Bovendien wilde je bijpratenquote:Op zondag 29 mei 2011 18:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Whehehehehe, echt wel ik ga door al lig ik al dood op mijn veldbed
Ja maar dat hebben we laatst al gedaanquote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 18:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vrouw van weinig woorden en omgekeerd evenredig veel dorst
Huh wat, ik moet werken?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar het is mooi dat je eerder komt, kun je ook helpen tent bouwen, lampjes ophangen, al het breekbare spul drie kilometer verderop brengen, drank halen, etc, etc.
Zo kan het ookquote:Op zondag 29 mei 2011 20:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Tuurlijk moet Kally komen. Wat is nou een feestje zonder Kally?
Bemoei jij je nou maar met de tent en het bierquote:Op zondag 29 mei 2011 20:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Tuurlijk moet er cola komen. Wat is nou een feestje zonder cola?
Feestjes met alleen cola pass ik voorquote:Op zondag 29 mei 2011 20:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Tuurlijk moet er cola komen. Wat is nou een feestje zonder cola?
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Bemoei jij je nou maar met de tent en het bier
Goed, whatever. Ik zal nog 's vriendelijk antwoord geven.quote:
Prima sleep jij de flessen cola maar meequote:Op zondag 29 mei 2011 21:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
Goed, whatever. Ik zal nog 's vriendelijk antwoord geven.
Dus jij vraagt of je cola moet halen, ik antwoord positief en jouw reactie is dat ik het zelf moet halen?quote:
Ik vind alles best, mijn punt is een beetje dat het misschien handiger is als Heks en ik de AH in duiken en alle randbooschappen halen. Ik schiet het voor één bonnetje minder moelijk gedoe.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus jij vraagt of je cola moet halen, ik antwoord positief en jouw reactie is dat ik het zelf moet halen?
Mæster.
Er zijn toch vast en zeker ook wel BaCo mensen? Alleen voor die arme zieltjes hebben we al cola nodigquote:Op maandag 30 mei 2011 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind alles best, mijn punt is een beetje dat het misschien handiger is als Heks en ik de AH in duiken en alle randbooschappen halen. Ik schiet het voor één bonnetje minder moelijk gedoe.
Plus dat ik al aangaf dat we maar met 2 man in de auto zitten en ik kan mijn achterbank(en) naar voren kieperen. Best een hoop ruimte, plus geen moeite![]()
Denk dat ik het verkeerd begreep ofzo
Bacodrinkersquote:Op maandag 30 mei 2011 23:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er zijn toch vast en zeker ook wel BaCo mensen? Alleen voor die arme zieltjes hebben we al cola nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |