Whatever, misschien 7 bier... misschien 10... Niet zeiken!quote:Op zondag 29 mei 2011 03:36 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
En jullie geloof ik ook niet, het is zaterdag nacht voor (vul opperwezen naar keuze in)'s sake.
nou ben wel in de stemmimg voor een glaasje maar geloof dat dat niet goed zal gaan met zoveel medijnene de afgelopen dagen in mijn lichaam, van 1 wijntje denk ik dat ik dan dood in bed blijfquote:Op zondag 29 mei 2011 03:36 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
En jullie geloof ik ook niet, het is zaterdag nacht voor (vul opperwezen naar keuze in)'s sake.
Ow, dan lopen we aardig gelijkquote:Op zondag 29 mei 2011 03:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Whatever, misschien 7 bier... misschien 10... Niet zeiken!
Ho ho ho, godverdomme!quote:Op zondag 29 mei 2011 03:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow, dan lopen we aardig gelijk
*elfde pakt
quote:
quote:
Dat was natuurlijk ook weer dom van mijquote:
Ow ja, jij bent ziekiesquote:Op zondag 29 mei 2011 03:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ben wel in de stemmomg voor een glaasje maar geloof dat dat niet goed zal gaan met zoveel medijnene de afgelopen dagen in mijn licheem, van 1 wijntje denk ik dat ik dan dood in bed blijf
nee de dorpsgek en de stalker moeten ook nog komenquote:Op zondag 29 mei 2011 03:36 schreef Coos het volgende:
Van zeikwijventopic naar kneuzen is maar een minuscuul stapje zo te zien.
mag ik dan op je nek een rondje tuinquote:Op zondag 29 mei 2011 03:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, jij bent ziekies
Doe wel rustig aan dan want ik wil je 25 juni wel in topconditie zien natuurlijk
Ian.... houd je nou eens een beetje in....quote:Op zondag 29 mei 2011 03:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik noem geen namen, maar t is wel pikant, jaen hij is hetero.. OMG
deal staat maar of ik goed kan mikken beloof ik niet hequote:Op zondag 29 mei 2011 03:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, als je me dan bier naar binnen giet terwijl ik dat doe.
hij is niet hier hoor! hahahquote:Op zondag 29 mei 2011 03:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ian.... houd je nou eens een beetje in....
zeg het maar gewoon openlijk wij houden hier niet van achterlangsquote:Op zondag 29 mei 2011 03:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik noem geen namen, maar t is wel pikant, jaen hij is hetero.. OMG
Dan maken we er meteen een wet t-shirt contest vanquote:Op zondag 29 mei 2011 03:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deal staat maar of ik goed kan mikken beloof ik niet he
Ik hou wel van achterlangsquote:Op zondag 29 mei 2011 03:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zeg het maar gewoon openlijk wij houden hier niet van achterlangs
Nee, tis nu al viesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |