lieverd, ik heb geen hekel aan Seat, als ie door de apk komt vrijdag koop ik die Cordoba...quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat een teringlelijke grafbak. Geen wonder dat je een hekel hebt aan Seat.
mja, achterbumper heeft nog wat werk, maar verder een top bakquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
Alex, dat is toch niet dat ding wat je gekocht hebt?
Dat méén je niet man!
dat was zelfspot, ik wits toenimmers al dat ik een seat ging kopen, wel op blijven lettenquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Zit mij dan niet zo te dissen om mijn Seat, joh.
waarom denk je dat?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:05 schreef densmee het volgende:
niet kopen, ding is compleet afgetrapt natuurlijk
was ik idd van planquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
Of doe er dan tenminste een grotere voorbumper op, dan ziet het er volgens mij wel redelijk uit.
Als ik over de ring wil, mag jij mee, sportstoel op jou maat.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:07 schreef Anne het volgende:
Maarre, wie ga je op dat kinderstoeltje neerplempen?
meestal van die "getunde" auto's zijn afgetrapt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom denk je dat?
[..]
was ik idd van planwil er ook mee op shows gaan staan en zo
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik over de ring wil, mag jij mee, sportstoel op jou maat.
een rat look met mega spoilers dus?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:08 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vind het wel een mooie auto. Dat 2-tone staat hem wel goed. Misschien moet je dat doorvoeren naar het dak of de B-stijlen ofzoiets?
ikkan ookniet rijdenquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:09 schreef Anne het volgende:
[..]![]()
!
Ik weet alleen niet of ik dat wil.
De keren dat ik je weg heb zien rijden, vond ik dat nou niet echt geweldig gaan.
Oke, nog steeds niet dus. Dan laat maarquote:
Aan de voorkant of bovenkant?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:10 schreef Opa_vertelt het volgende:
Aan die andere kant horen eigenlijk ook uitlaten.
op al mijn auto's komt een ringsticker, dus ook op dezequote:Op woensdag 25 mei 2011 23:10 schreef Barcaconia het volgende:
Beetje kansloos zonder ringsticker, dat wel.
kansloosquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:11 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets zou ik er op zetten.
Teringquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat vinden jullie er van btw? Hoop dat ie door de APK komt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als je ze tegen komt graag f melden, dan koop ik die alsnogquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tering, zijn er ook nog sjonnieparts die er níet op zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |