Hihaquote:
Uh hoe dan. Ik heb meer goed te makenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:04 schreef Kally het volgende:
Ik ben heel lief in het echt hoor, al lijk dat niet altijd zo hier
quote:
Whahahahaha, bij mij nietquote:
Ik zet de ramen wel openquote:Op zondag 22 mei 2011 21:12 schreef Toverheks het volgende:
ik ben gewoon in het echt een kolerewijf eerste graads, grote bek en ram er gelijk op los, tegenspraak duld ik niet mijn wil is wet.
heb altijd gelijk en zo niet neem ik gewoon mijn gelijk.
moet ik nog even verder gaan
* Gaat reservetent huren voor Heksquote:Op zondag 22 mei 2011 21:12 schreef Toverheks het volgende:
ik ben gewoon in het echt een kolerewijf eerste graads, grote bek en ram er gelijk op los, tegenspraak duld ik niet mijn wil is wet.
Zo'n hok voor baby'squote:Op zondag 22 mei 2011 21:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo een opgooitent zag ik gisteren in kassa
Worden ze nog mooi bruin ookquote:Op zondag 22 mei 2011 21:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Gooien we af en toe wel een stuk wortel naar binnen
Dat zeggen ze toch over worteltjes, en dan ze goed zijn voor je ogenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bedoel je dat...... die wortel........
Rode worteltjes zijn goed voor je ogen, maar bruinequote:Op zondag 22 mei 2011 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zeggen ze toch over worteltjes, en dan ze goed zijn voor je ogen
Ik heb nog nooit rode worteltjes gezien, wel oranje en de bruine variant ken ik ook nietquote:Op zondag 22 mei 2011 21:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Rode worteltjes zijn goed voor je ogen, maar bruine![]()
Devil carrotsquote:Op zondag 22 mei 2011 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit rode worteltjes gezien, wel oranje en de bruine variant ken ik ook niet
Ik krijg er steeds meer zin inquote:Op zondag 22 mei 2011 21:12 schreef Toverheks het volgende:
Soury, Bob en Ian hebben mij gezien, en me niet doodgemaakt, dus ik val ook best mee.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bob, Remlof, WJ, Ian, Kally, Soury zijn prima mensen (allemaal gezien). Nah, dan heb je mij nog, maar ik wordt wel koest gehouden door die zes.
Misschien lukt het ze de volgende keerquote:Op zondag 22 mei 2011 22:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Soury, Bob en Ian hebben mij gezien, en me niet doodgemaakt, dus ik val ook best mee.
Eén contactmoment is geen contactmomentquote:Op zondag 22 mei 2011 22:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Soury, Bob en Ian hebben mij gezien, en me niet doodgemaakt, dus ik val ook best mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |