quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 03:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, als je me dan bier naar binnen giet terwijl ik dat doe.
quote:Op zondag 29 mei 2011 03:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deal staat maar of ik goed kan mikken beloof ik niet he
quote:Op zondag 29 mei 2011 03:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan maken we er meteen een wet t-shirt contest van
quote:Op zondag 29 mei 2011 03:05 schreef remlof het volgende:
Ja maar ik heb gewoon liever een lekker natte poes dan zo'n keihard ding van 19cm dat ik zelf ook al heb
quote:Op zondag 29 mei 2011 03:07 schreef Toverheks het volgende:
Remlof heeft een leuter van 19 cm zegt ie net ff me cm pakken
quote:Op zondag 29 mei 2011 03:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is goed maar is hij geen 19 cm dan ga je aan de schandpaal voor het park daar he, zoeken we een dikke boom en binden je vast
quote:
Voor het draaiboek hèquote:Op zondag 29 mei 2011 03:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik neem Kally mee, die chick weet hoe feestjes werken.
quote:Op zondag 29 mei 2011 03:53 schreef Toverheks het volgende:
nou kluiven en doorslikken brengt meer op dan alleen ff trekken hoor wel de prijzen goed in de gaten houden hoor
Kally komt eerder, net als jij en Moots, dat komt dus goed uit. En dan gaarne lezen wat er staat, niets meer en niets minder.quote:Op zondag 29 mei 2011 03:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Zonder gekheid, wij zijn wel een uurtje of vier bezig hoor, om die meuk op te bouwenquote:
ohhhh je RUKT deze uit het verband, dit ging over enge bosjes met mannen met kinderfiestjesquote:Op zondag 29 mei 2011 03:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nou moet die Remlof wel even opletten, want dat kind vraagt er verdomd nog geld voor ook
Daar het wel mijn tuin is, moet ik er natuurlijk wel de helft van mee,
[..]
Precies, ons feestje dusquote:Op zondag 29 mei 2011 04:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhh je RUKT deze uit het verband, dit ging over enge bosjes met mannen met kinderfiestjes
* Je even laatquote:
Weet je hoe vroeg ik dan al de auto in moet?quote:Op zondag 29 mei 2011 04:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zonder gekheid, wij zijn wel een uurtje of vier bezig hoor, om die meuk op te bouwen
Kortom rond een uur of 12 verwacht ik je
Jeweetzellufquote:Op zondag 29 mei 2011 03:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Geen idee, maar dan ben je in ieder geval 's avonds niet zo laat om de rest wakker te kunnen houden. Dat is dan mooi meegenomenquote:Op zondag 29 mei 2011 18:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je hoe vroeg ik dan al de auto in moet?
Whehehehehe, echt wel ik ga door al lig ik al dood op mijn veldbedquote:Op zondag 29 mei 2011 18:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geen idee, maar dan ben je in ieder geval 's avonds niet zo laat om de rest wakker te kunnen houden. Dat is dan mooi meegenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |