.
Nee, over Anne praten is leukquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:09 schreef RingBewoner het volgende:
Beetje egoïstisch, vind je niet? Maar wat over jou dan?
toch nog steeds jammer dat die Fransen dachten dat ze ook iets anders konden dan stokbroden bakkenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, over Anne praten is leuk
Hier staat ze op de foto met mijn eerste vriendin.
[ afbeelding ]
Anne is ook nog single dus sla je slag.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:18 schreef RingBewoner het volgende:
Ik moet toegeven Alexxxxx, ik vind die auto nog best wel wat hebben ook.
niet getrouwd inderdaadquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Anne is ook nog single dus sla je slag.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:18 schreef RingBewoner het volgende:
Ik moet toegeven Alexxxxx, ik vind die auto nog best wel wat hebben ook.
ik post een foto van Anne, en jullie lullen over dat gare hok op de achtergrondquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:18 schreef densmee het volgende:
[..]
toch nog steeds jammer dat die Fransen dachten dat ze ook iets anders konden dan stokbroden bakken
Anne lijkt op een donut.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:09 schreef RingBewoner het volgende:
Beetje egoïstisch, vind je niet? Maar wat over jou dan?
over ij Anne lullen kan een ban opleverenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[..]
ik post een foto van Anne, en jullie lullen over dat gare hok op de achtergrond![]()
ho - mo - sek - su - a - li` teit de -woord (vrouwelijk) seksuele neiging tot het eigen geslacht
Hou niet zo van zwarte ogen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Anne is ook nog single dus sla je slag.
er zit wat in de weg om die fransoos op de achtergrond te aanschouwenquote:
Barely legalquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:27 schreef Barcaconia het volgende:
Er hebben meer vrouwen voor die Visa gestaan dan voor de gemiddelde Ferrari is het niet?

Hey, ik heb die OP niet verzonnen !quote:
nee maar 4quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:27 schreef Barcaconia het volgende:
Er hebben meer vrouwen voor die Visa gestaan dan voor de gemiddelde Ferrari is het niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
nee het is alberto die de tuin checktquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:42 schreef Opa_vertelt het volgende:
Heeft Anne daar nou een gigantische donut vast?
[ afbeelding ]
Eerlijk gevonden voor de antillenflat?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:42 schreef Opa_vertelt het volgende:
[ afbeelding ]
boven 5 graden worden bacteriën actiefquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:43 schreef Paladijn het volgende:
Zeer giftige blauwalg bij Almeerderstrand >LEKKER LEKKER<
Ik dacht dat blauwalg doorgaans pas rond augustus de kop opstak.
Held!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:42 schreef Opa_vertelt het volgende:
[ afbeelding ]
en je wilde niet eens op de fotoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:54 schreef Anne het volgende:
Wtf man. Ik kijk heel even niet en jullie kunnen je al niet gedragen.
Kap toch eens met het posten van die kutfoto Alex. Toen was ik 12!
Niet boos worden, maar je ziet er wel iets ouder uit dan 12. En ik kan het weten, ik heb een zusje van 12.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:54 schreef Anne het volgende:
Wtf man. Ik kijk heel even niet en jullie kunnen je al niet gedragen.
Kap toch eens met het posten van die kutfoto Alex. Toen was ik 12!
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Niet boos worden, maar je ziet er wel iets ouder uit dan 12. En ik kan het weten, ik heb een zusje van 12.
ik zocht de roestbak en/of de sloepquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:27 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Jij binnenkort misschien ook
[..]
Matige megane
[..]
Koffiemeisje
voor een lipje-mobiel
Juist wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:01 schreef Paladijn het volgende:
Ik denk dat we RB en Peu niet in een hok moeten zetten
Heeft iemand nog nuttige DealExtreme tips? Ik wil wat meuk bestellen
Dat is de broer van de zus van de nicht van de moeder van de vriendin van de oom van zijn vader.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:03 schreef RingBewoner het volgende:
Ik ben nog een groentje. RB zal ik wel zijn maar wie is Peu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |