Ik verwacht het wel jaquote:Op zondag 22 mei 2011 20:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Straks lig ik jankend op m'n knieën te smeken of jullie nu echt op willen lazeren
Teun is een zeikerd dus ik weet niet hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 20:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Teun weet dat ik een kloterige slaper ben, ik mag vast nog wel een paar uurtjes scoren.
ja in de ochtend, oh ik zie Teun helemaal voor me, sigaar in zijn snuit en om 10 uur al blerren dat het feestje is afgelopen en we vriendelijk worden verzocht het park te verlatenquote:
Pfff dan zet ik de auto op de oprit en pit daar nog even door.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik verwacht het wel ja
[..]
Teun is een zeikerd dus ik weet niet hoor
Van mij wel, alleen moet die tent wel voor vijven 's middag schoon en ingepakt weer op de aanhangwagen liggen.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Teun weet dat ik een kloterige slaper ben, ik mag vast nog wel een paar uurtjes scoren.
Daar heb je mannen met katers voorquote:Op zondag 22 mei 2011 20:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Van mij wel, alleen moet die tent wel voor vijven 's middag schoon en ingepakt weer op de aanhangwagen liggen.
Dat IS Teunquote:Op zondag 22 mei 2011 20:27 schreef Toverheks het volgende:
duurde even maar zo zie ik dus Teun voor me drentelend en zuchtend voor de tent![]()
die korporaal
hahahha had ik het toch goed, zie het helemaal voor me hequote:
stel je niet aan, neem je maar een asperientjequote:
Ja, dat is echt heel stom, want niemand gaat je bijten.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:48 schreef Toverheks het volgende:
Ik heb er slapeloze nachten al van, en toch ook heel veel zin erin, stom he
dat zeg jij, weet jij hoe die andere allemaal zijnquote:Op zondag 22 mei 2011 20:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat is echt heel stom, want niemand gaat je bijten.
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zie je nu wel Teun, daar heb je het al![]()
De tafel is al langsgekomen, plus ik ben alles kwijt mijn tas autosleutel en ik kom niet wegquote:
Bob, Remlof, WJ, Ian, Kally, Soury zijn prima mensen (allemaal gezien). Nah, dan heb je mij nog, maar ik wordt wel koest gehouden door die zes.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat zeg jij, weet jij hoe die andere allemaal zijn
Doe niet zo gek, je kon ook in Breda komen, dit is een stuk simpeler.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
De tafel is al langsgekomen, plus ik ben alles kwijt mijn tas autosleutel en ik kom niet weg![]()
Onderbewust ben ik er mee bezig
Nou nee, maar met heks in de auto gaat het goed komenquote:Op zondag 22 mei 2011 20:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe niet zo gek, je kon ook in Breda komen, dit is een stuk simpeler.
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bob, Remlof, WJ, Ian, Kally, Soury zijn prima mensen (allemaal gezien). Nah, dan heb je mij nog, maar ik wordt wel koest gehouden door die zes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |