Dat had ik ook in het begin! Ik moest volgens mij ipv standaard i-net een BB e-mail abonnement hebben. Maar sindsdien werkt het zo fijn en probleemloos dat ik het me niet meer precies herinnerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:33 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb ook een crackberry! Het internet/wifi werkt alleen nog niet , maar dat is denk ik ivm nummerbehoud..
Dat is dan even afwachten.. Nou ja, geduld.. geduld..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dat had ik ook in het begin! Ik moest volgens mij ipv standaard i-net een BB e-mail abonnement hebben. Maar sindsdien werkt het zo fijn en probleemloos dat ik het me niet meer precies herinner
Zo'n onzin, extra kosten omdat je wil mailen op een BB! Alleen daarom zou ik zo'n ding al niet kopen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dat had ik ook in het begin! Ik moest volgens mij ipv standaard i-net een BB e-mail abonnement hebben. Maar sindsdien werkt het zo fijn en probleemloos dat ik het me niet meer precies herinner
Ik, voor werk, en kan niet meer zonder. Maar ook niet zonder m'n iPhone. Hoezo? (Was nog niet verder gekomen dan deze post dus misschien komt het zo vanzelf nog voorbij als ik verder lees.)quote:
Bij praxis/gamma komt regelmatig een aanbieding voorbij van laminaat (lichtgrijs) voor 2.50 per vierkante meter. Maarja dan moet je nog wel een ondervloer enzo.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:59 schreef Probability het volgende:
Ik wil denk ik laminaat, met eventueel vloerkleden er over. Denk dat tapijt te snel vies wordt..
Oppervlakte is 15m2
Netjes weer nynke! Wel veel yoghurtquote:Op woensdag 18 mei 2011 08:34 schreef Jagärtrut het volgende:
Goedemorgen!
Gister snoep en chocola gehad, vandaag ga ik m'n leven beteren:
O: yoghurt met rabarber en klein beetje muesli
T: vruchtenyoghurt met all bran
L: rest gegrilde groenten en aardappelen
T: appel
T: banaan
S: uur tot anderhalf uur volleyballen
D: bonenstoof met chorizo en rucola
Met het gevaar spuit 11 te zijn, misschien moet je niet lijnen maar gezond en voldoende eten en aan sport doenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:40 schreef Mixende_match het volgende:
Slecht nieuws. Ben nu 1 week aan het lijnen.. Ben zwaarder geworden500 gram... Is dat niet een beetje vreemd?
Zelfde dag, ongeveer zelfde tijd (rond 10) zelfde kleding (naja ongeveer)
Hesp is wat wij rauwe ham noemen, voor zover ik weet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:49 schreef Perruche het volgende:
Morning!!
[..]
Netjes weer nynke! Wel veel yoghurt
Sjaap, wat zijn botten (ik neem aan dat je niet die in je lijf bedoelt) en hesp?
Hoe oud is het kitten?quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:52 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Feli Co!
Wil ik vanmorgen weggaan, hoor ik bij de plantenbak gemauw...
Ligt er dus een kleine kitten, alleen, dus heb ik maar even een doosje gepakt daar wat servetten in verscheurd en 't beestje erin gelegd. Nu maar hopen dat de poes d'r niet vergeten is en snel komt halen want de kraaien lagen al op de loer
Ja, maar wat moet ik dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar.. Je hebt 't verder wel zo alleen gelaten?. Dat zou ik niet over m'n hart kunnen verkrijgen geloof ik
.
Niet aan gedacht, doe ik dat!quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kan de dierenambu alsnog bellen, het uitleggen en zeggen waar je het beestje hebt achtergelaten...
is vrijwel de enige zuivel die ik binnenkrijg. en bedankt!quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:49 schreef Perruche het volgende:
Morning!!
[..]
Netjes weer nynke! Wel veel yoghurt
Sjaap, wat zijn botten (ik neem aan dat je niet die in je lijf bedoelt) en hesp?
haz nynke's seal of approvalquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:19 schreef V1z0R het volgende:
Gebeld, ze zouden z.s.m. iemand langs sturen...
God bless you.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:19 schreef V1z0R het volgende:
Gebeld, ze zouden z.s.m. iemand langs sturen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |