Mooi, dan gaan er een paar pakken fris naar keuze bijquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Cola light in blikjes, maar dat heb ik hier al, dus geen probleem. En Milk&Fruit, smaak banaan, maar dat heb ik hier ook al.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi, dan gaan er een paar pakken fris naar keuze bij
Het meeste doen we samen. Het plastic gedoe is iig al tofquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
en roep maar als ik wat moet halen he Soury
En thee, tenzij mensen groene thee (over datum) lustenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi, dan gaan er een paar pakken fris naar keuze bij
Ik las dat het gezellig was, dan heb je die alvast binnenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:03 schreef remlof het volgende:
Zo, gisteravond bij vrienden geBBQd en vanavond maar weer eens op m'n balkonnetje
Whehe verslaafde. Ik ken er ook zoeen. Anderhalf liter dopje bewaren hoor !!!!! Maar kom je met de auto? anders nemen wij het wel mee hoor. Slepen op niks af in het ov is ook niet alles.quote:
Auto, doh!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Whehe verslaafde. Ik ken er ook zoeen. Anderhalf liter dopje bewaren hoor !!!!! Maar kom je met de auto? anders nemen wij het wel mee hoor. Slepen op niks af in het ov is ook niet alles.
Ok !!!quote:
Vorige week heb ik alles verzameld en aan Lies doorgebriefd.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Whehe verslaafde. Ik ken er ook zoeen. Anderhalf liter dopje bewaren hoor !!!!! Maar kom je met de auto? anders nemen wij het wel mee hoor. Slepen op niks af in het ov is ook niet alles.
Doe ik ookquote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Vorige week heb ik alles verzameld en aan Lies doorgebriefd.
"cola" jullie gaan allemaal lam en neukenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:26 schreef Soury het volgende:
Moots Laten wij de cola maar meenemen. Geen probleem en verder geen gezeur over bonnetjes enz. dat gerekenStaat op de lijst iig
godver dus nu ben ik ook verplicht het FOK teken op me doos te scheren, van wippen wist ik echt niks af hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 18:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
"cola" jullie gaan allemaal lam en neuken![]()
neem ik een condoomautomaat mee op de fiets. denk dat ik die 50 euro van die bbq er wel uit heb na een avondje die automaat op een boom te hebben geschroefd..
Kaal mag ook hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 19:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
godver dus nu ben ik ook verplicht het FOK teken op me doos te scheren, van wippen wist ik echt niks af hoor
quote:
helemaal kaal vind ik niks, dan kijk ik zo naar beneden en denk, ach gut een poesje van 11 jaarquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
helemaal kaal vind ik niks, dan kijk ik zo naar beneden en denk, ach gut een poesje van 11 jaar![]()
nou genoeg wordt weer ranzig hier hahahaha
Wat zitten, die boom in de tuin toch?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moet nog bordjes ophangen dat mannen op het toilet zittend moeten plassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |