dat ben ik ook met je eens. En het is ook lastig een grens te trekken, maar bij de primark heb ik een erg vervelend onderbuik gevoel. Dus koop ik er niet. Simpel zat!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:56 schreef Blurred86 het volgende:
volgens mij heeft elk kledingmerk wel info over kinderarbeid en eerlijke lonen voor arbeiders op hun website
verder ben ik het wel met je eens sigme, zolang er geen aanleiding is om anders te geloven ga ik geen winkels boycotten. Bovendien geeft het feit dat een kledingstuk duurder is geen enkele garantie dat het wel 'eerlijk' geproduceerd is.
nicequote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:09 schreef Blurred86 het volgende:
erasmusbeurs ontvangeneens kijken of ik dit weekend tijd kan maken om naar pull and bear te gaan
en river island!
uhuhquote:
Tof! En wel alle mooie plekjes rond Dublin onthouden he, want ik ga je over een maandje PM'en voor leuke ideetjesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:09 schreef Blurred86 het volgende:
erasmusbeurs ontvangeneens kijken of ik dit weekend tijd kan maken om naar pull and bear te gaan
en river island!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Engelse ketens zijn hip ofzo? River island is in rotterdam naast de new look en v&d hangt er ook mee vol.
Ik loop een- of tweemaal per jaar een H&M binnen en daar raak ik al een beetje van in de war (en ik koop er nooit wat, niks past mijquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:07 schreef mille-feuille het volgende:
Ik werd een beetje depressief van de Primark, al dat gegraai en die Eftelingrijen. Ik was er wel op zaterdagmiddag, dus misschien dat ik nog een keer op een doordeweekse avond ga. Maar ik heb er ook een naar gevoel bij.
ze hebben er van die efteling dingen staan om de rijen bij de kassa te vormen, en ik denk wel 20 kassa's open tegelijkertijd. En je kunt er als mandje een tas zo groot als de ikea-tassen pakken, bij het begin, en mensen gooien die heeeeelemaal vol...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik loop een- of tweemaal per jaar een H&M binnen en daar raak ik al een beetje van in de war (en ik koop er nooit wat, niks past mij). Ik hoop dat dat primarkding wat ruimer van opzet is en dat er niet zoveel mensen zijn. Maar anders ga ik wel ergens bij de Starbucks in een hoekje zitten ofzo. Of gewoon alleen naar het nichtje kijken en de rest van het blikveld negeren. Het word vast wel leuk & gezellig, het is een leuke meid
.
IKEA-tasformaat mandjes! Wowquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ze hebben er van die efteling dingen staan om de rijen bij de kassa te vormen, en ik denk wel 20 kassa's open tegelijkertijd. En je kunt er als mandje een tas zo groot als de ikea-tassen pakken, bij het begin, en mensen gooien die heeeeelemaal vol...
Daar ben ik ook mee bezig!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:17 schreef Blurred86 het volgende:
nu lekker de season finale van desperate housewives kijken, dubbele aflevering
Oeh, die moet ik ook nog zien. Nu maar even dan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Daar ben ik ook mee bezig!![]()
Onder begeiding van een stukje Milka caramel. Tot voor vandaag wist ik niet dat dat bestond en na vandaag moet ik dat weer vergeten.
Dat is morgen wel weer terug, denk ikquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je hoeft alleen je goede humeur mee te nemen [ afbeelding ].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |