Heul welquote:Op zondag 22 mei 2011 22:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Eén contactmoment is geen contactmoment
Niet opeens nieuwe regels gaan verzinnenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Eén contactmoment is geen contactmoment
nee hoor ben best lief en schreeuwen doe ik al helemaal nietquote:
Ik welquote:Op zondag 22 mei 2011 22:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor ben best lief en schreeuwen doe ik al helemaal niet
quote:
Toen moest ik terug rijden en kon niet drinkenquote:Op zondag 22 mei 2011 23:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb je vorig jaar niet horen schreeuwen. Misschien dat je dit jaar meer jezelf bent
Misschien schreeuwt ze alleen tijdens de seksquote:Op zondag 22 mei 2011 23:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb je vorig jaar niet horen schreeuwen. Misschien dat je dit jaar meer jezelf bent
Zo is ze vast nietquote:Op zondag 22 mei 2011 23:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien schreeuwt ze alleen tijdens de seks
En hoppa Rem weet er weer sex bij te betrekkenquote:Op zondag 22 mei 2011 23:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien schreeuwt ze alleen tijdens de seks
Het is een gave hè?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
En hoppa Rem weet er weer sex bij te betrekken
Als jij dat wiltquote:
Ik mis hier allemaal postings, deze had ik niet gezien.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet opeens nieuwe regels gaan verzinnen
10 toch?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:16 schreef remlof het volgende:
We zijn dus met z'n twaalven? Perfect, lijkt me.
12? Nee toch? En Hidiho kunnen we denk ik wel afschrijven, niets meer van gehoord. Ik zou ook dat zijn laatste posting van maandag dateert. Er zal hem toch niets overkomen zijn?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:16 schreef remlof het volgende:
We zijn dus met z'n twaalven? Perfect, lijkt me.
Min Heidi maakt 9. Misschien dat er nog een vriend vanuit Noord-Duitsland komt, maar dat is niet zeker. Misschien beter ook van niet, want drankorgel en varkentjequote:
Min Heidi maakt 10, tel maar naquote:Op zondag 22 mei 2011 23:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Min Heidi maakt 9. Misschien dat er nog een vriend vanuit Noord-Duitsland komt, maar dat is niet zeker. Misschien beter ook van niet, want drankorgel en varkentje![]()
We hebben al genoeg drankorgels toch?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Min Heidi maakt 9. Misschien dat er nog een vriend vanuit Noord-Duitsland komt, maar dat is niet zeker. Misschien beter ook van niet, want drankorgel en varkentje![]()
En ik krijg na 4 drankjes ook al rode koontjes.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Onder de mannen valt het wel mee denk ik. Alleen Ian en Remlof. De rest kent z'n plaats
Ik ken mijn plaats als drankorgel ookquote:Op zondag 22 mei 2011 23:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Onder de mannen valt het wel mee denk ik. Alleen Ian en Remlof. De rest kent z'n plaats
Dan ben je ook snel klaar. Soury lust er wel pap van volgens mij, dat is wel een drinkmaatje voor Remlof.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:24 schreef mootie het volgende:
[..]
En ik krijg na 4 drankjes ook al rode koontjes.
Ik zou Ian en Rem gewoon in een hoekje zetten met 2 kratten.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan ben je ook snel klaar. Soury lust er wel pap van volgens mij, dat is wel een drinkmaatje voor Remlof.
Soury kan er ook wel bij denk ik: http://i.fok.nl/userpics/168093/werk3fp.JPGquote:Op zondag 22 mei 2011 23:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou Ian en Rem gewoon in een hoekje zetten met 2 kratten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |