Vind je me dik?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nee, niet zo'n boodschap.Een vraag.
Een vraag die wij allen willen stellen maar bijna niemand durft.
ligt het morgen misschien wel zacht over de knie, of moet ik een kussentje meenemen?quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik ruik zelfs nog nieuw. Net als een nieuwe auto.
Dat roze zeker?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar heb jij die jurk niet voor nodig lieverd
Neem maar een kussentje meequote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:05 schreef densmee het volgende:
[..]
ligt het morgen misschien wel zacht over de knie, of moet ik een kussentje meenemen?
nee een ouwe stink citroen is allesquote:
quote:
met de rechterhand zekerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Opa, het antwoord op je vraag is trouwens ja, verder geen commentaar
Fluister eens wat de vraag is?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Opa, het antwoord op je vraag is trouwens ja, verder geen commentaar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben meer beroepstwitteraar, tussen de boswachters onderling is er veel nieuwsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is nog gemakkelijker dan op fok daar
Ik trapte er inquote:
ik ookquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik trapte er in![]()
!
Even kijken of SD dat ook doet *lurkt stiekem mee over zijn schouder* .... JA!.
ik volg enerzijds een beetje t nieuws, anderzijds autosportnieuws, met name Dakar, en leuke discussies met spirituele mensen vrouwen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:14 schreef densmee het volgende:
[..]
ik ben meer beroepstwitteraar, tussen de boswachters onderling is er veel nieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |