?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niemand, volgens mij. Trek je conclusies.
wat Mo zegt + dat BB's k*t zijnquote:
En je bent ook geen zakenman die hem van zn werk heeft gekregenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:20 schreef anna82 het volgende:
Joehoe ik heb een BlackBerry, een witte zelfs! En ik ben geen allochtoon en ook geen puber. Hoe out of character van mijzelf.
Wat wil je weten Prob?
Nee! Ik heb echt geen enkel excuus!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En je bent ook geen zakenman die hem van zn werk heeft gekregen.
Ik heb ook een crackberry! Het internet/wifi werkt alleen nog niet , maar dat is denk ik ivm nummerbehoud..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:20 schreef anna82 het volgende:
Joehoe ik heb een BlackBerry, een witte zelfs! En ik ben geen allochtoon en ook geen puber. Hoe out of character van mijzelf.
Wat wil je weten Prob?
Dat had ik ook in het begin! Ik moest volgens mij ipv standaard i-net een BB e-mail abonnement hebben. Maar sindsdien werkt het zo fijn en probleemloos dat ik het me niet meer precies herinnerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:33 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb ook een crackberry! Het internet/wifi werkt alleen nog niet , maar dat is denk ik ivm nummerbehoud..
Dat is dan even afwachten.. Nou ja, geduld.. geduld..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dat had ik ook in het begin! Ik moest volgens mij ipv standaard i-net een BB e-mail abonnement hebben. Maar sindsdien werkt het zo fijn en probleemloos dat ik het me niet meer precies herinner
Zo'n onzin, extra kosten omdat je wil mailen op een BB! Alleen daarom zou ik zo'n ding al niet kopen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dat had ik ook in het begin! Ik moest volgens mij ipv standaard i-net een BB e-mail abonnement hebben. Maar sindsdien werkt het zo fijn en probleemloos dat ik het me niet meer precies herinner
Ik, voor werk, en kan niet meer zonder. Maar ook niet zonder m'n iPhone. Hoezo? (Was nog niet verder gekomen dan deze post dus misschien komt het zo vanzelf nog voorbij als ik verder lees.)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |