Nooit andere vrienden overwogen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:02 schreef mootie het volgende:
[..]
En daar moet je dan ook heel ranzig aan sabbelen en zuigen, zodat je tafelgenoten halfkotsend weglopen.
Ik denk wel dat er twee zijn die ik vriend mag noemenquote:
Ik heb 5 vriendinnen en 3 vriendenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er twee zijn die ik vriend mag noemen
En misschien nog een derde ook
quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eet smakelijk![]()
Wakker Dier start rechtszaak tegen Bleker
Wederom een doofpotquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eet smakelijk![]()
Wakker Dier start rechtszaak tegen Bleker
CDA, partij van de agrariërs hè?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zeg maar gerust een beerput
serieus als die beerput echt open gaat dan is het feestquote:
Wordt misschien wel eens tijd, er wordt teveel gekonkeld en gesjoemeld op hoog niveauquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
serieus als die beerput echt open gaat dan is het feest![]()
http://www.elsevier.nl/we(...)ubsidie.htm?rss=true
Ik dacht dat alle beesten los waren danquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Op een BBQ heb je geen wakkere dieren, die zijn dan inmiddels allemaal in slaap gesust
Ja, maar van de menselijke soort als ik de topics zo doorbladerquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik dacht dat alle beesten los waren dan
Mannenvleesquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:10 schreef Kally het volgende:
Anyway, I'm off, even bijtanken en half 6 weer op![]()
ik ga dromen over vlees en bbq
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:49 schreef Toverheks het volgende:
50 bordjes, 50 vorkjes,50 messen,50 lepels het is binnen we kunnen aan tafel
Vermeld de kostprijs even, dan kan die in de OPquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:49 schreef Toverheks het volgende:
50 bordjes, 50 vorkjes,50 messen,50 lepels het is binnen we kunnen aan tafel
nee heb ik gewoon betaald niks bonquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vermeld de kostprijs even, dan kan die in de OP
Vergeet ook niet om de bon mee te nemen
Donequote:
Dattesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wacht wel op het totaalbedrag min 20 euro
Jep, is ook de bedoeling. Maar dan hebben we het een beetje bij elkaar in de OP. Wel zo handigquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wacht wel op het totaalbedrag min 20 euro
6 mannen drinken bier geloof ik? ik weet niet hoeveel per persoon, Remlof alleen is wel al 2 kratjesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoeveel kratten bier moet ik eigenlijk ophalen? Drie-vier?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:02 schreef Kally het volgende:
[..]
6 mannen drinken bier geloof ik? ik weet niet hoeveel per persoon, Remlof alleen is wel al 2 kratjes
Ik ga niet veel drinken, WJ zuipt ook niet mega-veel, Michiel moet rijden, Ian en Remlof zijn de grootverbruikers.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:02 schreef Kally het volgende:
[..]
6 mannen drinken bier geloof ik? ik weet niet hoeveel per persoon, Remlof alleen is wel al 2 kratjes
dan is het goed, anders had ik hem persoonlijk meegesleeptquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die is hier even niet maar komt zeker op de BBQ.
Ik zou alleen bier halen toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:09 schreef Soury het volgende:
Oh en frisdrank, moeten wij dat halen? Ik ben meer van de thee of water, naast wijn. Maar een paar pakken en flessen zijn ook wel welkom denk ik. Plus dat iedereen maar moet roepen wat ze willen drinken hoor anders nemen we gewoon wat mee
Prima, maar ik hoor niemand over spa of cola enz. Best minder gesleepquote:
Nee melk staat op de lijst. Ik wil wel weten wat mensen graag drinken ipv "drank" Volgens mij is Mootie ook een cola drinker. Maar ik wil wel graag respons. Ik ga het niet verzinnen, zo wel gaan er pakken ijsthee mee als ik het voor het zeggen heb en dat was het.quote:
ijsthee is prima, en geloof dat Moot geen cola meer drinkt maar ze zal nog wel ermee komen wat ze graag aan alcoholvrij spul wilt drinken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee melk staat op de lijst. Ik wil wel weten wat mensen graag drinken ipv "drank" Volgens mij is Mootie ook een cola drinker. Maar ik wil wel graag respons. Ik ga het niet verzinnen, zo wel gaan er pakken ijsthee mee als ik het voor het zeggen heb en dat was het.
Ik ook Heks, maar ik heb nog niemand iets horen roepen van: "Ik drink dat liever" En ik vind het prima, aan de andere kant nog ruim een maand te gaan. Nogmaals als iemand wat anders wil drinken of eten qua ontbijt of wat dan ook. Laat het weten, donder ik het wel op de boodschappenlijst.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ijsthee is prima, en geloof dat Moot geen cola meer drinkt maar ze zal nog wel ermee komen wat ze graag aan alcoholvrij spul wilt drinken.
ik vind alles best
Cola light in blikjes, maar dat heb ik hier al, dus geen probleem. En Milk&Fruit, smaak banaan, maar dat heb ik hier ook al.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee melk staat op de lijst. Ik wil wel weten wat mensen graag drinken ipv "drank" Volgens mij is Mootie ook een cola drinker. Maar ik wil wel graag respons. Ik ga het niet verzinnen, zo wel gaan er pakken ijsthee mee als ik het voor het zeggen heb en dat was het.
Mooi, dan gaan er een paar pakken fris naar keuze bijquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Cola light in blikjes, maar dat heb ik hier al, dus geen probleem. En Milk&Fruit, smaak banaan, maar dat heb ik hier ook al.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi, dan gaan er een paar pakken fris naar keuze bij
Het meeste doen we samen. Het plastic gedoe is iig al tofquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
en roep maar als ik wat moet halen he Soury
En thee, tenzij mensen groene thee (over datum) lustenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi, dan gaan er een paar pakken fris naar keuze bij
Ik las dat het gezellig was, dan heb je die alvast binnenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:03 schreef remlof het volgende:
Zo, gisteravond bij vrienden geBBQd en vanavond maar weer eens op m'n balkonnetje
Whehe verslaafde. Ik ken er ook zoeen. Anderhalf liter dopje bewaren hoor !!!!! Maar kom je met de auto? anders nemen wij het wel mee hoor. Slepen op niks af in het ov is ook niet alles.quote:
Auto, doh!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Whehe verslaafde. Ik ken er ook zoeen. Anderhalf liter dopje bewaren hoor !!!!! Maar kom je met de auto? anders nemen wij het wel mee hoor. Slepen op niks af in het ov is ook niet alles.
Ok !!!quote:
Vorige week heb ik alles verzameld en aan Lies doorgebriefd.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Whehe verslaafde. Ik ken er ook zoeen. Anderhalf liter dopje bewaren hoor !!!!! Maar kom je met de auto? anders nemen wij het wel mee hoor. Slepen op niks af in het ov is ook niet alles.
Doe ik ookquote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Vorige week heb ik alles verzameld en aan Lies doorgebriefd.
"cola" jullie gaan allemaal lam en neukenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:26 schreef Soury het volgende:
Moots Laten wij de cola maar meenemen. Geen probleem en verder geen gezeur over bonnetjes enz. dat gerekenStaat op de lijst iig
godver dus nu ben ik ook verplicht het FOK teken op me doos te scheren, van wippen wist ik echt niks af hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 18:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
"cola" jullie gaan allemaal lam en neuken![]()
neem ik een condoomautomaat mee op de fiets. denk dat ik die 50 euro van die bbq er wel uit heb na een avondje die automaat op een boom te hebben geschroefd..
Kaal mag ook hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 19:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
godver dus nu ben ik ook verplicht het FOK teken op me doos te scheren, van wippen wist ik echt niks af hoor
quote:
helemaal kaal vind ik niks, dan kijk ik zo naar beneden en denk, ach gut een poesje van 11 jaarquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
helemaal kaal vind ik niks, dan kijk ik zo naar beneden en denk, ach gut een poesje van 11 jaar![]()
nou genoeg wordt weer ranzig hier hahahaha
Wat zitten, die boom in de tuin toch?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moet nog bordjes ophangen dat mannen op het toilet zittend moeten plassen
Dat is het alternatief. In huis geen gespetter dat ik later weer van de muren af moet schrapenquote:
Ja ik moet wel douchen hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 20:02 schreef Toverheks het volgende:
Teun zullen we gewoon onze eigen badhanddoek enzo meenemen anders moet je extra wassen en heb je wel zoveel handdoeken enzo
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is het alternatief. In huis geen gespetter dat ik later weer van de muren af moet schrapen
Teun voor Soury en ik weer weg gaan is alles weer spic en span, en ik doe wc en dousche enzo wel zo gedaan.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is het alternatief. In huis geen gespetter dat ik later weer van de muren af moet schrapen
Ik heb wel zoveel handdoeken, 't is niet erg als je het vergeet. Zitten wel veel oude lappen tussen, maar ze drogen nog primaquote:Op zondag 22 mei 2011 20:02 schreef Toverheks het volgende:
Teun zullen we gewoon onze eigen badhanddoek enzo meenemen anders moet je extra wassen en heb je wel zoveel handdoeken enzo
Komt wel goed, ik heb ook nog een werkster hè. Als de meeste troep weer aan kant is vind ik het prima.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Teun voor Soury en ik weer weg gaan is alles weer spic en span, en ik doe wc en dousche enzo wel zo gedaan.
ja ik ook en moet ook mijn haar fohnen heb je wel stroom daar teunquote:
Geen stopcontact in de douche, dat is een raar minpuntjequote:Op zondag 22 mei 2011 20:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ik ook en moet ook mijn haar fohnen heb je wel stroom daar teunnee want alles staat rechtop als ik wakker wordt
ik heb hem ook niet daar hoor, net om de hoek ach we zien het allemaal wel en ik help je gewoon met alles en ach dat doet iedereen toch.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geen stopcontact in de douche, dat is een raar minpuntje
Ik heb heerlijk haar, borstel erdoor en klaar, ik doe er nooit meuk in enzo, geen fohn helemaal niksquote:Op zondag 22 mei 2011 20:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ik ook en moet ook mijn haar fohnen heb je wel stroom daar teunnee want alles staat rechtop als ik wakker wordt
Ik welquote:Op zondag 22 mei 2011 20:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb hem ook niet daar hoor, net om de hoek ach we zien het allemaal wel en ik help je gewoon met alles en ach dat doet iedereen toch.
Eerst ontbijten!quote:Op zondag 22 mei 2011 20:10 schreef mootie het volgende:
Jezus haks, gewoon aankleden en de auto in, muts!
Nee dat wil jij nietquote:Op zondag 22 mei 2011 20:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Misschien wil ik jullie hier nog wel een paar dagen houden
quote:
Ik koppel de tuinslag wel aanquote:Op zondag 22 mei 2011 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat kan ook zonder douchen en fohnen!
*kijkt naar eigen ongekamde haar
Niet? Echt welquote:
11 uur????? Doe eens normaalquote:Op zondag 22 mei 2011 20:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat denk ik ook niet, zie Teun nu al in gedachten bij de uitgang staan en maar op zijn klokje kijken en roepen, mensen de afspraak was 11 uur het park verlaten houden jullie je daar even aan.
Teun neemt gelijk een paar ATV dagen daarna op om bij te komen
Nou ja Teun kennendequote:
WTF !!!!quote:Op zondag 22 mei 2011 20:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Teun voor Soury en ik weer weg gaan is alles weer spic en span, en ik doe wc en dousche enzo wel zo gedaan.
Ik verwacht het wel jaquote:Op zondag 22 mei 2011 20:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Straks lig ik jankend op m'n knieën te smeken of jullie nu echt op willen lazeren
Teun is een zeikerd dus ik weet niet hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 20:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Teun weet dat ik een kloterige slaper ben, ik mag vast nog wel een paar uurtjes scoren.
ja in de ochtend, oh ik zie Teun helemaal voor me, sigaar in zijn snuit en om 10 uur al blerren dat het feestje is afgelopen en we vriendelijk worden verzocht het park te verlatenquote:
Pfff dan zet ik de auto op de oprit en pit daar nog even door.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik verwacht het wel ja
[..]
Teun is een zeikerd dus ik weet niet hoor
Van mij wel, alleen moet die tent wel voor vijven 's middag schoon en ingepakt weer op de aanhangwagen liggen.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Teun weet dat ik een kloterige slaper ben, ik mag vast nog wel een paar uurtjes scoren.
Daar heb je mannen met katers voorquote:Op zondag 22 mei 2011 20:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Van mij wel, alleen moet die tent wel voor vijven 's middag schoon en ingepakt weer op de aanhangwagen liggen.
Dat IS Teunquote:Op zondag 22 mei 2011 20:27 schreef Toverheks het volgende:
duurde even maar zo zie ik dus Teun voor me drentelend en zuchtend voor de tent![]()
die korporaal
hahahha had ik het toch goed, zie het helemaal voor me hequote:
stel je niet aan, neem je maar een asperientjequote:
Ja, dat is echt heel stom, want niemand gaat je bijten.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:48 schreef Toverheks het volgende:
Ik heb er slapeloze nachten al van, en toch ook heel veel zin erin, stom he
dat zeg jij, weet jij hoe die andere allemaal zijnquote:Op zondag 22 mei 2011 20:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat is echt heel stom, want niemand gaat je bijten.
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zie je nu wel Teun, daar heb je het al![]()
De tafel is al langsgekomen, plus ik ben alles kwijt mijn tas autosleutel en ik kom niet wegquote:
Bob, Remlof, WJ, Ian, Kally, Soury zijn prima mensen (allemaal gezien). Nah, dan heb je mij nog, maar ik wordt wel koest gehouden door die zes.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat zeg jij, weet jij hoe die andere allemaal zijn
Doe niet zo gek, je kon ook in Breda komen, dit is een stuk simpeler.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
De tafel is al langsgekomen, plus ik ben alles kwijt mijn tas autosleutel en ik kom niet weg![]()
Onderbewust ben ik er mee bezig
Nou nee, maar met heks in de auto gaat het goed komenquote:Op zondag 22 mei 2011 20:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe niet zo gek, je kon ook in Breda komen, dit is een stuk simpeler.
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bob, Remlof, WJ, Ian, Kally, Soury zijn prima mensen (allemaal gezien). Nah, dan heb je mij nog, maar ik wordt wel koest gehouden door die zes.
Hihaquote:
Uh hoe dan. Ik heb meer goed te makenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:04 schreef Kally het volgende:
Ik ben heel lief in het echt hoor, al lijk dat niet altijd zo hier
quote:
Whahahahaha, bij mij nietquote:
Ik zet de ramen wel openquote:Op zondag 22 mei 2011 21:12 schreef Toverheks het volgende:
ik ben gewoon in het echt een kolerewijf eerste graads, grote bek en ram er gelijk op los, tegenspraak duld ik niet mijn wil is wet.
heb altijd gelijk en zo niet neem ik gewoon mijn gelijk.
moet ik nog even verder gaan
* Gaat reservetent huren voor Heksquote:Op zondag 22 mei 2011 21:12 schreef Toverheks het volgende:
ik ben gewoon in het echt een kolerewijf eerste graads, grote bek en ram er gelijk op los, tegenspraak duld ik niet mijn wil is wet.
Zo'n hok voor baby'squote:Op zondag 22 mei 2011 21:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo een opgooitent zag ik gisteren in kassa
Worden ze nog mooi bruin ookquote:Op zondag 22 mei 2011 21:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Gooien we af en toe wel een stuk wortel naar binnen
Dat zeggen ze toch over worteltjes, en dan ze goed zijn voor je ogenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bedoel je dat...... die wortel........
Rode worteltjes zijn goed voor je ogen, maar bruinequote:Op zondag 22 mei 2011 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zeggen ze toch over worteltjes, en dan ze goed zijn voor je ogen
Ik heb nog nooit rode worteltjes gezien, wel oranje en de bruine variant ken ik ook nietquote:Op zondag 22 mei 2011 21:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Rode worteltjes zijn goed voor je ogen, maar bruine![]()
Devil carrotsquote:Op zondag 22 mei 2011 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit rode worteltjes gezien, wel oranje en de bruine variant ken ik ook niet
Ik krijg er steeds meer zin inquote:Op zondag 22 mei 2011 21:12 schreef Toverheks het volgende:
Soury, Bob en Ian hebben mij gezien, en me niet doodgemaakt, dus ik val ook best mee.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bob, Remlof, WJ, Ian, Kally, Soury zijn prima mensen (allemaal gezien). Nah, dan heb je mij nog, maar ik wordt wel koest gehouden door die zes.
Misschien lukt het ze de volgende keerquote:Op zondag 22 mei 2011 22:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Soury, Bob en Ian hebben mij gezien, en me niet doodgemaakt, dus ik val ook best mee.
Eén contactmoment is geen contactmomentquote:Op zondag 22 mei 2011 22:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Soury, Bob en Ian hebben mij gezien, en me niet doodgemaakt, dus ik val ook best mee.
Heul welquote:Op zondag 22 mei 2011 22:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Eén contactmoment is geen contactmoment
Niet opeens nieuwe regels gaan verzinnenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Eén contactmoment is geen contactmoment
nee hoor ben best lief en schreeuwen doe ik al helemaal nietquote:
Ik welquote:Op zondag 22 mei 2011 22:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor ben best lief en schreeuwen doe ik al helemaal niet
quote:
Toen moest ik terug rijden en kon niet drinkenquote:Op zondag 22 mei 2011 23:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb je vorig jaar niet horen schreeuwen. Misschien dat je dit jaar meer jezelf bent
Misschien schreeuwt ze alleen tijdens de seksquote:Op zondag 22 mei 2011 23:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb je vorig jaar niet horen schreeuwen. Misschien dat je dit jaar meer jezelf bent
Zo is ze vast nietquote:Op zondag 22 mei 2011 23:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien schreeuwt ze alleen tijdens de seks
En hoppa Rem weet er weer sex bij te betrekkenquote:Op zondag 22 mei 2011 23:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien schreeuwt ze alleen tijdens de seks
Het is een gave hè?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
En hoppa Rem weet er weer sex bij te betrekken
Als jij dat wiltquote:
Ik mis hier allemaal postings, deze had ik niet gezien.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet opeens nieuwe regels gaan verzinnen
10 toch?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:16 schreef remlof het volgende:
We zijn dus met z'n twaalven? Perfect, lijkt me.
12? Nee toch? En Hidiho kunnen we denk ik wel afschrijven, niets meer van gehoord. Ik zou ook dat zijn laatste posting van maandag dateert. Er zal hem toch niets overkomen zijn?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:16 schreef remlof het volgende:
We zijn dus met z'n twaalven? Perfect, lijkt me.
Min Heidi maakt 9. Misschien dat er nog een vriend vanuit Noord-Duitsland komt, maar dat is niet zeker. Misschien beter ook van niet, want drankorgel en varkentjequote:
Min Heidi maakt 10, tel maar naquote:Op zondag 22 mei 2011 23:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Min Heidi maakt 9. Misschien dat er nog een vriend vanuit Noord-Duitsland komt, maar dat is niet zeker. Misschien beter ook van niet, want drankorgel en varkentje![]()
We hebben al genoeg drankorgels toch?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Min Heidi maakt 9. Misschien dat er nog een vriend vanuit Noord-Duitsland komt, maar dat is niet zeker. Misschien beter ook van niet, want drankorgel en varkentje![]()
En ik krijg na 4 drankjes ook al rode koontjes.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Onder de mannen valt het wel mee denk ik. Alleen Ian en Remlof. De rest kent z'n plaats
Ik ken mijn plaats als drankorgel ookquote:Op zondag 22 mei 2011 23:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Onder de mannen valt het wel mee denk ik. Alleen Ian en Remlof. De rest kent z'n plaats
Dan ben je ook snel klaar. Soury lust er wel pap van volgens mij, dat is wel een drinkmaatje voor Remlof.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:24 schreef mootie het volgende:
[..]
En ik krijg na 4 drankjes ook al rode koontjes.
Ik zou Ian en Rem gewoon in een hoekje zetten met 2 kratten.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan ben je ook snel klaar. Soury lust er wel pap van volgens mij, dat is wel een drinkmaatje voor Remlof.
Soury kan er ook wel bij denk ik: http://i.fok.nl/userpics/168093/werk3fp.JPGquote:Op zondag 22 mei 2011 23:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou Ian en Rem gewoon in een hoekje zetten met 2 kratten.
Bij de buren in de tuin of gewoon ergens vooraan op de parkeerplaats en desnoods in de bossenquote:Op zondag 22 mei 2011 23:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou Ian en Rem gewoon in een hoekje zetten met 2 kratten.
Naw, ze mogen wel gewoon in de buurt blijven.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij de buren in de tuin of gewoon ergens vooraan op de parkeerplaats en desnoods in de bossen
Ok, dan neem ik jou ook wel meequote:Op zondag 22 mei 2011 23:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Naw, ze mogen wel gewoon in de buurt blijven.
Gaan we niet Solexrijden?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, dan neem ik jou ook wel mee
Ik vind eigenlijk dat we wat moeten doen of zo, alleen maar zuipen en vreten is zo doelloos. Vermoedelijk gaat iedereen mij haten vanwege het woord "doen"
Ik welquote:Op zondag 22 mei 2011 23:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou ik erg leuk vinden, maar volgens mij wil niemand dat
Dan zijn wij de twee enigen denk ikquote:
Alles waarbij je gemotoriseerd kunt rijden in de open lucht is tofquote:Op zondag 22 mei 2011 23:46 schreef Deisyy het volgende:
solex rijden is zo tof! Ik zeg doen!
En anders maak je een boswandeling met de oudjes:+
Acda en de Munnik zijn best okquote:Op zondag 22 mei 2011 23:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan zijn wij de twee enigen denk ik
Ondertussen mijn cd's aan het rippen en uploaden, maar man, wat een bagger zit daar toch tussen. Krijg je met cd voor jou, cd voor mij
Kan je anders geen volleybalnetje spannen in je tuin?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alles waarbij je gemotoriseerd kunt rijden in de open lucht is tof
Onder muziek\albums moet je kijkenquote:
Kan dat op een solex?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan je anders geen volleybalnetje spannen in je tuin?
Dat zeg jij nou wel maar ondertussen worden we hier gek van die 45km autootjes waar jan en alleman in rijdt.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alles waarbij je gemotoriseerd kunt rijden in de open lucht is tof
Allemaal scholieren, 't is er van vergeven. Nah, die hebben lol hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 23:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zeg jij nou wel maar ondertussen worden we hier gek van die 45km autootjes waar jan en alleman in rijdt.
Ik dacht dat die autootjes bedoeld waren voor mensen met een beperking, maar iedereen rijdt er tegenwoordig in.
Moet daar cd's van trekken voor ouders.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom heb jij daar een map 'christelijk' staan?
Aartsluie kutkinderen, fietsen moeten ze.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Allemaal scholieren, 't is er van vergeven. Nah, die hebben lol hoor
Minder zakgeld, waar doen ze het vanquote:Op zondag 22 mei 2011 23:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aartsluie kutkinderen, fietsen moeten ze.
Remlof zegt dat altijd tegen mij, trutse......quote:
Over een week krijg je het naar je toe met 6 mb in plaats van 1,5 mb. Heb een upgrade gekocht.quote:
Oeh, dan kan je ook HD video streamenquote:Op maandag 23 mei 2011 00:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Over een week krijg je het naar je toe met 6 mb in plaats van 1,5 mb. Heb een upgrade gekocht.
Camera ophangen in je slaapkamer, elke avond een poolse vriendin uitnodigen voor 50 euro, paywebsite opzetten en streamen maarquote:Op maandag 23 mei 2011 00:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat moet wel kunnen, heb er niet zoveel verstand van maar dat is toch upnp? Dat kan dat ding
En zelf even een masker kopen?quote:Op maandag 23 mei 2011 00:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Camera ophangen in je slaapkamer, elke avond een poolse vriendin uitnodigen voor 50 euro, paywebsite opzetten en streamen maar
Been there, done that, plaats delict Bucarest. Was leuk, nu geen droog brood meer in te verdienen.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Camera ophangen in je slaapkamer, elke avond een poolse vriendin uitnodigen voor 50 euro, paywebsite opzetten en streamen maar
Serieus?quote:Op maandag 23 mei 2011 00:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Been there, done that, plaats delict Bucarest. Was leuk, nu geen droog brood meer in te verdienen.
Moet je eerst vragen of we het willen horenquote:Op maandag 23 mei 2011 00:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Op zich wel weer een typisch verhaal, vertel ik wel bij de BBQ als er gelegenheid voor is
Nou ja, ik trek mij wel even terug met Remlof hoor. Trouwens, zo bizar is het ook niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Moet je eerst vragen of we het willen horen
Heb je 'm al gepmd?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
Acht mensen hebben betaald, de negende, ik heb geen idee waar hij uithangt. Zijn naam maar doorstrepen?
Soury heeft dat gedaan, geen reactie. En dat was al begin vorige week volgens mij dat ze dat deed. Hij heeft ook sinds maandag niet meer gepost. Jij kunt natuurlijk wel kijken of hij online is geweest, maar dat mag je dan weer niet zeggen. Maar ik vraag wel een advies aan je?quote:
Ik hoef heul geen verhalen in de zin van mannenpraatquote:Op maandag 23 mei 2011 16:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, ik trek mij wel even terug met Remlof hoor. Trouwens, zo bizar is het ook niet.
Niet? Het is dan ook niet zozeer mannenpraat maar meer persoonlijke geschiedenisquote:Op maandag 23 mei 2011 17:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoef heul geen verhalen in de zin van mannenpraat
Doe ze beiden maarquote:Op maandag 23 mei 2011 17:35 schreef BobdeStreamer het volgende:
Plaatsvervanger 1
[ afbeelding ]
Plaatsvervanger 2
[ afbeelding ]
Heb je nog een andere in de aanbieding?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:35 schreef BobdeStreamer het volgende:
Plaatsvervanger 1
[ afbeelding ]
Plaatsvervanger 2
[ afbeelding ]
16 mei .. Geen reactiequote:Op maandag 23 mei 2011 17:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Soury heeft dat gedaan, geen reactie. En dat was al begin vorige week volgens mij dat ze dat deed. Hij heeft ook sinds maandag niet meer gepost. Jij kunt natuurlijk wel kijken of hij online is geweest, maar dat mag je dan weer niet zeggen. Maar ik vraag wel een advies aan je?
Die is goedquote:
Dus als jouw gasten een beetje stronken worden laat je ze op de stort slapenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
In augustus nog zo'n BBQ festijn in de tuin, maar dan van eigen forum. Vorig jaar viel er daar eentje stronken door mijn zonnetent heen, die kon gelijk naar de stort.
Beter van wel. Om eerlijk te zijn lag ik al iets eerder dan de anderen in een bed dat wat onhandig aan het draaien was toen ik erop wilde gaan liggen. Maar ik gokte goed en viel er keurig in.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus als jouw gasten een beetje stronken worden laat je ze op de stort slapen
Ik dacht wel dat jij dat sexy zou vinden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, je hebt je haar en baard laten groeien Bob?
Man, ik zit te soppen op m'n stoelquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:17 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat jij dat sexy zou vinden.
quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 03:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, als je me dan bier naar binnen giet terwijl ik dat doe.
quote:Op zondag 29 mei 2011 03:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deal staat maar of ik goed kan mikken beloof ik niet he
quote:Op zondag 29 mei 2011 03:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan maken we er meteen een wet t-shirt contest van
quote:Op zondag 29 mei 2011 03:05 schreef remlof het volgende:
Ja maar ik heb gewoon liever een lekker natte poes dan zo'n keihard ding van 19cm dat ik zelf ook al heb
quote:Op zondag 29 mei 2011 03:07 schreef Toverheks het volgende:
Remlof heeft een leuter van 19 cm zegt ie net ff me cm pakken
quote:Op zondag 29 mei 2011 03:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is goed maar is hij geen 19 cm dan ga je aan de schandpaal voor het park daar he, zoeken we een dikke boom en binden je vast
quote:
Voor het draaiboek hèquote:Op zondag 29 mei 2011 03:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik neem Kally mee, die chick weet hoe feestjes werken.
quote:Op zondag 29 mei 2011 03:53 schreef Toverheks het volgende:
nou kluiven en doorslikken brengt meer op dan alleen ff trekken hoor wel de prijzen goed in de gaten houden hoor
Kally komt eerder, net als jij en Moots, dat komt dus goed uit. En dan gaarne lezen wat er staat, niets meer en niets minder.quote:Op zondag 29 mei 2011 03:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Zonder gekheid, wij zijn wel een uurtje of vier bezig hoor, om die meuk op te bouwenquote:
ohhhh je RUKT deze uit het verband, dit ging over enge bosjes met mannen met kinderfiestjesquote:Op zondag 29 mei 2011 03:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nou moet die Remlof wel even opletten, want dat kind vraagt er verdomd nog geld voor ook
Daar het wel mijn tuin is, moet ik er natuurlijk wel de helft van mee,
[..]
Precies, ons feestje dusquote:Op zondag 29 mei 2011 04:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhh je RUKT deze uit het verband, dit ging over enge bosjes met mannen met kinderfiestjes
* Je even laatquote:
Weet je hoe vroeg ik dan al de auto in moet?quote:Op zondag 29 mei 2011 04:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zonder gekheid, wij zijn wel een uurtje of vier bezig hoor, om die meuk op te bouwen
Kortom rond een uur of 12 verwacht ik je
Jeweetzellufquote:Op zondag 29 mei 2011 03:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Geen idee, maar dan ben je in ieder geval 's avonds niet zo laat om de rest wakker te kunnen houden. Dat is dan mooi meegenomenquote:Op zondag 29 mei 2011 18:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je hoe vroeg ik dan al de auto in moet?
Whehehehehe, echt wel ik ga door al lig ik al dood op mijn veldbedquote:Op zondag 29 mei 2011 18:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geen idee, maar dan ben je in ieder geval 's avonds niet zo laat om de rest wakker te kunnen houden. Dat is dan mooi meegenomen
Bovendien wilde je bijpratenquote:Op zondag 29 mei 2011 18:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Whehehehehe, echt wel ik ga door al lig ik al dood op mijn veldbed
Ja maar dat hebben we laatst al gedaanquote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 18:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vrouw van weinig woorden en omgekeerd evenredig veel dorst
Huh wat, ik moet werken?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar het is mooi dat je eerder komt, kun je ook helpen tent bouwen, lampjes ophangen, al het breekbare spul drie kilometer verderop brengen, drank halen, etc, etc.
Zo kan het ookquote:Op zondag 29 mei 2011 20:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Tuurlijk moet Kally komen. Wat is nou een feestje zonder Kally?
Bemoei jij je nou maar met de tent en het bierquote:Op zondag 29 mei 2011 20:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Tuurlijk moet er cola komen. Wat is nou een feestje zonder cola?
Feestjes met alleen cola pass ik voorquote:Op zondag 29 mei 2011 20:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Tuurlijk moet er cola komen. Wat is nou een feestje zonder cola?
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Bemoei jij je nou maar met de tent en het bier
Goed, whatever. Ik zal nog 's vriendelijk antwoord geven.quote:
Prima sleep jij de flessen cola maar meequote:Op zondag 29 mei 2011 21:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
Goed, whatever. Ik zal nog 's vriendelijk antwoord geven.
Dus jij vraagt of je cola moet halen, ik antwoord positief en jouw reactie is dat ik het zelf moet halen?quote:
Ik vind alles best, mijn punt is een beetje dat het misschien handiger is als Heks en ik de AH in duiken en alle randbooschappen halen. Ik schiet het voor één bonnetje minder moelijk gedoe.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus jij vraagt of je cola moet halen, ik antwoord positief en jouw reactie is dat ik het zelf moet halen?
Mæster.
Er zijn toch vast en zeker ook wel BaCo mensen? Alleen voor die arme zieltjes hebben we al cola nodigquote:Op maandag 30 mei 2011 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind alles best, mijn punt is een beetje dat het misschien handiger is als Heks en ik de AH in duiken en alle randbooschappen halen. Ik schiet het voor één bonnetje minder moelijk gedoe.
Plus dat ik al aangaf dat we maar met 2 man in de auto zitten en ik kan mijn achterbank(en) naar voren kieperen. Best een hoop ruimte, plus geen moeite![]()
Denk dat ik het verkeerd begreep ofzo
Bacodrinkersquote:Op maandag 30 mei 2011 23:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er zijn toch vast en zeker ook wel BaCo mensen? Alleen voor die arme zieltjes hebben we al cola nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |