Aaah een kitten! Ik zou denk ik ook de dierenambulance hebben gebeld, voor hetzelfde geld is dat beestje aan het eind van de dag dood door uitdroging ofzo! Good job

Lijstje van gisteren:
O - 250ml volle bio yoghurt, 40 gram VolVezel cruesli (5 gram suiker per 100 gram zelfs!), halve banaan
T - appel
L - 3 meergranen bth, 1 met hummus, 1 met 20+ kaas, 1 met vlees, tomaat en komkommer
T - 125 ml volle yoghurt
T - 12 ongezouten cashews
S - 30 minuten cardio/aerobics workout
D - 250 gr snijbonen, halve rode paprika, 1 grote winterpeen - geroerbakt (sp) met sojasaus, gegrild filetlapje, 1 opscheplepel zilvervliesrijst
T - koffie verkeerd met hv melk en 1 tl suiker
Planning van vandaag:
O - 250ml volle bio yoghurt, 40 gram VolVezel cruesli, halve banaan
T - appel
L - 3 meergranen bth, 1 met hummus, 1 met 20+ kaas, 1 met vlees, tomaat en komkommer
T - 125 ml volle yoghurt
T - 12 ongezouten cashews
S - 40 minuten circuit training kracht en cardio
D - vegetarische chili met kidneybonen, rode en gele paprika, ui, courgette, mais en wat geraspte kaas
T - koffie verkeerd met hv mel en 1 tl suiker
Door de weeks is mijn menu nogal saai, alleen variatie in het diner, maar mijn lunch wordt door werk verzorgd, dus niet meer keuze, neem dus wel snacks mee! Ik vind het ook wel heel erg makkelijk vol te houden zo gestructureerd eten en in het weekend eet ik veel gevarieerder.
Ik ga trw ook altijd naar Marqt, bij het Rembrandtplein! Heerlijk speltbrood, dat eet ik altijd in het weekend, goed vlees en vis, lekkere kaasjes etc. Ik ben alleen niet tevreden over de kwaliteit van de groenten en fruit, altijd oud/zacht/overrijp/gebutst. Ik denk dat ze niet genoeg klanten hebben om de voorraad op tijd op te maken?