inderdaad, ik had voorgesteld als er dan zonodig gefietst moest worden een solex te huren maar dat verstoorde die stomme vogelsquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:17 schreef Barcaconia het volgende:
Niets leukers dan fietsers in de duinen omploegen met een leuke 4x4.
Laat je aansteker thuis, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:16 schreef densmee het volgende:
morgen naar dat tering Noord Holland, naar de PWN duinen. Excursie van school.
Hebben ze ook nog bedacht om te gaan fietsen![]()
sommige klasgenoten zijn echt nog te stom om te schijten he
Tjezus, boer!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:20 schreef densmee het volgende:
[..]
inderdaad, ik had voorgesteld als er dan zonodig gefietst moest worden een solex te huren maar dat verstoorde die stomme vogels
waarom zou je geen fietsen, ik ga liever een hele dag lopen dan 1 km fietsen.quote:
ik niet in ieder geval, Robbert Kooistra uit 1989!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:23 schreef RingBewoner het volgende:
Oké, wie is mij gaan volgen op twitter?
Lexxxje mag geen Colt, colts zijn voor paupers als oxy.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, Oxy heeft een blauwe Colt. Ik mag geen Colt kopen van DW.
pauperschuddersquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lexxxje mag geen Colt, colts zijn voor paupers als oxy.
ok thnx bye.
Maar met lopen kom je nergens op zo'n dag.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:22 schreef densmee het volgende:
[..]
waarom zou je geen fietsen, ik ga liever een hele dag lopen dan 1 km fietsen.
naar het cafe op en neer is al meer dan genoeg fietsen
ver genoeg, 20 km haal je makkelijkquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Maar met lopen kom je nergens op zo'n dag.
Dat dusquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:39 schreef densmee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
daar rijd je dan in je ubertrage rothok, maar hij is wel lekker goedkoop.
Binnen een week schrijft je auto ook nog eens 5000 euro af
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen idee, maar hij gedroeg zich als een mongool toen ie naast mestond bij de stoplicten, heb m maar genegeerd
ja dat valt ook niet op, d'n opa deed dat beterquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het word gewoon flauw ookiedereen weet dat ie
[ afbeelding ]
heet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...maar een goede poging iig.
Nee.
jij niet, SD welquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:54 schreef Anne het volgende:
Nee. Deze keer trap ik daar niet in. Zie ik eruit als een ezel?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:56 schreef Opa_vertelt het volgende:
Die spoiler staat ook op een verkeerde plek..Toch is ie niet scherp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...maar een goede poging iig.
[ afbeelding ]
Wat een teringlelijke grafbakquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat vinden jullie er van btw? Hoop dat ie door de APK komt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lieverd, ik heb geen hekel aan Seat, als ie door de apk komt vrijdag koop ik die Cordoba...quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat een teringlelijke grafbak. Geen wonder dat je een hekel hebt aan Seat.
mja, achterbumper heeft nog wat werk, maar verder een top bakquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
Alex, dat is toch niet dat ding wat je gekocht hebt?
Dat méén je niet man!
dat was zelfspot, ik wits toenimmers al dat ik een seat ging kopen, wel op blijven lettenquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Zit mij dan niet zo te dissen om mijn Seat, joh.
waarom denk je dat?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:05 schreef densmee het volgende:
niet kopen, ding is compleet afgetrapt natuurlijk
was ik idd van planquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
Of doe er dan tenminste een grotere voorbumper op, dan ziet het er volgens mij wel redelijk uit.
Als ik over de ring wil, mag jij mee, sportstoel op jou maat.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:07 schreef Anne het volgende:
Maarre, wie ga je op dat kinderstoeltje neerplempen?
meestal van die "getunde" auto's zijn afgetrapt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom denk je dat?
[..]
was ik idd van planwil er ook mee op shows gaan staan en zo
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik over de ring wil, mag jij mee, sportstoel op jou maat.
een rat look met mega spoilers dus?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:08 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vind het wel een mooie auto. Dat 2-tone staat hem wel goed. Misschien moet je dat doorvoeren naar het dak of de B-stijlen ofzoiets?
ikkan ookniet rijdenquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:09 schreef Anne het volgende:
[..]![]()
!
Ik weet alleen niet of ik dat wil.
De keren dat ik je weg heb zien rijden, vond ik dat nou niet echt geweldig gaan.
Oke, nog steeds niet dus. Dan laat maarquote:
Aan de voorkant of bovenkant?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:10 schreef Opa_vertelt het volgende:
Aan die andere kant horen eigenlijk ook uitlaten.
op al mijn auto's komt een ringsticker, dus ook op dezequote:Op woensdag 25 mei 2011 23:10 schreef Barcaconia het volgende:
Beetje kansloos zonder ringsticker, dat wel.
kansloosquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:11 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets zou ik er op zetten.
Teringquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat vinden jullie er van btw? Hoop dat ie door de APK komt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als je ze tegen komt graag f melden, dan koop ik die alsnogquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tering, zijn er ook nog sjonnieparts die er níet op zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |