Neah, ik vind dat wel meevallenquote:
*stil*quote:De marathon van NY is ook gewonnen door iemand die moest leren lopen.
Jij hebt toch meestal wel gewone hakken onder je pumps? Ik bedoelde ook meer de vorm, dat het zo heel breed begint en dan smaller wordt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Neah, ik vind dat wel meevallen. Als je zoals ik wat lomper gebouwd bent, staat zo'n ielig hakje voor geen meter.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Als je ze opeet zonder de voet er nog in?
Dat laatste dusquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geen leer en geen productiematerialen waarin dierlijke elementen zijn verwerkt? Zoals vaak in lijm enzo?
Ik vind iets toelopende hakken juist mooier dan van die hele rechte! Plus het is fijn stabielquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij hebt toch meestal wel gewone hakken onder je pumps? Ik bedoelde ook meer de vorm, dat het zo heel breed begint en dan smaller wordt.
Leuk ja! Snelle Jellequote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:48 schreef conleche het volgende:
Thanx allemaal. Ik ga er vrijdag maar eens naar kijken. Vind het best een mooie naam!
Jeeeemig hoe zijn die ooit op de uni terecht gekomenquote:
Chapeau!!!Je hebt inderdaad nóg lelijker hakken gevonden!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb schoenen met zo'n hak en ik vind ze erg leuk. Ik vind zoiets veel lelijker:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat vind ik ook een prima, brede hak!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:08 schreef Probability het volgende:
Ik vind dit soort brede hakken mooi:
[ afbeelding ]
Eens!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:08 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind zo'n hak ook juist mooi! Vind van die hele ielige juist vaak lelijk, vooral als er dan van die olifantenpoten op staanof van die blokhakken, huu.
Dit is óók lelijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb schoenen met zo'n hak en ik vind ze erg leuk. Ik vind zoiets veel lelijker:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die vind ik dan weer nie zoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:08 schreef Probability het volgende:
Ik vind dit soort brede hakken mooi:
[ afbeelding ]
Ik zie die alleen nooit in de winkel...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook een prima, brede hak!
Je moet mijn benen er nog bijdenkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer nie zoVind dit lomper ogen dan die andere. Maar ja, smaken verschillen dus enzo
++ voor de benen, -- voor de schoenen danquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:11 schreef Probability het volgende:
[..]
Je moet mijn benen er nog bijdenken!
En die vind ik weer niet mooiquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook een prima, brede hak!
Maar raar genoeg vind ik de meeste schoenen die jij hebt wel prima, dus of je hebt alleen degenen gepost die ik toevallig wel mooi vind, of je hebt zelf niet van die rare hakken.quote:
Ja, die vind ik wel leuk. Soms kan raar best mooi zijn.quote:
Hé, zijn dit niet laarzen als de jouwe?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, die vind ik wel leuk. Soms kan raar best mooi zijn.Hoewel ik het mooier had gevonden als ze dat blauw hadden weggelaten en alleen het licht zeegroene gedeelte hadden gebruikt. Maar qua hak vind ik ze best mooi.
Je hebt genoeg geoefend?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:35 schreef Chicolate het volgende:
Tot mn eigen verbazing vind ik mn hakken nog steeds tof en kan ik er in huis prima op lopen. Nu nog over de drempel heen en ze echt buiten gaan dragen.
Ja!!! En hoewel ik ze ook mooi vind hoor, is dit qua hak voor mij een twijfelgeval. Ze zien er hier iets lager uit dan irl, omdat het van boven naar beneden is gefotografeerd, maar ik vond ze ook eigenlijk iets te laag. Maar ze lopen echt heel, heel comfortabel! Komt deze foto van Marktplaats?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Hé, zijn dit niet laarzen als de jouwe?
[ afbeelding ]
Ik vind ze mooi. Heb alleen even geen geld..
Die winkel kan je leegkopen van het geld van één 'gewoon' paar laarzenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:37 schreef sigme het volgende:
Of eigenlijk, ik bewaar m'n geld even voor een uitstapje met m'n nichtje naar de Primark in Duitsland.
Nouja ik moet kilometers gaan maken, ik kan hier max 8 meter in een richting lopen en dan kom je niet echt in een ritme hequote:
oeh, in de stad waar de duutser woont, zeker.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:37 schreef sigme het volgende:
Of eigenlijk, ik bewaar m'n geld even voor een uitstapje met m'n nichtje naar de Primark in Duitsland.
quote:dinsdag 17 mei 2011 20:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nouja ik moet kilometers gaan maken, ik kan hier max 8 meter in een richting lopen en dan kom je niet echt in een ritme he.
Bremen. Waarom moet de primark geboycot worden?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:44 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oeh, in de stad waar de duutser woont, zeker.
Ik vind eigenlijk dat iedereen de primark moet boycotten...
Marktplaats-afsplitsing Hippas. Als ik na het uitstapje nog geld over heb koop ik ze misschien welquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja!!! En hoewel ik ze ook mooi vind hoor, is dit qua hak voor mij een twijfelgeval. Ze zien er hier iets lager uit dan irl, omdat het van boven naar beneden is gefotografeerd, maar ik vond ze ook eigenlijk iets te laag. Maar ze lopen echt heel, heel comfortabel! Komt deze foto van Marktplaats?
Net zoals de h&m geboycot moet wordne, ik geloof dat we er in dit topic laatst nog een discussie over gehad hebben. Hoewel de primark op haar website zegt dat alles eerlijk en fair gemaakt word, kan ik me dat voor het geld dat je er voor betaald niet voorstellen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Bremen. Waarom moet de primark geboycot worden?
Ja, was met keizersnee. Haar vorige bevalling was echt heel slecht verlopen en ook geeindigd met keizersnee en nu hebben ze niet zo lang gewacht. Heb haar zelf nog niet gesproken, ze lag nog bij te komen. Maar alles gaat goed nu!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:47 schreef Mini. het volgende:
Ik negeer het schoenengebeuren even, maar Co gefeliciteerd!Alles toch nog goed gegaan uiteindelijk?
Beidequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:23 schreef Amsel het volgende:
Zeg hou eens op over schoenen, straks jagen we Vik weer weg! Of was die allergisch voor jurkjes?
Och, als ik zie wat ik betaal voor maatkleding kan ik het me best voorstellen. Hoewel ik een groot voorstander ben van extra betalen voor extra eerlijkheid, weet ik best dat de kostprijs voor het maken van rommel in lage-lonenlanden zo bizar laag ligt dat wij het niet eens geloven.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Net zoals de h&m geboycot moet wordne, ik geloof dat we er in dit topic laatst nog een discussie over gehad hebben. Hoewel de primark op haar website zegt dat alles eerlijk en fair gemaakt word, kan ik me dat voor het geld dat je er voor betaald niet voorstellen.
En in Bremen woont de duutser, inderdaad!
qft!quote:
dat ben ik ook met je eens. En het is ook lastig een grens te trekken, maar bij de primark heb ik een erg vervelend onderbuik gevoel. Dus koop ik er niet. Simpel zat!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:56 schreef Blurred86 het volgende:
volgens mij heeft elk kledingmerk wel info over kinderarbeid en eerlijke lonen voor arbeiders op hun website
verder ben ik het wel met je eens sigme, zolang er geen aanleiding is om anders te geloven ga ik geen winkels boycotten. Bovendien geeft het feit dat een kledingstuk duurder is geen enkele garantie dat het wel 'eerlijk' geproduceerd is.
nicequote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:09 schreef Blurred86 het volgende:
erasmusbeurs ontvangeneens kijken of ik dit weekend tijd kan maken om naar pull and bear te gaan
en river island!
uhuhquote:
Tof! En wel alle mooie plekjes rond Dublin onthouden he, want ik ga je over een maandje PM'en voor leuke ideetjesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:09 schreef Blurred86 het volgende:
erasmusbeurs ontvangeneens kijken of ik dit weekend tijd kan maken om naar pull and bear te gaan
en river island!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Engelse ketens zijn hip ofzo? River island is in rotterdam naast de new look en v&d hangt er ook mee vol.
Ik loop een- of tweemaal per jaar een H&M binnen en daar raak ik al een beetje van in de war (en ik koop er nooit wat, niks past mijquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:07 schreef mille-feuille het volgende:
Ik werd een beetje depressief van de Primark, al dat gegraai en die Eftelingrijen. Ik was er wel op zaterdagmiddag, dus misschien dat ik nog een keer op een doordeweekse avond ga. Maar ik heb er ook een naar gevoel bij.
ze hebben er van die efteling dingen staan om de rijen bij de kassa te vormen, en ik denk wel 20 kassa's open tegelijkertijd. En je kunt er als mandje een tas zo groot als de ikea-tassen pakken, bij het begin, en mensen gooien die heeeeelemaal vol...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik loop een- of tweemaal per jaar een H&M binnen en daar raak ik al een beetje van in de war (en ik koop er nooit wat, niks past mij). Ik hoop dat dat primarkding wat ruimer van opzet is en dat er niet zoveel mensen zijn. Maar anders ga ik wel ergens bij de Starbucks in een hoekje zitten ofzo. Of gewoon alleen naar het nichtje kijken en de rest van het blikveld negeren. Het word vast wel leuk & gezellig, het is een leuke meid
.
IKEA-tasformaat mandjes! Wowquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ze hebben er van die efteling dingen staan om de rijen bij de kassa te vormen, en ik denk wel 20 kassa's open tegelijkertijd. En je kunt er als mandje een tas zo groot als de ikea-tassen pakken, bij het begin, en mensen gooien die heeeeelemaal vol...
Daar ben ik ook mee bezig!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:17 schreef Blurred86 het volgende:
nu lekker de season finale van desperate housewives kijken, dubbele aflevering
Oeh, die moet ik ook nog zien. Nu maar even dan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Daar ben ik ook mee bezig!![]()
Onder begeiding van een stukje Milka caramel. Tot voor vandaag wist ik niet dat dat bestond en na vandaag moet ik dat weer vergeten.
Dat is morgen wel weer terug, denk ikquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je hoeft alleen je goede humeur mee te nemen [ afbeelding ].
Mij in één adem noemen met Bush?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Starbucks en Primark. Dat in combinatie met sigme doet dit in mijn hoofd:
[ afbeelding ]
En je zwempak!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je hoeft alleen je goede humeur mee te nemen [ afbeelding ].
Guustquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Mij in één adem noemen met Bush?
[ afbeelding ]
Guust Flaterquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Mij in één adem noemen met Bush?
[ afbeelding ]
Je wordt thuisgebracht met een snoepzakquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je wordt thuisgebracht met een snoepzak [ afbeelding ].
én donderdagquote:
Kloptquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De fun starts morgen in de namiddag pas idd.
Met een triootje kunnen we de beenspieren ook wel activeren heurquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou er bijna morgenavond een triootje van makenmaar ik moet fietstrainen
hm...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Met een triootje kunnen we de beenspieren ook wel activeren heur.
Ja, het is niet anders helaas!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hm...
maar nee, jammer dat jullie vrijdag niet in Maastricht zijn: dan kom ik er namelijk doorheen rijden
quote:
?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niemand, volgens mij. Trek je conclusies.
wat Mo zegt + dat BB's k*t zijnquote:
En je bent ook geen zakenman die hem van zn werk heeft gekregenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:20 schreef anna82 het volgende:
Joehoe ik heb een BlackBerry, een witte zelfs! En ik ben geen allochtoon en ook geen puber. Hoe out of character van mijzelf.
Wat wil je weten Prob?
Nee! Ik heb echt geen enkel excuus!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En je bent ook geen zakenman die hem van zn werk heeft gekregen.
Ik heb ook een crackberry! Het internet/wifi werkt alleen nog niet , maar dat is denk ik ivm nummerbehoud..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:20 schreef anna82 het volgende:
Joehoe ik heb een BlackBerry, een witte zelfs! En ik ben geen allochtoon en ook geen puber. Hoe out of character van mijzelf.
Wat wil je weten Prob?
Dat had ik ook in het begin! Ik moest volgens mij ipv standaard i-net een BB e-mail abonnement hebben. Maar sindsdien werkt het zo fijn en probleemloos dat ik het me niet meer precies herinnerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:33 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb ook een crackberry! Het internet/wifi werkt alleen nog niet , maar dat is denk ik ivm nummerbehoud..
Dat is dan even afwachten.. Nou ja, geduld.. geduld..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dat had ik ook in het begin! Ik moest volgens mij ipv standaard i-net een BB e-mail abonnement hebben. Maar sindsdien werkt het zo fijn en probleemloos dat ik het me niet meer precies herinner
Zo'n onzin, extra kosten omdat je wil mailen op een BB! Alleen daarom zou ik zo'n ding al niet kopen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dat had ik ook in het begin! Ik moest volgens mij ipv standaard i-net een BB e-mail abonnement hebben. Maar sindsdien werkt het zo fijn en probleemloos dat ik het me niet meer precies herinner
Ik, voor werk, en kan niet meer zonder. Maar ook niet zonder m'n iPhone. Hoezo? (Was nog niet verder gekomen dan deze post dus misschien komt het zo vanzelf nog voorbij als ik verder lees.)quote:
Bij praxis/gamma komt regelmatig een aanbieding voorbij van laminaat (lichtgrijs) voor 2.50 per vierkante meter. Maarja dan moet je nog wel een ondervloer enzo.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:59 schreef Probability het volgende:
Ik wil denk ik laminaat, met eventueel vloerkleden er over. Denk dat tapijt te snel vies wordt..
Oppervlakte is 15m2
Netjes weer nynke! Wel veel yoghurtquote:Op woensdag 18 mei 2011 08:34 schreef Jagärtrut het volgende:
Goedemorgen!
Gister snoep en chocola gehad, vandaag ga ik m'n leven beteren:
O: yoghurt met rabarber en klein beetje muesli
T: vruchtenyoghurt met all bran
L: rest gegrilde groenten en aardappelen
T: appel
T: banaan
S: uur tot anderhalf uur volleyballen
D: bonenstoof met chorizo en rucola
Met het gevaar spuit 11 te zijn, misschien moet je niet lijnen maar gezond en voldoende eten en aan sport doenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:40 schreef Mixende_match het volgende:
Slecht nieuws. Ben nu 1 week aan het lijnen.. Ben zwaarder geworden500 gram... Is dat niet een beetje vreemd?
Zelfde dag, ongeveer zelfde tijd (rond 10) zelfde kleding (naja ongeveer)
Hesp is wat wij rauwe ham noemen, voor zover ik weet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:49 schreef Perruche het volgende:
Morning!!
[..]
Netjes weer nynke! Wel veel yoghurt
Sjaap, wat zijn botten (ik neem aan dat je niet die in je lijf bedoelt) en hesp?
Hoe oud is het kitten?quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:52 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Feli Co!
Wil ik vanmorgen weggaan, hoor ik bij de plantenbak gemauw...
Ligt er dus een kleine kitten, alleen, dus heb ik maar even een doosje gepakt daar wat servetten in verscheurd en 't beestje erin gelegd. Nu maar hopen dat de poes d'r niet vergeten is en snel komt halen want de kraaien lagen al op de loer
Ja, maar wat moet ik dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar.. Je hebt 't verder wel zo alleen gelaten?. Dat zou ik niet over m'n hart kunnen verkrijgen geloof ik
.
Niet aan gedacht, doe ik dat!quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kan de dierenambu alsnog bellen, het uitleggen en zeggen waar je het beestje hebt achtergelaten...
is vrijwel de enige zuivel die ik binnenkrijg. en bedankt!quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:49 schreef Perruche het volgende:
Morning!!
[..]
Netjes weer nynke! Wel veel yoghurt
Sjaap, wat zijn botten (ik neem aan dat je niet die in je lijf bedoelt) en hesp?
haz nynke's seal of approvalquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:19 schreef V1z0R het volgende:
Gebeld, ze zouden z.s.m. iemand langs sturen...
God bless you.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:19 schreef V1z0R het volgende:
Gebeld, ze zouden z.s.m. iemand langs sturen...
Oh, puff was me voor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja dat is wel prima. Of vinyl met houtprint!quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bij praxis/gamma komt regelmatig een aanbieding voorbij van laminaat (lichtgrijs) voor 2.50 per vierkante meter. Maarja dan moet je nog wel een ondervloer enzo.
Thanks! Ik weet nog niet of ik er wat bij neem, raak meestal nogal vol van de kidneybonen, maar misschien doe ik er wat rijst bij, kook ik toch al voor mijn vriend.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:19 schreef Jagärtrut het volgende:
mooi lijstje novum. Eet je niets bij die chili?
http://www.lamelparket.co(...)rowse&category_id=14quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:15 schreef Probability het volgende:
[..]
Oja dat is wel prima. Of vinyl met houtprint!
Je vergeet wat wie.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:03 schreef Perruche het volgende:
ik weet niet hans lieberg is. Maar dat maakt niet uit.
Dat kan ik dan wel weer een beetje beamen, maar ik ben dan ook maar 1 keer geweestquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:19 schreef Mini. het volgende:
*kuch* one trick pony *kuch*
Dat ene trucje is hij dan wel weer heel goed in...
ocherm!quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:30 schreef Perruche het volgende:
Jongens ik heb echt mn dag niet. Alles gaat mis!
Soms heb je van die dagen!quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:30 schreef Perruche het volgende:
Jongens ik heb echt mn dag niet. Alles gaat mis!
Geeft op zich ook niet, want het is wel heel knap wat hij doet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:25 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat kan ik dan wel weer een beetje beamen, maar ik ben dan ook maar 1 keer geweest![]()
Vond het een tof lief kado van mijn schoonmams.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Soms heb je van die dagen!![]()
![]()
V1z0Rmans da saviour of kittiez!
Waarom?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Voel me wel klein beetje kut erover...
Mini, die foto's op t-shirts laten drukken en alle andere mensen die lui staan op te wachten die t-shirts aantrekken!
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Voel me wel klein beetje kut erover...
Mini, die foto's op t-shirts laten drukken en alle andere mensen die lui staan op te wachten die t-shirts aantrekken!
Heb 'm wel alleen gelaten... Oke, hij lag waarschijnlijk al de hele nacht daar alleen maar toch.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Waarom?Je hebt gedaan wat je kon, toch?
Misschien kun je vanmiddag nog even met de dierenambulance bellen om te vragen hoe het met hem is!quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Heb 'm wel alleen gelaten... Oke, hij lag waarschijnlijk al de hele nacht daar alleen maar toch.
Ha, ja. Kaart verkeerd getekend, bleodsjagrijnig, en dan heb ik altijd het gevoel dat andere mensen boos op me worden terwijl dat waarschijnlijk wel meevalt? Nou ja.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:30 schreef _Calimero_ het volgende:
Je kunt er in ieder geval nog om lachen, das een goed teken toch?
Of 'em adopteren om het goed te makenquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Misschien kun je vanmiddag nog even met de dierenambulance bellen om te vragen hoe het met hem is!
Mag geen huisdierenquote:
Van wie niet?quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Sexks in pashokjes mag ook niet. Wat was je punt?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:38 schreef Blurred86 het volgende:
fijn, wil ik een email sturen naar het studentenservicecentrum (naar een emailadres waarvan op hun eigen website aangegeven staat dat je daar naartoe moet mailen met vragen) krijg ik een standaard email terug dat dat adres al sinds november 2010 gesloten islekker handig!
Daar is m'n huisbaas niet allergisch voorquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Sex in pashokjes mag ook niet. Wat was je punt?
In een pashokje is het per definitie niet met ks.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:38 schreef Perruche het volgende:
li!
Seks moet met een x anders is het niet sexy.gooed job vaizor!
Hier staat niks!quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:38 schreef Blurred86 het volgende:
fijn, wil ik een email sturen naar het studentenservicecentrum (naar een emailadres waarvan op hun eigen website aangegeven staat dat je daar naartoe moet mailen met vragen) krijg ik een standaard email terug dat dat adres al sinds november 2010 gesloten islekker handig!
uhm, ik heb geen flauw idee waar jij het over hebtquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
loveli![]()
Yay voor het kitti!
[..]
UU? Dan is het dat nummer wat eindigt met 7000 geloof ik! Dat maakt dan 030-253 7000Kan ik nog wel checken voor je als je wilt!
Oh oeps! Was even in de war met jou en Mini denk ikquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:50 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
uhm, ik heb geen flauw idee waar jij het over hebtmaar ik zit op de WUR, niet UU
Die is oud! Maar wel leuk.quote:
Oh was je daarheen, leuk! Ik vind wel dat deze show wel heer erg voortborduurt op eerdere shows, hij doet niets wat we nog niet gezien hebben. En hij moet niet te serieus willen doen, gewoon grappen over muziek maken want daar is hij goed inquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:35 schreef MarMar het volgende:
Hans Liberg was geniaal, ik heb echt nu nog zere wangen van het lachen.
Dat soort dagen heeft iedereen wel eens inderdaadquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:08 schreef Jagärtrut het volgende:
blugh, ik ben een beetje ongemotiveerd vandaag. Elk idee wat ik heb over m'n project denk ik een seconde later dat het erg stom is, en dat is niet erg motiverend.
Ach ja. Die dagen moet een mens ook hebben, i guess. Gelukkig maar een kort dagje, kwart voor vijf al richting volleybal.
^^!quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:40 schreef loveli het volgende:
[..]
In een pashokje is het per definitie niet met ks.
mja, ik vind een aangereden dier, of een vergiftigd dier iets anders dan een (zwerf)kitten die achtergelaten is. voor mn gevoel zit t verschil m in of iets een "natuurlijke" gang van zaken is, of door mensen veroorzaakt (ongeluk, etc.)quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Daar is de dierenambulance toch voor? Zie niet in hoe dat overdreven hoeft te wezen, persoonlijk.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:47 schreef progje het volgende:
Zonen echt een heerlijk balkon + zeezicht! En zelfs een ventilator op het balkon
dit wordt echt mega genieten hier! (en dat de koffers nog in parijs staan negeren we gewoon)
dat is waar, maar ik denk dat de natuur niet altijd vriendelijk is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:49 schreef loveli het volgende:
En een spuitje is vriendelijker dan laten verkleumen/verhongeren.
Heb de schurft aan muizen en ben pro-lijmplank, maar toen ik een nestje met kleine wriemelende wezentjes zag, kon ik het ook niet over m'n hart verkrijgen om ze te laten omkomen van de kou.
Die zijn uiteindelijk ook niet geheel diervriendelijk door de plee gespoeld![]()
Ja. Dat vind ik enorm harteloos. Damn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:41 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind hans liberg wél leuk. je moet gewoon net zo lang wachten met naar de volgende show kijken tot je de vorige weer bent vergeten... ik vind t leuk, humor met klassieke muziek, en als je klassiek een beetje kent zitten er ook nog wel redelijk subtiele grapjes in
en ben ik een harteloos monster als ik een dierenambulance voor een kitten een beetje overdreven vinder zijn zát katten op de wereld, ook in de asiels, en als deze verstoten is door zn moeder dan zou ik t niet heel vreemd vinden om de natuur zn werk te laten doen.
aan de andere kant zou ik m als ik m eenmaal ontdekt had ook heel zielig en cute vinden denk ik en hem willen redden...
True en dat gebeurt best vaak alsnog. Maar goed, net zoals je human intervention hebt met het aanrijden / vergiftigen etc van dieren heb je ook human intervention in het zo mogelijk 'redden' van dieren. Balans und soquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat is waar, maar ik denk dat de natuur niet altijd vriendelijk is.
beestjes gaan dood, beestjes worden opgegeten, etc....
Doodvriezen is vrij mild...quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:49 schreef loveli het volgende:
En een spuitje is vriendelijker dan laten verkleumen/verhongeren.
Heb de schurft aan muizen en ben pro-lijmplank, maar toen ik een nestje met kleine wriemelende wezentjes zag, kon ik het ook niet over m'n hart verkrijgen om ze te laten omkomen van de kou.
Die zijn uiteindelijk ook niet geheel diervriendelijk door de plee gespoeld![]()
eens.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja. Dat vind ik enorm harteloos. Damn.
Dat.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook na de pleespoel-actie.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Doodvriezen is vrij mild...
*verdedigt eigen tactiek*
Kittens eten geen muizen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik zou m direct in huis nemenpuur uit eigenbelang!
nou ja, ik zeg er toch bij dat ik als ik zo'n katje zie ik er ook alles aan zou doen om m te helpen? ws. zou dat betekenen doos, dekentje en zodra ik tijd heb naar t asiel ermee. ik zou ws. niet aan de dierambulance denken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:52 schreef conleche het volgende:
[..]
dat soort dingen vind ik dus wel heel zielig om te zien. word ik ook heel sad van.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:57 schreef conleche het volgende:
Ik zag gisteren trouwens ook iets naars. Er was een dode duif op de stoep. Geen idee wat er mee gebeurd was, maar haar mannetje zat er heel zielig bij. Af en toe een beetje porren om haar weer tot leven te wekken, maar hij had geen bijzondere Jezus-gaven, dus dat wilde niet erg lukken.
Later bedacht ik dat het paartijd is en dat gaat er meestal nogal ruig aan toe. Dus ik denk dat hij haar heeft doodgeneukt. Maar toch . Hij zal dat vast niet zo bedoeld hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |