En dan mag hij voelen?quote:Op zondag 29 mei 2011 03:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jou doen we dan wel een blindoek voor
Moet er toch zeker wel eerst iemand aan lopen sjorren denk ik? Of wordt je al heet bij het zien van BBQ vleesquote:
Dan hou je exact 9,5 cm overquote:Op zondag 29 mei 2011 03:12 schreef Kally het volgende:
Gvd, was ff afgeleidt, of geldeden, maar ik mis de helft weer
moet je niet op letten dat is ze altijd vaste prik he je moet je zorgen gaan maken als ze over koetjes en kalfjes gaat beginnenquote:
Zit jij nou een beetje op Kally te haten hier?quote:Op zondag 29 mei 2011 03:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet je niet op letten dat is ze altijd vaste prik he je moet je zorgen gaan maken als ze over koetjes en kalfjes gaat beginnen
I know.. maar nu ze naast me zit.. ik vind 't eng.. ze zit de hele tijd aan me!quote:Op zondag 29 mei 2011 03:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet je niet op letten dat is ze altijd vaste prik he je moet je zorgen gaan maken als ze over koetjes en kalfjes gaat beginnen
Nee joh, ze zet haar alleen weg als een alcoholistequote:Op zondag 29 mei 2011 03:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zit jij nou een beetje op Kally te haten hier?
Ze sleept je mee naar Londen, je bent echt zwaaaaaaaaar de lulquote:Op zondag 29 mei 2011 03:16 schreef PatriQue89 het volgende:
en ze voert me drank, en geeft me een horloge.. volgens mij is het een lovergirl
Zet mijn naam even op die lijst, ik hoorde dat je daar goed geld vandaan kunt halen en ik ben best sexy.quote:Op zondag 29 mei 2011 03:16 schreef PatriQue89 het volgende:
en ze voert me drank, en geeft me een horloge.. volgens mij is het een lovergirl
Kally is a lovergirlquote:Op zondag 29 mei 2011 03:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Vanilla coke, need i say more?quote:Op zondag 29 mei 2011 03:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zet mijn naam even op die lijst, ik hoorde dat je daar goed geld vandaan kunt halen en ik ben best sexy.
ja en zo wat dan Ian met een grote Iquote:Op zondag 29 mei 2011 03:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zit jij nou een beetje op Kally te haten hier?
Feestboekersquote:Op zondag 29 mei 2011 03:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die Cityville invite van je, tef 's op?
Dat was een gift, gegeven uit een goed hartquote:Op zondag 29 mei 2011 03:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die Cityville invite van je, tef 's op?
ik hou van je he meis en jij mag best een keertje dronken wezen hoorquote:
wat wou jij daar tegen doen dan??? kom maar kom maar zeg maar zeg maarquote:
Kleed je uitquote:Op zondag 29 mei 2011 03:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Meehh.. ik heb het warm
kally weet niet meer hoe de muziek uit moet.. hahah!
Niets?quote:Op zondag 29 mei 2011 03:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat wou jij daar tegen doen dan??? kom maar kom maar zeg maar zeg maar
een grote I van Ian ik moet zijn naam met een hoofdletter beginnen heeft hij mij gesommeerdquote:
/carequote:Op zondag 29 mei 2011 03:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij kan ook niet meer fatsoenlijk praten, dus zo gek is dat niet!
NEVER NEVER LAAAND...AAAAAAAAH!quote:Op zondag 29 mei 2011 03:24 schreef remlof het volgende:
Exit light
Enter night
Take my hand
We're off to never never-land
Wees blij dat ik in Schiedam ben, ipv Delfzijl!quote:Op zondag 29 mei 2011 03:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja tering, weet je wel wat een karwei het is om rond Rotje te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |