Heb je nog een andere in de aanbieding?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:35 schreef BobdeStreamer het volgende:
Plaatsvervanger 1
[ afbeelding ]
Plaatsvervanger 2
[ afbeelding ]
16 mei .. Geen reactiequote:Op maandag 23 mei 2011 17:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Soury heeft dat gedaan, geen reactie. En dat was al begin vorige week volgens mij dat ze dat deed. Hij heeft ook sinds maandag niet meer gepost. Jij kunt natuurlijk wel kijken of hij online is geweest, maar dat mag je dan weer niet zeggen. Maar ik vraag wel een advies aan je?
Die is goedquote:
Dus als jouw gasten een beetje stronken worden laat je ze op de stort slapenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
In augustus nog zo'n BBQ festijn in de tuin, maar dan van eigen forum. Vorig jaar viel er daar eentje stronken door mijn zonnetent heen, die kon gelijk naar de stort.
Beter van wel. Om eerlijk te zijn lag ik al iets eerder dan de anderen in een bed dat wat onhandig aan het draaien was toen ik erop wilde gaan liggen. Maar ik gokte goed en viel er keurig in.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus als jouw gasten een beetje stronken worden laat je ze op de stort slapen
Ik dacht wel dat jij dat sexy zou vinden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, je hebt je haar en baard laten groeien Bob?
Man, ik zit te soppen op m'n stoelquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:17 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat jij dat sexy zou vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |