Nooit andere vrienden overwogen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:02 schreef mootie het volgende:
[..]
En daar moet je dan ook heel ranzig aan sabbelen en zuigen, zodat je tafelgenoten halfkotsend weglopen.
Ik denk wel dat er twee zijn die ik vriend mag noemenquote:
Ik heb 5 vriendinnen en 3 vriendenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er twee zijn die ik vriend mag noemen
En misschien nog een derde ook
quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eet smakelijk![]()
Wakker Dier start rechtszaak tegen Bleker
Wederom een doofpotquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eet smakelijk![]()
Wakker Dier start rechtszaak tegen Bleker
CDA, partij van de agrariërs hè?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zeg maar gerust een beerput
serieus als die beerput echt open gaat dan is het feestquote:
Wordt misschien wel eens tijd, er wordt teveel gekonkeld en gesjoemeld op hoog niveauquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
serieus als die beerput echt open gaat dan is het feest![]()
http://www.elsevier.nl/we(...)ubsidie.htm?rss=true
Ik dacht dat alle beesten los waren danquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Op een BBQ heb je geen wakkere dieren, die zijn dan inmiddels allemaal in slaap gesust
Ja, maar van de menselijke soort als ik de topics zo doorbladerquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik dacht dat alle beesten los waren dan
Mannenvleesquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:10 schreef Kally het volgende:
Anyway, I'm off, even bijtanken en half 6 weer op![]()
ik ga dromen over vlees en bbq
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:49 schreef Toverheks het volgende:
50 bordjes, 50 vorkjes,50 messen,50 lepels het is binnen we kunnen aan tafel
Vermeld de kostprijs even, dan kan die in de OPquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:49 schreef Toverheks het volgende:
50 bordjes, 50 vorkjes,50 messen,50 lepels het is binnen we kunnen aan tafel
nee heb ik gewoon betaald niks bonquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vermeld de kostprijs even, dan kan die in de OP
Vergeet ook niet om de bon mee te nemen
Donequote:
Dattesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wacht wel op het totaalbedrag min 20 euro
Jep, is ook de bedoeling. Maar dan hebben we het een beetje bij elkaar in de OP. Wel zo handigquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wacht wel op het totaalbedrag min 20 euro
6 mannen drinken bier geloof ik? ik weet niet hoeveel per persoon, Remlof alleen is wel al 2 kratjesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoeveel kratten bier moet ik eigenlijk ophalen? Drie-vier?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:02 schreef Kally het volgende:
[..]
6 mannen drinken bier geloof ik? ik weet niet hoeveel per persoon, Remlof alleen is wel al 2 kratjes
Ik ga niet veel drinken, WJ zuipt ook niet mega-veel, Michiel moet rijden, Ian en Remlof zijn de grootverbruikers.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:02 schreef Kally het volgende:
[..]
6 mannen drinken bier geloof ik? ik weet niet hoeveel per persoon, Remlof alleen is wel al 2 kratjes
dan is het goed, anders had ik hem persoonlijk meegesleeptquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die is hier even niet maar komt zeker op de BBQ.
Ik zou alleen bier halen toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:09 schreef Soury het volgende:
Oh en frisdrank, moeten wij dat halen? Ik ben meer van de thee of water, naast wijn. Maar een paar pakken en flessen zijn ook wel welkom denk ik. Plus dat iedereen maar moet roepen wat ze willen drinken hoor anders nemen we gewoon wat mee
Prima, maar ik hoor niemand over spa of cola enz. Best minder gesleepquote:
Nee melk staat op de lijst. Ik wil wel weten wat mensen graag drinken ipv "drank" Volgens mij is Mootie ook een cola drinker. Maar ik wil wel graag respons. Ik ga het niet verzinnen, zo wel gaan er pakken ijsthee mee als ik het voor het zeggen heb en dat was het.quote:
ijsthee is prima, en geloof dat Moot geen cola meer drinkt maar ze zal nog wel ermee komen wat ze graag aan alcoholvrij spul wilt drinken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee melk staat op de lijst. Ik wil wel weten wat mensen graag drinken ipv "drank" Volgens mij is Mootie ook een cola drinker. Maar ik wil wel graag respons. Ik ga het niet verzinnen, zo wel gaan er pakken ijsthee mee als ik het voor het zeggen heb en dat was het.
Ik ook Heks, maar ik heb nog niemand iets horen roepen van: "Ik drink dat liever" En ik vind het prima, aan de andere kant nog ruim een maand te gaan. Nogmaals als iemand wat anders wil drinken of eten qua ontbijt of wat dan ook. Laat het weten, donder ik het wel op de boodschappenlijst.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ijsthee is prima, en geloof dat Moot geen cola meer drinkt maar ze zal nog wel ermee komen wat ze graag aan alcoholvrij spul wilt drinken.
ik vind alles best
Cola light in blikjes, maar dat heb ik hier al, dus geen probleem. En Milk&Fruit, smaak banaan, maar dat heb ik hier ook al.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee melk staat op de lijst. Ik wil wel weten wat mensen graag drinken ipv "drank" Volgens mij is Mootie ook een cola drinker. Maar ik wil wel graag respons. Ik ga het niet verzinnen, zo wel gaan er pakken ijsthee mee als ik het voor het zeggen heb en dat was het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |