Nej.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:25 schreef RingBewoner het volgende:
Iemand wil mijn Xbox360 wel kopen, vraagt nu om een zending naar Zweden.... Doen of niet?
Het was in 2007, dus 4 jaar geleden, dus inderdaad, toen was ik 19.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je had je Suuz al, ik denk dat je 19 was?
Als ie van tevoren betaalt, why not.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:25 schreef RingBewoner het volgende:
Iemand wil mijn Xbox360 wel kopen, vraagt nu om een zending naar Zweden.... Doen of niet?
Was ook mijn eerste reactie, ben bang dat er iets niet goed gaat en dat er gezeik van komt......quote:
True, maar stel je voor dat.....(doemscenario mag je zelf bedenken).quote:
Dat wat? Dan zeg je dat je het alleen verzekerd wilt versturen. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
True, maar stel je voor dat.....(doemscenario mag je zelf bedenken).
Kweetnie, maar als je fatsoenlijk geluid wil dan zijn bovenstaande dingen niet echt je van het, wel?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Voor je't weet sta ik tegen een Visa aan te rijden op een lugubere parkeerplaats... dus geen miffy/nijntje voor mij
Mijn vriendin is meer in de xiao tutu, heb al ladingen nijntje/miffy spul in huis momenteelMaar wil dus iets tofs op mijn bureau waar nog wel redelijk geluid uitkomt en wat simpel mee te nemen is in mijn rugtas.
Omdat ik het ook even op twitter postte. Kreeg bijna meteen een reactie.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:29 schreef Paladijn het volgende:
Zat scams met auto's via een dergelijke buitenlandroute. Waarom zou iemand uit zweden hier een tweedehands xbox360 kopen
Mijn vriendin heeft deze vierde uit de lijst en daar komt zeer prima geluid uit. Ik heb alleen een verloopstekker nodig als ik die van haar wil gebruikenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Kweetnie, maar als je fatsoenlijk geluid wil dan zijn bovenstaande dingen niet echt je van het, wel?
hahaha, het heeft twitterquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:29 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Omdat ik het ook even op twitter postte. Kreeg bijna meteen een reactie.
http://www.angrybirdstees.com/quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:30 schreef Paladijn het volgende:
lolwut
[ afbeelding ]
Ik dacht dat de hype ondertussen wel over was
Ja, ik heb twitter ja. Boeiend.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hahaha, het heeft twitterDat is nog erger dan een Seat hebben
Hoe weet je dat/kom je er bij?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Brechtje heeft een Cordoba btw, die heeft me geïnspireerd
Ben net een week of 3 actief. Weet niet precies hoeveel rondjes. Dit jaar is het nog maar matig, rondje of 5 met een Opel Corsa.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
RingBewoner ben jij nog van voor mijn tijd ofzo?
Je username komt me niet echt bekend voor..
Hoeveel Ring-rondes heb je trouwens al op naam staan en met welke auto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |