Na 2 kratten ook nog?quote:
Waar blijft mn tettentagquote:Op zondag 29 mei 2011 03:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, de A's halen de kleurtjes die dronken FA's uitdelen weg om de zoveel tijd
Zeg je dat bij iedere aanschouwing van de kleur roze?quote:
wat is in godsnaam cityvill en waarom zit je daarquote:Op zondag 29 mei 2011 03:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Cityville, maar ik zit steeds zonder energie
Dan meld ik het wel, kan je het opnieuw doenquote:Op zondag 29 mei 2011 03:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, de A's halen de kleurtjes die dronken FA's uitdelen weg om de zoveel tijd
Dan ben ik outquote:
Ja maar ik heb gewoon liever een lekker natte poes dan zo'n keihard ding van 19cm dat ik zelf ook al hebquote:
quote:
Hij moet heul een imperium opbouwen enzo!quote:Op zondag 29 mei 2011 03:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat is in godsnaam cityvill en waarom zit je daar
o oke nou snap ik het helemaalquote:Op zondag 29 mei 2011 03:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij moet heul een imperium opbouwen enzo!
Als ik over kruimel nou een emmer water gooi?quote:Op zondag 29 mei 2011 03:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan ben ik out
[..]
Ja maar ik heb gewoon liever een lekker natte poes dan zo'n keihard ding van 19cm dat ik zelf ook al heb
19 cmquote:Op zondag 29 mei 2011 03:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan ben ik out
[..]
Ja maar ik heb gewoon liever een lekker natte poes dan zo'n keihard ding van 19cm dat ik zelf ook al heb
Teun zit op Emporium? Lolwhut?quote:Op zondag 29 mei 2011 03:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij moet heul een imperium opbouwen enzo!
Hij is een of ander stadje aan het bouwen op Facebook, en klaagt constant over gebrek aan energiequote:
Je mag 'm meten op de BBQquote:Op zondag 29 mei 2011 03:07 schreef Toverheks het volgende:
Remlof heeft een leuter van 19 cm zegt ie net ff me cm pakken
quote:Op zondag 29 mei 2011 03:07 schreef Toverheks het volgende:
Remlof heeft een leuter van 19 cm zegt ie net ff me cm pakken
is goed maar is hij geen 19 cm dan ga je aan de schandpaal voor het park daar he, zoeken we een dikke boom en binden je vastquote:
Hey, ik hoef het niet te zien, okee?quote:Op zondag 29 mei 2011 03:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is goed maar is hij geen 19 cm dan ga je aan de schandpaal voor het park daar he, zoeken we een dikke boom en binden je vast
nooit van gehoord teun zal er eens kijken van de week wat je er gebouwd hebtquote:
Ok, als jij 'm niet op 19cm krijgtquote:Op zondag 29 mei 2011 03:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is goed maar is hij geen 19 cm dan ga je aan de schandpaal voor het park daar he, zoeken we een dikke boom en binden je vast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |